רידסדייל הלך הביתה!!!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏31/3/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    סוף סוף בשעה טובה היו"ר הכושל של לידס פיטר רידסדייל התפטר.
    רידסדייל לקח אחריות על נפילת המועדון והתפטר, במקומו יבוא ככל הנראה אחד בשם ג'ון מקנזי בעל תואר של פרופסור.

    רידסדייל הוא ללא ספק זה שאשם בנפילתה של הקבוצה, הוא נקלע לקשיים כלכליים ומכר את מיטב השחקנים שהיו בקבוצה. אבל עדיין, רידסדייל ישאר בקבוצה בתפקיד של איש הנהלה לא רשמי.
    מקנזי, האיש שאמור להחליף את רידסדייל אמר שהמטרה החשובה העונה היא להשאיר את הקבוצה בליגה ואין לו ספק שזה מה שיקרה כי ע"פ דבריו הוא מאמין שהסגל של לידס הוא עדיין מוכשר מאוד.
     
  2. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עד כמה שאני יודע לא יצאה הצהרה רשמית וגם דווח שהוא יתפטר בשבוע הקרוב.

    מצב חולני נוצר בלידס. הקבוצה בבוץ, מלאה בחובות, מכרה את כל הכוכבים, היו"ר פיטר את המאמן, מינה אחד חדש והתפטר בעצמו שבוע לאחר מכן. זה יהיה נס אם לידס תשרוד בפרימיירליג.

    כל אדם נורמלי לא היה מתפקד במועדון כזה. אם רידסדייל היה אוהב אפילו קצת את המועדון הזה הוא היה מתפטר בקיץ.
     
  3. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זו התשובה בשבילך ערן היקר - הוא לא!

    תודה, פשוט תודה. לא האמנתי כשראיתי את זה ברגע הראשון, מיהרתי לראות אם הגיע הזמן לתת לסמית'י את המקום שלו על הקיר שלי (קרי, הם הגיע חודש אפריל שבו הוא מככב). אך לא, אין זה האחד באפריל! זהו יום חג לכל אוהד לידס באשר הוא. הידיעה הזאת עשתה לי את היום. איזה יום??? שבוע!!!

    הצ'יירמן החדש, פרופסר ג'ון מקנזי עושה רושם של אינטלקטואל עם ידע כלכלי לא ממש מועט. נקווה שאיתו נחזור לימי הזוהר... או לפחות נישאר בליגה. בכל מקרה אני מקווה שהוא יהיה פחות מעורב מהדביל שקדם לו. מעורבות שכזו היא מתכון לכישלון במועדון מתוח תמידית כמו לידס.

    בכל מקרה - אין לי יותר מה להגיד. אני שמח מדי בשביל לבטא את עצמי כמו שצריך!!!
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ערן - זו הצהרה רשמית. האמא של ההצהרות הרשמיות.

    רידסדייל הולך - http://www.leedsunited.com/lufcnews.asp?article=139681
    קצת על מקנזי http://www.leedsunited.com/lufcnews.asp?article=139734
    השאיפות של הצ'רמן החדש, כמו שלירן כבר אמר... http://www.leedsunited.com/lufcnews.asp?article=139723

    והידיעה הכי משמחת!!!
    http://www.leedsunited.com/lufcnews.asp?article=139762

    כנראה שג'ון היקר חושב שאפשר לפתור את הבעיות בלי למכור את כל הסגל. הרעיונות נשמעים מעניינים ודי חכמים, נראה לגבי הביצוע בהמשך...
     
  5. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משהו אחד שלא הבנתי, ואני אשמח עם מישהו ממכם יענה לי..
    מאיפה נוצרו כל החובות האלה של לידס?..
    ממה שאני מצליח להבין, זה נוצר מאולירי והקניות המפורזות שאחריהם לא באו הצלחות ויצרו גירעון...

    פולדש...מחכה להסבריך המלומדים
     
  6. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולדש,

    אתה רוצה להגיד שלא היית מעדיף שרידסדייל היה מתפטר בקיץ, כאשר העניינים קצת יותר רגועים?

    אתה לא מפחד שהסירה הורעדה יותר מדי? גם שני מנג'רים הוחלפו, גם כוכבים עוזבים ועכשיו יו"ר. חוסר היציבות הזו לא תעשה לכם טוב לדעתי.

    גם אני רוצה את טרי בראון בחוץ, אבל לא ככה בשלב קריטי של העונה.

    p1^,

    זהו שילוב קטלני בין הבזבזנות המחפרה של דייויד אולירי ונתינת חופש הפעולה של רידסדייל. כל העולם ראה את לידס עושה קניות לא מתקבלות על הדעת והבין שמשהו מסריח, היחידים שלא הריחו את הסרחון היו אולירי ורידסדייל עצמם ככל הנראה.
     
  7. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המממ
    התשובה שלי אלייך פיימן היא בערך מה שערן אמר לך.חוץ ממשהו אחד. או'לירי לא היה מודע לחובות, הוא חשב שזה מכוסה (הוא לא חכם במיוחד). רידסדייל טרח להשרות ביטחון על כולם. דביל.

    וערן, אני בכלל לא מבין מה השאלה? ברור שהייתי מעדיף שכבר בקיץ הקודם הוא היה עף, אבל אני לא מוכן לחכות עד לקיץ, הוא עוד יכול לסכם על עזיבה של רובו וסמית'י או משהו (היו שמועות עד עכשיו). חוצמזה, זה זעזוע חיובי. השחקנים לא מתים עליו, המנג'ר בין כה וכה חדש מאוד, והאוהדים יוצאים שמחים. זה גם נותן צ'אנס לשחקנים לשדרג מעמד, ונותן מוטיבציה לשחק יותר טוב - מה שחשוב בתחתית.

    אני לא רואה שום נזק, משמע +!
     
  8. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אממממ...בכל מקרה החובות לא נעלמים, ולידס תצטרך להתמודד איתם.
    אלה הולכות להיות שנים קשים למועדון שמי שחושב שהיום בגלל רידסדייל התפטר המצב יהיה יותר טוב, טועה...המצב רק יתדרדר..

    נ.ב- רידסדייל=גד זאבי
     
  9. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לדעתי הבעיטה שרידסדייל קיבל באה בתיזמון מושלם. מבחינת כל הצדדים. לא יודע אם שמתם לב, אבל "ה"שמועה, כרגע באנגליה מדברת על כך שבסוף העונה פול רובינסון השוער המצויין והצעיר של לידס ונבחרת אנגליה עובר לצד השני. צד שני עבור לידס זו ארסנל...
    כמובן שהשמועה נתקלה בכל ההכחשות השיגרתיות. רידסדייל אמר שהוא לא מדבר על העונה הבאה כל עוד הקבוצה לא מבטיחה את מקומה בפרמייר-ליג, ארסנל אמרו שבעיקרון הם היו שמחים אבל לא נעשתה שום פניה רשמית, והכי צפוי רובו הודיע שלידס זה הבית ושבסך הכל הוא בדק איזה נכס בארסנל ושאין לו שום כוונה לנטוש את לידס. אם אני אוהד לידס, זה בערך הרגע שבו אני מחליט להתאבד. היות ופולדש עוד איתנו אתם יכולים לשאול אותו כי הוא בטוח זוכר, התגובות האלה בוורסיות שונות במעט היו יריית הפתיחה של כל מו"מ שבסופו עזב כוכב נוסף את הקבוצה.
    בשורה התחתונה זה היה רחוב ללא מוצא. רידסדייל לא היה מסוגל להראות את הפנים שלו באיילנד ראוד. כל אוהד עם טיפה שכל מבין מי אשם במצב. את אולירי (אותו הוא מאשים מאז בהדרדרות של הקבוצה) הוא דאג להעיף ככה שזו לא הבעיה, בכל זאת עברו כמעט שנתיים, את בוייר ו-וודי רידסדייל מכר ככה שההשפעה שלהם כבר לא קשורה, את אל-טל הוא זרק לפני שבועיים על רקע לא הכי מקצועי, ומצב הקבוצה אחרי כל זה? הניתוחים נכשלו, החולה גוסס. מה נשאר? פיטר. בסוף אפילו ההנהלה הבינה את זה.
    הקבוצה לא הייתה מסוגלת להתרומם כי כולם ידעו מה מצבה הפיננסי. אני בטוח שעבור שחקני לידס עצמם הצעד הזה הוא זריקת אדרנלין. הרי איך אפשר להצליח בקבוצה שבה חודש אחד אתה השם הכי חם ברשימת ההעברות וחודש אחר כך אתה נבחר לשחקן החודש של המועדון (ג'ונסון)... עכשיו השחקנים לפחות יודעים שזה שהם ישחקו טוב לא יגרום להנהלה למכור אותם.

    הבעיה הכי גדולה של לידס כרגע היא חוסר הבהירות הכלכלית. אין הרבה שחקנים בעולם שירצו לבוא לכזה מועדון במצב של היום. שחקנים טובים שאין להם שום זיכה למועדון עצמו ולסמל יעדיפו ללכת על הצעה אחרת ולו בשביל לחסוך את הסיכון שבהגעה למועדון שבשנים האחרונות מתאפיין יותר כמועדון שמפתח שחקנים ולא ככזה שממש זוכה לראות מהם תארים. אולי עכשיו יצליחו לשחזר באיילנד רואד את ההצלחות של לפני שנתיים שלוש. לדעתי, הצעד הזה הוא אומנם צעד בכיוון הנכון, אבל הוא רק הצעד הראשון וללידס יש עוד דרך ארוכה. דרך אגב, אם אני אותו פרופסור, הצעד הבא שלי ביום שהקבוצה נשארת (אם???) הוא להעיף גם את המתנה שרידסדייל השאיר - פיטר ריד.
     
  10. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המממממ
    לא ממש נכון...

    גד זאבי השקיע את כספו במועדון, רידסדייל לא... גד זאבי מינה אנשים לא חכמים לתפקידים ניהוליים, רידסדייל מינה את עצמו......

    כמה שפולדאש מאשים את רידסדייל במצב, לפי דעתי האשם העיקרי הוא אול'ירי... הסכומים שהוא ביקש מרידסדייל פשוט פאטתיים. הוא הבטיח לו שזה יגרום לקבוצה להיות יותר טובה ולרוץ לתארים כל שנה ולהיות קבוצה אדירה. עינייו של רידסדייל נצצו והכספים זרמו וזרמו...... ואופס, אנחנו בחוב.....

    תשאלו את פולדאש עד מתי התשלום האחרון מהחובות... אם אני לא טועה בערך 2026, אבל תתקן אותי אם אני טועה..
     
  11. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני כבר אמרתי לפולדש שאני חושב שאולירי הוא האשם העיקרי בבזבוז המיותר ולא רק רידסיידל. כשאתה מביא מאמן אתה נותן לו אחריות וסומך עליו איתה שלא יפציץ במחירים שהוא לא יוכל להחזיר.
     
  12. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אואן ודאייר אני לא יודע על מה אתם בדיוק מדברים, אבל מצטער לומר לכם. היו"ר הוא אחראי על הכסף של הקבוצה והוא זה שמקציב את הסכומים שמבקשים. בד"כ (גם בלידס) יש דיון בדירקטריון על ההצעות, רק שבלידס של רידסדייל, הוא לקח על עצמו את כל ההחלטות כולל מי לקנות. נראה לכם שאו'לירי באמת האמין שיש מספיק כסף (7 מליון ליש"ט) לסת' ג'ונסון? לא. הוא בסה"כ רצה אותו כי הוא פוטנציאל גדול, וביקש לקנות אותו, ורידסדייל חשב (או יותר נכון - לא חשב) שיש מספיק כסף, והופ אנחנו בחובות.

    רידסדייל הודה, רידסדייל אשם - רידסדייל לא מצטער (זה בשביל דאייר ובנצור).

    בכל מקרה, מקנזי נראה לי מאוד רציני ומבין עניין. נקווה לטוב. בסוף העונה (אם וכאשר) נשרוד בליגה העליונה, נראה מה קורה בלידס.

    בקשר לעניין רובו, אני לא מאמין שהוא יעזוב, ואני עוד יותר לא מאמין שמקנזי ירצה כזה כתם על עצמו על ההתחלה שלו בתפקיד. נקווה שהוא יותר חכם מפיטר "האגדי".

    זה מה שיש לי לומר...