ריאל מדריד 11\2010: מחזיקת הגביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/7/10.

  1. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    פאביו קונטראו היום אחרי האימון של נבחרת פורטוגל :
    "אם אעזוב את בנפיקה, אני אעבור רק לריאל מדריד - המועדון הגדול בעולם. אני יודע שריאל מעוניינת בי ואני יכול להגיד שזה הדדי ואני רוצה להיות שחקן שלה. יש להם את המאמן הכי טוב בעולם ואת השחקן הכי טוב בעולם, אם זה ההצעה תהיה טובה למועדון ולי - אני בטוח שאוהדי בנפיקה יבינו אותי אם אעזוב לריאל מדריד."

    לא צריך לפרשן את המילים האלה יותר מידי - העיסקה הזאת נראית גמורה וכמו שרשמתי לפני לפי הבקשה של ההתאחדות הפורטוגלית ממתינים לאחרי המשחק כדי שזה יהיה רשמי.

    בנוגע לאגוארו - אני לא הייתי מאמין לכל הספינים והדברים שרצים בתקשורת עם פרז ועם הנשיא של אתלטיקו - אמרתי קודם, לדעתי כל העניין הזה היה סגור כבר זמן מה - ומה שקורה עכשיו זה saving face מצידה של אתלטיקו.. אני יותר מבטוח שאגאורו יהיה שחקן ריאל בעתיד הלא רחוק, אולי אפילו השבוע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/11
  2. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה בדיוק החתמת העונה? זה שהמועדון רוצה להוציא כסף על שחקן עבר ולשלם לו שכר בעבור תפקיד חסר סמכויות? זה ראוי להערכה ותו לא. אם זידאן ישפיע עשירית מולדאנו במדיניות הרכש - אני צנצנת.

     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    כך ייעשה לאיש - מוריניו מתחיל לקבל מעמד אמיתי במדריד אם הוא דחק הצידה את חורחה ואלדאנו שמעולם לא היה מעוניין להיות על תקן של בובה. אני מאוד מחבב את הפילוסוף אך אם לא היה מנוס מפרידה - צעד חכם. יש להם חילוקי דעות משמעותיים - ואלדאנו הוא אחד מאלה שרוצה כדורגל התקפי בדרך לתואר וזו לא עניין של בחירה מבחינתו - אבל אני כלל לא חושב שריאל מדריד שיחקה כדורגל הגנתי, זה היה אולי בעונת קאפלו. 3-4 משחקים נגד ברצלונה לא יכולים לסמל עונה שלמה. אולי גם הפריע לחלק מהאנשים במועדון הצורה שמוריניו משתמש בה 'כל העולם נגדינו'.
    אגווארו? הלוואי. הייתי דוחף את בנזמה ועוד כמה מיליונים לאתלטיקו - איך אף-אחד לא חושב על זה. קונטראו? לא רואה אותו ככזה עילוי לעמדת המגן השמאלי - אני מוכן להישאר עם מרסלו שהוא השחקן המשתפר בשנתיים האחרונות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/11
  4. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התפקיד של ואלדנו(מה הוא בכלל? מנהל מקצועי? מי? מה? על מה הוא אחראי לעזאזל?)איבד תוקף, יש בקבוצה מאמן(אדרבא, מוריניו)ועוזר מאמן, די והותר. מיותר לא פחות עבור ריאל מואלדנו זה למנות לא מחליף.

    בקשר לקונטראו,
    יש לכם מגן צעיר, ברזילאי, משתפר ותוסס, מקבל תשבוחות בלי סוף ושמתי לב שנכלל ברשימת ה-11 של אירופה בכל מיני מקומות. מוריניו מאמין בו ולמעשה אם אני לא טועה התנגד לרכישת מגן בשנה שעברה. אני לא יודע אם קונטראו במחיר המדובר שלו מגיע להיות הכינור השני למרסלו, מה גם שמדובר במגן נהדר ולא פחות מוכשר וטוב, אך הצורך של ריאל בו אינו ברור לי.
     
  5. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    עוד פעם לא בטוח שקונטראו מגיע נטו לעמדת המגן ואני בהחלט רואה מצב שמוריניו משחק איתו בקיצוני שמאלי במצבים מסויים שזו עדיין העמדה הטבעית שלו יש לזכור וכמו שרשמתי לפני הוא בהחלט מביא משהו אחר בסגנון המשחק שלו. המחיר מוגזם בגלל שאין צורך כה דחוף כשיש לנו שחקנים מוכשרים וצעירים בכל אחת מהעמדות - אבל לדעתי קונטראו בסופו של דבר שיפור על מרסלו כמגן שמאלי, גם כיום וגם מבחינת הטווח הרחוק והפוטנציאל ההגנתי הגבוה יותר שבגלל זה אני משער שהוא יירכש, וכשקונטראו ישחק כמו בקיץ עם פורטוגל בשיטה הגנתית יציבה עם חיפוי מכל צד זה יהיה יותר בולט לעין.

    עוד פעם, כמעט כל מועדון אחר לא יעשה את זה - אבל אם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו אני לא רואה למה לא.. תחרות ועומק לא הזיקו לאף אחד - במיוחד עם מוריניו על הקווים שיידע להתנהל וללכת בין הטיפות בנוגע לחלוקת הדקות והתפקידים.. אם הוא רוצה אותו - ואם אנחנו כ"כ קרובים אליו אין ספק שזה הסיפור, אז צריך לסמוך עליו שהוא יודע מה הוא עושה ולהאמין שזה יעבוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/11
  6. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    * בצעד שלא מפתיע אף אחד, מוריניו נפגש היום עם פדרו לאון והסביר לשחקן שהוא אינו מייעד לו חלק בקבוצה בעונה הבאה. ע"פ האס, פדרו לאון נחוש בינתיים להישאר ולנסות להצליח בריאל מדריד למרות שמוריניו הבהיר לו שיתקשה לקבל דקות (בטח לאחר הגעתם של קאייחון ואלטינטופ).

    * ספרדי נוסף שלא ילבש את הלבן המדרידאי בעונה הבאה הוא סרחיו קאנאלס. ישנה הסכמה בין הצדדים על כך שעל קנאלאס לצבור דקות משחק. עזיבתו של השחקן היא ודאית כאשר האפשרויות הן השאלה או מכירה עם אופציה להחזרה. במדריד משוכנעים שהשחקן ישוב בעתיד לקבוצה וחילוקי הדעות הן לגבי היעד לעונה הבאה. מדריד הציעה לשחקן לצאת לעונת השאלה בשאלקה, אך השחקן מתנגד לעת עתה לאפשרות לעזוב את ספרד. ויאריאל ו-ולנסיה הן היעדים המועדפים בספרד.
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    פדרו לאון אידיוט או מה? מוריניו מבהיר לו שהוא לא מעוניין בשירותיו והוא מתעקש להשאר, פשוט לא מובן לי, כל העונה הוא ביזבז על הספסל, למה להרוס לעצמך את הקריירה בכוח? פדרו לאון שחקן מוכשר, אפילו מאוד, אבל ריאל גדולה עליו, וזה היה צפוי, לך לקבוצה כמו ויאריאל ותשקם את הקריירה שלך, הוא גם לא ילד כבר.

    שמח שקנאלס רוצה להשאר בספרד, ועדיף בקבוצה שתשחק בצ'מפיונס, ויאריאל או ולנסיה אופציות מעולות בשבילו, אני היתי הולך על הלוס צ'ה.

     
  8. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx

    לשחקן הזה יש מקום בהרכב בכל קבוצה שהיא לא ריאל/ברצלונה וכמעט אין סיכוי שיראה דקות בשנה הבאה...חבל סתם למשוך את זה עוד שנה
     
  9. Bobby Pires Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/10
    הודעות:
    126
    לייקים שהתקבלו:
    7
    ההחלטה שלו מלכתחילה לעבור לריאל הייתה תמוהה. זה לא שהוא היה כוכב ענק בליגה, שחקן נחמד שיש לו פוטנציאל אולי לבסס את עצמו כשחקן משמעותי בקבוצות כמו ולנסיה/אתלטיקו או להיות בסגל הרחב יותר של ריאל/ברצלונה.

    כנראה שהכסף מדבר אליו יותר מקריירה מוצלחת.
     
  10. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    סורי עמי, קנאלס עובר לוולפסבורג בהשאלה...
     
  11. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ?
     
  12. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    האתר הגרמני של ריאל דיווח שהעיסקה סוכמה בין ראשי הקבוצות, אבל קנאלס עצמו עדיין מנסה להשאר בספרד..

    בכל אופן: http://www.realmadrid.de/aktuell/news/arti...-wolfsburg.html

    זה היה נראה בהתחלה סגור, אבל עכשיו לוקחים כולם כמה צעדים אחורה, נראה בקרוב מה קורה...
     
  13. Legolas Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/05
    הודעות:
    1,433
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאוהדי ריאל פה,קנאלס לא הגיע לפני שנה שנתיים מסטאנדר בכסף רב?
    תמוהה לי מאוד כל ההתנהלות הטיפשית של המערכת איתו,לא ביה עדיף גם שנה שעברה לתת לו לשחק בקבוצה אחרת בספרד מאשר שירקב על הספסל?
    ועכשיו עוד מדברים על אופציה של מכירה שלו?
     
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אף אחד לא מדבר על מכירה. בין אם יושאל לקבוצת בונדסליגה או ספרדית, מדובר אך ורק בהשאלה...
     
  15. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האפשרות של מכירה עומדת על הפרק. אבל מדובר על מכירה סטייל גראנרו/נגרדו/פראחו - מכירה עם סעיף קנייה מחדש.