רבע גמר: עוד תצוגה מגרמניה

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Franco, ‏3/7/10.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    פעם ראשונה שאני מסכים עם מראדונה. רק שזה מראדונה המשתמש, לא המאמן. בעצם, גם המאמן היה סוג של משתמש...

    הקטע הזה שמצפים משחקן להחזיק נבחרת הוא לא מציאותי. האמת, כמה פעמים לאורך ההיסטוריה קרו דברים כאלה? כולם מדברים על מראדונה, מראדונה, מראדונה. כמה פעמים זה קרה מאז מראדונה? באג'יו היה ענק עד לגמר ב-1994, והוא לדעתי היה הכי קרוב. רונאלדו שם הרבה גולים ב-2002, אבל לא השתלט על משחקים באותה צורה. הוא פשוט היה פינישר טוב.

    הכדורגל הוא אחר היום, אם יריבה מחליטה לחסל שחקן ומוכנה לשלם על כך מחיר בדמות שחרור שחקנים אחרים, היא במקרים רבים תצליח בכך. מסי שחקן נהדר, ולא על היכולת לעשות כך או אחרת בטורניר של 30 יום וגג שבעה משחקים צריך לשפוט אותו. לא תמיד היכולת להתעלות בזמן הזה תלויה באיכותו של השחקן. במקרה שלפנינו, ממש לא.
     
  2. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    הפעם מי שהכניס את מסי בונקר היה דווקא המאמן שלו. הגרמנים שיחקו התקפי, לוב לא מינה אף אחד לרוץ 90 דקות אחרי מסי. פשוט שחקן שמשחק ממש באמצע תמיד יהיה מוקף ב-3 שחקני יריב. זהו תפקיד קשה מאוד ולגמרי לא מוכר בשביל מסי.
    ןאם לנסות להסביר את מרדונה, אז זה בסדר שהוא רצה מקסי בעמדה הטבעית של מסי. כי מקסי זהו שחקן ההתקפה היחיד בארגנטינה שיודע לא לכדרר. אבל בשביל מסי אפשר היה לוותר על אחד החלוצים.
     
  3. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא שהתפקיד לא מוכר, התפקיד מאוד מוכר למסי, גם בברסה הוא יוצא מהצד שלו בצד ימין ומתחיל התקפות מהאמצע, הקטע הוא שבברסה משחקים באמצע שחקני...אמצע. לא שחקני כנף. בברסה יש דרך, הם מתאמנים על הדאבלים הקטנים האלה באמצע 80 פעם כל אימון, ולכן למסי מפרק שחקנים כמו חדירה כאילו לא היו קיימים, כי הוא היה מקבל את הפס בצורה נורמלית, כי היו מבודדים אותו ולא נותנים לו להיות מול 3 באמצע. מקסי ודי מאריה פשוט לא היוו סכנה באמצע מבחינתם של הגרמנים. מקסי רודריגז ודי מאריה הם השחקנים שצריכים לשחק איתו באמצע? נו באמת. מזל שהוא לא הביא את רונלדו ונאני לשחק איתו באמצע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/7/10