ריאל מדריד 11\2010: מחזיקת הגביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/7/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://estaticos03.marca.com/imagenes/2011/07/09/futbol/equipos/real_madrid/1310198668_extras_portada_0.Xxx

    גם לאס לא יוצא למחנה האימונים. הקשר הצרפתי עליו מוריניו לא בונה לקראת העונה הבאה - נחוש לעזוב את ריאל מדריד וייתכן שזה עניין של שעות - והוא לא יוצא עם הקבוצה למחנה האימונים בלוס-אנג'לס ביום שני הקרוב. לאס מצטרף כך גם לפדרו לאון, סרחיו קנאלס, רויסטון דרנטה ופרננדו גאגו שיעזבו בהמשך הקיץ. גונזלו היגואין ואנחל די-מאריה יצטרפו מאוחר יותר בשל טורניר הקופה אמריקה שנערך בארגנטינה. מהרשימה נעדר גם כמובן עמנואל אדבאיור שטרם ידוע אם ריאל תממש את האופצייה עליו לקראת העונה הבאה.

    רשימת השחקנים המלאה: קסיאס, אדאן, מחייס, חסוס, קרבאליו, פפה, ראמוס, מרסלו, ארבלואה, אלביול, נאצ'ו, קאסאדו, וארנה, קונטראו, קאקא, גראנרו, אלונסו, אוזיל, חדיירה, שאהין, כריסטיאנו, בנזמה, קאייחון, ג'זה וחוסלו.
     
  2. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת שלא כ"כ ברור לי למה מוריניו לא מעוניין להשאיר את דיארה בסגל אלא אם כן הוא מעוניין להביא קשר אחורי הגנתי חדש לסגל? אני לא רואה סרט שאצל מוריניו יהיה קשר אחורי הגנתי אחד בכל הסגל וזה עוד בסה"כ סמי חדיירה שגם נפצע בסוף העונה האחרונה, ועם כל הכבוד לסדרת המשחקים המרשימה של פפה בתפקיד הזה מול ברצלונה הוא לא קשר אחורי.
     
  3. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכירה של לאס היא כנראה הפיתרון הקל ביותר, לאו דווקא הפיתרון האידאלי. הסגל מונה היום 27 שחקנים, ניתן להעריך כי יתווסף לסגל חלוץ נוסף, יהיה אשר יהיה (אגווארו, ניימאר, אדאביור, ליאור אסולין...) - כלומר 28 שחקנים. מוריניו שואף להחזיק סגל של כ-23 שחקנים לכל היותר, מכאן עולה הצורך למכור חמישה ואולי אפילו שישה שחקנים.

    רשימת המצורעים העדכנית כוללת את דרנתה, קאנאלס, פדרו לאון וגאגו. לא צריך להיות גאון גדול בשביל לראות שלאס מתנדנד. הוא מאמין שהוא שווה הרכב בקבוצה בכירה באירופה (בצדק), ריאל מדריד מעוניינת להכניס מזומנים לקופה והשילוב של הגורמים שולח את לאס אל מחוץ למועדון.

    אני חושב שבניית הסגל של מוריניו לקויה מעט במידה ונוצר מצב שאנחנו מוותרים על שחקן שאין כדוגמת לאס שאין אף אחד זהה לו בסגל אך רוכשים שחקנים כמו קאייחון, אלטינטופ ואפילו קונטראו שהצורך בהם נמצא בסימן שאלה.

     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בניית הסגל של מוריניו מאוד מוזרה. הוצאנו בקיץ כבר 55 מיליון יורו ואף-אחד מהשחקנים לא היה באמת נחוץ - לא אלטינטופ(?), לא קאייחון(פדרו לאון 2?), לא וארנה(יש מספיק אופציות מאחורה), לא קונטראו(מחיר מוגזם ומה עם מרסלו?) - אולי רק שהאין למרות שאני לא רוצה לראות את ריאל עוברת למערך 4-3-2-1 - המערך בעונה שעברה עם די-מאריה ואוזיל כשרונאלדו חצי חלוץ-חצי קשר - עבד יפה מאוד.
    את דעתי על לאס אמרתי לא פעם - קשר אחורי עם פוטנציאל עצום. הוא חזק, טכני, שורף שטחים. קריאת המשחק קצת לקויה והוא אגרסיבי בצורה מיותרת לעיתים. אבל מוריניו והוא לא הסתדרו מהרגע הראשון ומדובר כנראה ב'ילד בעייתי'. אני אתאכזב כשהוא ימכר אבל אין מנוס. חדיירה לא טוב ממנו - זה בטוח.
    אני מחזיק אצבעות בינתיים שלא נקבל את ניימאר הילד עם התסרוקת המכוערת. רק אגווארו!
     
  5. Madridista<3 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/11
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בגדול אני מסכים איתך, הסכום שהוצאנו בקיץ הוא עצום, ועל פניו הרווחנו רק שחקן הרכב אחד וגם זה לא בטוח (קונטראו) אבל עיבינו את הסגל בצורה נהדרת והשקענו בפוטנציאליים עתידיים מעולים (שאהין, וארנה), על גאראי הרווחנו 10 מיליון יורו אם אני לא טועה ובנוסף לכך אני מניח שגם על לאס נרוויח בסביבות ה20 מיליון, כך שההפסד לא עד כדי כך רציני. כרגע לריאל יש עומק כמעט בכל עמדה על המגרש (פרט לשוער כמובן) והשחקנים מאוד צעירים ויכולים לרוץ ביחד כמה שנים טובות.
    לגבי חלוץ נוסף, אני בדעה שאין צורך לא בניימאר ולא באגוארו ושלריאל פשוט אסור להוציא כל כך הרבה כסף על עוד חלוץ, יש לנו גם את היגואין וגם את בנזמה, ואם אנחנו רוצים לעבות את הסגל עוד קצת בעמדה הזאת, אני חושב שמי שצריך להגיע הוא אדבאיור, הוא השתלב בחדר ההלבשה, הוא חלוץ לא רע בסך הכל, אם הוא יסכים לקצץ בשכר שלו אין סיבה שהוא לא יהיה החלוץ שיגיע למדריד. אם לא אדבאיור אני הייתי הולך על יורנטה, ריאל לא צריכה חלוצים מהרמה הגבוהה ביותר, היא צריכה חלוץ מחליף איכותי שיכול לעלות עם אנרגיות מהספסל ולשפר את המשחק של ריאל, עוד שחקן טוב לרוטציה.
    אני חושב שריאל צריכה להיפטר מגראנרו, לאס, דרנטה, גאגו, פדרו לאון (למה לעזאזל הוא לא רוצה לעזוב?!) ובנוסף ריאל צריכה להשאיל את קנאלס לעונה, הוא פוטנציאל עצום וחבל שהוא לא קיבל מספיק דקות העונה למרות שבקבוצה חזקה כל כך כמו ריאל אין לו מקום בהרכב, הוא צריך להתבשל קצת בקבוצת צמרת בספרד לדעתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/11
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קודם כל ברוך הבא לפורום.

    חלון ההעברות הנוכחי מאוד מאכזב אותי וכבר הוצאנו 50 מיליון יורו - זה מה שעצוב. אם בשנה שעברה הכסף הלך על שחקני חיזוק טובים מאוד כמו אוזיל, קרבאליו ודי-מאריה שהיו הצלחה מטורפת - העונה כל העיסקאות מאוד מיותרות. לא פוסל את הבלם החדש מצרפת ואת שאהין, וכמובן שגם קונטראו יכול להצליח. אבל אלטינטופ מיותר, קאייחון גם כן וקונטראו שחקן טוב אבל לא נחוץ בכלל. מבחינתי אם ריאל תביא את אגווארו זה יהפוך את הקיץ לחיובי - מה שיש לו ברגליים אין להרבה שחקנים באירופה. עצוב אם נפסיד אותו לטובת יובנטוס שהיא בשפל בשנים האחרונות.
    לא מתלהב יותר מידי מאדבאיור גבוה הקומה ואני לא רוצה לראות בריאל מדריד שיטה של להעיף כדורים למעלה אל עבר חלוץ פיזי כלשהו. יורנטה? שחקן טוב מאוד אבל לא שווה 60 מיליון יורו וזה סעיף השחרור שלו, מה גם שאם יגיע לא יהיה על תקן שחקן הרכב.
    סרחיו קנאלס לא יישאר בריאל מדריד - הוא לא יושאל אלא יימכר ואני מקווה שישחק בקבוצת צמרת סטייל ויאריאל. כשיש שחקנים כמו די-מאריה ואוזיל - צעירים ורעננים שבאו לעשר שנים - קשה לראות את קנאלס מקבל אפילו פרורים - זה התפקיד של גראנרו וקאייחון(?), אלטינטופ(?) ועוד.
     
  7. Madridista<3 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/11
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עיבוי הסגל הוא לא בהכרח דבר רע, אבל 50 מיליון יורו זהו סכום עצום על עיבוי סגל, וכשאתה מסתכל על הרשימה שהגיעה, אלו לא שחקנים כל כך אדירים פרט לקונטראו ושאהין, בעיקר פוטנציאלים ושחקנים מחליפים שיחממו את הספסל. יורנטה לא יגיע על תקן חלוץ ראשון ואנחנו גם לא צריכים חלוץ ראשון, יש לנו את היגואין ובנזמה, שני כישרונות אדירים, בשביל מה אנחנו צריכים עוד חלוץ? למרות שזה אגוארו, אני לא רואה טעם להביא אותו. אגוארו הוא בהחלט משהו מיוחד, בזה אני מסכים איתך ב100%, אך היגואין ובנזמה הם שחקני חוד אדירים ואני לא חושב שצריך שחקנים טובים מהם.
    אף שחקן מהרכשים שלנו לא באמת נחוץ לנו, אולי רק שאהין כי עוד שחקן יצירתי בהרכב יכול לעזור לנו לפרוץ בונקרים של קבוצות קטנות בספרד, אבל גם הוא לא יותר מדי נחוץ לנו.
    הרכש שלנו הגיע בעיקר לספסל (לגבי קונטראו באמת שאין לי מושג אם הוא ספסל או לא ואם הוא בהרכב אז באיזו עמדה, קשה לדעת), אולי זה יקר אבל זה רכש טוב, תראה למשל את הספסל של בארסה לעומת שלנו, הספסל שלהם ממש לא מעובה וכשבארסה בצרה (טוב נו, זה נדיר), אין לה חילוף שיעלה מהספסל מלא אנרגיות ויטרוף את המגרש, לריאל יש.
     
  8. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    בסך הכל הוא אחד השחקנים הצעירים הכי טובים בספרד.
    אז יכול להיות שהוא ישאר עוד שנה בריאל כשחקן סגל, ואולי יהיו לו כמה הזדמנויות להראות מה הוא יודע לעשות על המגרש.
     
  9. Madridista<3 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/11
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי הוא בהחלט אחד השחקנים המוכשרים בספרד, אך בקבוצה כמו ריאל שבהרכב יש קשרים התקפיים כמו אוזיל וקאקא, יהיה לו קשה להתפתח, הוא צריך לעבור לקבוצת צמרת בספרד, סטייל ויאריאל כמו שהעלו כאן, קבוצה כזאת תיתן לו את האפשרות להתפתח ולהפוך לשחקן גדול. למרות זאת, לריאל אסור למכור אותו, מכירה שלו תהווה טעות לפי דעתי, שחקן עם פוטנציאל כה גדול צריך להישאר בריאל, השאלה שלו תהיה המהלך האידיאלי.
     
  10. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המהלך המסתמן הוא ככל הנראה מכירה שתשאיר למדריד אפשרות לרכוש אותו חזרה. השאלה היחידה היא לאן...
     
  11. -sAndmAn- Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/11
    הודעות:
    361
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מוריניו עונה שעברה בנה את הסגל של ריאל והעונה הוא פשוט סותם חורים לפי ראות עיניו
    ריאל לא באמת זקוקה לשחקנים נוצצים כמו אגוארו כי אין לה שימוש בהם היא מחזקת ומעבה עמדות ובנוסף גם נקנה קונטראו שהוא אולי לא המגן שמאלי הכי אידיאלי בשוק אבל תחת מוריניו הוא אופציה הרבה יותר אופטימית ממרסלו זה בטוח
     
  12. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה הבעיה בלהשאיל את קנאלס, לפחות לשתי עונות. קבוצות כמו דפורטיבו ואלמריה ישמחו לקבל שחקן כזה, בעונה הראשונה הוא עולה עם אחת הקבוצות ליגה ובעונה השניה הקבוצה תבנה סביב הפליימייקר ההתקפי שלה - קנאלס.
    בסך הכל אני אוהב את ריאל מדריד של השנה, קבוצה שמורכבת מצעירים סופר מוכשרים ושחקנים מנוסים בטופ העולמי, אני מקווה שהיא תצליח ובנוסף שסהאין - (שחקן מאוד אהוב עליי) ישותף ויראה מה הוא יודע, לדעתי הוא שחקן ענק!
     
  13. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
  14. Madridista<3 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/11
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המארקה: התוכנית של מוריניו
    העיתון מדווח שהתוכנית של מוריניו בנוגע לעמדת החלוץ היא לרכוש את אדביור ואת ניימאר יחדיו כאשר אדביור יגיע בקיץ וניימאר יגיע בינואר. בעיתון מדברים על 'שתיים במחיר אחד' כאשר אומרים שהמועדון כבר הכין 45 מיליון אירו עבור ההחתמה של ניימאר והכסף כבר מוכן, אך מכיוון שניימאר יגיע רק בינואר בריאל רוצים להוריד את המחיר של הברזילאי מ-45 מיליון אירו כך שהכסף שישאר מה-45 מיליון שעכשיו ב'יד' של ריאל ילך לרכישת אדביור, התקשורת מאמינה שסיטי יסכימו לשחרר את אדביור שלא נסע עם סיטי למחנה האימונים בארצות הברית עבור סכום זעיר יחסית של 8 מיליון אירו מה שאומר שבריאל ינסו להוריד את סנטוס מ-45 מיליון אירו ל-37 מיליון אירו וכך ירכשו את אדביור ואת ניימאר יחדיו ב-45 מיליון, כמו שהעיתון כתב - 'שתיים במחיר אחד'.


    ריאל הגיעה לסיכום עם ניימאר, ההעברה תסוכם על 45 מיליון יורו והוא יקבל 5 מיליון יורו בעונה.
    פשוט בזבוז עצום ועצוב של כסף.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://img849.imageshack.us/img849/323/ramosypepe.Xxx

    הגנת הברזל ממשיכה במדריד. פפה וסרחיו ראמוס הודיעו אתמול חגיגות על הארכת חוזיהם בקבוצה עד 2016 ו-2017 בהתאמה ושניהם הביעו נכונות לסיים את הקריירה במדי ריאל מדריד. "מוריניו היה חשוב מאוד אבל גם לפניכן הראתי מה אני יודע ואני שמח כי תמיד רציתי להמשיך לשחק כאן", אמר פפה. ראמוס הוסיף:"לא נלחצתי מהעיכובים והתמקדתי אך ורק בלשחק כדורגל ולתת את הכל למען מדריד. לא היה לי ספק שאשאר בריאל מדריד שהיא הבית שלי כבר זמן רב". השניים בירכו את פאביו קונטראו על הצטרפותו לריאל מדריד. לסיום ראמוס התלוצץ על המקרה עם גביע המלך - "זה לא היה עניין של חוסר כבוד לגביע - פשוט רציתי שנקבל גביע יפה וחדש יותר".

    ------------------------------
    התרומה הלא-מספיק טובה של ראמוס להתקפה מכעיסה אותי ואני חושב שהכדורגל הטוב ביותר שהציג בריאל מדריד ארע לפני שלוש שנים - אבל אני מאוד אוהב אותו והוא באמת מדרידיסטה אמיתי, אחד מהסמלים האמיתיים כמו קסיאס והיגואין. אני מאוד שמח על הצעד המבורך זה. פפה הוכיח בעונה שעברה שכאשר הוא כשיר ליותר משתיים וחצי דקות - יש לנו הגנה טובה(גם בסיוע של קרבאליו כמובן). הוא היה השחקן הבולט במשחקי הסופר-קלאסיקו נגד ברצלונה.