ריאל מדריד 2016/17:: שחק אותה זיזו - אלופת אירופה רוצה הפעם להצליח בליגה; כריסטיאנו מקרטע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משהו בהובלת הכדור של מוראטה מפריע לי קצת ולפעמים אובר-אמוציות זה לא טוב. אני מסכים שגם הוא לא מספיק טוב להיות החלוץ הפותח של ריאל מדריד וחבל שהמועדון לאורך השנים לא נאבק מספיק על אגווארו, לואיס סוארס, לבאנדובסקי אם היה לנו סיכוי מול באיירן - ועוד ועוד. מה שכן, קצת לא חוכמה לשפוט את מוראטה כי הוא בעצם יודע שלא משנה מה יקרה - בנזמה החלש יועדף על פניו. במועדונים האלה זה לא קורה הרבה אבל אם מוראטה היה יודע שיש לו צ'אנס של 2-3 משחקים הוא היה יכול להיות משוחרר יותר. הרקורד שלו פר דקות משחק מצוין ובמדי יובה הוא לא הציג מספרים של טאלנט אבל כבש במשחקים גדולים וזה חשוב.
    לגבי איסקו אלה בשורות משמחות, הטובות ביותר שיכולנו לשמוע בשבוע המתסכל הזה. אני חושב שחאמס צריך ללכת וגם בייל אגב שייעדר חודש אבל זו רק משאלת לב.
    ובהמשך לזה, זידאן בדרך-כלל מכין את הקבוצה בצורה לא רעה, נוגע ומשתמש בשחקני הסגל ואני שמח שאסנסיו מקבל אשראי. הביקורת הגדולה היחידה שלי בנוגע אליו היא - בנזמה.
     
  2. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    שחקנים מוכנים לשרוף את הקריירה שלהם בשביל לשחק בריאל מדריד , בניגוד לבארסה ( ססק, פדרו, תיאגו למרות שקיבלו הרבה יותר הזדמנויות מהמקבילים אליהם בריאל).
    הלוואי שאיסקו היה חותם בבארסה מאשר בריאל, מתאים בצורה מושלמת לתבנית המשחק.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עוד הצגה של המחליפים או 'ריאל מדריד B' אם תרצו - היום שאחרי השישייה נגד דפור.

    בשער המארקה כתבו - 'איזה כיף לראות אותם' והוסיפו: ריאל מדריד עם התקפה נהדרת בניצוחו של איסקו הנפלא.

    בשער ה-AS כתבו 'התוכנית השנייה היא התוכנית הטובה' וכתבו על משחק נהדר של המחליפים בדרך להצגה בריאזור.

    הנושא הזה של 'הרכב המחליפים' עלה לא פעם בתקשורת. איסקו אמר 'יש לנו 23 שחקני הרכב וכולם מוכנים כל הזמן', וגם חאמס('אנחנו אולי להוטים יותר לשחק') והמאמן זידאן, עם קלישאות כרגיל - התייחסו לנושא. במארקה כתבו על 'המחליפים הטובים בעולם' וצירפו את 'ההרכב השני' של הקבוצות החזקות באירופה - באיירן מינכן, יובנטוס, ברצלונה, מנצ'סטר יוניייטד, צ'לסי, אתלטיקו מדריד ועוד. במארקה הוסיפו סקר על ההרכב האידיאלי עבור הקבוצה - קיילור| קרבחאל, ראמוס, נאצ'ו, מרסלו| קאסמירו, מודריץ', קרוס, איסקו, אסנסיו| כריסטיאנו רונאלדו. 'המחליפים' אגב השיגו 4 נצ' קלים - 4:1 באייבר, 4:2 בלגאנס, 3:2 על גיחון(דרמה) ו-6:2 מהפנט על דפור, סה"כ 17 שערים.

    עוד דברים לגבי המשחק: בסיקור ה-AS לא פחות משלושה שחקנים קיבלו את הציון הגבוה של 3 כוכבים - איסקו, קובא וחאמס. כמוכן, ריאל מדריד רצה 114 קילומטר במשחק - הכמות הגבוהה ביותר שלה העונה וכמובן שראש באצנים היה לוקאס ואסקס שהצליח אפילו לכבוש שער שני העונה בליגה ושלישי בסה"כ ולבשל עוד שניים. שני שערים חוקיים נפסלו לריאל מדריד אתמול ובתקשורת דיברו בעיקר על השער הראשון הספקטאקולרי.

    [​IMG]

    מנגד, כוכב המשחק היה איסקו כמובן, שהגיע לעשרה שערי ליגה, הציג כרגיל כדורגל מהפנט והודה בסיום המשחק שהוא נמצא בכושר הטוב ביותר בקריירה שלו. איסקו חלף על פני בנזמה ורק מוראטה(13) וכריסטיאנו(19) כבשו יותר שערים ממנו בליגה.

    עם הניצחון אתמול ריאל מדריד הגיעה ל-15 נצ' בריאזור במסגרת הליגה, והניצחון הבא שלה יוכל להשוות את מאזן הנצחונות. בכלל, מאז העקב המדהים של גוטי ב-2009/10 - ריאל מדריד שניצחה 3:1 אז - נהנית מאוד בריאזור. מאז היא סיימה בתיקו בעונת 2010/11 - תיקו 0:0 מאכזב, אבל רשמה 4 נצ' רצופים - 2:1 ב-2012/13, 8:2 ברוטאלי ב-2014/15, 2:0 במחזור הסיום אשתקד וכאמור 6:2 אתמול. ואם כבר היסטוריה, מזל טוב למרסלו שהפך לשחקן הזר עם הכי הרבה נצ' ליגה במדי ריאל מדריד - 211. כמובן שהוא עקף את רוברטו קרלוס. אחריו: כריסטיאנו - 197, די-סטפאנו - 191 ופפה - 180.

    עוד מספרים לגבי המשחק:
    - מוראטה כבש את שער החוץ המהיר ביותר של ריאל מדריד בליגה מאז השער של ואן-ניסטלרוי בדרבי בקאלדרון ב-2008/09 שהובקע אחרי 32 שניות.
    - ריאל מדריד עם שישה נצ' ליגה רצופים והיא עם מאזן החוץ הטוב בספרד - 38 נק' ב-16 מחזורים. כבשה 48 שערי חוץ לעומת 42 שערים בבית.
    - נאצ'ו ו-ואראן שיחקו יחד 17 פעמים בהרכב, וההפסד היחיד היה מול אתלטיקו בתבוסה בדרבי בעונת אנצ'לוטי.
    - דאבל חמישי לחאמס מאז הגיע לריאל מדריד והוא מעמיד רקורד מצוין העונה. 9 שערים ו-13 בישולים בהזדמנויות שכמעט ולא קיימות.
     
  4. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    המשחק נגד דפור (ובכלל התקופה האחרונה) מעלה המון שאלות מבחינת ההרכב- מה הוא ההרכב האידיאלי של ריאל מדריד היום לדעתכם?

    מוראטה במקום בנזמה? אולי בכלל רונאלדו בשפיץ? האם זה אפשרי לשחק עם חאמס ואיסקו ביחד?

    קאסמירו באמת נחוץ לריאל מדריד? ומה המקום בהיררכיה של טוני קרוס?

    אני לא זוכר מצב כזה, שנכנסים לשלבים המכריעים של העונה ופשוט לא ברור מה ההרכב והשיטה בהם ריאל מדריד הכי חזקה.

    שלוש העמדות היחידות שלדעתי בטוחות בהרכב הן השוער והמגנים (ובעצם גם הבלמים, בגלל הפציעה של פפה).
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני יכול לענות בשם הקהל:
    סקר האוהדים במארקה.

    http://e00-marca.uecdn.es/multimedia/graficos/futbol/2017/once-madrid-marca/ordenador.Xxx

    ברור שבעולם אידיאלי נאצ'ו מחליף אבל הוא שיחק המון משחקים רצופים בעוד שפפה ו-ואראן פגיעים.
    אני מעדיף את מוראטה בהרכב ולא את כריסטיאנו כ-'9' בלעדי כל הזמן משום שכן נוח לו לעשות את התנועה מהאגף לרחבה ולא להתחיל שם, הרי הוא לא '9 קלאסי' והוא גם לא יודע לשמור על הכדור עם הגב ועלול להיתפס בנבדל. אבל כנראה שלבקש מזידאן את איסקו ואסנסיו יחד בהרכב זה טוו-מאץ'.
    לא הייתי רוצה לראות הרכב ללא קאסמירו. בקלאסיקו הוא קיבל צהוב מהיר שהפריע לו אבל אסור בכלל להגיע למצב שהוא אחד על אחד מול מסי, כל שחקן קישור היה נשאר מאחור. גם נגד באיירן בגומלין הוא היה ראוי לקבל אדום אבל כמטאטא אחרון הוא בסדר גמור. קובא שחקן לא אחראי למשל וטוני קרוס לא באמת עושה הגנה.
     
  6. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    גם אני חושב שקובא עדיין לא בשל להרכב הראשון. הבעיה שלי עם ההרכב מהסקר היא ההצבה של איסקו בשלישייה ההתקפית- אני חושב שבכל התקופה שלו בריאל אפשר לראות שהוא משחק טוב יותר כשהוא חלק מהשלישייה במרכז.

    נגד אתלטיקו (לדוגמה) הייתי עולה עם קישור של קאסמירו-מודריץ'-איסקו ושלישייה התקפית של רונאלדו-אסנסיו-מוראטה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הכיוון של הסקר אם תרצה לראות בו כמדד - בנזמה ובייל Out. יש אולי דמיון מסוים לתקופה של זידאן כשחקן. זידאן הרי פליימקר קלאסי ואז היה לנו מגן\קשר\חלוץ כמו רוברטו קרלוס שתמיד נתן את האיזון מבחינת המערך גם כשזידאן נכנס לאמצע. מרסלו יכול לעשות את התפקיד הזה. בכל-מקרה, אני רוצה לראות את איסקו ע"ח קרוס. הניסיון שלו חשוב, הוא שחקן שלא נלחץ, דיוק מדהים במסירות וקלף במצבים הנייחים. אבל בהגנה הוא לא תורם דבר ואיסקו כן מסוגל לחלץ כדורים ובעיקר לתרום המון להתקפה, הוא בכושר הטוב בקריירה שלו. קרוס איים על השער נגד באיירן והיה קרוב וגם כבש נגד נאפולי אבל זה מעט מדי. גם מודריץ' יכול לחלק כדור למגנים כמו שצריך. מסכים לגבי ההרכב שציינת אבל שנינו יודעים שזה לא יקרה.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    קובאצ'יץ טוב בלפרוץ קדימה עם הכדור מהעמדה מאחורה, זה פחות או יותר הדבר היחיד שהתרשמתי ממנו. אצל מוריניו בטח הוא יכל להיות אחלה שחקן להתקפות המתפרצות.
    אצל איסקו הבעיה הייתה שלא הצליח למצוא לעצמו תפקיד ספיציפי במגרש. במרכז הוא היה טוב בדרך כלל שיש לידו מישהו שיכול לשחרר את הלחץ. הוא מאוד טוב עם הכדור, אבל לא כשהוא צריך לעשות את הדריבל שלו רחוק מהשער. כשמודריץ' נפצע אצל אנצ'לוטי הוא לא הצליח לתפוס את מקומו בתור השחקן שקובע את קצב המשחק. הרושם שלי הוא שהוא טוב כאשר הוא משחק ממש מאחורי החלוצים, מקבל את הכדור ב25-20 מטר לפני השער ושם הוא הכי יעיל. הבעיה היא שכדי ששחקן יקבל שם את הכדור באופן קבוע זה דורש עבודה של כל הקבוצה סביב זה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איסקו העלה את הרף שלו בחודשיים האחרונים בצורה ניכרת והתרשמתי ממנו גם במשחק נגד באיירן. היו דקות מביכות שלא נגענו בכדור אבל תמיד כשהוא היה באיזור ראינו שחקן שיודע להחזיק כדור, למסור בזמן, לכדרר ולהשתחרר מלחץ ועוד ועוד ועוד. אפשר לנסות אותו כשחקן הקדמי מבין השלישייה במרכז, וגם 4-4-2 יהלום במשחקים הקשים עם כריסטיאנו ומוראטה או אסנסיו. הילד הזה יש לו המון כדורגל. ובחזרה לאיסקו, לא משוכנע שהוא יכול לקבוע את קצב המשחק או שזה התפקיד שלו למרות שהוא פליימקר. לא כולם זידאן או אינייסטה. נניח דוגמא שעולה לי בראש - אוזיל.
    לגבי קובא, לא מספיק אחראי בשביל להיות קשר אחורי. הוא מהיר וחזק פיזת, יש לו נתונים טובים אבל לא כל שחקן מצליח לעשות את קפיצת המדרגה. רוב העונה הייתי מרוצה ממנו אם לומר את האמת. גם הוא יכול לשחק מדי פעם במקום טוני קרוס אגב או אפילו חאמס, במשחקים הבאמת לא רציניים כמו בריאזור.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ואוזיל חד משמעית לא היה מספיק טוב לריאל מדריד.
    אצל אוזיל אתה יודע מה תקבל, עם איסקו עדיין לא ממש ברור. יש משחקים שהוא בלתי ניתן לעצירה עם הדריבל והבעיטה שלו ויש כאלו שהוא לא מצליח לשחרר מסירה פשוטה. הוא יותר מדי תלוי במודריץ' ובשחקנים שלידו כדי שיתנו לו לעשות את מה שהוא יודע במקומות שהוא טוב בהם.
    ושוב, ראמוס עם טעות שאסור לעשות במשחקים הללו של העונה. נכון שגם בלעדיו ההגנה שלנו מסננת, אבל צריך לסמוך על הבלם שלך ואיתו פשוט אי אפשר.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מרסלו:"אין מקום לטעויות. ננצח בזכות עבודה קשה"

    מרסלו
    היה גיבור הניצחון של ריאל מדריד הערב. השער הנהדר שכבש נגד ולנסיה בדקה ה-86 ברגל ימין שמר את ריאל מדריד במקום הראשון בטבלה ושוב היא תלויה אך ורק בעצמה. המגן הברזילאי חגג עם תשוקה מטורפת כרגיל והרים את הברנבאו באוויר. אוהדים שבקיאים בסטט' יוכלו לספר שלא היה להם ספק שמדובר בשער ניצחון. זה היה שער הליגה ה-21 של מרסלו בריאל מדריד ובכל ערב שהוא כובש במשחק ליגה - ריאל מדריד מנצחת. המגן שבישל את שער השיוויון של חאמס בקלאסיקו ולקח אחריות על כך שלא ביצע עבירה - כבש העונה 3 שערים והוסיף 11 בישולים ב-42 הופעות. 'מרסלו שילם את הכופר', כתבו ב-AS לאחר המשחק והוסיפו 'שער שעשוי להיות שווה אליפות', וגם 'מרסלו - החלוץ הטוב ביותר של ריאל מדריד'. במארקה כתבו - 'מרסלו בתפקיד מציל החיים'. הסגן של הקפטן סרחיו גם התייצב בעמדת הראיונות לאחר המשחק:

    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/04/29/14934824434623.Xxx

    "אני מאוד שמח שהבאתי 3 נק' קשות, זה היה ניצחון לא קל. השארנו את הנשמה על כר הדשא והראינו אופי, הוכחנו מי אנחנו. זה ניצחון של כל הקבוצה, חשוב לציין כל קבוצה מגיעה לברנבאו וחולמת לנצח את ריאל מדריד אבל יש לנו את המטרות שלנו, את הדחיפה החשובה של הקהל שמעריץ אותנו ואנחנו ממוקדים במטרה. מאבק האליפות יהיה קשה עד הסוף ואין מקום לטעויות. אנחנו לא זקוקים לטובות מאף אחד. אנחנו רוצים לנצח את כל ארבעת משחקי הליגה שנותרו לנו ובאמצעות סבלנות ועבודה קשה נעשה זאת". אגב, מרסלו לא כבש שער ברגל ימין בליגה מאז שפגש את לבאנטה של קיילור נאבאס במרץ 2014.

    המאמן זידאן:"ידענו שנסבול במשחק הזה. חבל שלא כבשנו את השער השני, קיבלנו עונש. אני חושב שהתוצאה הוגנת. עבדנו קשה כדי לנצח והיינו טובים יותר". על כך שהקבוצה השיגה עוד ניצחון בדקות הסיום - "הייתי רוצה להשיג את הנקודות לפני, אבל יש לנו ביטחון שאנחנו מסוגלים להבקיע בכל זמן, אם זה לא מסתדר בתחילת המשחק". המאמן החמיא לצמד המגנים - "טובים מאוד, הם המגנים הטובים בעולם וחשובים מאוד במשחק ההתקפה שלנו". על הברנבאו - "אנחנו תמיד רוצים דחיפה ועידוד מהקהל, זה חשוב". זידאן החמיא לחאמס על המשחק שלו, סיפר שואראן יהיה כשיר בזמן ליום שלישי וכשנשאל על אדישות או פחד הוא אמר שקשה לשחק כל שלושה ימים באותה רמת אינטנסיביות. מה הקבוצה צריכה לשנות? - "אנחנו משחקים לא רע, מייצרים מצבים ואחרי השער מורידים הילוך וזה לא טוב".

    זה היה הניצחון השביעי של ריאל מדריד בעשר הדקות האחרונות במסגרת הליגה, אבל אסור לשכוח את ההשלכות ההפוכות - הגול הכואב של מסי רק לפני פחות משבוע וגם השיוויון המאוחר של גריזמן בברנבאו. מרסלו מצטרף לרשימת שחקני ההכרעה שכבשו שערי ניצחון - איסקו נגד גיחון, קרוס נגד סלטה בתחילת העונה, וגם מוראטה - פעמיים: ויאריאל בחוץ ובילבאו בבית, וכמובן ראמוס - בטיס ודפור בברנבאו. אגב, בעונה שעברה לריאל בשלב הזה היו 3 נק' פחות - 78 בלבד, והיא הייתה במקום השלישי במרחק נקודה מהמוליכה ברצלונה. בתקשורת דיברו על החגיגה המיוחדת של מרסלו עם השחקנים לאחר המשחק, עוד לפני תמונת הניצחון המסורתית בחדר ההלבשה ותהו האם זה שער האליפות. אנחנו נמתין בסבלנות..
     
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    בפעם האחרונה שאלופת אירופה מכהנת הגיעה לגמר, ב-2009 (יונייטד), היא היתה אנדרדוג מול ברצלונה. הפעם נראה שאלופת אירופה מכהנת מגיעה כפייבוריטית לגמר, מי שלא תהיה היריבה. חלפו 20 שנה בדיוק מאז שאלופת אירופה הגיעה כפייבוריטית לגמר וגם אז זידאן היה חלק מזה, אז כשחקן במדי יובנטוס מול דורטמונד. אז כשל...הפעם בהחלט יכול להצליח.
    לרוב אלופות אירופה מכהנות חוות ירידת מתח אחרי זכייה וזו אחת הסיבות שכבר 26 שנה אלופת אירופה לא מגינה על תוארה (מאז גראנדה מילאן). הפעם אני חייב לומר שמזמן לא ראיתי אלופה מכהנת רעבה כמו ריאל. היא פשוט טורפת את הדשא וזה במקביל למאבק אליפות חסר פשרות בספרד. שאפו ענק גם לזידאן על ההכנה וגם לשחקנים שנראים כאילו 30 שנה לא זכו בגביע עם האזניים הגדולות...
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ה-400 של כריסטיאנו

    כמו בדרבי בויסנטה קאלדרון. שוב 3:0 מוחץ והצגה של ריאל מדריד אבל בעיקר של איש אחד - כריסטיאנו רונאלדו שמו. את שאגת ה-SSUUII של הברנבאו אחרי השער השלישי של הפורטוגלי - יכולתם לשמוע עד לארצינו הקטנה. כריסטיאנו כבש שלושער שני ברציפות בנוק-אאוט, השחקן היחיד שעשה זאת ושבר עוד שורה ארוכה של שיאים באותו ערב. ובעיקר: הגיע ל-400 שערים במדי ריאל מדריד, הייתם מאמינים? מספרים של פליסטיישן, מספרים של מחשב - כבר אמרנו הכל. לא מזמן 'חגגנו' איתו את השער המאה באירופה ואז השער המאה בליגת האלופות, וכמיטב המסורת הקבוצה הדפיסה חולצה יפה, הנשיא פרס תפס טרמפ לולדבבאס והצדיע יחד עם כולם לכריסטיאנו שקיבל חולצה חדשה:

    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/05/03/14938077538589.Xxx

    "אנחנו צעד אחד מהגמר בקארדיף ואנחנו שמחים מאוד. אני מרגיש טוב מאוד ומוכן לרגעי ההכרעה של העונה. אני רוצה שנזכה גם בליגת האלופות וגם באליפות ספרד ואנחנו בדרך הנכונה. הדברים הולכים טוב לא רק לי, כל הקבוצה הייתה נהדרת והחברים שלי עוזרים לי. עם מסירות ועבודה קשה ופרגון כמו תמיד. הדברים באים בצורה טבעית. אני מרגיש בר מזל להיות איפה שאני נמצא ונהנה", אמר כריסטיאנו, 'הסיוט של אתלטיקו מדריד' כפי שהכתירו אותו בתקשורת. כריסטיאנו הגיע ל-35 שערים העונה ובכך עקף את הרקורד שלו מעונת הבכורה בקבוצה בה הרשית 33 פעמים. העונה הטובה בקריירה שלו הייתה 2014/15 עם 61 שערים בכל המסגרות אבל ריאל מדריד סיימה את העונה בידיים ריקות כך שזה לא נותן דבר.

    על ציון הדרך המטורף אמר הפורטוגלי - "400 שערים זה משהו מיוחד, היו הרבה שערים גדולים, יפים וחשובים. לא ציפיתילהגיע למספרים האלה אבל זו העבודה של הצוות, של כל השחקנים ועובדי המועדון. אני רוצה לשמח את האוהדים. תמיד יש לי מוטיבצייה מיוחדתלשחק עם הקבוצה הזו. אני שמח ומנסה לעשות כמיטב יכולתי בכל ערב, חשוב לי להבקיע שערים ולהביא את ריאל מדריד הכי רחוק שיש כלומר לזכות בתארים". כריסטיאנו החמיא לקבוצה ואמר - "אתמול(שלשום) זו הייתה עוד הוכחה שיש לנו את הקבוצה הטובה ביותר בעולם. קשה לנצח 3:0 ועוד בחצי הגמר אבל היינו טובים מהם בצורה טוטואלית. היינו רעננים". גוטי וארבלואה צייצו מיד לאחר המשחק וכתבו בטוויטר - 'כדור הזהב לכריסטיאנו'. רונאלדו כבש 103 שערים בליגת האלופות בעוד לאתלטיקו מדריד היריבה יש רק 100. יש לו 88 שערים ו-26 בישולים בריאל מדריד ב-86 משחקים בליגת האלופות.

    בתקשורת לא יכלו להירגע אחרי הערב של הפורטוגלי. 'כריסטיאנו אוהב', כתבו, בשער המארקה לאחר המשחק. 'כריסטיאנו הסופרמן', כתבו בשער ה-AS היום והתייחסו למחמאות שקיבל הכוכב מכלי התקשורת בעולם, וכמובן שלאחר המשחק הוא קיבל את הציון הגבוה ביותר של שלושה כוכבים. במארקה כתבו אתמול 'יושב בול' והתייחסו לחגיגה המיוחדת של כריסטיאנו שהגיע 'לנוח' ליד האוהדים אחרי השער. במארקה כתבו על 'הגירסה הטובה ביותר' של כריסטיאנו סמוך לגמר והמאמן זידאן לא שכח לפרגן - 'הוא סקורר יחיד בדורו. כריסטיאנו נפלא, הוא יכול לשחק טוב בכל עמדה'. 'הוא לא יודע שובע' כתבו בתקשורת. לטובת אלה שהיה להם קשה לעקוב, בואו נחזור בקצרה על השיאים ששבר הפורטוגלי:

    כריסטיאנו מכוון לזכות בתואר מלך השערים של הצ'מפיונס העונה גם כן. הוא זקוק לשער אחד נוסף כדי להשוות למסי שכבש 11 שערים. מצד שני, כריסטיאנו הרשית לא פחות מ-8 שערים בנוק-אאוט. כריסטיאנו היה 5 פעמים מלך השערים של הצ'מפיונס, הפעם האחרונה אשתקד כמובן עם 16 שערים, וגם מסי זכה בתואר מלך השערים 5 פעמים.. גרד מילר זכה בתואר 4 פעמים ואילו ואן-ניסטלרוי זכה 3 פעמים בתואר. כריסטיאנו הוא השחקן הראשון שהגיע ל-50 שערים בנוק-אאוט בליגת האלופות(52), בעוד למסי יש רק 37. רונאלדו כבש 35 שערים בגמר, חצי גמר ורבע גמר האלופות ובכך עבר את די-סטפאנו(32) ובמעמד חצי הגמר בלבד יש לו 13 שערים לעומת 11 של די-סטפאנו. כמוכן, השער הראשון שפתח את החגיגה היה ה-18 שלו בנגיחה בליגת האלופות - הכי הרבה.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מוראטה - "הזכייה בדסימה הייתה מדהימה, זה חלום של כל מדרידיסטה"

    שער ה-AS אמנם מבשר חגיגית על סימן שאלה גדול בנוגע לעתידו של מוראטה ושצ'ולו סימאונה מנסה ללחוץ על החלוץ לחצות את הכביש. וכן, אפשר להבין את התסכול של מוראטה. העונה הוא מעמיד רקורד כיבושים מצוין, הכי טוב בליגה הספרדית להוציא את מסי - ועדיין ממעט לשחק. הוא לא שותף כלל בדרבי, בקלאסיקו וגם בצמד המשחקים נגד באיירן מינכן. בינתיים הוא מסתפק בפירורים. 18 שערים יש לו ב-38 הופעות, חלקים חשובים במיוחד, אבל הוא רואה את בנזמה הבן המועדך של זידאן ממשיך לשחק לפניו. ולמרות זאת, אל תדאגו - הוא לא הולך כל-כך מהר.

    אלבארו מוראטה היה השחקן הבא בתור להתראיין לערוץ הטלויזיה של המועדון בתוכנית 'Campo de estrellas' - המגרש של הכוכבים, וסיפר על הימים בקסטיליה, הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת, הגלות ביובה, הקאמבק במדריד ועוד ועוד ועוד. אין ספק שהוא שולט בפרטים מ-א' ועד ת'. וכנראה שהיריבה שעומדת בינו לבין עוד גביע אירופי זו יובה. הנה דבריו::


    https://discourse-sportenter.s3.dualstack.eu-central-1.amazonaws.com/optimized/2X/b/b3d8cb9666c22543aa695e62004c7673cc4ff8ce_1_690x388.Xxx
    image.jpg714x402 69.7 KB



    "עשיתי את הבכורה שלי נגד סראגוסה ב-17 בדצמבר. התכוננתי להיכנס למשחק כשנותרו שלוש דקות, ואז מרסלו הרחיק את הכדור. זה היה אחד הזכרונות המדהימים והמאושרים בחיי. ללבוש את החולצה של ריאל מדריד היה הכל עבורי. ואז כעבור חמישה ימים עשיתי את הבכורה שלי בברנבאו נגד לבאנטה במשחק גביע(עונת 2010/11). מוראטה נכנס כמחליף במקום בנזמה בדקה ה-77 וכמעט הצליח לכבוש. "מאוד רציתי להבקיע אבל הייתי צריך לחכות עוד קצת זמן".

    על הילדות. "לפעמים הייתי שוכח להביא תיק או ספרים לביה"ס, אבל הכדור תמיד היה איתי. אהבתי את הכדור מהיום בו התחלתי ללכת. שום דבר אחר לא עניין אותי, לא יכולתי להתרכז. הייתי מחכה להפסקות, לזמן הפנוי ומגיע עם תשוקה למשחק. לפני שהייתי הולך לישון הייתי צופה במשחקי כדורגל של ריאל מדריד ולא רק. אמא הייתה כועסת אם המשחקים היו נמשים לתוך הלילה אבל הייתי מצליח להמשיך לראות".

    הקבוצה הראשונה. "אבא שלי קיבל הצעות מאתלטיקו מדריד וריאל מדריד אבל הבנתי שאף-אחד לא יתן לי את ברכת הדרך בביה"ס עד שאשפר את המצב בלימודים, וגם המשפחה שלי רצתה יותר מחויבות ממני. הקבוצות פנו שוב לאבי והלכתי לאתלטיקו מדריד כשהייתי נער מתבגר. הפסקתי ליהנות מהכדורגל, כבר לא היה לי כיף, איבדתי תקווה וכמעט בחרתי בטניס. אגב אני חושב שיכולתי להצליח בטניס(צוחק) למרות שחסרה לי קצת סבלנות". מוראטה ממשיך ומספר בהתלהבות על האימונים עם הקבוצה הבוגרת מדי פעם ושאותה שנה הייתה מכרעת מאוד עבור העתיד שלו ושהוא שוב חזר להינות. 'הבקעתי יותר מכל אחד אחר בקסטיליה והייתה לי הצעה מחטאפה'. מוראטה אומר שלא היה לו ספק שיישאר בריאל מדריד ומבחינתו 'הזמן טס'.

    קדם העונה עם הקבוצה הראשונה. "בדיוק הגעתי למאלגה ואז קיבלתי זימון מהקבוצה למסע המשחקים באמריקה. הייתי כל-כך מאושר ומבולבל ולא זכרתי היכן שמרתי את הדרכון שלי בבית. הייתי מאוד עצבני ומתוח אבל התארגנתי במהירות אחרי ששתיתי כמה כוסות מים ולקחתי את הרכבת הראשונה שהייתה לכיוון. הזיכרון הזה הוא מדהים. ראיתי את רונאלדו והתרגשתי, לא ידעתי מה להגיד, מה לעשות, מה לחשוב. אבל החברים קיבלו אותי בצורה נהדרת". מוראטה מספר שאיקר היה הראשון לפנות אליו בקדם העונה. 'אלבארו, המיסטר קורא לך', הוא אמר לו, ומוראטה התרגש מאוד מהפגישה עם מוריניו. המאמן התבדח עם השחקן - 'מה לא בסדר איתך, צא מכאן?' ואז התפוצץ מצחוק.

    הזכייה בדסימה. "כל מי שקשור לריאל מדריד יודע עד כמה ליגת האלופות חשובה למועדון הזה. זכייה בגביע היא החלום הגדול ביותר של כל שחקן כדורגל. ריאל מדריד לא זכתה בליגת האלופות מאז 2002 והזכיה הייתה מאוד משמעותית. לא שיחקתי דקה ועדיין זה היה מצמרר. אם היינו מפסידים לא היינו סולחים לעצמינו. אנחנו לא רחוקים מזכייה בעוד גביע ואני מקווה שכך יהיה".

    יובנטוס. "בריאל מדריד משחקים הטובים ביותר והתחרות קשה מאוד. אז הלכתי במטרה שאני יודע שאחזור ביום מן הימים. נפצעתי כבר בהתחלה והיה לי קשה. הרגשתי רע. התחלתי לצפות בסרטים ולקרוא איטלקית, נאבקתי כדי להסתגל. בסופו של דבר זכינו בדאבל - אליפות ובגביע, ולא יכולנו לבקש יותר מדי. הרגשתי מאוד אהוב ע"י הקהל. רצה הגורל ופגשנו את ריאל מדריד בליגת האלופות ואני סבלתי. הבקעתי בכל אחד מהמשחקים כי אין ברירה ואני מקצוען אבל לא היה לי קל. חשבתי לעצמי שאני רוצה להיות שוב בצד הנכון בברנבאו".

    החזרה למדריד. "אני מניח שאם ריאל מדריד לא הייתה רוכשת אותי בחזרה בקיץ אז זו הייתה ההזדמנות האחרונה ואולי לא הייתי צריך לשחק שם. עוד לפני היורו הסוכן שלי התקשר אליי וסיפר לי שהמועדון מציע לי חוזה חדש. ידעתי והבנתי שמאמינים בי ולא ימכרו אותי. זה היה יום ארוך. היום בו הוצגתי שוב כשחקן ריאל מדריד היה מיוחד עבורי ולא יכולתי להתאפק. גם השער הראשון בקבוצה היה מרגש". "אני חייב עוד לילה של ליגת האלופות בברנבאו, כמו שהדחתי את ריאל מדריד אבל הפעם הפוך".
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/05/06/14941078094912.Xxx

    בתקשורת שוב 'עפו' על הילדודס אחרי הניצחון הקליל אתמול על גראנדה(4:0). 'הכנופיה מכה שוב', כתבו בשער המארקה. 'תוכנית B היא הציקלון' כתבו באתר. ריאל מדריד הצעירה גומרת משחקים עוד לפני הדקה ה-20: היא הובילה 2:0 באייבר בדקה ה-18| 2:0 בריאזור בדקה ה-14| ואתמול 2:0 בדקה ה-11.
    אלבארו מוראטה עקף את בנזמה והגיע ל-19 שערי ליגה. אחרי המשחק הוא הציג כנות אופיינית - 'ציפיתי לשחק יותר, זה נכון'. מוראטה כבש בכל שלושת משחקי החוץ האחרונים של הקבוצה.
    זה היה ניצחון חוץ שביעי ברציפות של ריאל מדריד בליגה והמאמן זידאן אמר - 'יש לנו עוד שלושה גמרים'. קאסמירו כבר חצה את רף ההופעות שלו מהעונה שעברה והוא וקובא דיברו שוב על כך שאין דבר כזה 'ריאל מדרידB' וכולם טובים.
    שימו לב לטריו החדש של ריאל מדריד, טריו המחליפים: חאמס-איסקו-אסנסיו כבשו העונה יחד 30 שערים. 11 תוצרת קולומביה, 10 תוצרת איסקו ואסנסיו עם 9. חאמס כבש חמישה שערים מאז הקלאסיקו ורשם את הצמד המהיר ביותר של ריאל מדריד מאז זאמורנו ב-1994 נגד סביליה. הוא עקף את מיאטוביץ' ורוביניו והגיע ל-36 שערים בריאל ב-108 משחקים.
    הקפטן סרחיו ראמוס רשם את ניצחון הליגה ה-250 שלו במדי ריאל מדריד ב-362 משחקי ליגה.

    זידאן: "לא חולם על הדאבל. יש לנו עוד שלושה גמרים וחצי גמר"


    מייד אחרי שריקת הסיום, הקפטן ראמוס היה מאוד מהיר. הוא העלה את תמונת הניצחון המסורתית מחדר ההלבשה וכתב -'הטוב ביותר עוד לפנינו'. היה משחק הערב? כבר קל לשכוח. 'הכנופייה הנפלאה הכתה שוב', כתבו במארקה והוסיפו - 'הקבוצה השנייה שוב גרמה לזידאן להישאר שקט'. ב-AS כתבו - 'ככה הסוף יהיה טוב' ודיברו על עוד שלוש נקודות קלות לריאל מדריד. מנגד, קאסמירו וזידאן הציגו גישה אחרת כמובן.

    קאסמירו שכבר לפני המשחק חצה את רף ההופעות שלו מהעונה שעברה ובסה"כ רשם 37 משחקים, אמר - "זה לא היה משחק קל - פתחנו בעוצמה רבה ולכן ניצחנו בקלות. יש לנו איכות גדולה". על מאבק האליפות - "אנחנו לא מסתכלים על ברצלונה בכלל. אנחנו תלויים בעצמינו ורוצים לנצח את כל המשחקים וככה נזכה באליפות. זו הדרך הטובה ביותר". על הגומלין בליגת האלופות אמר - "ליגת האלופות היא טירוף, המפעל הזה לא יכול לתת לך להירגע. אנחנו צריכים עוד לעבוד קשה כדי להגיע לגמר". קאסמירו הפעם שיחק יחד עם המחליפים אבל מבחינתו זה לא משנה - 'אין לנו תוכנית א' או תוכנית ב', זה לא נכון. כולם מוכנים לכל משחק וכולם נמצאים בכושר טוב וזה מה שחשוב'.

    המאמן זידאן: "אני תמיד אומר שאף משחק הוא לא קל ואנחנו צריכים לנסות להפוך אותו לכזה. פתחנו חזק את המשחק וזה הקל עלינו. עכשיו יש לנו שלושה גמרים ועוד חצי גמר חשוב נגד אתלטיקו ביום רביעי, חשוב לזכור". המאמן הוסיף שהשחקנים נמצאים בכושר פיזי טוב מאוד ביחס לשלב הזה של העונה ושיכלול העומסים נלקח בחשבון. על מאבק האליפות - "אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים. קודם כל יש לנו את אתלטיקו". על הגומלין אמר זידאן שהקבוצה תצטרך להציג משחק מושלם כמו בברנבאו כדי להימנע מבעיות וששום דבר לא גמור.

    דאבל ראשון מאז 1958. "לא חלמתי על זה. אנחנו נמצאים בעמדה טובה מאוד אבל רק המשחק ברביעי מעניין אותי עד כמה שזו קלישאה. ננוח, נישן כמו שצריך ומחר נתחיל להתכונן לאתלטיקו". "עבור מאמן אלה חדשות מצוינות שכולם משחקים נהדר ועושים עבודה טובה. הם גורמים לי להרבה כאבי ראש אבל אני צריך לבחור את ההרכב". המאמן פירגן לחאמס ומוראטה ואמר שאחרי תשעה חודשים קשים כל שחקן מוצא את המקום שלו. הוא אמר שברור שהם חושבים שמגיע להם לשחק יותר והוא מאושר עבורם.

    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/05/06/14941044493868.Xxx

    מאתיה קובאצ'יץ' חגג יום-הולדת 23 כמו שצריך עם מקום בהרכב ו-90 דק' במשחק. היו לו דקות מעולות עם דריבלים סוחפים ודחיפה קדימה. "כל יריבה היא קשה וכל משחק מתחיל קשוח אבל הבקענו שערים מהירים והוצאנו להם את הרוח מהמפרשים. במחצית השנייה האטנו קצת את הקצב אבל עדיין הגענו לעוד הזדמנויות. יש לנו 24 שחקנים שכל אחד מהם ראוי לשחק ואנחנו רוצים לזכות באליפות וכל אחד ייתן את חלקו". ברמה האישית קובא אמר - "כל הקבוצה עשתה עבודה טובה, גם אני הרגשתי בנוח על המגרש". בנוגע ליום-הולדתו - צחק: "קיבלתי עוגה לא רעה אבל הניצחון חשוב ממנה".

    גם אמיליו בוטראגיניו, קצין התקשורת במיל'(לא באמת) התראיין לאחר המשחק - "מוראטה? הוא עשה את מה שהוא צריך לעשות וניצל כל הזדמנות שקיבל. היה לו משחק מושלם ובמיוחד אהבתי את השער השני. אנחנו רוצים שהוא ישאר". על חאמס - "הוא שחקן ברמה עולמית, הוא כובש שערים רבים גם אם לא מקבל הרבה הזדמנויות". הגומלין - "אנחנו מגיעים עם תוצאה מצוינת ורוצים להיות בגמר אבל הכל יכול להיות. נצטרך להיות חזקים". על הרוטציות - "המאמן יודע לחלק את הכוחות ולהשתמש בסגל הארוך שיש לו". על כריסטיאנו - "הוא שחקן חשוב. לוח השנה של מדריד הוא לא אנושי. הוא מגיע רעב מאוד לשלבי ההכרעה וגם בכושר מצוין ובמצב פיזי נהדר". על ברצלונה - "זה לא חשוב אם היא לא מאבדת נקודות, אנחנו רוצים לנצח את המשחקים שנותרו".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/5/17
מצב נושא:
הנושא נעול.