ריאל מדריד 2021/22: "אולי עוד קיץ" בלי ראמוס וזידאן, אבל עם בייל ואנצ'לוטי.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/7/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כן מר "אני מעודכן יותר מכולם" אני המתנשא.
    אין לי שום ידע ואני לא טוען שיש לי ידע. אני רק מסיק מסקנות משנים של מעקב אחרי ריאל. כמו שידעתי שלא הלאנד ולא אמבפה ישחקו בריאל מדריד. זה לא כי אני חכם יותר, זה כי אני פשוט לא מעתיק ומדביק ידיעות מהמארקה.
     
  2. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,629
    לייקים שהתקבלו:
    401
    אני אמרתי שאני לא מתרשם מבניית המשחק של בנזמה. אבל עזוב אין מה לדון איתי גם ככה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתה אמרת שאתה לא מתרשם ממנו ותסלח לי בעונת 21/22 ואפילו שנתיים אחורה זה משפט די מנותק מהמציאות הרי אנחנו לא ב-2018. בנזמה אחד השחקנים הטובים בעולם וזוכה לגיטימי לבלון ד'אור כנראה. מן הסתם בנזמה צריך להיות ברחבה כי לרוב ריאל משחקת רק איתו ועם ויניסיוס מקדימה (ברוב המשחקים הגדולים בצ'מפיונס) ואין ממש תמיכה של המגנים או קשרים מהאמצע שנכנסים לרחבה. אבל בנזמה ירד אחורה מספיק. ראיית המשחק שלו מדהימה, הוא סיפק בישולים מרהיבים. ידע לשמור על הכדור כשהיה נחוץ. הוא יכול להעמיד שחקן מול שוער מהרבה עמדות במגרש. העונה הגדולה שלו זה הרבה מעבר למספרים. גם הביקורתיים הגדולים ביותר כלפיו יגידו שתמיד הייתה לו ראיית משחק גדול והוא ידע לשחק כמעין פליימקר. לא הצלחתי להבין מה לא הרשים אותך אבל שיהיה.


    ****

    בינתיים לוקה יוביץ' בדרך לעבור לפיורנטינה בהשאלה לעונה כשריאל מדריד תחסוך מחצית משכרו (ומה יוצא לנו מזה?) בעוד מריאנו דיאס יישאר לנצח, כלומר עד תום העונה הבאה אז ייגמר החוזה שלו. עוד דיבורים הם על חואנמי לאטסה מהקאנטרה כחלוץ שלילי - לא מלבב במיוחד.
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    @Raulito מה זאת אומרת מה יוצא לנו מזה שאנחנו משאילים את יוביץ ? ומה יעזור אם נשאיל את הזארד?!
    אתה חוסך משכורות עתק ומפנה מקום לעוד רכש. זה חשבון פשוט.
    תפסיק ללכת עם הראש בקיר נגד עוד 2 וחצי משתמשים שפעילים פה.
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,629
    לייקים שהתקבלו:
    401
    אבל לא אמרתי את זה. אמרתי את זה ספציפית על בניית המשחק מה לא ברור.
    לגבי ויניסיוס אתה טועה, הספקות לגביו הגיעו אחרי. אתה מוזמן לחזור לדיון באותה תקופה ולראות שרובנו האמנו שהוא הולך להתפתח למשהו טוב ולכן עדיף להביא שחקן לימין (סלאח) ולא לשמאל (הזארד). והיום בדיעבד גם אפשר לומר שצדקנו.

    בכל מקרה אם ריאל לא תביא שחקן טוב לימין היא עושה טעות. ברור שעדיף שזה יהיה סלאח או אמבפה (כבר לא יקרה) אבל גם אם לא הם אז לפחות שחקן ברמה של גנאברי.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז בוא תסביר לי במה בנזמה לא יודע לבנות משחק? לא אמרתי שהוא הפליימקר הטוב ביותר בעולם ושהוא מאפיל על קווין דה בריינה. אתה מתחמק.
    לגבי ויניסיוס, הוא היה שחקן שמסוגל לעבור 3-4 שחקנים, אבל היה מאוד לא שקט מול השער. ממש כאילו בועט החוצה 'בכוונה'. הקלאסיקו בגביע הוא רק דוגמא אחת. זה אחרת כשמסתכלים על שחקן שהוא משב רוח מרענן של קבוצה שהכל השתבש לה (כשהחל לשחק אצל סולארי). גם על רוביניו חשבו שיגיע הרבה יותר רחוק. וזה לא משנה, העובדה היא שהזאר לא באמת היה נוכח עד עכשיו. ויניסיוס שיחק בעמדה שלו כקשר כנף שמאל. אדן לפעמים זז לאמצע. בשנתיים האחרונות של זידאן ויניסיוס שיחק 4,500 דקות. היה לו מספיק זמן להראות מה הוא שווה. ואני כותב גם בפורומים של ריאל, יש שם עוד מאה אוהדים לפחות. כבר הרימו ידיים לגביו. תיאורטית הזאר היה יכול לתת שלוש שנים גדולות ואז הפריחה של ויניסיוס הייתה מגיעה. כבר הסברתי לך, הוא היה הרבה יותר בר השגה לעומת סלאח וכן הלאה.

    קשר כנף ימין - צריך, זה יהיה מבורך. זו טעות לא להביא. סלאח לא על הכוונת. לטעמי אין הרבה אופציות. לא היה אכפת לי אם מאחרז יגיע, אבל להוציא אותו משם זה מסובך והוא לא ממש מועמד לעזוב. השוק קשה. נדמה לי שהזכרת את סאנצ'ו? שחקן שרציתי. אבל העונה הראשונה שלו ביונייטד מעלה שאלות עד כמה שהמועדון כולו מנותק. ואחרי שהוא הגיע בכל כך הרבה כסף ועדיין צעיר, כמה להערכתך עיסקה כזו תעלה?
     
  7. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,629
    לייקים שהתקבלו:
    401
    אני לא מתחמק, לדעתי בניית המשחק שלו חביבה במקרה הטוב ולא יותר מזה לא משהו שמעיף לי את הפוני כמו שאתה מתייחס לזה אבל הבנו שאנחנו כבר לא מסכימים על זה אבל לפחות אל תכניס לי מילים לפה. כן אני טוען בתוקף שויני היה טוב ממנו אבל זה לא אומר שאני חושב שהוא לא היה טוב.
    הויכוח על ויני מיותר כי אני דיברתי על עובדות מה היה הלך הרוח אז פה בפורום. סיומת גרועה זה לא משהו שאני אתרגש ממנו מילד בגיל 18 מסוג הדברים שהרבה יותר קל לשפר לעומת דריבל למשל (אסנסיו בעט פצצות כבר כילד אבל לאן יש להתקדם מפה?).
    לגבי עד כמה סלאח אפשרי לדעתי אנחנו לא באמת יודעים כי ריאל בשום שלב לא באמת סימנה אותו כמטרה, אני מאמין שאם הייתה עושה את זה הדברים היו נראים אחרת (בטח אז כשליברפול הייתה קבוצה הרבה פחות טובה, קשה לי להאמין שסלאח לא היה דוחף למעבר בכל הכוח אם הייתה התעניינות).

    לגבי סאנצ'ו- 80-90 מליון לא? בסופו של דבר הספק היותר גדול נמצא אצל יונייטד האם הוא יישתפר בעונה הבאה, אז אני מאמין שסכום כזה יכול אולי להוציא אותו משם. אבל כשמדובר בשמות שאנחנו זורקים הם תמיד ישמעו מנותקים מהמציאות כי "הם בכלל לא על הכוונת" או תקרא לזה איך שאתה רוצה. אז נכון סלאח לא על הכוונת אבל אם ריאל הייתה מחליטה שכן זה עדיין היה בילתי אפשרי? אני יכול להגיד לך שבפורום של ליברפול מתפללים כל יום שריאל לא תתעניין בו פתאום.

    ברור שבכל שחקן יש גם סיכון אבל הסיכון הזה הופך גם את העסקאות לפשוטות יותר. אם סאנצ'ו היה אחרי עונה טובה כנראה באמת היה יותר מסובך להביא אותו וכנל גם אם קייזה לא היה נפצע. כלומר יש פה סיכון אבל גם יש פה הזדמנות. אפשר גם להחליט שלא לוקחים את הסיכון הזה והולכים על גנאברי, אבל אז במקרה הטוב אתה מקבל שחקן ברמה של גנאברי (שההתקדמות שלו תקועה כבר כמה שנים, כנראה זה הטופ שלו) ולא שחקן ברמה שסאנצ'ו וקייזה יכולים להיות.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הסיומת של ויניסיוס הייתה גרועה בצורה חריגה, זה לא משנה שהוא בן 18. והיו משחקים שהוא עשה הטעייה ולא פגע בכדור. אף אחד לא ציפה ממנו להבקיע בבעיטה מ-30 מטר. הוא היה משער ריק בועט החוצה, כאילו משהו לא עובד, כאילו הוא נחנק מהלחץ. בוא תגיד לי מתי אפשר היה להביא את סלאח. בקיץ 2018, אחרי עונת הבכורה שלו בליברפול? עונת בכורה אדירה יש לציין בה הוא הפסיד בגמר לריאל ולראמוס הרשע. אגב, בייל, ששיחק בצד ימין, היה כוכב הגמר וציפו ממנו להוביל את ריאל בעידן שאחרי כריסטיאנו. עונה לאחר מכן? עם הזכייה החגיגית בליגת האלופות ועונה מטורפת בליגה שהוכרעה על נקודה אחת? אולי לאחר מכן, לאחר אליפות היסטורית?

    סאנצ'ו עלה למנצ'סטר יונייטד 85 מיליון יורו. מועדון גדול לא מוותר על שחקן שהוא כוכב בפוטנציה אחרי עונה אחת רעה. למה שהוא יימכר בדיוק באותו הסכום? קייזה היה לא מספיק טוב בעונה שעברה, קשה להתמודד עם ציפיות של אלוף אירופה וכן הלאה. אתה 'זורק' 70 מיליון יורו בכזו קלות. הסיכון כאן הוא גם התאמה לקבוצה וגם עניין הפציעה. הרי על הזאר תמיד ירדו שהוא פצוע כאן כל הזמן ותופס מיטה בקופת חולים, וכמובן בייל. מעבר לכך אתה מוזמן לבדוק כמה פעמים הוא שיחק בימין וכמה פעמים בשמאל בעונת הבכורה שלו.
     
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,629
    לייקים שהתקבלו:
    401
    דיברתי בעיקר על קיץ 2018. כמובן שכשריאל מסמנת מטרה והולכת עליה בכל הכוח היא יכולה כמעט הכל. אבל בעיקר קיץ 2018 שריאל אז עוד נחשבה קבוצה חזקה בהרבה. וכן גם העונה לא רואה שום סיבה בעולם לא לנסות להביא אותו. אין לי צל של ספק שאם היו מתפרסמים דיווחים על כך שריאל מתעניינת בו לא היית אומר שהוא בילתי אפשרי. הבנאדם אשכרה מסרב לחתום על חוזה על מה אנחנו מדברים בכלל? לא חושב שיש פה על מה להתווכח בכלל. אני שוב אומר תקפוץ לביקור בפורום של ליברפול תראה איך רועדות להם הביצים שאיזושהי קבוצה תתעניין בו.

    כמה לדעתך סאנצ'ו יעלה? אני מסכים שברגע שהוא חתם על חוזה השווי שלו היה מעל 100 אבל אחרי עונה כזו שמעלה ספקות המחיר משתנה בהתאם.

    ועוד שאלה- כמה היית מוכן לשלם עליו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/6/22
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ריאל לא מתעניינת בסאנצ'ו ולכן מסתבר שאסור לנו לדון על זה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עניתי לך לגבי קיץ 2018 - גארת' בייל הבקיע צמד בגמר ליגת האלופות ובכלל סיים את העונה היטב, חשבו שהוא יהיה ה-כוכב של הקבוצה אחרי שכריסטיאנו רונאלדו עזב, בעוד מוחמד סלאח רשם עונת בכורה אדירה בליברפול. איך ההעברה הזו הייתה מתבצעת? סלאח בזמנו גם היה יותר 'יוצר' (להגדרתי) ועוד רץ ומכדרר קצת בקו, והוא תפס את צד ימין כמובן. על הנייר היה חסר שחקן בצד שמאל, ניסו קצת עם מרקו אסנסיו שרשם את העונה הגרועה ביותר שלו (ביחס לאלו בהן היה כשיר). היינו קבוצה חזקה עדיין (שקיבלה סטירה איומה, כפולה, עם זידאן וכריסטיאנו), אבל ליברפול הייתה בדרך לשם זה די ברור. הסיטואציה הנוכחית עם סלאח שונה, הוא כבר חמש שנים במועדון וזכה בכל התארים האפשריים ועומד אולי בפני החוזה הגדול האחרון שלו.

    סאנצ'ו שחקן שרציתי שיגיע בעבר, זה נשמע הרבה יותר מעניין מאשר גנאברי. עכשיו עזוב רגע אם הוא למכירה או לא, כאוהד ריאל מדריד, מאה מיליון יורו ואתה לוקח? הוא היה מדהים בבונדסליגה, זה נכון, וגם במשחקים גדולים הוא בלט, אני לא בא להמעיט בערכו. אבל מה שהוא הציג מספיק לך כדי ללכת עליו בכל הכוח? אגב, אני תמיד אומר שאפשר למצוא אלף סיבות לכישלון אבל תמיד ישנה אחריות לשחקן עצמו וכך גם במקרה של סאנצ'ו. היה עליו להעיז יותר ולתת יותר. אולי לא חצי מהתפוקה במדי דורטמונד אבל כן להיות קצת יותר טוב מהבינוניות או האנטי כדורגל הרגיל של יונייטד.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/3/3ba1e2084ad5e707ed76c5c1f9f09e2a1a684e6d.Xxx

    שלוש שנים להצטרפותו של רודריגו - מספרים, ריאיון קצר ושאלות| בדיוק לפני שלוש שנים רודריגו הצעיר חתם בריאל מדריד בתמורה ל-40 מיליון יורו. קשר הכנף הברזילאי פרץ בסערה עם שער בהופעת הבכורה נגד אוססונה כשכבר בנגיעה הראשונה שלו בכדור הלהיב את הברנבאו. היה לו שלושער נגד גלאטאסראיי בליגת האלופות, ממש היסטוריה, ופחות או יותר בפברואר הוא נעצר. תמיד הרגשנו את החוש שלו לשערים| בעונה השנייה התקשה לבלוט בין היתר בשל פציעה שהשביתה אותו לשלושה חודשים| אשתקד, פחות או יותר עד לחודש אפריל הוא שוב היה תקוע. והשער הנפלא נגד צ’לסי שינה הכל, נזכרנו שהוא שוב “מיסטר צ’מפיונס”. הוא הבקיע גם בפיחואן, גם צמד אימתני נגד מנצ’סטר סיטי בגומלין ועוד קודם לכן במשחק האליפות. רודריגו בריאל מדריד:

    עונת 2021-22: 49 הופעות – 2,435 דקות| תשעה שערים ועשרה בישולים
    עונת 2020-21: 33 הופעות – 1,298 דקות| שני שערים ושמונה בישולים
    עונת 2019-20: 26 הופעות – 1,428 דקות| שבעה שערים ושלושה בישולים

    סה"כ: 118 הופעות – 18 שערים ו-21 בישולים. בליגת האלופות: 10 שערים ושבעה בישולים.

    בינתיים הברזילאי התראיין: “בהופעת הבכורה שלי בקבוצה (משחק לא רשמי), כבשתי בקדם העונה נגד באיירן מינכן בכדור חופשי, שער יפה. חגגתי ואז הגעתי לחדר ההלבשה. מרסלו ונאצ’ו אמרו לי – ‘אם אתה בפיגור, בריאל מדריד, אתה מבקיע שער, לוקח את הכדור ורץ לחצי כדי לחדש את המשחק, זה יותר חשוב’”.

    “יום אחד אבא שלי חזר הביתה, נכנס לחדר והגיע עם שתי חולצות – אחת של ריאל מדריד ואחת של ברצלונה. הוא אמר לי ‘עכשיו אתה בוחר!’ ועניתי לו – ‘אין על מה לחשוב אפילו’. בחרתי בריאל מדריד. אבא שלי התלהב מהרעיון לשחק עם ליאו מסי, אבל ביקשתי ממנו לחכות קצת, אמרתי לו ‘זו חייבת להיות ריאל מדריד’. ברצלונה היא יריבה יותר גדולה שלנו ביחס לאתלטיקו מדריד אבל אני חושב שלריאל מדריד אין יריבה. אומרים ‘היריבה הכי גדולה שלנו היא ריאל מדריד בעצמה’. לא אכפת לנו מאחרות”.

    “אנשים שואלי אותי מה יקרה אם יום אחד אעזוב את ריאל מדריד. ובכן, אני תמיד רוצה להגיע כמה שיותר רחוק בקריירה שלי. הגעתי לריאל מדריד אחרי ששיחקתי בסאנטוס הנהדרת. אבל אם אני בריאל מדריד לאן אגיע גבוה יותר? אני רוצה להישאר כאן כמה שיותר!”.

    הוא סיפר עוד שתי אנקדוטות: “השוער המחליך שלנו אמר ‘בנזמה הולך לעשות צ’יפ’. ואני לא האמנתי שהוא יעשה פאננקה בפנדל בשמחק כזה חשוב. ואז הוא עשה את זה ושיחק אותה בגדול”; “הגעתי יום אחד לפיזיותרפיה וראיתי את מודריץ’ שוכב שם ועושה עיסוי. אמרתי לו ‘שוב, כל יום אתה שם’, והוא צחק: 'אני רוצה לראות אותך אם אתה מגיע לגיל 37 ומשחק ככה”. “הקבוצה הכי טובה שפגשנו בקמפיין הזה? מנצ’סטר סיטי. השחקן הכי טוב שלהם? קווין דה בריינה”.

    ******
    האם סיום העונה המצוין שלו גרם לכם לאופטימיות אדירה? האם רודריגו יכול ‘לעשות ויניסיוס’ ולהציג קפיצת מדרגה גדולה בעונה הבאה? להיות טוב לאורך זמן ולספק מספרים? להיות יותר נועז במשחק שלו? גם בצד ימין למשל?
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,629
    לייקים שהתקבלו:
    401
    אם מישהו בנה על בייל זה עצוב מאוד. גם אז הייתי יכול לחתום איתך על המשפחה שלי שהוא לא ייתן כלום. ושוב אין פה על מה להתווכח אני רק אומר מה חשבנו אז. וכן בדיעבד צדקנו אז מגיע לנו קצת קרדיט אם כבר. @סיונרה אם אתה כבר פה תקן אותי אם אני טועה, גם אתה עדפת אז ללכת על סלאח ולא על הזארד.

    לגבי סאנצ'ו ב100- תראה, סלאח עדיף בהרבה. הוא ואמבפה היו ברמה משל עצמם העונה בפער לא קטן מהבא אחרייהם אז ברור שהייתי מעדיף ללכת עליו. אבל אם לא הוא אז כן סאנצ'ו ב100 זה עיסקה טובה לדעתי. צריך לזכור שבריאל הוא גם יקבל את העמדה המקורית שלו בצד ימין. הגעה שלו גם תאפשר להיפטר מאסנסיו או רודריגו וזה כבר יכול לממן כמעט חצי מהסכום.
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,629
    לייקים שהתקבלו:
    401
    כנל לגבי סלאח.
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הייתי שמח לקחת על זה קרדיט. אבל לא זכור לי שהייתי בעד סלאח על פני הזאר. הייתי נגד ההבאה של קיצוני שמאלי שלישי בשנתיים בשווי מצטבר של 200 מיליון יורו והעדפתי מישהו לצד ימין זה כן.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.