ריאל מדריד 2019/20: מתי המלך יחזור למלוך?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם הבאת שחקן ב-90 מיליון יורו ואתה לא נותן לו לשחק ב3-4 שנים הקרובות, אז כנראה עשית משהו לא בסדר.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הסיוט של טיבו קורטואה
    https://e00-marca.uecdn.es/imagenes/2019/10/04/portada/marca_papel/g0410.2c0fb9a8de29eeaa92fbeb04f333e16c.Xxx

    עוד ערב חלש בו הוא סופג שערים מגוחכים במיוחד ומעצבן את הברנבאו ששורק לו בוז, חילוף במחצית, תחילה חשבו שמדובר במשפט שדה אך לאחר מכן התברר שהוא סבל מוירוס וסחרחורת לצד הדיווחים על "טראומה" כמו גם הביקורות שעפות מכל עבר. זה רק תמצית ממה שעבר על טיבו קורטואה בימים האחרונים. שער המארקה מתייחס לשוער כמובן, קורטואה: "אם אתה רוצה להיות השוער של ריאל מדריד אתה חייב לדעת לקבל את הלחץ ולעמוד בו". השוער אופטימי ונחוש להשתפר, לוקח ללב את כושרו הירוד ולפי הכתבה גם איבד שלושה קילו ממשקלו בשל וירוס חריף - תוך שעות ספורות. לא נעים.

    רק אתמול, נזכיר, השוער "זכה" לשער ה-AS שם נכתב "זה לא קורטואה" (שמכירים), אפשר לשים לב לרקורד הספיגות המתדרדר שלו. בריאל מדריד הוא ספג 1.37 שערים בממוצע למשחק, כפול מהרקורד בבלגיה. באתלטיקו ספג 0.66 שערים למשחק ובצ'לסי 0.99.

    בכתבה נעצמה נכתב כי טיבו קורטואה עבר הכל בכדורגל, יש לו תוכניות, הוכיח יכולתו בכמה מהקבוצות הטובות בעולם ושהביקורת והתקופה הקשה לא יטלטלו אותו. אין לו חרדה, הוא מביט לעתיד ומשוכנע שהסיוט מאחוריו, בעיקר הצרה הרפואית. הוא מבין שתפקיד השוער כפוי טובה, על אחת כמה וכמה בריאל מדריד. הוא שמח לקבל אמון מנבחרת בלגיה ששוב כללה אותו בסגל שלה. הוא מאמין שכאשר הקבוצה תהיה בטוחה בעצמה יותר זה יקרין גם עליו. עוד צוין כי על אף יריבות קשה עם קיילור נאבאס, הוא התקבל יפה בחדר ההלבשה ומרגיש בנוח אך המחסום הגדול ביותר הוא עם הקהל. אבל הוא נזכר בימים בצ'לסי שם החליף לאט לאט את פטר צ'ך המיתולוגי.

    קורטואה מנסה להתנתק, אוסף את ילדיו מהבית ספר בכל פעם שניתן, הסכים להגיד אפילו שורה למארקה בניגוד לאחרים שהיו מעדיפים להתבצר. אביו הגיע לקחת אותו מהברנבאו משום שלא היה מסוגל לנהוג, כך נכתב, והוא מקבל את הגב מהמשפחה שלו. הוא יודע שאף אחד לא הבטיח לו שהדרך בריאל מדריד תהיה קלה. כעת הוא מנסה להשתקם מבחינת המשקל וייכנס לתפריט מיוחד. הוא משוכנע שיחזור טוב יותר וישפר את העבודה הגופנית שלו, מה שקרה נגד ברוז' לא יחזור. הביקורת לא עוברת 'לידו'. אכפת לו מחבריו לקבוצה, מהמועדון, מהאוהדים.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סיונרה,
    אתה מתיש, להראות לך את רשימת הכשלונות של שחקני ברצלונה ברכש? כל הכסף שפפ זרק ועדיין אין לו בלם אמיתי מהטופ במנצ'סטר סיטי? מנצ'סטר יונייטד כדוגמא? את ההחלטות הטובות שהמועדון לקח עם קרבחאל-קאסמירו-מוראטה שחזרו בזמן כל אחד במצבו וגם שחקנים שהגיעו בגרוש וחצי? עצוב שאתה אוהד קבוצה מסוימת ולא עוקב אחריה מספיק.

    yakov_y,
    זה בדיוק העניין, אין כאן שחור או לבן, בין ילד פדלאדות מגוחך לבין קיליאן אמבפה יש עוד הרבה רמות באמצע, נניח רוביניו. מרקו אסנסיו הגיע בפחות מארבעה מיליון יורו, רק אומר. גם אם הוא לא יעמוד בציפיות שהלכו וגברו לאט לאט - זו רכישה מצוינת. אתה מדבר על שחקן שבנגיעה השנייה שלו בכדור במדי ריאל מדריד - שלח בעיטה לחיבור של סביליה בסופר קאפ האירופי, זה לא נקרא "להיזרק" למים העמוקים? (רונאלדו ובייל לא שיחקו באותו ערב). הוא כבש שערים גדולים בסופרקופה נגד ברצלונה. הוא לא כדורגלן מושלם, רחוק מזה, אבל קשה היה שלא להבחין בחוכמת המשחק שלו, התנועה לעומק, הפיניש. ובדיוק באותה הנשימה אי אפשר לעשות לו הנחות על העונה האחרונה, שער ליגה אחד וגם הוא איי שם בספטמבר. לפחות הוא כבש בשני המפגשים נגד אייקס, אבל זהו.
     
  4. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    מדהים (אך לא מפתיע) איך כלי התקשורת במדריד מתגייסים כל פעם מחדש למצוא שעיר לעזאזל ולהרחיק את האש מפלורנטינו.

    קורטואה עשה כמה שטויות העונה, אבל 2 השערים שספג נגד ברוז' לא באשמתו.
    מעניין למה לא שומעים ביקורת על פרות קדושות כמו קרבאחל וראמוס שמבחינה הגנתית טעו לא פעם ולא פעמיים מתחילת העונה.
     
    hbs7 ו-סיונרה אוהבים את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תראה את השוער של הקבוצה שלך שלוקח נקודה לבדו מול בורוסיה דורטמונד ולא רק בפנדל וגם מסוגל לבשל שער בצד השני. וזו ריאל מדריד וברצלונה, לא ברצלונה לעומת חטאפה. התקשורת דווקא הייתה קצת עם קורטואה, אחרי ה-2:3 נגד לבאנטה, משחק בו קורטואה רשם הצלה גדולה אמנם בתוספת הזמן אבל לפניכן ספג שני שערים מגוחכים - נכתב עליו עאלק שהוא 'מביא נקודות.' השער הראשון של ברוז' לא על קורטואה? אז מי? השחקן בקושי בעט, עשה 'פוו' לכדור. ראית כמה גולים הוא ספג לפינה הקרובה? ברור שאתה מבסוט שעם טיבו כל משחק ריאל מדריד מתחילה בפיגור 1:0.

    קרבחאל לא היה מספיק טוב הגנתית אבל גם בישל הרבה שערים, רק אומר. ב-AS אחרי כל משחק מעלים את הניתוח הטקטי שלהם ולא פעם הראו את ראמוס נרדם בשמירה תרתי משמע.
    והתקשורת בברצלונה אחרת? נו באמת. אשפה של עיתונאים, גם ה"מונדו" וגם "ספורט", כאילו בארסה מאניה כתבו אותם, ריאל מדריד לא תקבל מעולם שום מילה טובה בניגוד למארקה שמשבחים לא אחת את ברצלונה. אל תתחסד.
     
  6. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    ראוליטו כנראה יש לך בעיה בהבנת הנקרא.

    השער הראשון לא באשמתו כי הכדור היה אמור ללכת לפינה שאליה הוא זינק בזמן שהוא עובר מצד לצד,לצערו החלוץ של ברוז' התבלבל ברגליים והכדור הלך לכיוון השני.
    קורטואה עושה ויעשה שטויות אבל העליהום עליו לדעתי מוגזם..
    אף פעם לא תפסתי ממנו כשוער גדול אבל יש בעיות גדולות ועמוקות יותר שלא זוכות להד תקשורתי.

    התקשורת בקטלוניה גרועה בדיוק כמו זו במדריד וגם כתבתי את פעם באחד הדיונים פה.
    הבעיה שאוהד הכדורגל הספרדי הממוצע ניזון כמעט אך ורק מכלי התקשורת האלו.
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא הבנתי מה ברצלונה קשורה לעניין?
    ברצלונה הבינו מה חשוב בכדורגל - התקפה. ולכן הם משקיעים בשחקני התקפה שגם מביאים להם תארים. שהם מצליחים למרות נפילה בשחקני הרכש מראה שיותר חשוב להצליח ברכישת חלוץ מאשר בשאר העמדות.
    הבעיה בריאל מדריד היא לא עם כשלונות ברכש, כי לא מדובר בכלל בכשלונות, אלא בקבלת החלטות מטומטמת לחלוטין והבאת שחקנים כאילו אתה משחק מנג'ר ולא כאילו יש דבר כזה בכדורגל שנקרא עמדות. כמעט כל הרכש של ריאל מגיע בעמדות שיש בהן שחקן מספיק טוב, בעוד שתי העמדות החשובות בכדורגל : מרכז התקפה ומרכז קישור, נשארות יתומות מחיזוק אמיתי כבר שנתיים. ושכבר מגיע חיזוק, אז מסתבר שהמאמן לא רוצה איתו שום קשר ושולח אותו ליציע.
    הזכרת את ההשארה של בייל וחאמס כאיזו הברקה של פלורנטינו. אז גם אם מתקבלת החלטה טובה שעדיפה על האלטרנטיבה, הדרך בה היא התקבלה גרועה. אין שום סיבה שנשיא של מועדון יעקוף את הגורמים המקצועיים בהחלטות הרכש ויקבע להם מי ישחק בהרכב. זאת התנהלות של צפרירים חולון וקריית שמונה, לא של המועדון הגדול במאה ה-20.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  8. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    מסכים, אני גם לא רואה אשמה שלו בשער, השחקן עמד כמה מטרים ממנו הוא חייב לזנק מוקדם, וגם לשוער קשה להגיב כשהכדור יוצא מהרגל שלא במתכוון כי הוא לא רואה את ההנפה של הרגל.
    לגמרי מגזימים עם קורטואה גם הפצצות של די מריה היו קשות מאוד. יש כמה שוערים בעולם שכנראה לוקחים אותן אבל קורטואה לא ביינהם ומעולם לא היה, לא הוגן לקנות שוער סביר ולצפות שהוא יהיה ענק.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הבעיה עם קורטואה זה לא כמות הספיגות, אלא העובדה שהוא לא נותן כמעט ערך מוסף, בטח לא בהשוואה לנבאס. כשרואים מה טר-שטגה עושה להגנה הבינונית של ברצלונה וכמה הוא מציל אותם, אז זה מתסכל.
     
    SaSa אוהב/ת את זה.
  10. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,967
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    וחוזרים לאותה נקודה, לאותו אחד שהחליט שהוא רוצה את קורטואה למרות שיש לו נבאס ביד.
    עוד בזבוז כסף, עוד סחרור מקצועי בשביל צעד שאף אחד לא באמת מבין למה היה בו צורך.
    אולי נבאס לא מוכר מספיק חולצות, בריאל הזו זה סיבה מספיק טובה למכור אותו.

    ברצלונה כבר עונה שנייה ברציפות מאבדת יותר נקודות מהרגיל, וגם העונה אנחנו לא נהיה בכלל באזור. כשלון מהדהד.
    על האלופות עדיף לא לדבר.
    פלורנטינו הוא נשיא כושל שהמדיניות שלו בשנים האחרונות פשוט מבזה את המועדון המפואר בעולם.
     
    סיונרה ו-EsheD אוהבים את זה.
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זידאן ממשיך עם ויניסיוס בשיטה שעבדה כה מצויין עם סבאיוס. תחכה ששחקן יתן משחק טוב ואז תספסל אותו לכמה משחקים.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    התגובות לאחר הניצחון על גראנדה

    ריאל מדריד השיגה ניצחון חמוץ-מתוק 2:4 על גראנדה, תלוי על מה אתם מסתכלים. "ריאל תמיד סובלת בברנבאו", נכתב במארקה. "ריאל מדריד שוב מבזבזת התחלת משחק מצוינת ונותנת ליריבה לחזור. את המחצית הראשונה צריך לשמר". עוד ציינו לטובה את השער הרביעי. ב-AS היו מעט יותר אופטימיים וחיוביים - "יותר שערים מאשר פחד", שם נכתב "ריאל מדריד הייתה מצוינת במחצית הראשונה אך הפעם סבלה מטעות של שחקן יחיד - אראולה שתרם פנדל במתנה". עוד נכתב על פארטידזו של ואלוורדה וגם שער בכורה של הזאר.

    שלושה מנצחים גדולים היו במהלך המשחק כמובן. אדן הזאר שכבש שער בכורה (גארת' בייל אפילו יצא מהאדישות ובירך אותו ברשתות החברתיות), חאמס רודריגס שהבקיע את הראשון שלו העונה וגם פדה ואלוורדה. במארקה פירגנו לקשר הצעיר ונכתב על רקע הפרסומים על כך שריאל מדריד רוצה לצרף קשר בינואר - "ומה אם יש כבר לזידאן בסגל את הקשר שהוא מחפש?". הקשר קיבל את הציון הגבוהה 3 כוכבים במארקה. עבור חאמס היה מדובר במעין סגירת מעגל שכן את השער האחרון שלו במדי ריאל הוא כבש בתחילת מאי 2017, במשחק בדיוק נגד אותה היריבה - גראנדה, אם כי השער האחרון שלו בברנבאו היה עוד קודם לכן, בקלאסיקו, כשעלה מהספסל ושער שלו כמעט כפה תיקו בעשרה שחקנים.

    ואלוורדה אמר: "ברור שאני שמח לשחק אבל קודם כל על הניצחון. זה יתרום לנו מאוד. אני תמיד מנסה לתת את המקסימום, אני תמיד ארוץ עד שהרגליים לא יוכלו יותר. שיחקנו טוב היום, המאמן נותן לי ביטחון ואני שמח. המאמן עובד איתנו על הלחץ על היריבה". הקשר לא אהב את הביקורת - "אני לא ממש מבין את הביקורת. עשינו תיקו מאכזב עם ברוז' ולא היינו טובים בליגת האלופות אבל יש עוד זמן להשתפר ואנחנו מוליכי הטבלה, נרצה להמשיך להתקדם". הקשר כמובן ישחק עם נבחרת אורוגוואי. זידאן אמר עליו: "אני שמח בשבילו, הוא מתקדם ומשתפר, הוא צומח, תמיד רוצה את הכדור, הוא היה חשוב בשני השערים ואני שמח עבורו".

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2019/10/05/15702937861787.Xxx

    זידאן דיבר על הדימיון בין הניצחון לבין המשחק נגד לבאנטה - "אסור להשוות למשחק ההוא, כבר אמרתי שאנחנו משחקים נגד קבוצה שפתחה את העונה טוב והיא במקום השני בטבלה. עשינו טעויות ועלינו לקבל את זה, אבל ידעתי שלא יהיה קל. אני רוצה להחמיא ליריבה. אין היום קבוצות קטנות בספרד כולן חזקות. ברור שאנחנו רוצים להשתפר. מותר לנו להיות מאושרים ממה שאנחנו עושים אבל ברור שאנחנו פרפקציוניסטים. גלטסראיי? נתכונן למשחק הזה בבוא הזמן, היום אנחנו שמחים. חבל על הפציעה".

    על אדן הזאר: "אנחנו צריכים אותו ככה, הוא רוצה להבקיע והוא היה זקוק לשער הזה. ברור שהשער יעזור לו, אנחנו זקוקים לשחקנים הטובים שלנו". על מודריץ' - "אני שמח, זה שער נהדר, יש לו את הלהט הזה, הוא כבש נגד גראנדה שער דומה בעונת הבכורה שלי. הוא צריך להעז יותר". על אראולה: "לא צריך להגיד לו כלום, הוא יודע שהוא עשה טעות גדולה אבל היה לו משחק טוב. הוא כיוון את ההגנה ואני שמח עבורו, הוא חלק מהקבוצה".

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2019/10/05/15702916544600.Xxx

    דני קרבחאל דווקא כן דיבר על הבעיות: "אנחנו חייבים לתקן את העניין הזה ולהכריע את המשחקים בבית, בפעם הבאה הנקודות יאבדו. זה כבר קרה נגד לבאנטה. אנחנו עדיין לא מספיק אמינים ובטוחים כנראה, אסור לתת ליריבה לחזור לאחר ניצחון 0:3, אנחנו צריכים להיות 'רעים' יותר על המגרש, אבל אנחנו במקום הראשון והתחושה היא טובה". הוא החמיא להזאר - "הוא עובד קשה, חיכינו לשער שלו, הוא יעזור לנו". ועל עמדת המגן השמאלי - "כבר שיחקתי שם בעונה שעברה, החבר'ה פצועים, זה בסה"כ להחליף אגב. אפילו כמעט כבשתי".
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דווקא אחרי הניצחון וכביכול אחרי משחק שמוגדר כטוב ביותר שלנו העונה אני רוצה לחדד נקודה מסוימת, וקודם כל כל המחמאות מהצד של ריאל לעבר גראנדה הן די מגוחכות, זו רק תחילת העונה ולכן הטבלה מבולבלת, מישהו רואה אותה מסיימת במקום העשירי ומעלה? עם כל הכבוד לניצחון על ברצלונה וה-4:4 על ויאריאל [אגב, איך סולדאדו לא כבש?]

    העונה האחרונה הייתה יוצאת דופן אבל גם בעונות לא טובות, נניח 2004/05, 2005/06 ואחרות - בשלב מסוים ריאל ניצחה בקלות ועל אוטומט את הקבוצות החלשות בברנבאו. רביעיות וחמישיות ומשחקים מהנים לצפייה שיכולת לחייך אחריהם גם אם ידעת שזה בלוף. משחק ההתקפה שלנו רע מאוד. אני יכול לעבור כאן שחקן-שחקן ואמרתי כבר שככה הקבוצה נראית עם בייל וחאמס בעניינים, הספסל יותר עשיר ויש גיוון מסוים אבל הכל יחסי. בואו נשווה את שחקני ההתקפה של ריאל מדריד לאלה של יתר הגדולות באירופה:
    אדן הזאר - מבחינתי הוא הדבר הגדול ביותר, אני משוכנע שהוא יצליח, לא יכול לחכות למשחק הבא. שחקן מהסגנון שהיה כה חסר לנו.
    קארים בנזמה - קשה להתווכח עם המספרים והוא דומיננטי אבל מעבר לזה שלקח לו קצת זמן (10 שנים) - אני לא מסוגל לסמוך עליו שהוא יעשה 1 מ-1 במשחק גדול שלא נגיע בו למצבים. בפיחואן זה קרה, בדרבי ובקלאסיקו זה לא יקרה. מסי, כריסטיאנו, אמבפה, ניימאר, לבנאודבסקי, קיין - הם יבקיעו והוא לא.
    גארת’ בייל - הוא מבשל שערים והוא עדיף על האחרים אבל הוא רחוק משיאו גם כן, לא תורם מספיק. לא יציב, לא יכול לכדרר, איבד מהמהירות. ההרמות וכדורי הרוחב מהפינה בהחלט נותרו.
    חאמס רודריגס - נכס לסגל, הקהל מת עליו, הוא משקיע אבל בואו, גם הוא לא השחקן של 2014/15.
     
  14. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    מכול מי שצינת פה,היחידי שעוד אפשר להוציא ממנו משהו העונה זה חאמס.
    בייל ובנזמה ,זה יפה שהם מנפחים את הסטטיסטיקה האישית שלהם מול הנמושות של הליגה. אבל לכולם (חוץ מזיזו ופרז כנראה) ברור שזה בלוף.
    חבל על יוביץ,אבל זה תסריט ידוע מראש,לא היה לו מעולם צ'אנס אמיתי להכיח את עצמו. לצערי כשימאס לו והוא,ויפרח בקבוצה אחרת,אנחנו נבכה עליו ולא מעט.

    בשלב מסויים אתמול ריאל שיחקה עם הזארד בשמאל-איסקו באמצע-חאמס בימין. לפחות עד ינואר ככה צרכים להמשיך.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איסקו נראה כמו שחקן שיצא לפנסייה עם כל הכבוד למסירה שלו ימינה במהלך של הגול, אבל זה השחקן שלך אז אני לא מתווכח, אתה לא אובייקטיבי לגביו :)

    אני גם חושש מזה שחאמס אחרון בהיררכיית הקשרים ואפילו היכולת הנפלאה של פדה ואלוורדה תפגע בו. מבחינתי חאמס בהרכב לפני לוקה ואני מאוד אוהב את מודריץ' אבל עם כל הכבוד לשער הגדול אתמול - זה לא זה והוא לא תורם התקפית וכבר נחלש הגנתית. מה שכן, צריך להיות אמתיים - חאמס עובד קשה בטירוף אבל כמו שכתבתי, זו לא באמת אותה רגל שמאל מדויקת וחדה כמו ב-2014/15, עברו חמש עונות מאז.
    מי שחשב שיוביץ' מגיע להרכב הראשון על אף תג המחיר הוא די תמים והאמת שהוא פתח פעמיים בהרכב עד עכשיו וזה סביר, לצערי אף משחק לא באמת הצלחנו להכריע בשלב מוקדם להוציא אולי את סלטה וככה קשה לתת לו צ'אנס. יכול לומר שבכל רגע על הדשא הוא הראה ניצוצות קלים אם זה האגרסיביות והלחץ על הבלמים, תנועה חכמה, הוא גם מהיר. עוד מוקדם להגיד שהשידוך נועד לכישלון.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.