ריאל מדריד 2023/24: שבעה קשרים, חלוץ אחד. איך יסתיים הריקוד האחרון של קרלו?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏14/7/23.

  1. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,664
    לייקים שהתקבלו:
    409
    מצטער אבל אי אפשר להגיד "לא ראו ממטר" על המשחק הזה (שלא נדבר על זה שגם השופט עזר להם).
     
  2. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,664
    לייקים שהתקבלו:
    409
    אין שום קשר לטענות שלהם על שיפוט. הם לא טוענים שריאל צריכה עזרה מהשופטים כדי לזכות הם טוענים שהיא מקבלת (ביחס לשיפוט כלפיה). אני בטוח שברור גם לצ'אבי שריאל טובה יותר כרגע.
     
  3. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    לפחות אחד?אתה בעצם טוען שהיה יותר מאחד? לא היה שום פנדל עליו, היחידים שחושבים שהיה פנדל זה אך ורק אוהדי בארסה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/2/24
  4. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,504
    לייקים שהתקבלו:
    576
    אני זוכר שלקראת סוף המחצית הראשונה (לא תגידו דקה 95 במצב של תיקו) היה מאבק בין אראוחו לטשואמני ברחבה, שאפשר היה לשרוק עליו לפנדל. בואו נאמר שהעבירה על ברהים שהתעלמו ממנה נגד חטאפה היא הרבה יותר פנדל מזה. בכל זאת, לבנות תזה כאילו ההחלטה הבדידה הזו היא מה שמשנה את העונה של בארסה... אני באמת מנסה להבין לאן חותרים ולא מצליח.
    במשחק במונז'ואיק ברצלונה הייתה עדיפה על ריאל ב60 דקות הראשונות אבל לא הצליחה להכריע וקרסה כשהמומנטום התהפך. בשאר העונה, ריאל עד כה עדיפה עליה בבירור ואנחנו נמצאים במצב מבטיח בפסגה בצדק רב. כל ניסיון להסיט את הדיון למקומות אחרים זו ממש דמגוגיה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,480
    לייקים שהתקבלו:
    3,502
    מין:
    זכר
    צ'אבי בטוח שהפער בין ברצלונה וריאל מדריד נובע מכך שריאל מדריד נהנית מטעויות של השופטים. זה קשקוש בלבוש ובדרבי היו מספיק פנדלים שספק הגיעו לריאל מדריד. אבל לא עולה כסף לזרוק שטויות לאוויר. אפשר לחשוב אגב שברצלונה נתנה מופע בקלאסיקו, קצת הגזימו. או.קיי, ריאל לא הבריקה. ברצלונה כבשה שער אחרי טעות משולבת של שני הבלמים של ריאל מדריד ומשחק חלש מאוד גם של קפה. זה לא שפדרי וגונדואן עשו דאבל פס ולבסוף רוברט לבנדובסקי סיים מהאוויר. ריאל ניצחה בזכות יכולת של שחקן גדול, הכל בסדר. להגיד שברצלונה 'לא קלינית' מול השער זה יפה. היה לה חודש יוצא דופן. והיו משחקים שהיא כבשה ממצב וחצי. היא לא מייצרת מספיק מצבים - מנתח לפי מראה עיניים, לא XG וחיות אחרות.
     
  6. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,664
    לייקים שהתקבלו:
    409
    אני אישית לא מסיט את הדיון של מי טובה יותר למקומות אחרים. ריאל טובה יותר, ובחודשיים האחרונים גם הרבה יותר. יש דיון אחר לגבי השיפוט כי כל צד טוען שהוא נדפק, לעניות דעתי יש אמת בצד של בארסה ולכן לדעתי לגיטימי מבחינתה לעלות את זה. אני מוכרח להגיד שבשבועות האחרונים זה הצתמצם במידה מסיומת עם הדרבי של מדריד והמשחק של בארסה נגד אוססונה אבל עדיין לדעתי ריאל "מובילה" ולא בנקודה או 2. מחינתי זה פשוט חבל והיא באמת לא צריכה את זה כדי לזכות השנה.

    כמה נקודות על המשחק:
    -צריך לבדוק אם אי פעם היה שחקן שכבש כל כך הרבה ריבאונדים מהחמש בעונה אחת, פשוט מדהים. בהתחלה זה הרגיש כמו מזל של מתחילים אבל עכשיו כבר ברור שזה מעבר. סוג של יאיא טורה משולב עם אינזאגי, מדהים.
    -ויני ממשיך לתת הופעות במשחקים הגדולים, בקצב הזה הוא עוד יכול להיות מלך שערי הקלאסיקו.
    מבחינת ג'ירונה לא ברור לי למה הם לא ניסו לעשות את חילופי המקומות הרגילים שלהם בשמאל במחצית הראשונה, כמעט לא ניסו ליתקוף דרך סאלביו. אני מניח שזה קשור גם להעדרות של דיילי בלינד.
    חוץ מאיבן מרטין ואלייש קשה לציין מישהו לטובה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,480
    לייקים שהתקבלו:
    3,502
    מין:
    זכר
    אני מוכן שוב להציג בפניך את כתב ההגנה (המביך - עצם הרעיון) של ערוץ הטלוויזיה של ריאל מדריד עם כל המשחקים בהם איבדנו נקודות והיו שערוריות שיפוט. אנחנו כמעט תמיד מנצחים ואף אחד לא יעשה עניין על הפנדל שלא נשרק לברהים דיאס נגד חטאפה או הכרטיס הצהוב החמישי של אורליאן טשואמני כי למי אכפת בעצם. זו תהיה אליפות מרגשת בזכות ג'וד וההתגברות על כל הקשיים, בטח לא בגלל שופטים. שוב, המשחק נגד אלמריה שמדברים עליו - רוב ההחלטות הן בסדר, יצא ככה מנחוס מבחינת היריבה שאלו היו שלוש נגד. יש שופטים ששורקים על הלטיפה לג'וד בלינגהאם..

    -לגבי ג'וד בלינגהאם - שכמובן נפצע וייעדר שלושה שבועות: זה לא מזל - הוא כמו ראול בקטע הזה, קריאת משחק מדהימה, אמונה שלמה שהשוער ישמיט כל בעיטה והוא יודע היכן לעמוד. והגול הראשון שלו? אינזאגי הוא לא...
    -ויניסיוס היה גדול בסופרקופה וגם אתמול. ועדיין יש ימים שהוא רב עם כל מי שזז. המבחן שלו יהיה במשחקי החוץ הקשים כשיכסחו אותו אלף פעם והיריבה תגנוב גול במצב נייח.
    -ג'ירונה הייתה נחמדה מדי, לא עשתה עבירות, הייתה צריכה להגביהה קצת יותר לרחבה, השער המהיר שיבש לה את התוכניות. מעבר לכך היא הייתה חייבת שמירה כפולה על ויניסיוס. זה קצת יהיר לא לעשות את זה.
     
  8. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,664
    לייקים שהתקבלו:
    409
    אין צורך בכתב ההתקפה (שאני חייב לומר שלא התרשמתי ממנו), לא בא לי להיכנס לדיון הזה, אתה מאמין שריאל סבלה יותר מהשופטים או שיש כוח עליון שתמיד גורם לדברים להתאזן בסופו של דבר - זה בסדר, לי זה הרגיש אחרת ולא נשכנע אחד את השני. (אגב כל הדיון על שופטים התחיל מאוהד ריאל שאמר שמגיע לאלמריה לחטוף מהשופטים כי היא נזכרה לשחק כדורגל נגד ג'ירונה וריאל)

    לגבי ג'וד, נשמע שאנחנו לגמרי מסכימים. לא אמרתי שהוא אינזאגי אלא אינזאגי משולב עם יאיא טורה, יחי ההבדל הקטן. או אם תרצה ראול משולב עם יאיא טורה, אני לגמרי מקבל גם את זה. (מבלי להוריד שום דבר מאינזאגי שאני מעריך מאוד שאגב גם את הגול השני של ג'וד עושה בקלות).

    לגבי ויני אני מסכים שהוא מאוד לא יציב העונה או אפילו גרוע מזה לרוב חלש (ביחס למצופה ממנו). אבל מרגיש לי שכשמדובר במשחק גדול הוא בדרך כלל שם ביג טיים.

    עריכה- הגול השני של ריאל ראשון של ג'וד
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/24
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,480
    לייקים שהתקבלו:
    3,502
    מין:
    זכר
    בטח שלא התרשמת כי אתה מוטה צד. המשחק נגד סביליה היה שערוריית שיפוט, לא הפסדנו אז פחות דיברו על זה. הגיע לנו פנדל ונפסל לנו שער חוקי, יחד עם עצירה של מתפרצת ממש ליד השער. השופט הוא אותו דה בורגוס שכתבתי לא פעם למה הוא "מחוק" בריאל מדריד.

    לגבי ויניסיוס מצד אחד הוא נפצע פעמיים לחודש וזה גורם לזהירות, אתה חושב על זה, פציעה קוטעת מומנטום. ביחס לעונה שעברה שהייתה מזעזעת אז הוא פחות מתעסק בשטויות. זה היה פשע של ג'ירונה לא לשמור אותו עם עוד שחקן לפחות, זה לא יקרה יותר העונה, זו הייתה חובבנות. אני עדיין מפחד שזה 'יעלה לו', כי גם אין ממש מאמן שיאפס את ויניסיוס. היללנו אותו ובצדק אחרי השלושער בסופרקופה נגד ברצלונה ובמשחק הבא נגד אתלטיקו מדריד הוא רב עם כל מה שזז. ויניסיוס העונה: 21 משחקים (1,674 דקות) - 12 שערים ושבעה בישולים
     
  10. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,664
    לייקים שהתקבלו:
    409
    לא חושב שהם תיכננו להשאיר את ויניסיוס באחד על אחד, אבל זה קרה יותר מידי פעמים והם שילמו על זה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,480
    לייקים שהתקבלו:
    3,502
    מין:
    זכר
    ג'ירונה באה לשחק כדורגל סקסי ותמים, הייתי אומר מראש שזו טעות לשלב את פורטו בהרכב, הייתה צריכה לשחק עם עוד קשר מרכזי. מעבר לכך, ראו כבר אחרי עשר דקות שקשה ליאן קוטו, לא ראיתי שנערך איזה שינוי פנימי, שהוא מקבל עזרה מצ'יגאנקוב למשל או מישהו אחר. ערב המשחק דיברו גם על אפשרות של שלושה בלמים או משהו כזה. זה כמו שברצלונה פתחה נגדנו עם קו הגנה גבוה מדי, ברור שזו טעות. לא שולל אגב שבלי הגול המהיר זה היה הרבה יותר קשה, אבל זו הייתה טעות.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,480
    לייקים שהתקבלו:
    3,502
    מין:
    זכר
    כבר הובלתם...| אני חושב שהכל בסדר, לא ציפינו לקחת אליפות בפער עצום כי אנחנו לא יודעים לעשות את זה, גם השנה המרחק מהאחרות לא יהיה גדול, על המשחק הזה היה רשום באותיות גדולות ‘איבוד נקודות’ - השעה של השנ"צ, היריבה הלהוטה והמגרש הקטן, השאננות אולי וכדומה. בכל עונה יש משחקים כאלה ובואו הסגל באמת-באמת-באמת קצר. איבוד הנקודות נגדם בסנטיאגו ברנבאו אחרי שריאל מדריד ניצחה בקלאסיקו ובעטה במומנטום - הרבה יותר עיצבן אותי.
    אבל רק דבר אחד מפריע לי: פתחנו את המשחק כל כך טוב, עם שער יפה במתפרצת, לא חשבנו שזה יקרה לפני המשחק וכבר אחרי חמש דקות יגיע ה-0:1, הכרחנו את ראיו לפתוח עוד יותר ולהמר, אמנם שער נוסף נפסל אבל זה לא מספיק. אני כועס כשאנחנו לא יודעים לשלוט ביתרון. שעשינו שטויות. שלא ידענו לקחת גם את זה בציפורניים. שג’ירונה היא דוגמא למשחק מסוים ויוצא דופן אבל אנחנו לא קילרים. האמת שגם כל הריקושטים מהמשחק כמו ההרחקה של דני קרבחאל וגם זה שאדוארדו קמאבינגה לא זמין נגד סביליה - זה מבאס מאוד.

    ריאל מחפפת בהגנה וזה גם בגלל הגישה שפתאום רצים פחות וחולמים, גם מכורח הנסיבות כי איבדנו כוח משמעותי במרכז ההגנה שלנו וחבל.

    לא מרגיש בנוח להתלונן על קרלו אנצ’לוטי וההרכב שפתח היה נראה לי סביר, אבל קצת בדיעבד: לא חכם לשחק עם לוקאס ואסקאס כאשר גם פרלאן מנדי למשל איננו ופראן גארסיה מאוד-מאוד חושב התקפה וטוב התקפה ובהגנה פחות (לא הרים מספיק קרוסים לדעתי). ובעיקר לא היה צריך ‘לחשוב’ על לוקה מודריץ’ ולתת לו הרגשה טובה היום כי טוני קרוס בכושר מצוין. החילופים היו מאוחרים. רציתי שרודריגו יעלה ‘אש’ וזה לא קרה, פעם הוא היה אחלה סופר-סאב. ואולי ארדה גולר היה צריך לשחק יותר ולא פירורים, זה שחקן שאולי יסחוט איזה פאול או קרן או לא יודע מה.

    לא קיבלנו מספיק אימפקט מחוסלו וסגנון המשחק האחר שהוא מוסיף לנו ובטח לא באשמתו, הוא נפלא, יש לו עונה גדולה ותמיד כיף לראות אותו, לא יכול להגיד שהוא מנייה בטוחה אבל הוא אחלה.

    היו משחקים העונה שלא ניצחנו כמובן אבל היינו קרובים, התיקו הזה שונה מהביקורים באנדלוסיה נגד בטיס או סביליה. לא הרמנו את עצמנו אחרי הפנדל שלהם שהיה בדקה מאוד-מאוד מוקדמת, היה כל כך הרבה זמן לשחק. לא יצרנו מצבים, לא היו לנו רעיונות וזה מה שמאכזב. אף אחד מהחלק הקדמי לא היה טוב חוץ ממנו. ברהים דיאס לא היה טוב, ויניסיוס ג’וניור צריך לתת לנו קצת יותר, זה היה משחק די חלש שלו. כל עוד שזה ייעצר כאן וכמו תמיד נדע ‘להגיב’ ולא ניפול לשני משחקים ללא ניצחון - אז שיהיה. האללה מדריד!
     
  13. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    השיפוט הכי אנטי-ריאל שראיתי עד כה העונה, אם זאת כל קבוצה אחרת השער לא מתבטל.
     
  14. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,504
    לייקים שהתקבלו:
    576
    דל״פ - הייתה עבירה, זה בערך אותו מקרה מהשער של אלמריה שנפסל נגדנו. זה מעצבן לאללה אבל מרגע שהוכיחו שנאצ׳ו לא עשה חילוץ נקי, אין לשופט שיקול דעת בפסילה.

    מודריץ׳ כזה אגדה, שלא ייגמר לעולם. הכי מגיע לו שיזכה להניף אליפות ולשבור את שיא התארים בסטייל. הקשר הכי גדול בהיסטוריה שלנו.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,480
    לייקים שהתקבלו:
    3,502
    מין:
    זכר
    מתנת הפרידה של הקוסם?| אני אחד שתמיד מעדיף ניצחונות רגועים ומאניטה, רציתי לראות את החבר’ה כובשים שער מהיר שלא נפסל וטורפים את הדשא, אבל כמובן יש רצוי ויש מצוי. וסיום כזה הוא הטוב ביותר שאפשר לבקש, כמה מגיע לו. אולי ‘מתנת הפרידה’ שלו מהסנטיאגו ברנבאו, נותרו לו גג עוד תשעה משחקי בית חוץ מזה. לוקה עלה בטירוף, שיחק רק לעומק ובעט מכל הלב לרשת, בבומבה מחוץ לרחבה, בלי לחשוב. גול הרבה יותר חשוב מהשער הקודם שלו העונה - נגד ויאריאל. ראיתי את נאצ’ו עם עיניים מלאות ברק מהספסל, את השחקנים כמעט חונקים אותו מאהבה. כמה מגיע למודריץ’ שאולי כרגע זה התפקיד הנכון עבורו.
    כל כך הרבה פעמים בעשור ומעלה שלו כאן אני בטוח שאני ואתם צעקנו לו ‘נו! תבעט!’ והפעם הוא בעט, והבקיע. ובעיקר - לטעמי נעשה לו קצת עוול בזמן האחרון. אפשר לחשוב ששאר החבר’ה באו לעבוד נגד ראיו וייקאנו. בסה"כ שינו לו את התפקיד ואת מספר הדקות. הלוואי שנבטיח את האליפות כמה שיותר מהר כדי שנראה אותו משחק כמה שיותר. תהנו מכל רגע כי לא נשאר עוד הרבה.

    ניצחון כל כך חשוב, בכותרות העיתונים כבר עבדו על ה-“Hay Liga”, זה משאיר את הקבוצות מאחורינו בפער טוב, אבל בשבוע הבא יש את המאסטייה. כן, “ניצחון של אליפות”. רציתי שנשיג את זה בשיניים.

    טוב מאוד שהקבוצה הצליחה לשנות את פניה במחצית השנייה, קצב המשחק קצת עלה, שחקני ההתקפה עשו יותר. לא מספיק לקחנו סיכונים אבל הפסקנו יחסית עם העצבים על השופט הליצן שנפצע והתרכזנו בכדורגל. ברהים דיאס היה חלש מאוד ומיעט לגעת בכדור, אני חושב שרודריגו היה פעיל מאוד והציג משחק טוב, ויניסיוס ג’וניור גם כן מעולה ואפילו טוב ממנו אבל הייתה חסרה הצטרפות של הקשרים.

    פדה ואלוורדה והבעיטה לקורה למשל. בעיקר גליץ’ אדיר שלו שמנע מתפרצת של סביליה. הוא מראה השנה איכויות אחרות ואני לא מודד אותו בגולים אבל כשזו חוליית הקישור ואין למשל את אדוארדו קמאבינגה אלא אורליאן טשואמני אז הוא חייב להצטרף ולפעמים גם לרוץ שם כמו משוגע בכנף ימין כי זה כוח התקפי.

    גם אני נגעלתי מהחילוף של דני סבאיוס, זה הזכיר לי את הדרבי נגד אתלטיקו מדריד ופחדתי שעוד 1:1 מתסכל מאוד כאן באוויר, אין ספק שהקבוצה עייפה ופחות טובה ואפקט הסיבוב השני מורגש היטב תחת קרלו אנצ’לוטי יחד עם הסגל הקצר.

    לשמחתי סביליה מיעטה להגיע למצבים למעט אחד בפתיחת המחצית השנייה יחסית מצד לוקאס אוקאמפוס - היידה אנדריי לונין. כיף שיש את השקט הזה והביטחון הזה עם אנטוניו רודיגר וגם החילוף של קרלו אנצ’לוטי האמת לוותר על נאצ’ו ולהעלות את אורליאן טשואמני מדרגה - היה נכון.

    אסכם את נושא סרחיו ראמוס: חשבתי שיהיה יותר. קצת יותר מרגש מצד המועדון, מצד הקהל שלנו. התרגשתי מאוד לפני המשחק אבל אולי משום שזה לא משחק בסיבוב הראשון אלא קרב חשוב על האליפות מהצד שלנו - אז זה נעלם מבחינתי די מהר. הוא גם לא ענה לי באינסטגרם, באסה. האללה מדריד