ריאל מדריד 08\2007 : סאגת רונאלדו מסרבת להיגמר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏5/7/07.

  1. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דור, אתה צריך לזוכר שכיום יש לנו בסגל רק 2 קיצוניים ברמה גבוהה באמת שמתוכם אחד לא ממש קיצוני והשני נפצע כל יומיים. למרות שהתנגדתי לעיסקה בהתחלה - השתכנעתי עם הזמן וכיום אני מאמין שיש לנו צורך בלהביא את רונאלדו ולהשאיר את רוביניו.

    לגבי ואן דר וארט, אני מסכים איתך לחלוטין.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אנחנו לא יודעים באיזו שיטה שוסטר ייבחר, מה שכן, ברוב העונה שעברה הקבוצה שיחקה עם שלושה קשרים במרכז השדה ועם שני חלוצים. במצב כזה, רק קיצוני אחד נכנס להרכב וזהו רובן או רוביניו. אחד מהם יהיה המחליף הראשון ודרנטה המחליף השני, אני חושב שזה בסדר גמור. דרנטה לא אפס או משהו כזה, הוא פשוט לא שחקן ברמה מספיק גבוהה לריאל מדריד, אבל בתור חילוף הוא אופצייה סבירה מאוד. אי-אפשר שכל שחקני הספסל יהיו ברמה של שחקני ההרכב. בנוסף, אני שוב מזכיר לך שהיגואין יכול להיות גם הוא סותם חורים באגף, הוא שיחק שם מספר פעמים והיה בסדר.
     
  3. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא שאם רונאלדו יגיע אז רק אחד מהשלושה (רובן, רונאלדו, רוביניו) יפתח בהרכב ו-2 יבלו על הספסל. אם רונאלדו יגיע אז לפחות 2 יהיו כל הזמן על המגרש.

    עם רוטציה נכונה שתחלק את הדקות בין רובן, רונאלדו ורוביניו זה יהיה מצוין. גם לראות את רובן ורונאלדו באגפים ואת רוביניו כחלוץ שני יכול להיות אופציה.


     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא מאמין ששלושת הסטארים הללו יישארו בסגל. אם רונאלדו יגיע אז רוביניו יילך. אנחנו כרגע רק יכולים לשער מה הדרך של שוסטר. בכל-אופן, קשה לי לראות אותו מוותר על גאגו, סניידר או גוטי, בייחוד אחרי שהאחרון היה מצויין בשנה שעברה. מרכז השדה חייב קשר אחורי ולא חשוב כרגע אם זה גאגו או דיארה(אני אעדיף אותו בגלל הפיזיות במידה ויציג יכולת דומה לזו שהראה במדי ליון, אז ממש התרשמתי ממנו), וסניידר ממש עושה עבודה של 50\50.
    ישנם אוהדים שמאמינים שאם רוביניו היה משחק כחלוץ שני(לושמברוגו ניסה את זה פעם אחת נגד ליון, בהפסד 2-0 בשלב הבתים של ליגת האלופות, 06\2005), אז היכולת שהוא היה מפגין הייתה הרבה יותר טובה. אני לא חושב. כמו שעל גוטי שוסטר לא יוותר, אז בוודאי שראול לא יישב על הספסל, לא אחרי העונה הגדולה שלו אשתקד. ואם לא ראול, אז היגואין, לא רוביניו.
     
  5. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אך השאלה היא עד כמה שוסטר אמיץ על מנת לעשות זאת, כי כידוע מרכז השדה שלנו הוא לא הטוב ביותר, וללא גרזן אמיתי שידע לחסל התקפות כראוי ויצור אמצע קצת פחות חדיר, אני לא רואה את שוסטר השמרן מתפרע. מי כמוני תומך במשחק אגפים ובהשארתו של רוביניו בתוספת להבאת רונאלדו, אבל לפי איך שזה נראה כך או כך הקבוצה תמשיך לשחק באותו מערך לא סימטרי. בכלל, ואן דר וארט קרוב מתמיד להגיע אלינו ובואו רק יחזק את הלגיטמציה לאיך שהמשחק של ריאל עשוי שוב להראות. להיכן מכוון שוסטר את ההתעניינות וכיצד ינווט את רפאל במידה וייע? זו מבחינתי תעלומה שעד עתה אני שובר אתה ראש ולא מליח להבינה.
     
  6. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    זה פשוט לדעתי. אם רונאלדו מגיע רוביניו עוזב ואם רונאלדו לא מגיע רוביניו נשאר. ריאל תשחק עם קיצוני אחד ושלושה שחקנים באמצע:שניידר, גוטי/ואן דר וארט, גאגו/דיארה.
    לפי מה שזה נראה כרגע אנחנו בדרך לעוד עונה עם קיצוני אחד במערך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/7/08
  7. -RAUL Member

    הצטרף ב:
    ‏2/1/07
    הודעות:
    194
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המועמד העיקרי לזכות בתואר חירטוט השנה :

    http://www.as.com/futbol/articulo/chelsea-...asdasftb_13/Tes


    על פי האס צ'לסי מוכנה לשלם כ60 מיליון יורו עבור רוביניו.

    בסכום כזה צריך לממן גם תכרטיסי טיסה ולהוסיף להם את סלגאדו ככה בשביל הכיף.
     
  8. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,340
    לייקים שהתקבלו:
    795
    מה שנקרא: בעל הבית השתגע!
    שאני אבין, אברמוביץ' מתעקש לעשות שטויות או מה? (לא שלי אכפת..)
     
  9. BeitaReaLiverpool Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    60 מיליון יורו? בכסף הזה אפשר להביא את דוויד וייה.

    לא ברור לי גם למה אנחנו צריכים את ואן דר וארט. עדיף להביא קשר אחורי נורמלי, יש לנו כבר את סניידר, שלדעתי יותר טוב מ VDV.