רומא 2011/2012 :: זמאן: "אוביל את רומא בעונה הבאה"

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י חייל שוקולד, ‏30/6/11.

  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    שיחקת פעם כדורגל מול קהל של יותר מ20 איש? כמה קל לשבת בבית ולשפוט שחקן שהגיב לא טוב לשריקות בוז וקללות שחזרו על עצמן במשך חודשים מעשרות אלפי אוהדים וזאת אחרי שבשנים באחרונות היה אחד השחקנים האהובים ברומא והיה אחראי על אינספור רגעים שמחים.
    אם המפגרים האלה היו נותנים לו את השקט שלו להחזיר את הבטחון ולא היו תוקפים את מנז, ההתקפה שלנו הייתה כבר סגורה לעונה הבאה וקשה מאוד היה למצוא טובה ממנה.
     
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    זה לא היה משהו חד פעמי אלא מתמשך בערך חצי שנה, ומי מבטיח לא שלא יעשו את זה שוב? בכל מקרה אני ממש מקווה שהוא מבין שמדובר בחבורה של מטומטמים(זה כבר עבר את השלב של הקומץ בהתחלה), ושאוהדים שפויים לא ישרקו לו בוז.

    לא ההמון נטול האידאה ינצח.

    ד"א, מישהו ידע שוולטר וקארלו סאבטיני הם אחים? הם ממש לא דומים ולא עשיתי את הקישור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/7/11
  3. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    מחר פגישה בין לוצ'י הסוכן של וסאבטיני, הוא רוצה שעד יום שישי(מס"ע של לואיס אנריקה) יחליטו אם מירקו ממשיך כאן או עובר ליובנטוס(היורשת האפשרית היחידה לפי סאבטיני). על המסיבת עיתונאים של לואיס אנריקה(וגם אחת של דיבאנדט יום לפניו) עודכן באתר הרישמי, אבל אין אף מילה על לאמלה, לא שאני רואה משהו ששובר את ההחתמה הזאת עם כל האישורים של השחקן, ריבר פלייט, אבא שלו ופאסרלה, אבל אולי רוצים להכריז עליו בצורה רשמית באחת ממסיבות העיתונאים.

    משהו עם סטקלנבורג נתקע מהצד של אייאקס ומתחילים לחזור לשמות היבשים של סרחיו רומארו\קאמני\סיריגו. לגבי האחרון זאמפריני מכחיש שהוא קיבל איזשהי פנייה(וגם על הדרך דחה שמועה מצחיקה מהיום שהצענו 28 מיליון אירו+אוקאקה על פאסטורה), אצל רומארו הסוכן אומר שאף אחד לא דיבר איתו, מהצד של קאמני אף אחד לא מדבר.

    השם למגן השמאלי הוא עלי סיסוקו, אנטונס אמור לעבור תמורת חצי מיליון אירו לפורטוגל ללירייה או גימארייש, בינתיים דוחים לו את זה עד שיבוא מגן שמאלי. אפילו לריסקונה או לא יצא.

    והסוכן של מנז אומר שמאז לואיס אנריקה הוא בכלל לא חושב על ללכת.
     
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לאמלה אמור לקבל בשבועות הקרובים דרכון ספרדי ורק לאחר מכן יוצג רשמית בקבוצה (למרות שנפתח מקום לצרף שחקן זר נוסף). לריסקונה הוא לא יצא בכל מקרה בגלל אליפות העולם לנבחרות U20.

    לגבי סטקלנבורג, סבאטיני בסך הכל מנסה להוריד את המחיר כשהזמן עובד לטובתו.

    אותי מטרידה העובדה שביום שישי מתחילים להתאמן כשבסגל רק שני בלמים (חואן ואנטיי).
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    באורוגוואי מעלים שוב את שמו של לוגאנו בהקשר של רומא. כתוב שבעבר הוא סירב כי רצה להבטיח שיגיע בכושר משחק למונדיאל ולא רצה להמר על קשיי התאקלמות באיטליה. נראה אם הפעם יצא מזה משהו.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    קיץ רביעי ברציפות.
     
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    מישהו מוכן לעשות סדר בענייני הרכש של רומא לאלו שבצבא?
    מה הסכומים שיש לרומא להשקיע בקיץ?
    מה היא מחפשת?(חוץ משוער)

    כי לי יצא לחשוב,פאסטורה אמר היום שיעדיף להישאר באיטליה,ואם לרומא יש כסף... יכול לתת לה המון
     
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הסכומים הם בערך כמו אלה של פראנקו סנסי מתחילת העשור הקודם. אבל הפרוייקט הוא ארוך טווח עם דגש על השקעה בשחקנים צעירים. עוד דבר שצריך להתחשב בו : למרות התקציב הגדול, לא יצא יורו אחד יותר מהמחיר שבו המנהלים מעריכים את השחקן.

    השוק נע סביב :
    שוער - יש סיכוי ממשי להפטר מהמשכורת הענקית של דוני שמקושר לליברפול. ג'וליו סרג'יו עוזב במטרה למצוא קבוצה שתתן לו מקום בהרכב. קורצ'י חזר אחרי עונה לא טובה בסאמפ וכנראה ימלא את משבצת השוער השני. המועמד הבכיר להיות השוער הראשון הוא מארטן סטקלנבורג אך יש כרגע פערים כספיים בין רומא לאייאקס.

    שני מגנים - קאסטליני סיים השאלה וחזר לפארמה, ריסה לא נמצא בתוכניות וימכר (כנראה לפולהאם). קרשנצי חזר מהשאלה מוצלחת ומספר הופעות טובות בנבחרת הצעירה. מגן נוסף שקרוב מאוד להצטרף הוא אנחל ואלדס מגיחון.

    שני בלמים - מקסס נשלח למילאן בעיסקת בוריילו שנחתמה עוד בשנה שעברה על ידי סנסי. גיז'רמו בורדיסו לא הרשים ורומא לא מממשת את האופציה לרכוש אותו. כרגע מדברים על סימון קאייר וכמה שמות של בלמים צעירים שאחד מהם יתפוס את המשבצת הרביעית.

    קשר לאמצע - 433 של אנריקה דורש שחקן נוסף בקישור. או דפנסיבי קלאסי כשדה רוסי יקבל תפקיד קדמי יותר, או קשר התקפי יותר כשדה רוסי ישאר במקומו.

    שני שחקני התקפה לאגפים\מאחורי החלוץ - ווצ'יניץ' ומנז עוזבים את רומא אחרי מספר תקריות עם האוהדים. אריק לאמלה יחליף את אחד מהם וצפוי להגיע שחקן נוסף (לדעתי יהווה את ההשקעה הגדולה ביותר הקיץ).

    וחלוץ שיוריד עומס מטוטי - בויאן קרקיץ'. הכל סגור, חסרה רק חתימה רשמית.

    מקווה שעזרתי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏13/7/11
  9. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    משהו שפיספסתי במהלך הטיול? הוא הגיע כי החוזה שלו נגמר ולא כחלק מעיסקת בוריילו.

    דווקא הסוכן של מנז אמר שזה שמונטלה לא נמצא ברומא משנה את התוכניות בשביל השחקן שלו כך שיש סיכוי שהוא יישאר או שהוא לא נחשב גם בעיני אנריקה.

    ודבר אחרון, אם הפערים בין אייאקס לרומא בעניין השוער זה 2 מיליון יורו לא עדיף לסיים את הסיפור? עמדת השוער היא חתיכת דבר חשוב בשביל רומא בפרוייקט החדש. לדעתי שווה לסיים את הסיפור במהרה.
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כן.
    רוזלה עשתה עיסקה עם גליאני בה תקבל את בוריילו שהמחיר שלו ישולם שנה לאחר מכן (בידיעה שהיא כבר לא תהיה שם) ובתמורה לא תחדש את החוזה של מקסס ותאפשר למילאן לסכם איתו (ושוב תאבד אותו אחרי שהקבוצה תעבור לבעלים חדשים). זה בגדול מסביר איך בוריילו צץ משום מקום בסוף חלון העברות הקודם ללא תשלום, מסביר את המושג "מחוייבת לקנות" שלא הבנו בזמנו, ולמה שחקן שכל כך מזוהה עם המועדון "עזב" אותו.

    למרות שהאוהדים זעמו על הבגידה (שנה שניה ברציפות) באחד הסמלים של הקבוצה, המטרה של רוזלה הייתה לזכות בתואר בעונה האחרונה שלה בכל מחיר.

    לדעתי כן, אבל סבאטיני החליט שההולנדי שווה 7 מיליון יורו בגלל שהחוזה שלו נגמר בקיץ הבא ולא מוכן להתפשר.
     
  11. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    אני מסכים בהחלט, ואם אכן הפער הוא 'רק' 2 מיליון אז אני מניח שבסופו של דבר העסקה תצא לפועל. למרות שסבאטיני הוא לא אחד שיזרוק כסף סתם, ואני מניח שהוא עושה מאמצים להוריד את ה-2 מיליון האלו, אם הוא ייראה שהוא לא מצליח אז אני מקווה מאוד שהוא יבין שכדאי פשוט לשלם את ה-2 מיליון האלו במקום לתקוע את הראש בקיר ולקוות שבשנה הבאה הוא יגיע אליינו בחינם ובינתיים נבזבז עוד עונה עם שוערים בינוניים יחסית (אני לא יכול לסבול יותר את דוני בשער, אבל את ג'וליו סרג'יו אני מחבב מאוד, הוא לא ברמה של סטקלנבורג אבל עוד אם הוא ישחק העונה כשוער ראשון אז אין לי בעיה עם זה)
    סטקלנבורג אולי לא שיחק עדיין בקבוצה גדולה ולכן לא מחשיבים אותו כאחד מהשוערים הטובים בעולם, אבל לטעמי הוא שוער שמתאים לכל קבוצה מבחינת היכולת שלו. במונדיאל הוא היה מדהים.
     
  12. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    בקיצור,אז למה לא פאסטורה? כאילו זה רק אני? או שנראה שהוא יכול להפוך את רומא לאימתנית?
    עם ריאל/צ'לסי/סיטי יכנסו עליו חזק כנראה שרומא לא תוכל להם לפי מה שאתה אומר,אבל הבחור כבר אמר שהוא רוצה להישאר באיטליה,ואם כמה שהיו כבר שמועות על יובה,לא נראה לי שהוא מה שאנחנו מחפשים,וגם המילאנזיות לא נראות מספיק בעניין
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    כי הוא לא שווה את ה50 מיליון שזאמפריני רוצה "ולא יירד מהם"(תשאל את פריס סן ז'רמן, הם ניסו). אתמול הייתה איזה שמועה שזאמפריני דחה הצעה שלנו של 28 מיליון אירו+אוקאקה עליו, היצור אמר שהיא לא נכונה אבל זה לא אומר כלום כשזה בא ממנו.

    עריכה:
    מדווחים שאחרי פגישה ארוכה של סאבטיני, ווצ'יניץ' ולוצ'י(הסוכן של), מירקו החליט לעזוב, בינתיים זה לא תלוי בו כי אף קבוצה לא עברה את שלב הגישושים היבשים.

    עברתי על הסגל שיצא לריסקונה ופאביו סימפילסו לא שם, למה? החליט בסוף כן לחזור לברזיל? לא ראיתי שום דבר עליו כבר שבועות, מאז שדיברו על חזרה לסאו פאולו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/11
  14. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    כי זה שיש לרומא בעלים חדשים לא אומר שהיא הפכה להיות מנצ'סטר סיטי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx (וטוב שכך). אין סיכוי שסבאטיני יציע עליו את ה-40-50 מיליון שפאלרמו דורשת עליו (בטח כשאפשר לקנות בסכום הזה 2 וחצי סמיר נאסריים היום, הגזימו שם קצת בפאלרמו. נו טוב, זאת אולי הפעם הראשונה שבאמת יש להם שחקן שהוא סופרסטאר עולמי, והם רוצים להוציא מזה את המיטב במכירה שלו. ואיכשהו נראה שהם ישיגו את מבוקשם עם כל הסיטי והריאל מדריד שמוציאות סכומים מטורפים). רומא לא תרכוש פתאום סופרסטאר בעשרות מיליונים, כרגע היא מתמקדת בהבאת שחקנים צעירים, מוכחים ועם זאת לא כוכבים ענקים. לדעתי זאת חשיבה נכונה לעתיד, אם כי יש סיכוי שהשחקנים האלה לא יצליחו בקבוצה גדולה כמו רומא ולא יפרצו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/11
  15. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך התיאורה שלך מסתדרת עם זה שהיינו נואשים להיפטר מבוריילו אחרי שעסקה זהה עם יובנטוס בדיוק נפלה? אתה מנסה להציג את זה כאילו מקסס היווה קלף מיקוח כדי להשיג את בוריילו, שזה בערך כמו להגיד שכדי לרכוש את ווצ'יניץ' נבטיח לכם את טיאגו סילבה בחינם. אם אתה באמת מאמין בזה אז נצטרך לארגן התערבות על גבי הפורום כי אתה עדיין תקוע בשלב הראשון של אבל.