רבע גמר 1: פורטוגל-פולין

הנושא בפורום 'יורו 2016' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏30/6/16.

  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,408
    לייקים שהתקבלו:
    2,204
    אם ואם ואם ואם ואם ואם.

    ואם הקרואטים לא היו מחמיצים ברשלנות פעמיים לפני הגול של קוארסמה, פורטוגל לא הייתה משחקת מול פולין.
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  2. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    הכוונה שלא ניצחה ב90 דקות.
    קבוצה שעלתה מהבית שלה עם 3 נק' (בלי אף ניצחון), נראית כמו שנראית, ולא משכילה לנצח בזמן משחק רגיל בחצי גמר.
    אני מתפלל לטובת הכדורגל שיעופו בחצי גמר, שזה WAY TOO MUCH ממה שהיו אמורים להגיע...

    והפרחים לפלאטיני.
     
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    לא חושב שצריך לפרגן למישהו מפורטוגל על החצי גמר הזה. זה לא שהם נתנו בונקר הירואי מתוכנן, אלא אוסף של פוקסים מביכים (שהמבנה העלוב של הטורניר הזה מאפשר להם להיות מכריעים) ויריבות לא רציניות.
    רונאלדו נהיה לא רק בלתי נסבל אלא גם לא חד. זה לא רק שאלה של תפקוד במגרש אלא נראה ממש שהיכולת האישית שלו מדרדרת. אני גם לא מבין למה הוא מתעקש לבעוט חופשיות כשהסיכוי שלו לנגוח אותן לאחר הגבהה גבוה בהרבה.
     
    EO11, oranfu ו-Lebron אוהבים את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קרואטיה זאת יריבה לא רצינית?
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    חייב להעיר, גם במבנה של 4 נבחרות ו2 עולות מכל בית עלו נבחרות. לדוגמא : צ'ילה 98.
     
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    לא אמרתי שכל דבר היה פוקס מביך וכל יריבה היתה לא רצינית. בסך הכל הדרך של פורטוגל לחצי גמר לא מרשימה מבחינת היריבות (גם קרואטיה נראתה רע מולה) ולא מרשימה מבחינת הדרך.
     
  7. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    להמשיך להלין על השיטה זה סתם לטחון מים. כן, הם עלו מהמקום השלישי, לא ניצחו אף משחק ואיכשהו הגיעו לחצי הגמר. בואו נקווה רק שיצליחו להדיח את הגועל הזה שנקרא פורטוגל, בתקווה שאלו יהיו הבלגים.
    אני לא מסוגל לראות את רונאלדו משחק. כמה שאהבתי אותו ביונייטד, עכשיו זה פשוט מגעיל אותי. כל הפרצופים, כל התנועות ידיים כשכדור לא מגיע אליו כמו שצריך. כמו הילד המרגיז הזה בשכונה שכולם רוצים להרביץ לו כי הוא רק צועק על כולם, בזמן שהוא משחק על הפנים. איזו הזדמנות הייתה לו. איך אחרי זה עוד יש לו את הזכות לעשות פרצופים לשחקנים אחרים?
    בכלל, השחקנים רק מחפשים אותו. אם אדריאן סילבה עושה מהלך יפה באמצע המגרש, ומחפש את רונאלדו בכדור הכי מסובך איי פעם, כשבצד השני יש שחקנים פנויים לגמרי, זה אומר שמשהו פה לא בסדר.
    אולי זה ישמע קצת מוגזם, אבל לדעתי, אנחנו נתחיל לראות את פורטוגל משחקת כמו שצריך ברגע שרונאלדו יפרוש מהנבחרת. זה פשוט לא זה כשכולם מחפשים רק אותו ורק לרצות אותו. זאת לא קבוצה ככה. אמנם קצת מצחיק להגיד את זה כשהם מגיעים לחצי הגמר, ואני כבר אמרתי שלדעתי ממש לא מדובר בדחלילים, לכן פרישה של רונאלדו, לדעתי, תועיל לנבחרת הזאת.
    יש שם אחד שהוא יותר מכולם בצורה יותר מדי דרסטית, וזה פשוט לא עובד.
     
  8. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    בהחלט מבאס שנבחרת כזאת קיבלה סיכוי ממשי להגיע לגמר. ועדיין מבחינה נייטראלית יש לה יותר מה להוסיף לחצי גמר מאשר פולין. חוץ מלבאנדובסקי שגם לא בכושר על וקצת קריקוביאק אין להם שום דבר ששווה לדבר עליו. הגיעו למקסימום מבחינתם שזה רבע גמר וקרדיט להם על כך למרות ששוב, גם לשיטה יש קשר לזה.
    בתור אחד שלא תומך בשום נבחרת אני אעדיף לראות בשלב הבא את רונאלדו, נאני אדריאן סילבה בתקווה שיתעוררו סוף סוף וגם את רנאטו סאנצ'ס שאתמול סוף סוף הבנתי מה ההייפ (המוצדק) לגביו. מזכיר לי את אנדרסון של יונייטד לפני שהפך לחבית. כישרון מעניין מאוד.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  9. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    לא מרשימה מבחינת היריבות וזה באשמת פורטוגל שקארוטיה ופולין נראו רע מולה?


    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קרואטיה נראתה רע כי פורטוגל גרמה לה להיראות רע.

    פורטוגל לא מרשימה,אבל אני לא מבין למה מצפים ממנה להרשים, אפשר לחשוב שיש לה את הסגל של גרמניה. בסופו של דבר מבחינת הפורטוגלים הנבחרת שלהם עומדת ביעדים ומעבר לזה וזה מה שחשוב, לא אם אנחנו הישראלים נהנים מהכדורגל שלה, מי אנחנו בכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/7/16
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם לפני הטורניר היו אומרים לפורטוגלים שהם יגיעו לחצי הגמר הם היו קונים את זה אני מניח ואנחנו בתור צופים היינו אומרים שזה נחשב להישג די מוצלח. מצד שני, אין ספק שהם 'בחצי המחורבן' של הגרלת היורו, וזה הזוי שהם לא ניצחו משחק אחד והגיעו כל-כך רחוק. מה גם ששני המשחקים בנוק-אאוט היו פשוט מתישים ומעייפים לצפייה. מצד שני פורטוגל לא צריכה להתנצל ואם היא תעפיל לגמר ותצליח לנצח נבחרת שטובה ממנה משמעותית כמו איטליה\צרפת\גרמניה - מה כבר נוכל להגיד?
    רנאטו סאנצ'ז היה השם המרענן אתמול, יופי של גול, כמה תעוזה וחוצפה אצל ילד בן 18 בסה"כ, בבאיירן מינכן בטח מרוצים. לוקח זמן להביא לידי ביטוי את היכולת שלך בנבחרת וכמה משחקים כבר היו לו? אני אוהב את ראיית המשחק שלו והמהלכים על שטח קטן. חוץ מזה - קצת נאני, קצת קווארסמה וכריסטיאנו לא מספיק טוב.
    שמח שלפחות את הפנדל הוא הצליח לכבוש והפגין קור-רוח, בניגוד למסי(סתם), ויודע עד כמה הוא רוצה את התואר בנבחרת. לא רואה אותם זוכים בגביע אבל כרגע אני בעדם. בשלבים הבאים אם כריסטיאנו לא יתעלה זה לא יספיק, ואני לא מדבר על כדרור כמו בימים הטובים אלא ניצול מצבים ומהירות בחלק האחרון של המגרש.
    לגבי פולין - גם הם לא ממש שווים חצי גמר, לבאנדובסקי לפחות כבש שער אחד אחרי טורניר די גרוע שלו. הם גם לא היו טובים יותר מפורטוגל אתמול.