ריאל מדריד 2018/19:: רעש לבן בפתח, גם אם זה עידן חדש...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בימים שדיוויד בקהאם הגיע כגלאקטיקו אחד יותר מדי (אם לצידו היה קלוד מקאללה או שבאמת היו מנסים להריץ את אסטבן קמביאסו - זה היה נראה עוד פחות גרוע) - לא קנינו אף שחקן הגנה נורמלי (זה קרה רק קיץ אחד אחר כך - וולטר סמואל וג'ונתן וודגייט - צחקתי בקול), השתנו הרבה מאוד דברים מאז. אדן הזאר היה על המדף הפעם באמת בלי להתאמץ, זה לא מעניין אף אחד שויניסיוס משחק טוב בצד שמאל, קראק כמו הזאר חייבים להביא. אני חולה על לוקאס ואסקז אבל 35 מיליון יורו או משהו בסגנון זה מחיר מעולה, גם לריאל מדריד, הוא לא מהמשתכרים הכבדים בסגל ואפילו לא מהדרג השני כך שהוא יוכל לעשות שדרוג ולטעום משהו אחר. מעבר לכך אני חושב שלמרות ששחקנים עוזבים, ריאל לא תצליח להרוויח כפי שציפתה - לגבי חאמס לדוגמא, בייל עדיין תוקע אותנו, אפילו קיילור...

    לא הבנתי למה אין אף סיבה ששחקן אחד יתפוס כמה משחקים טובים, אסנסיו מגיע לעונה הזו כשלא מצפים ממנו להוביל וככה יותר נוח, לצורך העניין. בעונה הגדולה שלנו ב-2016/17 לא אחת ההרכב התחלף. בניגוד לסיטי שם לירוי סאנה עוד יכול להתמרמר על מה שקורה - לאסנסיו או ויניסיוס אם יסופסלו לא תהיה הפריבילגיה הזו. אני מניח שגם ברהים יושאל.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כי הם לא קיצוניים ימניים, אם זה היה כזה פשוט אז לא היה דבר כזה תפקידים במגרש.
     
  3. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    אחת האופציות שמוציאות את המקסימום מהסגל כרגע היא מערך של "יהלום". זה משאיר את קרבאחל* ומרסלו/מנדי לשרוף את הקו. זה גם נותן אופציה לבנזמה ויוביץ' לשחק ביחד (משהו שלדעתי רוצים לנסות). השאלה היא איך הזאר יסתדר במערך כזה.

    *משהו שכמעט כבר לא מדברים עליו הוא היכולת של קרבאחל. הוא לא מבוגר, הוא לא מצליח לספק את הסחורה והוא דווקא אמור להיות בשיא שלו. כדי שריאל תחזור להיות קבוצה טובה וכדי שיהיה איזון בריא במערך- חייבים להחזיר אותו לכושר.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לאו דווקא רלוונטי לקרבחאל בלבד, אבל אין איזה יורו או מונדיאל ואני מניח שזה יעזור, ינוח כמו שצריך. הוא יחזור להיות טוב וכמובן גם ייפצע לפני משחק גדול ואז אודריוסולה שעבר עונת התאקלמות - יהיה שם. אין ספק שזו הייתה עונה איומה שלו וגם הוא הודה בכך ואין ממש תירוצים, אבל עונה אחת גרועה מתוך שש - זה בסדר. כמו שאני רואה את הדברים: כאב ראש אמיתי לגבי צד ימין ואל תפסלו את אסנסיו. קאסמירו לא יהיה באנקר, יש אפשרות ל-4-2-3-1 כמו בעונת המוריניו.

    מדברים הרבה בתקשורת על הרצון של זידאן להגיע עם מערך וטקטיקה כבר אחרי משחקי ההכנה אבל לכולם ברור שגם אם היריבה היא באיירן או אתלטיקו - משחקי הכנה לא שווים הרבה.

    קראתי פה במארקה שפ.ס.ז' רוצה לעשות דווקא לברצלונה והציעה את ניימאר לריאל מדריד, בטח פלורנטינו מזיע בחליפה. גם לגבי פוגבה יהיה מעניין ובעיקר - סבל.

    משהו שמאוד מדאיג אותי מהעונה שבפתח הוא לוח המשחקים, גם ב-2009/10 היה לנו את זה - כל הגדולות בחוץ בסיבוב הראשון זה בעייתי מאוד. בניטס 'נהנה' מלוח דומה אבל את הקלאסיקו הוא אירח. משחק שעדיף לשכוח...
     
  5. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    על העונה האחרונה של קרבאחל אין ויכוח. הבעיה היא שלדעתי גם העונה שלו לפני לא הייתה טובה. לא דיברו על זה כי ריאל זכתה בצ'מפיונס אבל אלה כבר שתי עונות לא טובות שלו. הוא חווה נסיגה גדולה ביכולת שלו ובניגוד למרסלו אין לו את התירוץ של הגיל.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עכשיו שגם ניימאר בתמונה, חשבתי על דרך בה נוכל לשלב אותו ואת הזארד באותו הרכב:
    https://vignette.wikia.nocookie.net/bojackhorseman/images/1/1f/Vincentadultmancropped.Xxx/revision/latest?cb=20190117013957

    נשים אותם אחד על גבי השני באגף שמאל בתור שחקן אחד, ככה שלא נאבד שחקנים במקומות אחרים על המגרש.
     
    עודד (אוהד הצלחות) אוהב/ת את זה.
  7. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    מצב היפוטתי שאנחנו מביאים גם ניימאר ופוגבה ביחד לקבוצה,כמות האגו שתהיה היא מטמטמת מוחות.
    ולא נשכח את בנזמה שבטוח הוא בוחש מאחורי הקהלים.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא רואה שום אמת בדיווח לגבי ניימאר, נראה לי כמו פלוץ עיתונאי מתאים לתקופה, ואני אנטי לגבי פול פוגבה בלי קשר - גם אם היה עולה סכום סביר, אבל אם אפשר להיות אנטי ולכתוב עד כמה המצב חרבנא - אז אתה טוב בזה [אני לא אומר שהמצב מושלם ולדעתי חוץ מאדן הזאר על כל שחקני הרכש החדשים אפשר היה לוותר, אבל אני לא מתלונן על כל דבר או על בעיות רגע לפני שהן קורות. אגב, גם ניימאר בסקאלה של - שחקן שאם אפשר להביא - > תביא, ואח"כ תחשוב מה עושים. מת לראות את התגובה שלך אם ברצלונה תחתים אותו ואת גריזמן].

    לגבי קרבחאל: הוא עבר אירוע לב שגרם להיעדרות של חודש וחצי מן המגרשים, זה בהחלט משפיע ולדעתי תמיד היה הרע במיעוטו אם בכלל, הוא לא היה בחופשה מהגנה כמו מרסלו לדוגמא או איבד אינספור כדורים. אני עדיין סומך עליו במאה אחוז במשחקים הגדולים, יש לנו בעיות אחרות יותר גדולות ובהרבה. הוא תמיד משחק באחריות ועם מוטיבצייה מה שאי אפשר לומר על רוב שחקני הסגל. אגב קרבחאל דיבר בפתיחות אחרי ההדחה נגד אייקס, הוא אמר שסגנון המשחק שלו אובר-מתלהב ופרוע והוא עדיין לא יודע כנראה לחלק את הכוחות מה שגורם לפציעות.

    עדכון: רומא רוצה את מריאנו, רגילון כבר הושאל לסביליה, מרטין אודגור בדרך לריאל סוסיאדד, ארסנל כאמור חזק במו"מ לגבי לוקאס ואסקז. אין התקדמות, שום דבר לגבי בייל וחאמס (לפני כמה ימים נכתב שהפערים בין הקבוצות הצטמצמו וברור שאנצ'לוטי מאוד רוצה אותו).
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בניגוד לקיצוני שמאלי שכל המשחק שלו מבוסס על לקבל את הכדור בצד שמאל ואז לעשות דברים (ע"ע ויניסיוס, ניימאר, הזארד), אתה יכול לשחק עם יותר מחלוץ אחד. אתה רוצה לספר לי על שיטת משחק שבה הזארד וניימאר משחקים ביחד בלי להעביר אחד מהם לעמדה זרה לו?
    זה פחות או יותר כמו ברצלונה שתחליט מחר שלמרות שיש לה את טר-שטגן היא תחתים את דה-חאה, כי הוא פנוי אז למה לא.
    אני לא אוהד ברצלונה אז לא אכפת לי מהם. סוארז כבר מבוגר ולא יכול לשחק בכל המשחקים, והצהיר כבר שמעוניין בחלוץ נוסף שיגיע. בריאל בנזמה רק עסוק בלהצהיר שהוא הכי טוב שיש, כשהוא מסוגל לכבוש רק נגד החלק התחתון של הטבלה. הם מביאים את חלוץ מצטיין זוכה מונדיאל ואנחנו מביאים חלוץ שלא הצליח לעלות לשלב השני של יורו הצעירות. אם אתה טוען שהצלחה ביורו הזה לא אומרת כלום בגלל רמה נמוכה, מה תגיד על כישלון?
     
  10. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    גם בייל בזמנו היה "שחקן שאם אפשר להביא מביאים", בפועל בצד ימין זה פשוט לא אותו שחקן. אולי זו לא הדוגמה הכי טובה כי כנראה שגם בשמאל הוא לא היה מצליח יותר מידי אבל אני משוכנע שזה היה נראה יותר טוב בהרבה.
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ניימאר והזארד שניהם שחקנים ש"אם אפשר להביא אז מביאים" כל עוד הם בתפקיד שלצערנו הוא זהה, כשהם זזים משם, אז הם שחקן ש"עדיף להביא שחקן אחר באותו המחיר".
     
  12. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    אין מה להשוות - בייל הגיע אחרי עונה מזהירה שלפניה היו כמה עונות מבטיחות, הזארד מגיע אחרי יותר מחצי עשור בטופ-3 בליגה ושהוא מביא תארים.
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני חושב שהזארד התפוצץ באמת רק בעונה האחרונה, בכל מקרה זו לא הנקודה, מה שניסיתי להגיד שכשאתה מזיז שחקן מהעמדה שלו אתה לא יודע מה תקבל, לא בטוח בכלל שויניסיוס או אסנסיו יצליחו בימין. (אסנסיו אומנם כבר שיחק בצד ימין אבל לא הרשים אותי יותר מידי גם הוא עדיף בשמאל לפי דעתי).
     
  14. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    הוא התפוצץ העונה אבל מאז שהגיע תמיד היה אחד מהשלושה הכי טובים בליגה (למעט עונת נפל).

    בכל מקרה זו הייתה סתם הערה טכנית - עם המהות אני כמובן מסכים איתך. יותר מזה, גם אצלנו בארסנל כביכול הבאנו את אובאמיאנג ש"קודם מביאים ואחרי זה חושבים", ופה אפילו קיבלנו עונה טובה משניהם אבל בפועל זה אנס לנו את המערך כי מסביבם לא היה כלום.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בייל היה גם טוב מאוד בצד ימין בעונת הדסימה ואני לא משוכנע שהוא עדיף מצד שמאל למרות היכולת המדהימה לבעוט לפינה הרחוקה וכמובן לעבור את המגן במהירות כשיש לו שטח. יש לאנשים זיכרון קצר. מעבר לכך, צריך להסתכל על כל הקבוצה. כריסטיאנו היה בצד שמאל וזה היטיב עם כולם, זו עובדה. מאגף ימין בייל בישל לו הרבה מאוד שערים. הוא היה אז שחקן זריז הרבה יותר שיכל לחתוך לאמצע ולבעוט, אמנם לא כמו רובן, אבל העונה האחרונה שלו איומה.

    הזאר תמיד היה טוב יותר מכל שחקני צ'לסי, כבר כתבתי על כך מאה פעם, חוץ מדייגו קוסטה על רגל אחת, ואולי ססק פברגאס שגם כן לא היה אותו שחקן - עם מי הוא שיתף פעולה?

    מה שמדאיג אותי הם כל הדיבורים על פול פוגבה, צריך לזוז קצת הצידה, עדיין בממלכה: להביא את כריסטיאן אריקסן שאמר בפומבי שהוא רוצה להגיע, הוא מסיים חוזה עוד מעט והוא לא שחקן של מצבי רוח. מעבר לכך, עם כל הכבוד, הרבה שחקנים נמכרו ולא הרווחנו הרבה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.