רומא 06/07 :: מסיימים במקום שני ועם גביע ביד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ASROMA, ‏17/7/06.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יפה שרומא מבינה שהיא צריכה עוד רכש, אבל זה דווקא לדעתי על מנת להילחם יותר ברצינות על הסקודטו. הבעייה נגד מנצ'סטר יונייטד הייתה שלטעמי ספאלטי לא הכין את השחקנים כמו שצריך. הוא היה צריך לומר להם שיהיו מוכנים לבליץ' אדיר של מנצ'סטר יונייטד. אחרי השער השני הם המשיכו לשחק אבל לא באותה יוזמה ומוטיבציה שלפניכן או במשחק הראשון בבית. אם רומא תשחק באולד טראפורד, באותו הרכב נגד אותו הרכב של מנצ'סטר עוד מאה פעמים, לא צפויה לנו תוצאה כזאת. הכל הלך טוב למנצ'סטר.
    שמתי לב שכאשר פרוטה היה חסר הנעת הכדור של רומא שאפה לאפס, וזה דבר שאסור שייקרה, צריכים לאלתר משהו, הסגל של רומא לא מספיק עמוק. עוד משהו שראיתי בעייה שנגד הקבוצות הגדולות טוטי הוא היחיד שממש מעורב במשחק והוא צריך גם לספק את הכדור וגם להיות ברחבה וזה בלתי אפשרי. אם טרזגה לדוגמא יגיע לרומא, יישחק בשפיץ וטוטי יהיה מאחוריו המצב יהיה הרבה יותר טוב.
     
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    :aa1: אריק אבידל,המגן השמאלי של ליון וניבחרת צרפת,הודיע שהוא רוצה לעזוב את ליון בסיום העונה,רמר שרומא היא אחת האפשרויות שעומדות בפניו:"דיברתי עם פליפ מקסס והוא אמר לי שכדי לי מאוד לבוא לרומא,ואני ישקול את זה ברצינות."
     
  3. ASROMA Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/04
    הודעות:
    1,455
    לייקים שהתקבלו:
    146
    זה יהיה רכש ברמה הגבוהה ביותר , אבידאל הוא מבין המגינים הטובים בעולם לטעמי כאשר ריאל מדריד ועוד הרבה קבוצות מהרמות הגבוהות מעוניינות בו לא יהיה קל להשיג אותו רומא תצטרך לשלם והרבה.

    לגבי מה שדור אמר כמובן שנקודתי ה7-1 הוא משהו שלא יחזור לעולם או משהו ב100 משחקים אבל כולם ראו שהשמיכה של רומא תמיד קצרה מידי ,טאדיי פרוטה וטונטו היו חסרים במשחק ורומא נראתה שונה לגמרי ופה גם צריך לתת מילה טובה לאורי טוטי שאמר את זה במהלך כל השנה ועוד בקיץ שעבר.

    אני מאמין שיבוא רכש איכותי השנה הבאה לרומא , אני מאמין שיגיע חלוץ מגן שמאלי וקשר איכותי כאשר גם בלם טוב לרוטציה יהיה מצוין כאשר העומס על קיבו ומקסס הוא כבד במהלך העונה ומה שגם פרארי לא מספיק טוב , פאטי הצרפתי (אח של) יכול להגיע בחנם וזה יהיה רכש מעולה לרומא נקווה שהכסף שנכנס השנה מהאלופות + הכסף שמובטח כבר מהשנה הבאה לאחר שנבטיח את המקום השני יוכל לתת בוסט.
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    שי, אני מסכים איתך לגמרי.
    אבידל יהיה רכש מצויין,אבל זה לא יהיה פשוט להביא אותו ביכלל כשבארסה,ריאל וארסנל גם שמו עליו עיין.
    אם הוא יגיע הוא יהיה חיזוק אדיר להגנה שלנו,הלוואי שיבוא.
    בקשר לבלם מחליף,עלו מיספר שמות כמו ז'ואן, ופאטי (זה מראן),הם יכולים להיות גם חיזוק להגנה של רומא,ולהוסיף עומק על הספסל.

    בקשר לקשר אחורי,אחרי משחק במנצ'סטר אין לי ספק ביכלל שרומא חייבת קשר אחורי חזק,פיזארו פשוט לא מתאים,אני לא מאשים אותו בתבוסה כי כל הקבוצה הייתה על הפנים,אבל לרומא אין קשר שיודע להחזיק את האמצע,פיזארו פשוט לא עושה את זה.
    אני מקווה ליראות את אלו דיארה בכול זאת מגיע לרומא בעונה הבאה,יש לו לא מעט בעיות בליון,הוא מאוד מזכיר את ווירה במיבנה גוף,ובתכונות שלו, לדעתי הוא בדיוק מה שרומא צריכה בעמדה של הקישור האחורי.

    בהתקפה רומא חייבת חלוץ מטרה,ווצ'יניץ פלופ,וטאבנו הוא יותר חלוץ שני. רומא צריכה חלוץ סטייל טרזגה (שדרך אגב רוצה לעזוב את יובה..),סקורר שעושה גול מחצי מצב, אחד שיודע לשחק עם הגב לשער ולימשוך אליו את ההגנה,ואז טוטי יוכל להגיע מאחור. וביכלל טוטי חייב לעבור אחורה ,למרות העונה הטובה שלו,מאחורה כשהוא מנהל את המשחק רומא ניראת הרבה יותר טוב,זה לא רק השערים והבישולים,זה גם המנהיגות על המיגרש והתנועה החכמה שלו על המיגרש,טוטי לדעתי צריך לשחק מאחורי החלוצים,ולא כחלוץ ראשי למרות העונה המצויינת שלו.

    בקשר לכסף שרומא תקבל,וזה יהיה סכום לא מבוטל. יש גם חיפושים לספונסר חדש שיתן חסות לקבוצה ,ויכניס עוד מזומנים לכיס של הקבוצה
     
  5. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    לפני מספר משחקים ראיתי על החולצות של רומא "פפסי" לאן זה נעלם כל כך מהר?
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    החוזה היה למשחק מול מילאן בלבד.
     
  7. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אפשר לפרט על זה יותר?
     
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ניצחון נחמד וחסר חשיבות של רומא על סמפדוריה. קיבו היה מצויין בעמדת המגן הימני כמו גם טוטי עם שני שערים (הראשון מדהים) ובישול לפרארי. אהבתי גם לראות שיתוף פעולה בין מנסיני לטוטי מה שלא קורה בדרך כלל.
    לגבי הרכש לדעתי אמנואלסון יתאים יותר מאבידל כי הוא צעיר יותר, ויוכל להיות מחליף מצויין לטונטו שאני לא רואה שום סיבה להחליף אותו אלה להוסיף שחקן ספסל שיחליף אותו בעתיד הלא רחוק.

    לגבי הבלמים חסר בסגל עוד בלם אחד, 3 זה לא מספיק לקבוצה גדולה. לא נראה לי שפאטי יסכים להגיע ולהיות עדיפות רביעית אחריי מקסה, קיבו ופרארי שפשוט מצויין העונה. מי שכן יתאים לדעתי הוא ג'וספה סקורטו המושאל לקייבו.

    בקישור האחורי רומא צריכה שחקן נוסף כמו דה רוסי שידע גם לחלץ כדורים,לעזור להגנה ותרום גם להתקפה. מונטארי יכול להיות טוב מאוד ואוליי יהיה אפשר לוותר על פיזארו שגם ככה חצי כרטיס שלו שייך לאינטר ולבנות יותר על אקווילני שהיה טוב מאוד העונה עד שנפצע.

    באגפים לדעתי צריך להפרד מוויליאמסון וטבאנו המושאלים ולהשקיע כסף בשחקן אגף ברמה עולמית כמו אלאנו הברזילאי מדונצק למשל ולהכניס את טאדיי לרוטציה כשאליאנדרו רוסי יהיה העדיפות הרביעית.

    לגבי החלוץ מטרה אני לא יודע מה להגיד.טוטי מעדיף את העמדה הזאת..הוא מלך השערים של איטליה עם 25 שערים בכל המסגרות, נראה לי גם שהוא שני רק לדרוגבה באירופה בכמות הבקעה. אז חלוץ מטרה יש ועוד אחד הטובים ביבשת. אין ספק שאסור להחזיר את טוטי אחורה אבל כן אפשר להביא סקורר נוסף שישחק לידו ב442 כמו בתקופה של קאפלו עם קסאנו וטוטי בחוד.

    בשנה הבאה הייתי רוצה לראות את אמליה\סיסיניו\אמנואלסון\מונטארי\סקורטו\אלאנו\וחלוץ מטרה ברמה גבוה.
    כמו כן להפרד מוויליאמסון\טבאנו\קסאטי(למרות שהיה טוב העונה)\פיזארו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/4/07
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    מסכים איתך,מונטארי הוא אופציה טובה,שחקן חזק שיודע להחזיק את האמצע. הוא גם הודיע שהוא חולם לשחק ברומא.


    יש עמדות יותר קריטיות לחזק מאשר את האגפים,בסה"כ טאדיי עושה עבודה,והוא נותן עונה טובה.


    עדיין,טוטי מאחורי החלוץ הוא הרבה יותר טוב לרומא מאשר בחוד,כשהוא משחק בחוד רומא מפסידה אאותו כמנהל משחק,ובתפקיד הזה הוא אחד הטובים בעולם,יש לו מסירות גאוניות וראיית משחק מהטובות באירופה,תוסיף לזה את המנהיגות ובעיטות שלו מרחוק,עדיף לרומא להשקיע בחלוץ מטרה,וכשטוטי ישחק מתחתיו.

    אם כל הכבוד לטונטו,אתה ביכלל משווה אותו לאבידל ?! אבידל הוא אחד המגינים הטובים באירופה,תוסיף את זה שטונטו כבר לא ילד,עוד מעט 33 ,אמנואלסון אופציה טובה,אבל רק אם אבידל לא יגיע.
     
  10. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    קובי העלת טענות נגד שחקנים סבירים שעושים עבודה סבירה, לטבאנו לא נתנו מספיק הזדמנויות והייתי חושב שרומא צריכה אותו ואת כל מי שרשמת בשביל עיבוי הסגל כי במצב שלכם היום לא הייתי זורק שחקנים כאלה.
     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    השחקנים האלה הם או מושאלים או בחצי בעלות, הם לא שייכים לרומא.

    זה נכון שטבאנו לא קיבל מספיק הזדמנויות אבל בגיל שלו הוא לא שווה את המחיר שולנסיה רוצה עליו.

    פיזארו באמת נתן עונה טובה אבל צומח ברומא שחקן צעיר עם איכויות דומות שיהיה לא פחות טוב ממנו וחייב לקבל את הדקות שלו. מה גם שבמקום לקנות את החצי השני שלו אפשר להשקיע בשחקן קישור הגנתי יותר אותו רומא צריכה יותר מאת פיזארו.

    קסאטי גם נתן עונה טובה אבל לא מספיק טוב למשחקים גדולים כמו נגד יונייטד ואם רומא רוצה באמת להתקדם צריך להביא שחקן כמו סיסיניו שיתן רוטציה לפאנוצ'י המזדקן.

    וויליאמסון לא הרשים כל כך ואפשר לקנות שחקן יותר טוב ממנו.

    אין ספק שצריך סגל רחב אבל יש שחקנים הרבה יותר טובים שאפשר להביא במקרה שיחליטו לפתוח את הכיס.
    וכמו שאמרת הם עושים עבודה סבירה. וסביר זה לא מספיק אם רומא רוצה לעלות עוד מדרגה.
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    טאדיי נותן עונה טובה מאוד. גם מנסיני ויש גם את רוסי שהוא אחלה כישרון אבל מה יקרה אם אחד מהם יפצע? חובה להביא קשר קיצוני נוסף ורצוי מאוד ברמה הכי גבוה שיתן רוטציה עם מנסיני וטאדיי.אתה לא באמת חושב שאפשר לפתוח עונה עם 3 קיצוניים בלבד?.

    טוטי בחוד יותר טוב מטוטי מאחורי החלוץ וזאת עובדה. השאלה מה יותר טוב לרומא. לדעתי הוא כן צריך להיות בחוד אבל ליד עוד חלוץ מטרה והוא יהיה חופשי גם לחזור אחורה כמו שהוא עשה עם קסאנו באחת העונות הכי טובות של רומא בשנים האחרונות.

    אבידל יותר טוב מטונטו ויש לרומא רק מגן שמאלי אחד בסגל. אבל למה לתקן משהו שעדיין עובד. טונטו יהיה בן 32 אבל גם פאנוצ'י לא ילד ועדיין הם בין השחקנים הכי חשובים בסגל. צריך שחקן נוסף שיחליף את טונטו בעתיד ובעונה הקרובה יתן מענה מהספסל..בגלל זה אני חושב שאנואלסון יותר מתאים. ויותר זול. ויותר ריאלי שיגיע לרומא מאבידל ואולי יהיה המגן הקבוע שלנו לשנים הבאות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/4/07
  13. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    :aa1: יש חדשות טובות !
    פרנקו סנסי נשיא הקבוצה הודיע,שצמד הבלמים כריסטיאן קיבו,ופליפ מקסס לא ימכרו לאף קבוצה בקייץ,וכבר עכשיו יושבים איתם על חוזה חדש שישאיר אותם בקבוצה לעוד הרבה שנים. עוד הוא אמר:אף שחקן לא ימכר,אנחנו נישמור על הסגל הקיים שלנו,ונחזק במקומות שצריך."

    אבל החדשות הטובות לא מיסתיימות כאן,הבלם הברזילאי של לברקוזן,ז'ואן קרוב מתמיד לעבור לרומא. הבלם כבר החל לחפש מורה לאיטלקית. העיסקה מוערכת בסביבות ה-9 מיליון יורו.
    אם ז'ואן יעבור בסוף הוא יצטרף למושבה הברזילאית ברומא שכוללת את:דוני,ז'וליו סרג'יו,טאדי,מאנסיני,ודפנדי.
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מקווה מאוד שזה לא יקרה אסור להשקיע 9 מליון יורו בבלם כשיש לנו את אחד הצמדים הכי טוב בעולם. מה בדיוק יעשו איתו? רוטציה עם קיבו ומקסה? ולא הזכרתי את פרארי שנתן עונה פשוט מצויינת עם מינימום טעויות.רומא צריכה בלם נוסף אבל שיהיה בלם רביעי.סקורטו מקייבו יכול להתאים ולא יזיק לו לשבת על הספסל. בקיצור אסור להשקיע כל כך הרבה כסף בעמדה שאנחנו לא צריכים.
     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מאמר מאכזב פורסם היום ברומניסטה על תוכניות לעונה הבאה.

    ספאלטטי רוצה סגל רחב עם 23 שחקנים ברמה שווה, 2 בכל עמדה.
    דוני יהיה השוער הראשון,פונטאנה מפאלרמו השני ושוער צעיר מהנוער יהיה השלישי כשקורצ'י יושאל לקבוצה מסריה א'.

    ההגנה תהיה תלויה בהערכת חוזים של קיבו ומקסה. במקרה שאחד מהם יעזוב ההנהלה בחרה בג'ואן כמחליף(אולי כדי להלחיץ את קיבו ומקסה). אינטר תנסה לקבל את פרארי בעסקת פיזארו אבל ספאלטי לא רוצה לשמוע על זה ופרארי ישאר.
    קסאטי,טונטו ופאנוצ'י יהיו המגנים של רומא גם בעונה הבאה כשהמגן הרביעי יהיה מרטינז במקרה שיהיה כשיר.במקרה שלא מט'יו מטולוז מועמד אך כרטיס השחקן שלו יקר מדיי וכנראה זה מה שימנע ממנו להגיע. ג'יאנדומנקו מסטו המגן השמאלי של רג'ינה לא יגיע אחריי שסגר עם אינטר.

    עסקת פיזארו תהיה קריטית בקיץ, אינטר לא מעוניינת בו אבל כן מעוניינת בחצי מהסגל של רומא ותנסה להרוויח שחקן או שניים מהעסקה כשגם וולטר סמואל מועמד לחזור לרומא. במקרה שפיזארו ישאר ספאלטי ימשיך באותו מערך של 4231 כשהקשרים המרכזיים יהיו דה רוסי ואקווילני עם פיזארו ומטאו בריגי שחוזר מהשאלה בקייבו על הספסל.
    פאטי,רוסי,פרדי ואוקקה יושאלו גם הם ביחד עם קורצ'י.

    רומא מעוניינת לקנות שני שחקני התקפה ברמה גבוה (3 במקרה שתהיה הצעה שאי אפשר יהיה לסרב לה על מנסיני) טבאנו יחזור לונלסיה מכוון שלא מצא את עצמו בעמדה שספאלטי הכין לו באגפים. וויליאמסון גם הוא יחזור לנאנט מכוון שהמחיר שלו הרבה יותר גדול מהיכולת שהוא הציג עד עכשיו.במקרה שנאנט יורידו את מכירו רומא תחתים אותו. המועמדים הם די נטאלה מאודינזה ודי מיקלה מפאלרמו. יאקווינטה לא יגיע בגלל שטוטי ימשיך להיות החלוץ היחיד גם בשנה הבאה. ווצ'יניץ' יוחתם אם לא ימצאו שחקן יותר טוב ממנו. מונטלה יחזור מהשאלה רק אם לא ימצא קונה לחוזה השמן שלו.

    מאכזב.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/4/07