רומא 2018/2019 :: עוד קיץ עמוס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י AS R, ‏27/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    חדשות טובות. אבל עדיין עם כמות הפעמים שזה קיבל "אור ירוק "היה אפשר לבנות כבר 4 איצטדיונים.

    עד שאין דחפורים כלום לא בטוח
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    בנתניה.

    חשוב לציין שלא מדובר כאן בעוד פרזנטציה עם הדמיות יפות. לאורך כל השנים, על הפרויקט הזה קיים סימן שאלה כבד בכל הקשור לתחבורה וביכולת האוהדים להגיע לטור די ואלה. זה עדיין לא נפטר סופית (יהיו פקקים) אבל היה חשש שזה יתארך שוב ושוב עד שפאלוטה ירים ידיים. כעת עיריית רומא קיבלה את הפתרונות שהייתה צריכה והסכימה לקחת את ההשקעה על עצמה.

    *יאמר לזכותם שכל התהליך היה יחסית שקוף. דבר מאוד לא אופייני לאיטליה.
     
  3. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר


    מהחיוכים של ראשת העיר ראג'י ניתן להבין את כל מה שנאמר גם בלי לדעת איטלקית.

    ועם זאת, עוד לא נאמרה המילה האחרונה של וועד עובדי הרתכים, הגרזנאים, מש"קי הממטרות והראש מועצת ועד הבית של טור די ואלה.

    ובמילים אחרות - דחפורים, רבותיי, דחפורים.

    (כל הכבוד לפאלוטה ושאר החברים על העקשנות בפרויקט הזה שרבים כבר מזמן היו מתייאשים ממנו).
     
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מש"קי הממטרות אולי לא כועסים אבל לא מעט משלמי מיסים שצריכים לשלם עבור פרוייקט שהולך לידיים פרטיות דווקא כן.

    השאלה העיקרית שחזרה על עצמה בשנה האחרונה היא - איך לטפל בכאוס הצפוי בכבישים כש50 אלף איש ינסו להגיע לטור די ואלה? הדו"ח מטורינו שחגגו אתמול לא באמת עונה על השאלה הזו.

    What are the next steps now?


    “All that remains now is to go through the few outstanding technical and administrative steps to complete the final approval. First of those will be the approval of the ‘urban variation’. We are continuing to work closely with the administration on that. Everything has been discussed, there are no contentious points still to be resolved. All that remains is to address a couple of technical issues, which will then allow a date to be set for the final vote on the variation.

    "Then, once that is done, the project can be passed on to Lazio Regione, who will issue the final building permits. We expect that will conclude everything as far as the approval process goes, and hopefully as soon as possible.

    "It is about time the city got the opportunity to see the results of all these discussions and all this investment, and that Roma can finally begin construction of the stadium.”

    (סגן נשיא רומא מאורו באלדיסוני)
     
  5. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    חשבתי שפאלוטה דיבר על קו מטרו לשם, לא?
    למרות שזה לא נשמע לי סביר כי המטרו של רומא למיטב זיכרוני לא ממש מביא תועלת לתושב.

    או איזו רכבת אחרת שהייתה אמורה לנסוע על הגשר שנגנז?
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    המטרו יפתח בערך כשכריסטיאן טוטי יכנס לhall of fame.

    יש רכבת מאוסטיה למרכז שעוברת בטור די ואלה. הכוונה היא להשקיע בקו הזה ולעודד אנשים להשתמש בו.
     
  7. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    השאלה המתבקשת היא- איך באולימפיקו מסתדרים כש50 אלף איש מגיעים לאותו מקום בו זמנית (אפילו מטרו אין לשם)?

    ובכלל למה צריך 8 שנים להמתין לאישורים והתסבוכות לא נגמרות וב100 איצטדיונים חדשים בשנה שנבנים בעולם זה רץ הרבה יותר חלק? זה רק הבירוקרטיה הלא נגמרת של האיטלקים המפגרים או שיש הסבר אחר?
     
  8. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,256
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    האולימפיקו די במרכז העיר ויש דרכי הגעה מרובות מכיוונים שונים.
    האיצטדיון החדש יהיה מנותק מהעיר והתנועה תהיה על ציר אחד מכיוון אחד בלבד.
    האמת אולי 2 כי יש 2 תחנות רכבת, הבעיה היא שאחת מהן היא מעבר לנהר איפה שדינו ויולה רצה לבנות בשנת תרפפ"ה.
    בשביל זה הגשר.

    מבחינת אישורים: שוב. צריך לזכור. הרעיון הוא לא רק איצטדיון אלא גם גורדי שחקים ושכונת דיור ומרכז של בנייני משרדים וגשר (הגשר שלעיל) ומערכת לשינוע המונים.
    התחנת מטרו הכי קרובה זה ב EUR אולי 2 ק"מ משם.
    פעם דיברו על קו רכבת קלה אקולוגית חשמלית שתחבר את תחנת המטרו הזו (ואז יהיו 3 אפשרויות הגעה של תחבורה ציבורית בדמות רכבת)

    כך או אחרת ייקח המון שנים לבנות את האיצטדיון גם אחרי שיתקבלו כל האישורים ותחל הבנייה. המיקום הזה הוא מאוד בעייתי מבחינת הצפות חוזרות ונשנות וקרקע בוצית. עבודות התשתית שם יהיו ארוכות. מאוד.
    עד היום לא הבנתי למה לא המשיכו עוד לכיוון הים והדביקו את המתחם לשדה תעופה ולארץ הקניונים שם באזור, אבל שיהיה.
    הדבר הכי מעצבן גם אם וכאשר יוקם האיצטדיון זה גודלו הקטן 52 אלף. רומא זה עיר של 6 מיליון. ולא משנה שיש 2 קבוצות בעיר. עדיין 52 זה מעט מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/2/19
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כפי שמסתדרים עם מיליוני תיירים שמגיעים לאזור. האולימפיקו נמצא חצי שעה הליכה מהותיקן (לשם יש מטרו). יש שם המון תחבורה ציבורית. טור די ואלה זה אזור מוזנח שספק אם יהיה ערוך לזה גם אחרי שהאיצטדיון יפתח.

    זה לא רק בירוקרטיה איטלקית. הייתה שם השתלשלות אירועים פשוט הזויה.

    לשם דוגמה, זו תמונה שצולמה ב2013:
    http://limbeccata.it/wp-content/uploads/stadio_roma_pallotta_marino-e1487608002488.Xxx
    "רומא קיבלה אור ירוק"

    הבחור האמצעי הוא איגנאציו מארינו. ראש העיר של רומא שאישר את הפרוייקט, ולאחר שנה איבד את תפקידו בפרשת שחיתות. רומא נאלצה להתחיל שוב את התהליך, הפעם מול m5s. לאחר האישור החדש, התפוצצה פרשת שחיתות נוספת. הפעם עם הבחור מימין (לוקה פרנאסי) שחברת הבניה שלו הייתה חתומה על הפרויקט. לאחר מכן צץ הסיפור עם הבעלות של טור די ואלה שנמצא בהליך רכישה של קבוצת המשקיעים של פאלוטה. כל זה מלווה בבירוקרטיה אותה ציינת, הרבה מאוד מתנגדים, "ערך היסטורי למקום", מצב אקולוגי, סדר עדיפויות להשקעת כספי ציבור ועוד ועוד.

    עצם זה שפאלוטה הגיע לישורת האחרונה לאחר כל הבולשיט הזה, בעיניי, בלתי נתפס .
     
    DRORIKO, אלעד, itzik.miro ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725

    תגובה מעניינת על פלורנצי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/2/19
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725

    מלבד האבידה (+ אונדר, שיק, פרוטי ואולסן שיחמיצו את המשחק), יהיה חבל מאוד אם הנסיקה שלו תיעצר בגלל פציעה נוספת.
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
  13. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,256
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    אם אונדר ופרוטי יהיו כשירים ליום שני - לדעתי הם חייבים לפתוח בהרכב ראשון. כנ"ל קלוייברט שהגיע הזמן להפסיק עם העונש בפינה הזה.

    דז'קו. זאיניולו. אל שראווי - שלושתם חייבים מנוחה! חייבים.
    בבית נגד בולוניה זה הזמן והמקום לרוטציה בריאה תרתי משמע.

    ההגנה של רומא זה מסננת. העתיד של רומא מוטל על היכולת של ההתקפה לכבוש יותר ממה שההגנה תספוג. מה שאומר שהעתיד של רומא למעשה מונח על כתפיהם של שלושת השחקנים הללו. (בטח כל עוד שיק פצוע).

    פיזית, שחקן דורש מנוחה מדי פעם... בוודאי לאור האתגרים שבהמשך הדרך. זאיניולו אלשע ודז'קו טוחנים דקות ללא הרף. זה סיכון עצום למתוח את החבל עוד ועוד... אני מקווה מאוד ש EDF יקבל קצת שכל ויבין את זה.
     
  14. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,256
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    Sarri Roma: Baldini lo incontra a cena. Via Di Francesco e Monchi?

    באלדיני נפגש עם סארי בלונדון.

    בעבר פורסם שרק אולטימטום של מונצ'י הוא זה שמחזיק את EDF בתפקידו הנוכחי.
    בניגוד לדעה של כל שאר אנשי המפתח ברומא.
    אם כעת באלדיני ופאלוטה מקדמים מהלך הבאה של סארי לרומא: אז סביר להניח שהשמועות על כך שמונצ'י מבוקש מיידית בארסנל ו/או פסז הם נכונות.

    לגופו של עניין: אני מחבב מאוד את סארי. מגדולי המאמנים בדורנו. אבל לא רואה אותו מתאים לרומא.
    א- הוא מאמן מקובע. אין פה שינויי גדול לעומת המאמן הנוכחי. יש לו את השיטת משחק הקבועה שלו עם הקישור המשולש וזה פשוט לא מתאים לחומר השחקנים הנוכחי.
    ב- באופן עמוק יותר הסגל של רומא מבוסס על שחקנים חזקים וגבוהים בכל העמדות. ומשחק פיזי. פחות שחקנים טכנים על כל בלטה ובלטה (כמו שסארי אוהב בד"כ).
    ג- רומא זה מועדון שנשלט על ידי אדם שאוהב כסף יותר ממה שהוא אוהב את קבוצה שלו... ברומא באים ויוצאים ועברים שחקנים כמו בתחנת רכבת. זה לא בעלים שמתאים לטיפוס כמו סארי, שאוהב שאותם שחקנים נשארים אצלו הרבה זמן. ללא תחלופה תדירה.
    ד- סארי שונא רוטציות. אבל ברומא יש מערך כושר ומערך רפואי קטסטרופה, וזו קבוצה שמובילה את טבלת הפצועים של אירופה כל שנה מחדש. סארי לא יידע להתמודד עם התרחישים האלו.

    הוא לא מתאים לרומא, ורומא לא מתאימה לו.
     
  15. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    זה קצת מצחיק, בכל מקום אני שומע את אותן טענות על סארי. מה המסקנה אז ? שהוא מתאים רק לנאפולי ?
    לסגל עם אגו הוא לא מתאים, לבעלים שמוכר שחקנים הוא לא מתאים, לסגל שחקנים טוב אבל לא טכני וזריז הוא לא מתאים.

    או שהוא לא שווה כלום והוא אוברייטד מנופח או שמזלזלים לגמרי ביכולת שלו להצליח בתנאים לא אולטימטיביים.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.