ריאל מדריד 2021/22: "אולי עוד קיץ" בלי ראמוס וזידאן, אבל עם בייל ואנצ'לוטי.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/7/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר


    ניסיתי להיות יצירתי ולכתוב פתיחת עונת 2021/22 ביום שבת - הכנתי סרטון דווקא עם סיבות לאופטימיות לגבי ריאל מדריד מודל 2021/22 על אף שמדובר אולי בקיץ הקשה ביותר שחווינו כאוהדים (הפרידות הכואבות והעצובות של אגדות כמו זידאן וראמוס, פנטזנו על אמבפה ומה קרה? ואראן נמכר ואפילו 'עונת הכמעט' אשתקד). אז מה הסיבות? חוזרים לברנבאו - שיודע לעודד אבל גם 'לשפוט' ולזעום; אנצ'לוטי במהותו מאמן קצת יותר התקפי מזידאן (על אף שיש בעיה - אין לו כלים); בעונה שעברה סבלנו ממכת פציעות אכזרית ולמרות זאת היינו כל כך קרובים לזכות באליפות; מספיק שנקבל קצת מאדן הזאר של צ'לסי, אפילו 50%; אני מצפה לעונת פריצה של פדה ואלוורדה; וסיבה אחרונה - היריבות: אתלטיקו טובה אבל לא בלתי ניתנת לעצירה ואנחנו טובים מברצלונה בכל עמדה אחרי עזיבת מסי שתטלטל אותה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת חדשות:

    - מרטין אודגור לא נרשם למשחק פתיחת העונה של ריאל מדריד נגד אלאבס ואתמול נכתב כי השעות האלה הן קריטיות ויכריעו את עתידו, ארסנל מתכננת להגיש הצעה בגובה 50 מיליון יורו וייתכן שהעסקה תסוכם גם בסכום של 40 מיליון יורו. הנורבגי ספג ביקורות קשות בתקשורת על כך שאינו רוצה להילחם על מקומו.
    - לפי האל קונפידסניאל, אחרי העזיבה המסתמנת שלו, 'היציאות' הבאות יהיו של לוקה יוביץ' ואלברו אודריוסולה שלא יאחזו בקרנות המזבח ואותם על הנייר אפשר למכור. אנצ'לוטי רצה לשחרר גם את מריאנו שאינו בתוכניות והבהיר לו זאת אף החלוץ מתעקש להישאר.
    - מתגברים הדיווחים שביום שני קיליאן אמבפה יכריז רשמית על החלטתו לגבי עתידו - על אף שזה לא תלוי רק בו. בספרד נטען כי הכסף שייכנס ממכירת אודגור יביא לכך שריאל תגדיל את הצעתה עבור הצרפתי - מ-120 מיליון יורו בתכנון ועד ל-150 מיליון יורו.
    - לקראת פתיחת העונה, למי שמעוניין - המאזן המלא של ריאל במשחקי הפתיחה במאה ה-21: 14 ניצחונות ושני הפסדים ב-21 משחקים, האחרון שבהם איי שם ב-2009 נגד דפורטיבו לה קורוניה בריאזור.
    - וקצת על אנצ'לוטי: שער ה-AS - עם המרדף של אנצ'לוטי אחרי אליפות ספרד שחסרה לו ברזומה בתקווה שיהפוך למאמן היחיד שזכה באליפות בחמש ליגות בכירות - איטליה, אנגליה, גרמניה, צרפת וכאמור לה-ליגה| עוד נכתב כי הוא רוצה לעקוף את מוריניו. האיטלקי ניצח ב-75% ממשחקי הליגה שלו במדריד - 57 מתוך 76, יותר מכל אחד אחר אך שני רק לפורטוגלי (הנתונים מתייחסים לכאלה שרשמו לפחות 50 משחקים על הקווים) כשמוריניו ניצח ב-87 מתוך 114 כלומר 76%. ריאל, נוסיף, לא הפסידה ב-18 משחקי הליגה האחרונים שלה - 13 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו.
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    50 מיליון על אודגור זה שיחוק. ארסנל פראיירים כי גם ב30 ריאל הייתה מוכרת.
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    אם ארסנל לא היו המועדון השני האהוד עלי,הייתי שמח על המעבר הזה. חתיכת עקיצה.
     
  5. Bruno Fernandes Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/21
    הודעות:
    1,321
    לייקים שהתקבלו:
    229
    מין:
    זכר
    נכון שאי אפשר לשפוט על סמך משחק אחד,אבל אני חושב שהעונה גם יהיה צמוד בצמרת ואתלטיקו לא תטייל לאליפות.
    ריאל רחוקה מלהיות מפורקת כמו בארסה (שלא יכולה לרשום שחקן סגל מהחדשים שהגיעו,וקבלן המספרים העיקרי עזב),אני מודע לקלישאה שהנטל אמור להתחלק,אך שחקני המפתח של בארסה עוד לא הוכיחו שיכולים לפגוע ממטר.. עם כל החסרונות של התקפת ריאל בניפוק מספרים,עדיין יש את בנזמה שיוצא מן הכלל בהשוואה הכוללת בין שני הקבוצות.
    גם ביחס להגנה מלבד ואייחו בלם רביעי שזה הוא חסרון משווע, השלישיה הנוספת מספיק טובה .
    זה גם הוכח בעונה שעברה שמיליטאו-נאצ'ו ריו ביחד בריצה ארוכה של משחקים.
     
  6. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    השחקנים החדשים נרשמו רק לידיעתך
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היום שאחרי הניצחון 1:4 על אלאבס במחזור הפתיחה:

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1628999546670.Xxx

    למי שרוצה קצת פרופורציה כמה הניצחון על חביב לפחות ברמת התוצאה, הרי שרק שלוש פעמים בעבר השיגה ריאל ניצחון חוץ גבוה יותר במחזור הפתיחה. בין היתר 0:4 בקאדיס של הקינטה דל בויטרה בסוף שנות ה-80 (1987/88), 1:5 ב-1995/96 על ראיו וייקאנו כאמור השישייה בסראגוסה עם מוריניו באליפות השיאים ב-11/12.

    קרלו אנצ'לוטי שניצח במחזור הפתיחה בכל אחת משלוש העונות שלו בקבוצה ורשם ניצחון 90 במשחקו ה-120 בריאל, סיכם את הבכורה המחודשת: "במחצית הראשונה המשחק התנהל בקצב איטי ולא היינו טובים ואז השתפרנו. הזאר היה טוב כמו כולם, הוא לגמריי בעניינים. אני לא יודע אם בייל מחוייב יותר משנים עברו כי לא הייתי כאן. הוא עדיין לא בשיאו. בנזמה? הוא בשל יותר מאשר לפני חמש שנים. הוא עושה הכל, להגדיר אותו רק כחלוץ זה לקפח אותו. אני רוצה שנשחק בעוצמה עם ובלי הכדור. ויניסיוס? הוא מעולה באחד על אחד. אמרתי לו שכדי לכבוש הוא חייב לפעול מהר יותר - נגיעה או שתיים בכדור ולא ארבע-חמש". על ההגנה: "אלאבה שחקן מאוד מגוון. הוא יכול לשחק כבלם וגם כמגן. וגם מרסלו, מנדי ומיגל רלוונטיים. נאצ'ו שחקן נהדר שמרוכז במשך כל 90 הדקות. הוא מגן 'פסימי' שחושש בכל רגע שאולי יקרה משהו רע".

    אדן הזאר קיבל את הציון 2 כוכבים מהמארקה. בספרד פרגנו לו פחות או יותר אחרי המשחק. "אמרנו שהוא נראה טוב בפן הפיזי וזה נראה ככה גם בכדורגל הערב", נכתב במארקה שם החמיאו על העקב הגאוני לבנזמה (הבישול כמובן). הבלגי אמר: "הפגיעה בקרסול (כל הפציעות הללו) כבר יצאה לי מהראש ממזמן, אני הולך לתת את הכל עבור הקבוצה. התחושות טובות הן בפן האישי והן עבור הקבוצה. אנחנו כאן כולם כדי להבקיע שערים ואני מקווה שיהיה שינוי. אנחנו יכולים לעשות דברים טובים ביחד בחלק הקדמי. חשוב שתהיה חלוקה של כמה שחקנים שיבקיעו הרבה שערים. הכי חשוב שניצחנו מבחינתי ואנחנו רוצים להמשיך ככה". על 'הטריו ההתקפי' עם בייל ובנזמה אמר: "טריו התקפי נדיר? אני מעדיף קבוצה נדירה ואיכותית וזה מה שיש לנו. שיחקתי עם בנזמה כבר שנתיים, הוא שחקן נהדר".

    נאצ'ו
    שסיים את הערב המרגש עבורו לא רק עם שער אלא גם עם סרט הקפטן, אמר לאחר המשחק: "המחצית השנייה הייתה טובה הרבה יותר מהראשונה, יצאנו מחוזקים. רצינו להשיג את שלוש הנקודות וזה היה חשוב מאוד. השער שלי? זה יותר עבודה של לוקה, הוא המאסטר. אני שמח לעזור לקבוצה. זו עונה ארוכה וקשה וחשוב להתחיל בצורה טובה. אלאבה? הוא שחקן עם הרבה מהירות וכוח והיה טוב בשני צידי המגרש. אני אעבוד קשה כדי לקבל את הדקות שלי, כמה שיותר - אשמח". כשנשאל על בעיית השערים שלנו, ענה: "אנחנו עובדים כדי שהמשחקים האלה לא יהיו כה צמודים ולא יהיה לנו קשה לכבוש. לדעתי יש לנו הרבה פוטנציאל בחלק הקדמי". הוא זכה לשבחים רבים בתקשורת כשתומאס רונסרו זעם על לואיס אנריקה שלא זימן אותו ליורו: "זה היה מסר עבור המאמן הלאומי, איזו פארטידזו!". "הוא אף פעם לא זכה להכרה וליחס להם הוא ראוי", הוסיף אלברו בניטו.

    טיבו קורטואה כאמור רשם ציון דרך עם הופעת הליגה המאה שלו. בסיום המשחק חיכתה לו הפתעה כשקיבל חולצה מיוחדת מהנשיא פרס. השוער הביע את שביעות רצונו מההגעה לנתון הזה ולאחר הניצחון במנדיסורוסה: "זה הישג נהדר וגאווה גדולה. אני נמצא במקום הכי יפה בעולם ואני הולך לנסות להשיג יותר. לנצח את המשחק ה -100 בליגה זה מאוד חשוב, התחלנו את העונה ברגל ימין". "אנחנו פותחים עם שלושה משחקי חוץ וחשוב לנצח עכשיו כשהקהל חזר. שיחקנו טוב וכבשנו ארבעה שערים במחצית השנייה. זה היה משחק שלם והיינו ראויים לשלוש הנקודות".

    כותרות העיתונים - שער המארקה: "התחילו עם הרבה רצון". צמד לבנזמה בהצגת הבכורה של ריאל של אנצ'לוטי שהייתה עדיפה. אזכורים לעקב המבריק של הזאר שבישל. בסיקור נכתב שהגולים חזרו, שריאל של בנזמה מרגשת ו"ובכן, הטריו ההתקפי עם בייל והזאר לא רע. יש התקפה. הזמן לא משפיע על בנזמה שמצא את בייל והזאר הטובים כפרטנרים".
    בעיתון מפרגנים בגדול: "אנצ'לוטי מלא בחדשות טובות אחרי הניצחון של ריאל אתמול". הם מדברים על בנזמה ("פתח נהדר, וללא מסי בליגה וככל הנראה אם יהיה הפנדליסט - יתקרב לתואר הפיצ'יצ'י שכה חסר לו); על הזאר ("העקב הוא הרגע הזכור במשחק"); על אלאבה ("כמו עם קרוס בזמנו - נראה כאילו הוא כאן זמן רב"); על ויניסיוס ("הטיפ של אנצ'לוטי - פחות נגיעות בכדור. ומה אם הפעם זה יצליח?"); המצב הפיזי הטוב של הקבוצה הודות למאמן הכושר; וכמובן בעיית השערים שלפחות זמנית נפתרה.

    שער ה-AS עם הכותרת כמו בסיקור באתר - "הרכש הוא בנזמה" בחזרתו של אנצ'לוטי. ציינו מעבר לצמד של החלוץ גם את שאר הכובשים ושהזאר הציג משחק טוב (סוף סוף הקסם שלו הופיע) ושזו הייתה גוליאדה: ריאל מצאה את האגרוף. רונסרו כהרגלו מגזים וטוען שזו הייתה תצוגה של אלופה. בנזמה קיבל כצפוי את הציון הגבוה של שלושה כוכבים.
    שניהם פתחו בהרכב על חשבון הברזילאים והוחלפו סמוך לדקה ה-70. בכלי התקשורת בספרד לטעמי החמיאו להם יותר מדי. מה דעתכם על היכולת של הזאר ובייל והאם בנקודת הזמן הזו הם עדיפים על ויניסיוס ורודריגו? ב-AS הציגו את המספרים שלהם מאמש ונכתב "בייל והזאר מושיטים את החזה - על רקע הספקות הרבות סביבם הם השאירו רגשות טובים". הזאר בישל בעקב כמובן, דייק ב-34 מ-37 המסירות ורשם רק ארבעה איבודי כדור. והכי חשוב: שעה לא רעה של כדורגל שהסתיימה כמנוחה ולא בגלל פציעה חלילה. בייל לא כבש או בישל אבל איים על השער שלוש פעמים במחצית הראשונה - יותר מכל אחד אחר, הצליח בדריבל אחד מתוך שניים ודייק ב-8 מ-12 מסירות.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתלטיקו לא טיילה בעונה שעברה, למה שהעונה היא כן תטייל? ריאל לא שינתה הרבה מלבד המאמן ושני בלמים שגם ככה לא היו שם כשהקבוצה רצה בהצלחה. מנגד, יש שם כמה שחקנים שיש להם יכולת לתת יותר (הזאר, בייל, איסקו, אסנסיו, ויניסיוס ורודריגו), זה כנראה לא יספיק כדי לנצח את סיטי או באיירן אבל כן יכול לתת לריאל עוד כמה נצחונות במשחקי בית.
    ברצלונה לכאורה פחות טובה, אני לא חושב שזה נכון. מסי עזב אבל עדיין יש שם סגל איכותי שלא נופל מהאחרות. זה יקום ויפול על איך כמה השחקנים שכבר הראו שהם שווים יותר בעבר יצליחו לתת מעצמם איפה שפעם היה את מסי. גריזמן, ממפיס, דמבלה, קוטיניו ופאטי כן יכולים להוסיף ולמזער את הנזק מהעזיבה של מסי, פלוס שחקן נוסף שיצטרף למאמץ ההגנתי ומשחק הלחץ.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שנחלשנו בעמדת המאמן על אף שברור לי שאנצ'לוטי הוא במקור מאמן קצת יותר התקפי. לזידאן לא היה את הזאר אף פעם וזה משמעותי. אני לא ממהר להחמיא לא לבייל ולא להזאר על אתמול אגב. ברצלונה נופלת מריאל בכל חלקי המגרש (בטח כשקורטואה בכושר כזה) לדעתי חוץ מההתקפה והעזיבה של מסי תכניס אותה להלם. אתה כבר אמרת את המשפט "יצליחו לתת מעצמם יותר", גריזמן כן, קוטיניו - לא. גם אגווארו רק הגיע וכבר נפצע. דמבלה שחקן פציע מאוד, פאטי חוזר אחרי כמעט שנה בחוץ. יש שחקן שניצח יותר משחקים צמודים ממסי? עוד שחקן שעושה לחץ זה יפה, בפועל רביעיית ההגנה לא השתפרה מספיק עם כל הכבוד לאריק גארסיה שגם הוא לא בלם מדהים. הוא פשוט גדל בקבוצה והיה מגניב לצרף אותו בחינם.

    סתם תוהה כמה זמן נחכה לאסנסיו, מבחינתך, ואם איסקו למשל גידל כרס ושיחק בקצב של הליגה לוותיקים אז איך זידאן 'אשם' בכך? אודגור עושה פוזות, אחרת הייתי מעדיף גם אותו. בכל מקרה אם משחקים עם שלושה באמצע אז פדה מבחינתי הוא השחקן הראשון שנכנס כשמישהו יוצא..
     
  10. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    קרלו תקוע עם אסנסיו,בייל,איסקו,ויני והזארד. ולא נראה שהוא הולך לקבל חיזוק בקרוב.אז לפחות הוא מנסה להוציא מהם את המקסימום.
    צריך לקוות שהוא יצליח להפיק מהם יותר ממה שזיזו הצליח.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זידאן יותר טוב מאנצ'לוטי בדברים מסויימים, אנצ'לוטי טוב מזידאן בדברים אחרים.

    המשחק אתמול לא שינה כלום בהקשר הזה. האם הזאר היה אחד השחקנים הכי טובים בפרמייר ליג? כן. האם בייל היה אחד השחקנים הטובים בלה-ליגה? כן. האם שניהם יכולים להוסיף למה שהיה בריאל בעונה שעברה? כן. זה מה שחשוב.
    הזאר לא מחוייב להיות העונה גרוע כמו שהיה בשנתיים האחרונות בגלל שעכשיו התחלף מאמן.

    אם אמרתי את זה פעמיים אז זה לא יכול להיות נכון? אתה חזרת על כל מני מנטרות שהיו שגויות עשרות פעמים ולא ראיתי שזה מפריע לך. זה לא מקרה נדיר שכשחקן גדול עוזב אז לשחקנים אחרים יש יותר מהכדור, יותר אחריות ואין מישהו שיפתור להם את הבעיות כשמשהו לא הולך.
    כל מה שאמרת לא מעניין. האם כל אחד מהשחקנים שציינתי הציג מתישהו בקריירה שלו יכולת טובה יותר מאשר בעונה שעברה? כן. ולכן זה לא בלתי סביר שהוא יצליח גם בעונה הקרובה להציג יכולת טובה יותר.
    לא מצליח להבין את הצורך שלך כל הזמן להגיד כמה ברצלונה פח. לברצלונה יש קבוצה טובה מאוד בקנה מידה ספרדי. לא פחות טובה מאתלטיקו, ריאל וסביליה.
    יש משהו אירוני בזה שבעוד בזמן הפריצה שלו אני שמתי לב לכל המגבלות של אסנסיו ואתה היית עסוק ביבוא כתבות של כל מני לקקנים מהמרקה וסיפורים על רונאלדו החדש, אתה עכשיו בא אליי ואומר לי שאני "מחכה הרבה זמן לאסנסיו". יפה לראות באיזה מהירות אתה מתהפך על שחקן. ובכן, לא. אני מעולם לא חיכיתי לאסנסיו והיה ברור לי מההתחלה מי הוא, אני פשוט עקבי. האם הוא יכול להיות טוב יותר ממה שהיה בעונה הקודמת? כן, ולכן יש פה מקום לשיפור. איסקו קצת איבד את זה מנטלית. פיזית הוא בסדר גמור ככל שידוע לי, וזה לא בלתי סביר שהוא יוכל לחזור חזרה למסלול. האם הוא יכול להיות יותר טוב מבעונה הקודמת? גם כן.
    יש גבול לכמה אפשר לתקוע לשחקן את הקריירה. אודגור הגיע לשלב שבו ריאל מדריד צריכה להחליט אם היא רוצה אותו או לא, וזה לגיטימי ממנו לדרוש מקום מסויים בקבוצה שהוא חושב שהוא שווה. זה גם לגיטימי שריאל תסרב ותמכור אותו למרבה במחיר, וזה מה שקורה. אני כן חושב שבסיטואציה אחרת הוא יכל לתרום לקבוצה, אבל בהתחשב בעובדה שריאל לא מעוניינת בו, אז 50 מיליון יורו זה שיחוק רציני וכולם ירוויחו מהעזיבה.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין לי בעיה עם העליהום שלך נגדי (על אף שיש גבול לחוצפה: בלעדיי הפורום הזה מת כבר לפני כמה שנים. אז הבאתי כמה עדכוני חדשות כדי ליצור דיון, אז מה? לא ממש שואל אותך למען האמת), אני מדבר על כדורגל. אתה היחיד שרואה תמונה אופטימית בברצלונה, כביכול תמיד המצב שם טוב יותר מאשר אצלנו. זה לא רלוונטי לריאל מדריד אבל מעניין מהן הציפיות שלך מקוטיניו אחרי שנה בלי כדורגל. הלאה.
    אשמח אם תגיד לי במה אנצ'לוטי טוב מזידאן חוץ מהסגנון. לאנצ'לוטי היה סגל של גלאקטיקוס בכל עמדה בפרק א' בריאל מדריד. לא ראיתי אותו מצליח בשנים האחרונות בקבוצותיו השונות. כתבתי שאם לזידאן היה את הזאר קצת יותר בריא - היה לו יותר קל, כי האלטרנטיבות גרועות.

    אכן נפלתי בפח של אסנסיו, נו אז מה. ולא רק אני - עוד רבים. אסנסיו לא היה צריך דריבל או מהירות יוצאת דופן כי הוא כל כך חכם, הריח שערים והיה צריך 2-3 שניות כדי לדפוק בעיטה לחיבור. ההתחלה שלו הייתה סופר-מבטיחה והוא שחקן שהגיע בגרושים. עוד הרבה לפני כתיבת שורות אלה - העברתי עליו ביקורת בעצמי - אתה מוזמן. אתה לא עקבי בשום דבר. והוא לא טוב כבר שנתיים+.
    העזיבה של אודגור לא רלוונטית מבחינתי, כלומר ממש לא אכפת לי מה יהיה. אולי עדיף לקבל עוד כמה לירות בעונה פיננסית, אולי לחלום על אמבפה. מרכז השדה היא העמדה בה התחרות אצלנו ב-11 היא קשה. אודגור לא הוכיח עדיין שהוא טוב מהארבעה שציינתי. לא ראיתי ממנו משהו יוצא דופן בארסנל.
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אין שום עליהום. אתה מתחיל בכל פעם עם איזו הערה עוקצנית ומצפה שאני לא אגיב. אל תתנהג פתאום כאילו מעניין אותך הפורום ומה אנשים אחרים כותבים, לא פעם הכנסת איזו כתבה לא רלוונטית שכתבת באמצע דיון, זה לדעתי אחת הסיבות שהפורום הזה מת. אתה לא חייב לשאול אותי, אבל לא יזיק מדי פעם שתסתכל על עצמך ותנסה להבין מה אתה יכול לעשות יותר טוב. אם הייתי רוצה לקרוא ציטוטים מהמארקה אז הייתי קורא את המארקה, זה לא מעניין אותי מה גוסטבו גונזלס חושב על היכולת של לוקאס ואסקז, אם גוסטבו רוצה שיצטרף לפורום אייסוקר ונשמח לקרוא אותו.

    אתה מתנהג כאילו אם לא תחזור בכל הודעה על זה שהמצב של ברצלונה מחורבן אז יש מצב שהם פתאום יתגברו על כל הבעיות שלהם. מצד אחד זה לא רלוונטי לריאל מדריד, אבל מצד שני, אין נושא שריאל מדריד לא רלוונטית אליו. התחיל כאן דיון מעניין, מצטער שהרעיון של זה שברצלונה יכולה להיות קבוצה טובה לא יגרום לך לישון בלילה, זו לא בעיה שלי.

    כתבתי את זה מספיק פעמים. את הכדורגל של ריאל של זידאן אף אחד לא יזכור, את מילאן של אנצ'לוטי דווקא כן.

    לפעמים ניתן לגבש דעה קצת יותר מורכבת מ"אסנסיו נהדר" ו"אסנסיו גרוע", בפרשנות כדורגל רצינית אפשר להתייחס לעוד מאפיינים של שחקן ולעוד דברים מלבד גול פה ושם. כבר לפני 5 שנים כתבתי שלאסנסיו יש פוטנציאל אבל לא בתפקיד שהוא משחק בו בריאל של זידאן. זה לא השתנה בשום שלב, הוא המשיך לשחק בתפקיד שלו והמשיך להיות במקום שלא מתאים לו על המגרש ולהדרש לעשות דברים שהוא לא מדהים בהם.

    עזיבת אודגור לא רלוונטית מבחינתך, אבל בכל מקרה הבאת לכאן את דעתו של חואקין בודגה, בעל חנות תבלינים באיזור תעשייה במדריד. אם זה לא מעניין אותך למה שזה יעניין אותנו? מעדיף לקרוא את דעתו של כל משתמש בפורום הזה לפני תרגומים של טורי דעה מספרדית.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם אסנסיו מקבל את הכדור וישר מסתכל לאחור וממהר להיפתר ממנו - זו בעיה. אם במשחקים שלמים הוא לא מאיים על השער ומציג רכות - זו בעיה. יש גם משמעות נגד מי אותו שחקן מבקיע, בגיל צעיר הוא כבש במעמדים ונגד יריבות ששחקנים שהם לא מסי ורונאלדו בקושי עושים בקריירה שלמה. עדיף להגיד 'טעיתי' מאשר להתכחש לזה, וזה מה שעשיתי.
    בניגוד לקשקושים החוזרים שלך על זידאן שהוא מאמן היסטורי אבל יש ליצן אחד באייסוקר שיודעי יותר מכל אחד אחר ומוצא בו פגמים. ממש חוכמה להשוות את ריאל של זידאן - שהוא קיבל את ה-B-B-C די מעבר לשיא ובנזמה בצל של רונאלדו - למילאן של אנצ'לוטי עם קאקה-שבצ'נקו-פירלו בשיא הקריירה שלהם וקבוצה מאוזנת. ואת ריאל של זידאן יזכרו גם יזכרו בגלל שלוש הזכיות בליגת האלופות ולפרקים הכדורגל היה לא רע. זו קבוצה שכבשה 73 משחקים ברציפות. מעניין שאף קבוצה אחרת לא זכתה קודם לכן שלוש פעמים בליגת האלופות.
    מרטין אודגור הוא פסיק בסגל של ריאל מדריד, הוא לא רוצה להיות פה, הוא לא מספיק טוב מקצועית כדי להיות שחקן הרכב בקבוצה והמדיניות לצערי היא לקצץ. לא משמעותי מבחינתי אם יישאר או לא.

    אתה חוצפן כי מי שפותח דיונים שנה אחר שנה - זה אני, כנ"ל דיוני מחזורי, לעתים מהתרגומים והפרשנויות גם נולדים דיונים. אני לא שואל אותך מה לעשות. סליחה שהעזתי לנסות לדון איתך, ממש פרשן "מר עולם". אידיוט.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בלילה דווח בספרד שקרלו אנצ'לוטי רוצה להחזיר את כריסטיאנו רונאלדו למועדון וגם השחקן רוצה לסגור מעגל - אך פלורנטינו פרס מתנגד. המאמן מיהר לפרסם ציוץ בטוויטר שסתר את הנאמר: "כריסטיאנו אגדה בריאל ויש לו את כל הכבוד והאהבה שלי - אבל מעולם לא חשבתי להחתימו - אנחנו חושבים קדימה". אשתו של כריסטיאנו, ג'ורג'ינה - הגיבה בגיחוך אגב.

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1629221296664.Xxx

    אני מעריץ של כריסטיאנו, לא האמנתי שבגיל 17 יגיע שחקן ויגרום לי ללכת שבי אחריו כמו ילד - לשאוג את ה-SSUUII, להוריד חולצה..אני חושב שהגעתו לריאל בקיץ 2009 היא ההעברה הכי גדולה בתולדות הספורט אי פעם. תשע השנים שלו בברנבאו היו כמו חלום מתוק. וההחלטה להיפרד הייתה מטופשת, שני הצדדים הפסידו – אלה היו צריכים להיות נישואים לכל החיים. משוכנע שהיינו קבוצה יותר טובה יחד איתו (על אף השיפור של בנזמה), מרתיעה, כזו שזוכה ביותר תארים. וגם הוא די סבל ביובנטוס ולא הגיע לכלום. ועדיין אין לנו התקפה.

    ועדיין, אם היו אמת כלשהם בפרסומים על אפשרות שישוב (מה שאנצ'לוטי כבר הכחיש מייד בטוויטר)– אני נגד פרק ב'. רונאלדו יבקיע על אוטומט גם בגיל 40+, ועדיין: המשכנו הלאה, הוא שחקן מאוד-מאוד יקר ואנחנו בקיץ שחוסכים כל יורו וזה מעגל שנסגר. הוא מבוגר כבר והוא עלול רק לפגוע במורשת - שנזכור אותו כשחקן של 50 גולים בעונה שהפך את ליגת האלופות למגרש המשחקים הפרטי שלו. קאמבק כזה גורם לצמרמורת כאינסטינקט אבל זה לא חכם. צריך להתמקד בעתיד. ושלא יבנו לי על בייל (מה, אנחנו ב-2015?) או על הזאר. תביא את אמבפה כבר, פלורנטינו, מאמינים בך. תוכיח לנו שלא אבדה לך התשוקה והטירוף עדיין שם. שאתה לא מסתפק בזה שריאל מדריד תהיה פחות מהטובה ביותר. אתה יודע את העבודה
     
מצב נושא:
הנושא נעול.