ריאל משאירה את יונייטד עם המחמאות והעצבים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏5/3/13.

  1. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא Serious foul play ולא נעלי בית, כל אוהד כאן שחושב שזה אדום היה בטוח שזה לא אדום אם זה היה נגדו. תמשיכו לצטט מהחוקה, כולנו יודעים כמה זה מעורפל ונתון לפרשנות ולא באמת אומר שום דבר. כל משחק יש רגעים של משחק מסוכן שאפשר לצטט מהחוקה ולומר שזה אדום. האגרוף של לופז לראש (!) של וידיץ' הרבה יותר חמור, זה כרטיס אדום והרחקה לכמה משחקים לפי החוקים שאתם מצטטים. אם נכנס עכשיו לכל משחק מסוכן, גם עבירות רגילות יהיו שוות אדום לפי החוקה. לא כל משחק מסוכן זה כרטיס אדום ובמקרה הזה נאני ניסה להשתלט על הכדור ואפילו לא ראה את השחקן. כל מי שיש לו אינטרס כאן מביא תצלומים, ציטוטים מהחוקה, ציטוטים של שופטים אחרים. כל מי שרואה כדורגל רואה שבמקרה הטוב יש כאן החלטה בעייתית ובמקרה הרע החלטה רעה מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/13
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    הוא אולי לא ראה אותו לפני הקפיצה, אבל מאחת הזויות זה נראה כאילו הוא מוסיף בעיטה קטנה אחרי המגע הראשוני.
    בכל מקרה, האדום הזה הוא לא כזה מופרך ושערורייתי. הוא אלי מחמיר, זה אני מוכן לקבל, אבל זה לא שערוריה כמו האדום של ואן פרסי נגד ברצלונה לדוגמא.
    ואי נתינת אדום ופנדל על היד של רפאל לא טעות קריטית כי ריאל הצליחה לכבוש. אבל אם היא לא היתה מצליחה, לטעות הזאת היה משקל ענק.

    השיפוט פשוט לא היה טוב, אבל הוא לא היה ביזיוני כמו שהרבה טוענים. אנחנו רואים טעויות גדולות יותר כל הזמן, והן לא מובילות לרעש כזה. אם פרגוסון לא משתולל אחרי האדום, ההחלטה הזאת לא מקבלת כאלה כותרות של "שוד" ו"שערוריה".

    וכמובן שההרחקה הגדילה את הסיכויים של ריאל לכבוש ולפחות לאזן את מצב העניינים, אבל גם בלי ההרחקה, ריאל היתה צריכה בסה"כ שער אחד בשביל להשוות. זה לא כזה מופרך לחשוב שהיא היתה מצליחה. ההרחקה, אמנם הקשתה עוד יותר את העבודה של יונייטד, אבל היא לא בהכרח אמורה "להכריע" את המשחק. ראינו שנה שעברה את צ'לסי מתגברת על מצב הרבה יותר קשה בעשרה שחקנים נגד קבוצה הרבה יותר טובה מריאל הנוכחית, שמתקשה מאוד נגד קבוצות שמסתגרות.

    ואוהדי יונייטד שטוענים שזה לא אדום ולא נעליים, היו טוענים ככה גם אם המקרה היה הפוך? ארבלואה על נאני? אני בספק..

    אבל אני מבין את אוהדי יונייטד שכועסים. זה מאוד מעצבן להרגיש שהפסדת לא ביושר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/13