שאלון ליום כיפור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏17/9/10.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    1. האם מפריעה/תפריע לך עסקת ספונסרשיפ של קבוצתך עם חברה מפוקפקת (אלכוהול, הימורים) או חברה בעייתית (נייק למשל)? נכון שכמעט על כל חברה אפשר למצוא לכלוך, אבל אני מעדיף שלא יהיה מדובר בתאגיד סטייל נייקי אלא בחברה מקומית לה יש סיכוי גבוה יותר לחיבור אמיתי עם המועדון. אבל האמת שזו רק העדפה וזה לא יותר מדי מפריע. מה רע בחברת אלכוהול?

    2. האם לדעתך יש מקום ליישום חוקים מהספורט האמריקאי בכדורגל? שאלה כללית מדי, מאיזה ספורט ואילו חוקים?

    3. האם ניצחון הנובע מטעות שיפוט הופך לדעתך למתוק יותר? נגד בוקה או מאמנים\שחקנים בכיינים, כן. לרוב לא.

    4. האם היחס שלך כלפי שחקן שעובר מקבוצתך לקבוצה יריבה וכלפי שחקן שעובר מקבוצה יריבה לקבוצתך הוא זהה (שנאה לשניהם או סלחנות לשניהם)? לא שונא אף שחקן ובטח שלא מפריע לי בחירת הקבוצות של שחקן זה או אחר. יש שחקנים ביריבות המושבעות שמעולם לא שיחקו בראסינג ואני אוהב, יש שחקנים ששיחקו רק בראסינג מבין הגדולות ואני לא אוהב וכו'... לקבוצה בה משחק השחקן יש השפעה מאוד מינימלית על היחס אליו. מרטין ויטאלי, אחד השחקנים האהובים עלי מהעשור האחרון בראסינג, שיחק גם ברוחו ויש עוד.

    5. האם לדעתך אוהדי כדורגל שאינם מתעניינים בכדורגל הישראלי הם מהאשמים במצבו? לא.

    6. האם פרסומים לא סימפטיים על שחקן בקבוצתך משנים את יחסך אליו? כללי מדי, אם אני אגלה ששחקן שאני מעריך כאישיות (מעבר לכדורגל) הוא אנס, רוצח, מעריץ של לאו מטיולי אז כן, אם אני אגלה שהוא משתמש בסמים, בוגד באשתו, מהמר וכו' אז לא ממש.

    7. האם לדעתך פרישה מהנבחרת הינה דבר לגיטימי או עלבון כלפי המדינה? בטח שלגיטימי, אני בכלל מופתע מכך שאין יותר שחקנים שאומרים לא לזימונים בגלל עייפות\חוסר חשק\המנעות מפציעות וכו'. הפרנסה מגיעה מהמועדונים, הנבחרת זה סתם דבר נחמד שחשוב לאחדים יותר מאחרים.

    8. כאשר קבוצתך משחקת רע במיוחד ומפסידה, לדעתך נכון לעודד אותה או לשרוק בוז לשחקנים? מתי קבוצתי לא משחקת רע? במהלך המשחק רק לעודד, אחרי אפשר לשרוק בוז (ולגנוב להם את הגלגלים מהרכבים כמובן).

    9. האם לדעתך התקשורת הישראלית מחמירה ביחסה לכדורגל הישראלי, מקלה איתו או מתייחסת אליו כראוי? לא יודע.

    10. איזה תחושות מעוררים בך שחקנים שמנצלים את פרסומם מהכדורגל לטובת מטרות פוליטיות? שאלה קצת מוטה מעצם הבחירה במילה ניצול...מבחינתי זה לגיטימי לחלוטין. בן אדם שמאמין במשהו ויש לו את הדחף לקדם את הנושא בוודאי שישתמש בכל הכלים שעומדים לראשותו. לא רואה בכך דבר שלילי.
     
  2. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    1. הדבר היחיד שהפריע לי במעבר מאופל לבי-ווין זה הלוגו המכוער של חברת ההימורים, מה גם שחוזה האימוץ עימה נכנס לפועל קצת אחרי פרשיית השחיתות אז זה היה קצת מטריד אבל בעיקרון אין לי בעיה עם זה.

    2. אולי יותר את שיטות השיווק של האמריקאים שבזה הם מצטיינים, תקרת שכר זו גם אופציה אבל כל השאר? גם לספורט האמריקאי יש חולי. אני ממש נגד ליגה אירופאית סגורה למועדוני העילית.

    3. לא.

    4. אין יותר מידי שחקנים מאז שהתחלתי לאהוד את מילאן שעברו ליריבות הגדולות, רובם עזבו מחוץ לאיטליה, את הבגוד האוקראני אני מתעב על רקע עיתוי והסיבות לעזיבתו ואני שמח עם הדרך שבה הקריירה שלו התמשכה אבל יחד עם זאת אני מעריך את התרומה למועדון, קאקה? מעריך אבל לא אוהב הכל בעזיבה הזו.

    5. לא, קשה לי להאשים אותם כי גם אני פחות מסתכל בליגה ובמכבי חיפה, הרבה בגלל הרמה והרבה בגלל שאחרי שאתה מתרגל לרמה אחרת ומבקר באצטדיונים באירופה קצת קשה לחזור לקרקע.

    6. תלוי מאוד, בעיקרון אבל לא מעניין אותי מה הם עושים מחוץ למגרש כל עוד הם נותנים הכל בתוך המגרש.

    7. תלוי באיזה גיל, אם הוא בגיל צעיר לדעתי הוא צריך לתרום לנבחרת אבל בגיל מאוחר כמו שאני מצפה משחקן לדעת לפרוש או לעזוב את המועדון שהוא רוצה שאינו יכול לתרום כבר כך גם ברמת הנבחרות.

    8. לשרוק בוז זה רק מתי שרואים שהשחקנים לא נותנים הכל בשביל המשחק ובשביל המועדון. אחרת צריך לתמוך בקבוצה גם ברגעים היותר קשים.

    9. מחמירה מידי, בדיוק כמו העלאת הציפיות בכל קמפיין לטורניר רק כדי לרסק את כולם אחרי הכישלון התורן.

    10. אם זה לצרכים חיוביים אז למה שיהיה איכפת?
     
  3. Andrea Pirlo Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/05
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. במקרה הקבוצה שלי כבר הייתה קשורה בעבר עם חברת הימורים כספוסנסרית הראשית והאמת? לא ממש הפריע לי. הימורים זה חלק מהספורט וbWIN זאת חברת הימורים גדולה ומוכרת שאין שום חשד להיותה לא חוקית או משהו. יותר מציק לי שיש לנו עכשיו חברה של שייחים מאמירטים כספונסרית ראשית.
    2. חלקם. אסור בשום אופן להביא לכדורגל את כל הקטע של הטריידים למשל כי זה פוגע בזכויות השחקנים, אבל מגבלות שכר למשל יכולות לעבוד ולעזור לשיוויוניות.
    3. ממש לא. מעדיף לראות את הקבוצה שלי מנצחת בדרך חוקית ולא מאיזה פאק של השופט. מה שכן הפסד מטעות שיפוט הרבה יותר מעצבן מהפסד רגיל.
    4. זלאטן, בן אדם מגעיל בפני עצמו, היה גם סוג של סמל באינטר, טוב לא סמל, אבל סופרסטאר, הוא עבר אלינו ואני דיי שמחתי על זה ובירכתי על אהדתו. כששבצ'נקו לעומת זאת עזב אותנו אז לקח לי שנתיים-שלוש להתגבר על השנאה כלפיו. זה דיי עונה על השאלה שלך...
    5. לא. המוצר לא מספיק טוב כדי למשוך את האוהדים ה"איכותיים", אלא בעיקר או כאלה שלא ממש מבינים בכדורגל או כאלה שפשוט גדלו על קבוצות מסויימות. כשהמוצר ישתפר, האוהדים יתחילו להגיע.
    6. תלוי עד כמה הם לא סימפטיים. אבל, אם להביא דוגמא עדכנית, כשזלאטן הצליח תוך יום אחד גם לריב עם סאקי בשידור ישיר וגם לבעוט בסטראסר ללא שום סיבה זה הכעיס אותי.
    7. דבר לגיטימי לגמרי, אם היא נעשית בגיל מאוחר, אחרי שהשחקן תרם את שלו. אם מדובר בפרישה בגילאי ה20, בגלל רצון "להוריד את העומס"אז זה מגעיל ולא לגיטימי, אבל גם בקושי קורה.
    8. אם זה קורה פעם אחת או פעמיים, אז אפשר להתייחס לזה בהבנה ולעודד אותה לקראת ההמשך, אבל ברגע שזה הופך למגמה גם שריקות בוז הן לגיטימיות.
    9. חלק מקלים, חלק מחמירים. ליגת העל כרגע נמצאת איפשהו בסוף העשירייה השנייה של הליגות באירופה. אם אנחנו מודדים רק לפי השפיץ שלה(הפועל,מכבי,חיפה) אז היא אפילו קצת יותר למעלה מזה. משמע, אנחנו לא לגמרי פח ויש עשרות ליגות פחות טובות, אבל גם אין לנו פה איזה ליגה אדירה כמו שאופירה אסייג וחבריה לפעמים מנסים להראות.
    10. אין שום בעיה אם נגיד מדובר בג'ורג' וואה שלקח את הפרסום שלו כדי לנסות לשקם את ליבריה בדרך פוליטית אז אין שום בעייה עם זה וזה אפילו מבורך. אם היו מקרים(לא זוכר כאלה) ששחקן ניסה בכוח לדחוף את עצמו לפוליטיקה רק בגלל היותו מפורסם אז זה חמור.