ריאל מדריד 09\2008: רק עוד שני שחקנים...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/08.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    דור, שטוטגארט ולא המבורג

    ובנתיים מפרסמים בספרד שהעיסקה סגורה. 18 מיליון + 2 מיליון בהתאם להישגים של הקבוצה והעפלה לליגת האלופות.


    נקווה שיש בזה משהו לטובתכם ולטובתנו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏9/7/09
  2. Federer Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/09
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קאזורלה בספרד נחשב לאחד השחקנים הטובים ביותר. כמובן שאי אפשר להשוות אותו מבחינת יכולת לרובן למשל (למרות שהמספרים שלהם די זהים), אבל ההבדל הגדול בין רובן לקאזורלה הוא שהאחרון הוא שחקן קבוצתי, מה שאי אפשר להגיד על הראשון.

    אי אישית, מחזיק מקאזורלה. לדעתי הוא שחקן טוב מאוד, שעדיין לא הגיע לשיא שלו. הוא יכול להשתלב בצורה טובה בריאל. הוא עדיין צעיר שלא הגיע לשיא שלו, אני בטוח שבמידה והוא יגיע וריאל תיתן לו את הזדמנות ואת הדקות הנחוצות הוא יכול לעזור לריאל גם בליגה וגם באירופה.

    למרות שאני חושב שמאטה עדיף עליו, קאזורלה נראה לי איך שהוא מתאים יותר לריאל.

    דבר אחד בטוח, בתור קיצוני, עדיף אותו על פני היגוואין.
     
  3. Champions league Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/09
    הודעות:
    68
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איפה אתה חיי. קאזורלה? עדיף על היגואין? תגיד נפל לך בורג בראש?!
     
  4. Federer Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/09
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בתור קיצוני עדיף לרכוש את קאזורלה מאשר להישאר עם היגוואין. תמיד כשהיגוואין הוצב בעמדת הקיצוני הוא התברר כשחקן בינוני-. קאזורלה לעומתו, אחד מהקיצוניים הכי טובים בספרד.
     
  5. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היגוואין כלל אינו קיצוני מרשים, אין ספק שהוא פחות טוב מרובן אבל הוא עדיף על קזורלה מהסיבה הפשוטה שקזורלה למרות שהוא מוצב באגף - אינו בדיוק קיצוני. קזורלה אינו מהיר, לא בעל יכולת טכנית גבוהה ובסה"כ הוא שחקן נחמד בקבוצה נחמדה. הוא כלל לא אחד השחקנים הטובים ביותר בספרד, לא ברור לי מאיפה הבאת את המשפט הזה. הוא משחק אמנם באגף אך נוטה לחתוך לאמצע כמעט כל הזמן - מזכיר קצת את סילבה (שטוב ממנו).

    קזורלה הוא שחקן חביב שיהווה חיזוק חביב לסגל, מה הבעיה? שעל חיזוק חביב לא מוציאים כ-45 מיליון יורו. במיוחד כשרובן וסניידר עדיין בקבוצה והאפשרות להחזיר את גרנרו ב-5 מיליון יורו עדיין עומדת על הפרק.

    מה בדיוק עשה קזורלה שגרם לך להחזיק ממנו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/09
  6. Federer Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/09
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר ליכולת הטכנית של קאסולזה - יש לו דריבל לא רע בכלל, הוא כבש די הרבה העונה ובישל באותה מידה...

    כמובן שהייתי מעדיף שריאל תשאיר את סניידר, אבל כמו שזה נראה עכשיו הוא עף ולכן, אני מעדיף את קאזורלה. סילבה גם כן מתעלה עליו, אבל הבעיה היא שסילבה (כנראה) לא יעזוב את ולנסיה וגם אם כן, זה יהיה בלא פחות מ-40 מיליון.

    הסכום שויאריאל דורשת הוא 'בדיחה מהלכת' ואלו סתם (לטעמי) פרסומיים שגאויים. ויאריאל תדרוש עליו בסביבות ה-20 מיליון יורו. שבשביל שחקן הרכב \ ספסל זה סכום נורמלי יחסית למכירים של היום.

    לא אמרתי שהוא אחד השחקנים הכי טובים בספרד, אמרתי שהוא אחד הקיצוניים הכי טוב בספרד. אחד הטובים = בין ה-15\10.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/09
  7. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קזורלה כבש 8 שערים ובישל 5. אך הנתונים האלה בדיוק מלמדים אותנו דבר או חצי דבר על היכולת הטכנית של הבחור החביב.

    למה בדיוק זה נראה שהוא עף? על פי מה שידוע לי, סניידר הביע פעם אחר פעם את רצונו להישאר ואף קבוצה עוד לא הגישה עליו הצעה שמסתפקת את ריאל מדריד. למעשה, זכורה לי כתבה בה נתכב שבריאל שוקלים להשאירו. כמו שמדברים כרגע קל קזורלה, ככה בדיוק דיברו לפני כמה ימים על דויד סילבה ועל מחירו שמוערך בכ20-30 מיליון יורו..

    עד לאן הגענו שקבוצה מוציאה כ-20 מיליון יורו על שחקן שלפי דעתי נחות כמעט מכל קשר התקפי בסגל של ריאל כיום (מלבד דרנתה)?.

    כתבת במפורש: "קאזורלה בספרד נחשב לאחד השחקנים הטובים ביותר", איך אני יכול לפרש את המשפט הזה אחרת. אתה סותר את עצמך.
     
  8. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    קאסורלה שחקן פשוט חידה מבחינתי. כולם מעריכים אותו מאוד, ואני ראיתי אותו לא פעם ולא פעמיים ולמען האמת הוא נראה שחקן מה זה בינוני. דריבל חביב, דיי מהיר, מסירות טובות, כזה קצת מהכל, אבל ממש לא שחקן שיודע לתת את הקילר פאס או לעבור שחקן או שניים ולפתוח הגנה. אני באמת לא מבין למה כולם מעריכים אותו כל כך.
     
  9. קסיסאן Member

    הצטרף ב:
    ‏18/6/07
    הודעות:
    184
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא רואה מישהו שכל כך מעריך אותו חוץ מפדרר
     
  10. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תומר, מי אלה 'כולם' שמעריכים אותו?. הוא שחקן לא רע שמתאים לקבוצה כמו ויאריאל, הוא אינו מספיק לפי דעתי על מנת להיות שחקן הרכב לגיטימי במועדון כמו ריאל מדריד או ברצלונה. בקיץ שעבר, לקראת הסוף, לאחר שקלדרון התעורר והבין שחייבים להחתים קיצוני הוא ניסה להחתים את קזורלה אבל הדרישות של ויאריאל היו מוגזמות (לא זוכר מספרים מדוייקים) וזה ירד מהפרק. הגעה שלו בקיץ שעבר עוד הייתה מתקבל בהבנה כיוון שהקאדר השחקנים שלנו היה חלש מידי. כיום זה יהיה נחמד להביא אותו בתור שחקן ספסל, אבל שחקן ספסל לא מביאים ב-45 מיליון יורו ולפי דעתי גם לא ב-20. הגעה שלו כשחקן הרכב תפגע בריאל מדריד, הגעה שלו כשחקן ספסל תפגע בו. אני לא מבין למה השם שלו עלה.

    אני מרגיש צורך עז להחתים את דויד סילבה הלא נחוץ רק על מנת לסגור את האפשרות שקזורלה יגיע. למרות שיש פיתרונות הרבה יותר קלים, אחד מהם הוא גרנרו.

    ------

    עושה הרושם שעסקת הונטלאר עשויה להיסגר בשעות/ימים הקרובים, ריאל מדריד (ע"פ המדווח) קיבלה את ההצעה של שטוטגארט ועכשיו הכדור בידיים של השחקן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/09
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    הרבה מעריכים אותו בספרד, הוא מוערך על יתר המידה. ויאריאל חושב שמדובר באיזה קראק גדול ודורשת עליו סכומים בלתי הגיוניים, פלגריני מאוד מחזיק מימנו משום מה, וגם דל-בוסקה שמעדיף אותו במקום חסוס נאבאס הנפלא, למרות שלא הרשים באף משחק בנבחרת עד היום.

    תופעה מוזרה הקסזורלה הזה, בכלל שחקן מוזר שלא ראיתי מימנו שום יכולת לש שחקן גדול, ההפך שחקן בינוני מאוד, שהוא נפצע מאוד שמחתי דרך אגב.

     
  12. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עמי, אתה בנאדם מגעיל. אין בעיה שלא תאהב אותו ותתפוס ממנו כשחקן בינוני, אבל למה שמחת שהוא נפצע, מה הוא עשה רע בכדורגל העולמי? הוא אשם שרואים בו כשחקן יותר טוב מנבאס? הוא שחקן מלוכלך? הוא מזיק לויאריאל? ההפך, מדובר בשחקן הכי דומיננטי שלהם אחרי סנה. אתה מתעלם מהיעילות של הבחור. יש שחקנים שלא נוצצים במספרים ובמהלכים טכניים, אבל יש שחקנים שיודעים לעשות תמיד את הדבר הנכון. אחד מהם הוא קאזורלה. תפסיק לאונן כבר על נאבאס ולהכניס אותו בכל משפט. נכון שהוא חתיך, אבל יש גבול.

    אתה יודע, אתה גם בנאדם מאוד צבוע. אין לך בושה להוציא אותי כאחד שמחרבן על כל הליגה חוץ ברסה ריאל וולנסיה, אבל מצחיק שאתה אומר שהיית שמח שהוא נפצע, כשמדובר שוב בשחקן אולי הכי חשוב של ויאריאל. חשבתי שאתה אוהב את הליגה, אבל זה לא באמת נכון-אתה אוהב חלק מהליגה. הצביעות...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/09
  13. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    תשמור את הנטיות שלך לעצמך, כבר מזמן הבנתי שאתה הומו. עם כבר מדברים על מגעילים, אז אתה כל הזמן מאחל לשחקן שאתה לא אוהב שישבור רגל. לדעתי קאזורלה מזיק יותר מאשר מויעל, לעשות את הדבר הנכון תמיד? אתה לא ראית את קאזורלה, הוא תמיד מוסר לשחקני היריבה.

    מה הקשר צביעות? לדעתי קאזורלה לא השחקן הכי חשוב של ויאריאל, קאני, פירס, רוסי, סנה לא פחות חשובים מימנו, אני אוהב מאוד את הליגה, קאזורלה הוא שחקן בינוני לדעתי, מה הקשר בין הדברים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/09
  14. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, הבנתי את הטענה שלך, אתה תמיד אומר לי מה ראיתי ומה לא. עם טיעונים כאלה באמת שקשה להיתווכח. אתה לא ראית את נאבאס, הוא תמיד נתקע מטר על מטר ומחזיר אחורה, שלא נשבר שהוא תמיד מאבד כשהוא מנסה לעבור.

    אני מאחל לשחקנים שעושים רע לכדורגל לשבור רגל, לא לשחקנים לא מגעילים כמו קאזורלה. כשאתה מאחל לשחקן מפתח כמו קאזורלה לשבור רגל-אתה בעצם נגד ויאריאל. אתה בעד מי שאתה אוהב, לא בעד הקבוצות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/09
  15. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0