רבע גמר 3: גרמניה סוגרת חשבון ארוך עם האיטלקים

הנושא בפורום 'יורו 2016' פורסם ע"י Raulito, ‏2/7/16.

  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    באסה לשמוע על חדירה, מסתבר גם שגומז בספק. לא בא לי על גצה.

    נמאס מהאמונה העיוורת של לאב בשווייני, יש לו בסגל קשר צעיר ורעב בשם וייגל, שנתן עונה אדירה בדורטמונד והראה שהוא שחקן אחראי וחכם. באמת שאני לא מבין למה הוא חושש לתת לו ולסאנה הזדמנות. הייתה לו אפשרות לנסות אותם מול נבחרות בינוניות מינוס כמו צפון אירלנד וסלובקיה, אבל הוא יותר מדי תקוע בקיבעון שלו

    גם ההגנה של צרפת לא מי יודע מה, אם לאב לא יחשוש יותר מדי אני רואה את גרמניה מגיע ללא מעט מצבים, השאלה היא אם היא תנצל אותם (במיוחד מולר שנמצא בטורניר מזעזע).
     
    מתן ערוסי אוהב/ת את זה.
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,590
    לייקים שהתקבלו:
    14,305
    מין:
    זכר
    אני באמת לא רואה שום סינריו שאיסלנד מנצחת את גרמניה. גם בלי הומלס וקדירה. פערי הרמות גדולים מדי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/16
  3. עודד (אוהד הצלחות) Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/09
    הודעות:
    978
    לייקים שהתקבלו:
    133
    אהבתי את האמירה על קייליני. דרמיאן באמת היה נוראי בטורניר, אבל דה שיליו היה סבבה לגמרי. ואני אומר את זה בתור אחד שמקלל כל רגע שהוא במילאן.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. מתן ערוסי Member

    הצטרף ב:
    ‏1/10/08
    הודעות:
    142
    לייקים שהתקבלו:
    52
    לגבי הפסקה הראשונה - אני מסכים איתך מאוד, וייגל באמת שחקן נהדר ואהבתי לראות אותו בדורטמונד(די מזכיר לי את אלונסו)
    אין מה לעשות, מאמני נבחרות, בעיקר במצבים כאלה, מעדיפים את המנוסים עם הקבלות. וייגל אמנם יותר טוב, אבל לב מחזיק משוויני שחקן חשוב יותר, לפחות מבחינה חברתית(אחרי הכל הוא הקפטן).
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  5. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    תראו מה זה גרמנים. ניצחון ראשון בהיסטוריה (שגם הוא נבע בעיקר בגלל ההתאבדות האיטלקית בפנדלים ולא בעקבות איזושהי הצגה גרמנית במהלך המשחק) וכל הסאחים צצים עם העקיצות הרקובות והצורך התמידי הבלתי נשלט הזה להדגיש את העליונות שלהם על כל השאר. אבל סבבה, זה הרי לא חדש הקטע הזה שלהם של לשמוח לאיד ולהשפיל. מה כבר אפשר לצפות מחבורת אנשים שנוהגים להשתין אחד על השנייה בזמן סקס?

    בחזרה למה שחשוב - חייב להודות, אני עדיין מפורק. כבר חוויתי לא מעט אכזבות מהנבחרת הזאת לאורך השנים אבל אם בפעמים הקודמות הייתי כעוס ועצבני בגלל זריקת זין של השחקנים ו/או גורמים חיצוניים שמנעו מאיתנו להתקדם, הפעם פשוט אין לי למי לבוא בטענות. כמו כולם, גם אני ידעתי שעם הסגל הנוכחי נצליח להגיע רחוק רק דרך עבודה קשה ואקסטרה הקרבה. קונטה לקח סגל שמורכב בעיקר משחקני אמצע טבלה בסרייה A והפך אותו לתלכיד מרגש שלהוציא כמה הייטרים מטומטמים איחד סביבו מיליוני אוהדים בכל העולם והיה *ככה קרוב* מלהמשיך את החלום גם מול אלופת העולם הגאה והמעפנה והאומללה וזאת שהקארמה או פוגבה ינקמו בה בחצי גמר. אני רואה את הריאיון של ברצאלי ובופון והלב נקרע פעם אחר פעם אחר פעם. דיכאון שאין דברים כאלה.
     
  6. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    לא הגעתם לשער עד שבואטנג יצר לכם הזדמנות (למעט חצי הזדמנות במחצית הראשונה), אז אם זו לא עליונות אז אנא הסבר לי עליונות מה היא.

    מותר לשמוח וגם עקיצות זה חלק מכדורגל, לא כל יום אנחנו מנצחים את איטליה (גרועה ככל שתהיה). חגגנו קצת ונגמר, מה כואב לכם? אתם חגגתם תמיד כאן (הלכתי לבדוק). גם ככה בסיבוב הבא אנחנו מסיימים את הטורניר.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,402
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא מבין את הצורך של מישהו לערער על הניצחון של גרמניה, שיחגגו כמה שבא להם, מה חורה פה לכמה, למה? כל אחד היה חוגג ניצחון כזה חשוב וממש לא חשוב איך, אל תשחקו אותה תמימים או יפי נפש. חושב שגרמניה הייתה טובה יותר וכנראה שרק בדרך הזו הקללה הזו הייתה יכולה להישבר, ראינו נבחרות גדולות מתקשות מול נבחרות הרבה פחות טובה, צרפת נגד אירלנד למשל וכן-הלאה - אז להתלונן על הדרך בה הושגה הניצחון? העיקר הניצחון. בניגוד לקונטה שהוציא את המקסימום מהנבחרת שלו - לאב שגה בגדול עם ההרכב אתמול, זה לא הזמן לניסויים. וכל זה לא מוריד ולו מעט מהטורניר היפה של איטליה והחבורה המגובשת של קונטה. מותר להתפרק אחרי הפסד, זה שובר וגומר וזה מבאס, כל אוהד כדורגל למשל התבאס על בופון ואני בטוח שגם מהצד הגרמני יש חמלה. אני בטוח שסלע גם היה ציני לחלוטין.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  8. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    גרמנים משתינים בסקס? תאכלס על כולם ובעיקר בפנדלים. אז עשו גם עליכם סיבוב, הפסדתם, נו מה קרה.

    יניב, מעכשיו זה לא רק תמצוץ אלא תמצוץ ותשתה לי ת'פיפי.
     
  9. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    לגרמניה הגיע לעלות, עם כל הכאב,ועם כל זה שאלופת העולם לא הצליחה להגיע ליותר מדי מצבים מול אחת הנבחרות הכי אפורות ביורו, שבקישור שלה משחקים בחירות 7,8 ו9 שאולי בכלל לא היו מגיעים לטורניר אם מרקיזיו,וראטי וגם מונטוליבו היו כשירים.
    פנדלים זה תמיד אכזרי, פלה וזאזה צריכים לעשות הרבה חשבון נפש . כל השאר - תודה!
    בופון בעיניי כבר מזמן הוכיח שהוא השוער הטוב בתולדות המשחק, ואחד מאנשי הספורט המופלאים ביותר, אני בר מזל לראות אותו כלכך הרבה שנים, ועוד בקבוצה שאני אוהד.

    עקיצות זה חלק מהמשחק, אני מקבל, אבל 2-0 כשאתה מארח את הגביע העולמי זה עדיין יותר כואב. וגם אם תשתו הרבה מאוד בירה, כנראה שאת באלוטלי יהיה לכם קשה לשכוח.
     
    Don Joan Roman ו-Der Kaiser אוהבים את זה.
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,231
    לייקים שהתקבלו:
    939
    יש לשמוח שזה לגיטימי ויש לטנף על השוער הגדול ביותר בתולדות המשחק, יחי ההבדל הגדול.

    נקווה שפוגבה וחבריו יתקנו את העוול וישלחו את החבורה של המריח בית שחי הזה חזרה לאשך ממנו הם באו, במונדיאל כבר נאכיל אותם באשך השני.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    יש לגרמניה בעיות עם שתי פציעות (קאדירה וגומז) והרחקה (הומלס) לחצי הגמר. אמרתי את זה כבר אתמול, החסרון של החלוץ של בשיקטאש יכול להיות מאד משמעותי. ללא מריו גומז אני צופה למאנשאפט בעיות בהמשך הדרך.

    אגב, האם זאזא למד לקח פנדלים מפוגבה?

     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/16
  12. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    הצביעות של אוהדי איטליה מדהימה אותי, אתם שמחתם לאיד כאילו אין מחר כשניצחתם, אז פתאום אתם מפסידים ואוהד גרמני בודד יורד עליכם בסרקסזם ואתם מתבכיינים?

    אני דווקא פרגנתי לאיטליה ואני עדיין חושב שמגיע להם כל הכבוד על הטורניר, נגד ספרד הם סיפקו את המשחק הכי מרשים שראיתי מנבחרת כלשהי בטורניר הזה.
    בהגנה היה לכם יתרון ענק על שאר הנבחרות בזכות התיאום המושלם של שחקני יובה, בופון ענק וכך גם בונוצ'י, קייליני וברצאלי. אבל לגרמניה הגיע לעלות, היא פשוט הייתה טובה יותר, איטליה נשארה בחיים עד לפנדלים רק בגלל שאננות יתר של גרמניה שלא השכילה לגמור את המשחק וטמטום יוצא דופן של בואטנג שהעניק לכם פנדל על מגש.

    אתם יכולים לבכות על הקישור שלכם עד מחר, אבל הקישור של גרמניה בעקבות הפציעה של סמי הסתכם בגווייה שכל רגע שהיא מצליחה להישאר במשחק זה נס, ובקשר אמנם מצוין אך רך וחסר יכולות הגנתיות משובחות.
    כמובן שהפציעה הכפויה הנוספת של גומז שהיה השחקן הבולט במגרש באותם רגעים פעלה לטובתכם, כמו גם עמדת המאמן. אז די לבכות ולתרץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/7/16
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  13. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    ההשוואה בין 2 חוסרים שצצו תוך כדי משחק, והוחלפו במחליפים שאני מסכים שפחות טובים אך לא כאלה גרועים, מול חוסרים של וראטי, מרקיזיו, דה רוסי, קנדרבה ומוטה הם מינוריים (לעומת של גרמניה). פרולו וסטורארו לא ראויים ליותר מאמצע טבלה באחת הליגות הבכירות ביום סביר+ שלהם, לפחות כרגע.

    לא בקטע של התבכיינות או משהו, זה פשוט עובדה. ואיך שאיטליה נראיתה למרות אותם חוסרים משמעותיים, ועם מחליפים בינוניים, שאפו. בעיקר לקונטה.
     
  14. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אל תהיה סוציולוג, רק הם עושים הכללות. לא כולם פה בכיינים.
     
    gilad16 ו-Lebron אוהבים את זה.
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אני זוכר את חצי הגמר ביורו הקודם: היה נראה כאילו גרמניה קצת עושה במכנסיים מול האיטלקים ואיטליה נראתה אז כמו שנראתה נגד ספרד ביורו הזה: נחושה מאוד, מעיזה והיתה תחושה שאין מצב לעבור אותם. בחצי הגמר ביורו הנוכחי גרמניה היתה הרבה יותר טובה. מטעה שהיה מאוד צמוד בגלל שהגיע לפנדלים אבל אם לא בופון אולי בהצלת הטורניר לעקב של גומז זה נגמר כבר בתשעים דקות ובצורה מכריעה לגרמניה. נוייר לא נאלץ לזנק פעם אחת במשחק. בהתחשב באיך שגרמניה נראתה במוקדמות ובמשחקי ההכנה (וכל מי שמכיר את גרמניה יודע שאין מה להתרשם מזה, מגוחך לחשוב כמה חגגו באנגליה את הנצחון שלהם עלינו בידידות בברלין 2:3 השנה. איפה הם היום?) המאנשפט נותנת טורניר מעולה, גם אם לא תמיד הכי אטרקטיבי. אחרי פרישת לאם וקלוזה נוצר חלל והיה חשש גדול מאוד מחילופי הדורות והנה עולם כמנהגו נוהג: טורניר גדול שישי רצוף שגרמניה לפחות בחצי הגמר. כל הכבוד.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.