לילך- למרות שמעולם לא יצא לי לפול על טסטר ערבי, הסיבה די פשוטה- ברגע שבנאדם עובר עשרה מבחני תיאוריה ו-20 מבחנים מעשיים, הנחת היסוד היא כי הוא כבר מומחה גדול בהליך וכן מנוסה ביותר. מכאן, שסביר שהוא טיפש מספיק לא להתקדם לשום ג'וב נחשב יותר, אבל חכם מספיק כדי שלא יצטרכו להסביר לו איך מעבירים טסטים. סרג'יניו- כנראה שהצורך להפסקה ממוסדת עבור אכילה בבית הספר היסודי נובעת בעיקר מתוך החשש שהילדים הצעירים ישכחו לאכול, או לחלופין יוותרו ללא אוכל במהלך היום ויסבלו מחולשה. כאשר ישנו מבוגר בסביבה, אשר משגיח כי כולם אוכלים, לא קיים החשש כי הילדים יוותרו רעבים וחלשים. לכן, זכורה תמיד התמונה של המורה שמכריח את כולם לתת 'קצת מהסנדביץ' לילד ששכח. סרדוניק- את הפרדוקס המוכר הזה יצא לי להביא בפני אחד מאותם מנסים-להחזיר-בתשובה, שהתאמצו יותר מדי לחינם להסביר לי שיש אלוהים. התשובה שלו היתה ברורה- "כן!" אלוהים יוכל, ואף יברא סלע שהוא אינו יכול להרים. או אז, יעצים מיד את כוחו וירים את הסלע! והנה, כך נשאר אלוהים כל יכול ועוד פעם הדתיים לא יכולים לראות בשבת כדורגל... סרדוניק2- כמו שכבר נטען פה התשובה מצויה בגיאוגרפיה. האדם, כחלק מהטבע, מתאים את עצמו לתנאי הסביבה, ופיגמנטציה מסוג זה מקורה בתהליך מסוים של "שיזוף" שהביא את השחורים להסתגלות נוחה יותר לקרני שמש (פיגמנט שחור, כצבע השחור, מתמודד עם צבעים טוב יותר). וואו איזו שטות!!! ושאלה משלי- על הזבוב והרכבת זה פרדוקס, אולי אפילו קצת מוכר, אבל בואו נציב סיטואציה שבה זבובון קטנטון מתקדם במעוף אל עבר רכבת. הזבוב משייט במהירות של 4 קמ"ש ושוקל בערך 10 גרם. הרכבת "טסה" במהירות של 250 קמ"ש על כל 100 הטונות שהיא שוקלת. שני העצמים נמצאים במסלול התנגשות חזיתי. מתוך הגיון, הזבוב יתקדם עד לפגיעה עם הרכבת, יעצר, ואז ימשיך בכיוון ההפוך, דבוק בחוסר אונים לחלון של הקטר. לפני הפגיעה, המהירות של הזבוב תהיה 4 אחרי הפגיעה, המהירות של הזבוב תהיה 250- (מהכיוון הראשוני שלו) בזמן הפגיעה, המהירות תהיה...0?! האם ייתכן שאפילו לשבריר שניה הזבוב הקטנטן עצר את כל הרכבת הענקית?!
לא, לא נראה לי שאם הזבוב נע ב0 קמ"ש [לא נע] זה מחייב שהרכבת תיעצר גם כן.. פשוט השינוי כיוון לקח שבריר שניה.
חחחח אמפלמן, זה מזכיר לי את השאלות בפיזיקה.. לפי חוק שימור התנע המהירות כפול המסה של הזבוב ועוד מהמהירות כפול המסה של הרכבת לפני ההתנגשות יהיו שווים למהירות כפול המסה שלהם אחרי ההתנגשות. בגלל שהזבוב נדבק לרכבת המסה של הרכבת עלתה ב10 גרם ואז זה אומר שהמהירות תצטרך לקטון קצת(אבל ממש ממש קצת...) כדי לשמור על התנע.. אז הזבוב לא מצליח לא לעצור את הרכבת, ואפילו לא קרוב לזה, אבל הוא כן מצליח להאיט אותה באיזה 0.0000001 מטר לשניה..
מה אתה בא אליי בטענות יחופר?! קטלק "הפסקות ממוסדות עבור אכילה בבית הספררר" פחחחחח חיפשתי את מה שבלדד הזה כתב אבל לא מצאתי ... אמן מישהו פה ימצא להשתיק אותך
מישהו כתב את זה פה קודם חחח אה הנה "בתקופת ימי הביניים, היו מורדים באחת הממלכות באנגליה, שהיו ידועים ביכולת הירייה בחץ וקשת שלהם (תדמיין משהו סטייל רובין הודים כאלה). אם אנשי הממלכה היו תופסים את המורדים, הם היו חותכים להם את האצבע השלישית, כדי שלא יוכלו לירות יותר בחץ וקשת. כשהקשתים היו רואים את שומרי הממלכה רודפים אחריהם, הם סימנו להם אצבע משולשת, שמראה שעוד לא תפסו אותם ושהם עדיין יכולים לירות בחץ וקשת, מה שבעצם נתן לתנועה הזו איזשהו פן של התגרות שהתפתחה עם השנים למה שהתפתחה..." מרסיליניו כתב.
ניסחתי את השאלה על הפנים כך שאני אשאל שוב - מי קבע ששעה זה 60 דקות, שדקה זה 60 שניות וכו'? כאילו מי המציא את היחידה הזו? פרדוקס נחמד. M_T_A - מה שאמרת לגבי חוק שימור התנע (שכן יש כאן התנגשות פלסטית) נכון אבל אתה מדבר על מהירות הרכבת אחרי ההתנגשות ותיאורתית לפי חוקי הקינמטיקה ברגע ההתנגשות אכן לחלקיק שניה מהירות הזבוב היא 0...
המהירות של הזבוב תהיה 0 בחלקיק זמן כלשהו כי המהירות שלו משתנה מ4 למינוס 250.. אז הוא צריך לעבור דרך ה0 מן הסתם. אבל השאלה היתה האם המהירות של הרכב תהיה 0 בשלב כלשהו והיא לא תהיה.