רבע גמר: נקמה הולנדית!

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י לירן, ‏2/7/10.

  1. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    יש את דירק קאוט.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    כרגע זה עוד לא בטוח, אבל קרה משהו ליוריס מתהסן. לפי הדיווחים מסביב למגרש יש סברה מאד גבוהה שאנדרה אוייר יפתח במקום בלמה של המבורג. אם זה כך יהיה ברזיל מנצחת בקלות, אוייר סוס מת והבחור הזה בכלל לא היה צריך להיות בנבחרת. אין לי מושג למה ואן מרווייק הולך עם זה, אבל כנראה זה מה שיהיה.
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אני זוכר טוב מאוד את המפגש ב98, ב94 היתי בכיתה א' ככה שאת המשחק הזה אני לא זוכר, אבל 98 זה היה אחד המשחקים הכי גדולים שאני זוכר.

    משחק מרתק יהיה היום, ברזיל היא נבחרת אדירה וחזקה, אבל הולנד היא יריבה מסובכת,נכון שההגנה שלה לא מדהימה, אבל םג לא מסננת, ואן בומל ודה יונג יקשו עליהם את החיים, וואן פרסי, סניידר, קאוט, ורובן יכולים לכבוש בכל רגע נתון.

    זה יהיה צמוד.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    HUP HOLLAND HUP!

    _________________________________
    http://i46.tinypic.com/2i8i4x2.Xxx
    המשימה: להדיח את ברזיל
     
  5. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההמנון הברזילאי ההמנון היחיד שגורם לי לרעוד.כל הזמן שההמנון מתנגן ברקע והשחקנים מתחילים לשיר אותו ברזיל נראית לי בלתי מנוצחת...

    בקיצור ברזיל תעקוץ את ההגנה החלשה של הולנד,נקווה שלוסיו הענק יתפוס יום רע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/10
  6. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    אז רבע הגמר הזה שיפגיש בין הולנד לברזיל וישחזר את חצי גמר 1998(שם דונגה המאמן של היום כבש את פנדל הניצחון). מצד אחד האורנג הנבחרת שכל מונדיאל מהמרים שתגיע גבוה וכל מונדיאל היא לא מצליחה להגיע לגביע הנכסף, היא תקווה שחזרתו של רובן שנמצא בכושר טוב תעזור לה להפתיע את הברזילאים, להגיע לחצי ולהיות 90% בגמר שם הכל יכול לקרות. מצד שני ברזיל הסלסאו שמזכירים מעט את הנבחרת של 1970, נבחרת מצויינת עם הגנת ברזל שמצליחה להגיע רחוק(ואולי אף לזכות) אך לא נחשבת לנבחרת הסקסית וההתקפית שאנחנו רגילים מברזיל של שנים עברו, תנסה להשיג את הציפיות ממנה לנצח את האורנג ולהיות כמעט בטוח בגמר, בשביל זה היא תצטרך את הגנת הברזל שלה, לואיס פביאנ וקאקה ורוביניו בשיאם היום מול ההולנדים, מה יקרה? נחכה ונראה.
     
  7. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דונגה הבטיח וקיים.
    ברזיל עם פתיחה מהממת,10 דקות של הכדורגל הכי איכותי שהיה במונדיאל עד עכשיו ביי פאר...

    עושה רושם שהנבחרות הללו יתנו הצגה גם ב2010.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/10
  8. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    איזה מסירה של מלו! איפה היית כל העונה הזאת?
     
  9. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    תענוג לראות את ברזיל, הגנה פשוט בלתי חדירה, עבודה מדהימה, מאייקון זה לא שחקן כדורגל זה חתיכת מכונת מהלכת, וההתקפות של ברזיל תענוג צרוף, מי שלא נהנה מהם והביקורת עליהם כל כך לא מוצדקת, ביחד עם גרמניה הנבחרת הכי מרשימה.

    הולנד מתקשה.
     
  10. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית אדירה של נבחרת ברזיל.
    לוסיו וחואן ממשיכים להיות הצמד הכי טוב במונדיאל הזה,נמצאים בכושר כל כך טוב השניים האלה.לוסיו לטעמי בכושר הכי טוב בעולם וגם חואן בכושר יוצא מן הכלל.
    הקישור שלהם נפלא הגנתית וכמובן היציאה להתקפה היא אומנות.פליפה מלו במונדיאל הזה חזר ליכולת שהוא הציג בפיורנטינה(התדרדר לעונה מזעזעת עם יובנטוס,אני מאמין בו ומאוד תופס ממנו),סילבה לימים הורודים בארסנל.רוביניו מדי פעם נותן את הקסמים שרק הוא יודע לתת,קאקה בתור המנהיג הבלתי מעורער של הברזילאים ומאייקון ממשיך להקפיץ לכל אוהדי היריבה את הלב כשהוא מקבל כדור בהתקפה.
    ומקבלים נבחרת שנראית בלתי מנוצחת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/10
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מבסוט מהמשחק עד עכשיו, רק נקווה שהמחצית השנייה תיהיה לא פחות טובה.
    ברזיל משחקת כמו אלופת עולם, ואיפה כל אלו שקפצו ולא הפסיקו לבקר את הנבחרת של דונגה? ברזיל נראית רמה אחת מעל החבר'ה ההולנדים ותוצאה של 3-0 הייתה הרבה יותר משקפת את מה שהיה במחצית הראשונה, על-אף שברזיל לא איימה הרבה על השער. רוביניו רוקד על המגרש, הוא בא לעבוד היום ואני לא בטוח שזה השער האחרון שלו במשחק(היום רוביניו משחק כחלוץ שני ולא כקשר קו ואולי זה מה שעוזר לו לבוא לידי ביטוי), גם קאקא מצויין ורק השוער ההולנדי מנע ממנו שער ענק כשקאקא בעט לחיבור, אלבס מעורב במשחק ופביאנו פה ושם מוסיף עם עקבים. תענוג לראות את ברזיל משחקת כדורגל ובכל התקפה נראה שהיא הולכת להבקיע גול.
    אריאן רובן ביזבז שני חצאי מצבים לא רעים וחבל עבור הולנד, אבל הוא מקבל את הכדורים רחוק מאוד מהשער. שום דבר לא דופק במשחק ההולנדי, אם נאמר את האמת. שלוש דקות לפני הגול של רוביניו, שער של ברזיל נפסל בצדק בגלל סנטימטר של נבדל של אלבס, ובהולנד לא הבינו את הרמז. אף נבחרת במעמד הזה של רבע הגמר לא הייתה חוטפת גול כזה - כדור עומק על הריצפה במרחק של 30 מטר. אני גם לא מבין למה לא לרוץ אל השחקן שעם הכדור במקום להרים את הידיים לשמיים.
    בכל-זאת ניסיתי לחשוב על שני דברים חיוביים עבור הולנד - ראשית, הנבחרת צריכה להגיד תודה שהתוצאה היא רק 1-0 ואולי היא תצליח לגרד את השיוויון(מישהו בעד להכניס את אליה? השאלה בעד מי, משום שקאוט עושה הרבה עבודה והוא לא רע. אולי במקום סניידר?). שנית, לבאסטוס יש כרטיס צהוב ואולי רובן יוכל לנצח אותו בעוד כמה מצ'אפים ובאסטוס ייאלץ לעשות עבירה.
    דבר נוסף בברזיל - ג'ילברטו סילבה עם משחק חכם מאוד וגם השותף שלו במרכז השדה הבריק - מי האמין שדווקא פיליפה מלו יספק בישול גאוני כל-כך.
     
  12. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מחצית מצויינת של ברזיל שיכלה לסיים אותה ביתרון גדול יותר.
    רובן שוב מנסה לעשות דברים מיותרים עם הכדור, וחבל.
    הגול של ברזיל הוא פשוט תאווה לעיניים. איזה יופי של כדור של מלו. מרכז ההגנה של הולנד פשוט עלוב..
     
  13. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה טעות בהגנה המסננת של הולנד בגול של רוביניו. השחקן המצטיין שלי במחצית הזאת הוא דני אלבס. כמו שבברצלונה יש את הגל השני של אינייסטה ברגע ששמים שמירה צמודה על צאבי,אז בברזיל יש את הגל של דני אלבס ברגע שקאקה נשמר חזק. אני חייב לציין שברזיל עם דני אלבס בקישור נראית הרבה יותר יעילה בחלק ההתקפי. אבל חשוב לציין שהולנד נראית היום פשוט זוועה. זה היה צפוי שקואט בצד ימין לא יהיה יעיל וון פרסי הוא פשוט לא חלוץ 9 והוא לא מסוגל למלא את התפקיד הזה בצורה טובה. להולנד אין היום "ון ניסטרלרוי" וזו בעיה רצינית.
     
  14. David Seaman Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/07
    הודעות:
    1,347
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאיקון שחקן כדורגל מושלם. בהגנה, בהתקפה, בכל מצב שהכדור מתקרב אליו הוא עושה את הפעולה הנכונה ומבצע אותה מושלם, אף פעם לא ראיתי מגן כ"כ טוב.
     
  15. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    לא יודע מה ההתלהבות מנבחרת ברזיל, מחצית אדירה לדעתי זאת הגזמה מוחלטת. נכון, ברזיל הגיעה לשניים-שלושה מצבי הבקעה טובים, אבל היא הגיעה אליהם באולי 10 דקות טובות שבהם היא שיחקה כדורגל, בכל השאר היא התגוננה, שיחקה באיטיות, ובעיקר הרדימה את המשחק. אולי לדעתכם זה מראה על חוזק, לי יש קצת בעיה עם נבחרת שמשחקת 35 דקות במחצית כדורגל נסוג.
    מבחינתי, אם אני מגיע למצב שאני מעדיף לראות את נבחרת גרמניה על פני ברזיל אז אני מעדיף לתת ביקורת לבזילאים מאשר מחמאות לגרמנים.