ריאל מדריד 2018/19:: רעש לבן בפתח, גם אם זה עידן חדש...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מסתבר שלא. פלורנטינו רוצה העונה להקים את "ההרכבטיקוס". סגל של 11 שחקנים שמשחק בכל המשחקים את כל הדקות.
    עריכה: 11 שחקנים ועוד 2 מגינים מחליפים, הרי אין כמו מגינים מחליפים.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש כמה שחקנים שאנחנו תקועים איתם כמו תיאו הרננדס, אין קשר לפלורנטינו פרס. הסחורה שלנו לא שווה יותר מדי בלי קשר אבל צריך לזכור שאנחנו עדיין לא ביולי ואז אני מאמין שדברים יתחילו לזוז, למעט שתי עיסקאות ענק ושמועות ניימאר וגריזמן - הכל רדום.

    לגבי נאצ'ו - מדרידיסטה ענק, סמל, לוחם, יהיה לי עצוב כשיעזוב. אבל יש לכם טעות, זה לא המועדון דוחף לשם נאצ'ו עצמו רוצה לשנות אווירה ויש לו אפשרות להיות שחקן הרכב כנראה באינטר או רומא ואולי להשתדרג מעט כלכלית. בקיץ 2016 הוא אמר "לא" לרומא ויצא לו טוב והעונה שבאה הייתה הטובה בקריירה שלו ובזכות הפציעה של פפה הוא שיחק המון. עם מיליטאו זה לא יקרה.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    בהולנד פרסמו הבוקר שריאל כבר פנתה לאייאקס לגבי דוני ואן דה בייק. אייאקס רוצה לראות שישים מיליון אירו.

    את האמת זו תהיה טעות אם דוני יחתום אצלכם. היה לו חצי עונה נהדרת, אבל בריאל הוא לא יקבל כזה קרדיט. ואן דה בייק שחקן טוב, אבל לא אחד שיצליח בכל שיטה. טן האח היה עד ינואר של השנה הזאת מאד ביקורתי ולא פעם ולא פעמיים הקשר מצא את עצמו מוחלף. רק אחרי פגרת החורף הבחור הפך לבאנקר בהרכב. אז עכשיו לעזוב לריאל תהיה לדעתי טעות קשה.
     
    Gary Cahill אוהב/ת את זה.
  4. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    אני לא מאמין /שבונים עליו להיות שחקן הרכב,אלא שהוא ישחק בתור מחליף ועונה אחרי זה כבר יהיה שחקן הרכב.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    תקועים עם תיאו הרננדס?! הביאו שחקן צעיר שיהיה מחליף בסכום לא נמוך, אחרי עונה אחת בסך הכל כבר רוצים לשלוח אותו לקיבינימט.
     
  6. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    מה דעתך עליו?
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הייתי שמח להגיד לך שיש לי מושג. הוא בקושי שיחק אצלנו לפני שהחליטו לשלוח אותו בהשאלה.
    שחקן מאוד מהיר וחזק, טכניקה גבוהה, נראה שלוקה בקבלת החלטות, שזה סביר לשחקן צעיר. נפל קורבן לפטיש של פלורנטינו לרכישת מגינים מחליפים.
     
    Alta Tensione אוהב/ת את זה.
  8. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    באלאבס נתן את העונה הטובה בקריירה, אז כמושאל מאתלטיקו, שגרמה לריאל לשלם עליו את סעיף השחרור שלו. יש לו בעיטות חופשיות (כבש בגמר גביע המלך נגד ברצלונה), השער היחיד שלו נכבש בטיל מהאוויר לחיבורים. כמו כל מגן צד שגדל בספרד, הוא מהיר, חזק וההגנות היריבות מתקשות לשמור עליו.

    לדעתי אם מילאן תשחק על האגפים זו תהיה החלטה טובה. יהיה נחמד לראות איך הוא משתלב עם לקסאלט, כי תאו יכול לשחק גם בעמדת הקיצוני בהתקפה.
     
    Alta Tensione אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ומה עם העונה האחרונה של תיאו הרנדדס בריאל סוסיאדד? הצלחה גדולה? אני חושב שלא. יותר נכון: אני בטוח שלא. הוא שיחק 23 משחקים בסה"כ בריאל מדריד, גם במשחקי ליגה, גם קצת בליגת האלופות ובכל משחקי הגביע. שחקן שרוצה להיות היורש של מרסלו צריך לתת ערך מוסף, מהירות ופיזיות זה לא מספיק. לא חושב שהוא צריך להיות איזה שהוא אישיו. כל החיזוק הספרדי הצעיר הזה בקיץ 2017 נכשל, כנ"ל דני סבאיוס (ניצוצות וזהו), בורחה מאיורל (טורנירי הצעירות האלה ברמה נמוכה והוא לא תמיד פותח בהרכב), חסוס ואייחו (הפצוע הכרוני!) ועוד.

    אני חושב שריאל מדריד סיימה את מסע הרכש שלה להוציא קשר מרכזי. לא יודע עד כמה ואן דה ביק יכול להוציא את קרוס ומודריץ' מההרכב. אריקסן זו העדיפות הראשונה שלי, ההולנדי של אייקס במקום השני, ופול פוגבה - לעולם לא.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    דני סבאיוס היה מספיק טוב כדי להמשיך לקבל הזדמנויות בריאל מדריד, כמו עוד כמה שחקנים בסגל, זידאן סימן אותו ומעדיף שלא ישב אף אחד על הספסל מאשר השחקן המצטיין של יורו הצעירות בפעם השנייה ברציפות. ברור לכל מי שלא מנסה להצדיק בדיעבד את ההתנהלות של ריאל מדריד שמדובר באחלה שחקן, וברמה נדרשת לרוטציה. מילא ריאל מדריד הייתה קבוצה שבה הטובים מדיחים את הגרועים מההרכב, אבל זה רחוק מלהיות המצב. כמה שבורחה מיוראל בינוני, הוא לא בהרבה פחות טוב מבנזמה בדקות ששיחק בעונה הקודמת.
    וכל זה גם לאור המדיניות ההזויה של זידאן לספסל כל פעם שחקן צעיר שנתן משחק טוב ישר אחרי.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  11. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,869
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מין:
    זכר
    סבאיוס מצטיין של ספרד ביורו צעירות,איסקו מצטיין כמעט בכל משחק של הנבחרת.
    אני מבין מאיפה מגיע הספסול של סבאיוס תחת זידאן.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת חדשות:
    - כצפוי בחודש יולי יתחילו העזיבות. מאתיה קובאצ'יץ נמכר סופית לצ'לסי ב-45 מיליון יורו. הבא שיעזוב יהיה תיאו הרננדס/ ראול דה תומאס וכמובן שגם חאמס רודריגס ודני סבאיוס לא ימשיכו.
    - הקבוצה ביקשה לפתוח את העונה במשחקי חוץ בעקבות שיפוץ בברנבאו שעשוי לקטוע את המסורת היקרה של גביע הברנבאו.
    - בדיוק היום לפני עשור נסגרה העברתו של קארים בנזמה מליון, השלים עשור כ-'9' של ריאל מדריד. תקופה בלתי נתפסת.

    *****
    אתה אנטי זידאן ואין מה לדון איתך, פתאום כל מי שלא משחק היה לוקח אותנו לטרבל. כדורגל נבחרות ברמה נמוכה ויורו הצעירות לא היילייט כזה גדול.
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ואתה לא תודה שריאל מדריד מתנהלת גרוע עד שכבר אין לך ברירה, אבל אני לא מגיב נגדך אלא למה שאתה כותב, אתה מוזמן לנסות להתייחס לטיעונים ולא רק לכותב, שאגב צדק בכל מה שאמר, לפני שזה קרה.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לדעתי אתה לא מבדיל עדיין בין הדעה האישית שלי לבין 'כותרות העיתונים' מהמארקה וה-AS שהייתי מתרגם על בסיס קבוע לאתר וגם שם פה כי לעתים זה היה יוצר דיון. אגב, במארקה לא המציאו את הדרמטיות והצהוב. אני עובר על כותרות העיתונים בכל בוקר בכל הליגות הגדולות, סתם שתדע. גם בגאזטה מגזימים לגבי יובה, בבילד עפים על באיירן ובלאקיפ מדברים על פ.ס.ז' באותה הצורה, שלא נדבר על התקשורת הקטלונית.

    מתחתי ביקורת אינספור פעמים על המועדון, אתה פשוט מתעלם מזה. על כל ההתנהלות בקיץ 2018 ואי הבאת מחליף לכריסטיאנו שגם אם היה נשאר זה לא היה מספיק, על עצם זה שמחזרים אחר פול פוגבה (כאן אני מאשים את זידאן), על זה שמוראטה וחאמס עזבו בקיץ 2017 ולא הגיע אף אחד במקומם, על כך שלא מכרו את גארת' בייל לא אחרי המספרת ואפילו בתחילת העונה, על זה שבנו על אסנסיו כמגה-סטאר בהרכב ולא הביאו גיבוי. וכתבתי לא אחת ששתי עונות הליגה האחרונות שלנו היו קטסטרופה. אחת משום שהרמנו דגל לבן ואפילו עם זידאן הסטט' לא התיישרה מעט, וזו שלפניה כי הסגל באמת היה טוב.

    לגבי תיאו הרנדדס, בוא נגיד את האמת וסליחה מראש אוהדי מילאן - קבוצה גדולה, אימפריה, אבל כזו שאיבדה כיוון, בלי אירופה, בדרך לאשפתות, מעבר לקבוצת צמרת באיטליה אני לא רואה איזה טייטל מגיע לה. אז כן, תיאו הרננדס מתאים למידותיה הצרים והכואבים ב-2019. אם אוהד מנצ'סטר סיטי היה שואל אותך עליו, היית אומר שהוא מתאים? מה כל כך הרשים אותך אצלו? חסר שחקנים שנתנו עונה אחת טובה אבל קבוצה גדולה הייתה...גדולה עליהם? בריאל סוסיאדד שהיא הביניים אולי בין אלאבס לריאל מדריד - הוא היה בינוני מאוד העונה. הוא חזק ומהיר אבל זהו. הוא קיבל הזדמנויות סבירות והוא לא מספיק טוב.
    אפשר חלק ממה שכתבתי כאן להשליך על דני סבאיוס. הדבר הכי מרשים שראיתי ממנו בריאל מדריד היה "האלסטיקו" באחד המשחקים. יש לו טכניקה והוא חזק מהספרדי הממוצע אבל עוד אחד שמניע לרוחב. הוא נייד אבל לא יכול לשחק את הקשר האחורי. ובריאל מדריד גם השמות משחקים לצערי, טוני קרוס ולוקה מודריץ' היו איומים אבל הם נשענים גם על מוניטין. הוא לא יכול להדיח אותם מההרכב. בורחה מאיורל היה שחקן הרכב לא מעט במשחקים של ספרד הצעירה ולעתים היה נראה קטלני, אז מה? הטורניר הזה לא אומר יותר מדי.
     
  15. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    לא הייתי מאשים את הטורניר, פשוט השיטה והדרישות בריאל שונות מאוד, וכנראה שלשתף ספרדים בכל לא הלך כי השיטה פחות ספרדית כמו הנבחרת. זה מה שפלורנטינו ניסה בכח, לא הלך. לקבוצות אחרות שרוצות סגנון משחק ספרדי זה עשוי לעבוד. אני מבסוט על הרכש הכפול הזה של מילאן. בתור עונת מעבר עם מאמן חדש והתקפי יותר, זה רכש אדיר.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.