שבדיסון ודנמרקסון הלכו לים - שבדיסון טבע, מי נשאר?

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏30/5/10.

  1. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאכזב. מאכזב מאוד להפסיד בצורה הזו. כל כך כואב לקבל שער שכזה עם פתיחת המחצית השנייה. עמדנו כל כך יפה וכל כך נכון במחצית הראשונה. סגרנו בצורה מושלמת את ההולנדים, עקצנו שצריך במתפרצות תוך התעשטות מהירה ומעבר מהיר מהקישור להתקפה שיכל להוריד אותנו עם קצת מזל ליתרון במחצית.

    השער של סימון פאולסןהוא אחד האכזריים שאני זוכר. יכול בהחלט להרוס טורניר שלם. גם ההתפרקות המנטלית הזאת בסוף כלל לא מצאה חן בעיניי. אנחנו מאוד אימפוטנטים מבחינה התקפית. ברגע שבנדטר הוחלף כמעט ולא היה מי שיעשה את "הבלאגן" באיזור החצי ההולנדי ונותרנו עם משחק מאוד שבלוני נטול כל פן יצירתי. במשחקים נגד יפן וקמרון בהם נהיה חייבים לתקוף לא הולך להיות פשוט בכלל. למרות שאני מאמין שבמשחקים הללו החוד יקבל דחיפה חזקה יותר משחקני הקישור שהתמקדו הפעם בעבודתם ההגנתית וראינו אותם מעט מאוד באיזור הרחבה ההולנדית.

    מסתכלים קדימה, במוצ"ש כבר משחק המפתח מול קמרון. דבר מלבד ניצחון אינו בא בחשבון.
     
  2. Andrea Pirlo Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/05
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דנמרק לטעמי אחת הנבחרות האירופאיות החלשות בטורניר וחשבתי כך גם לפני המשחק היום.
    חילוף הדורות לא ממש התבצע שם, אין שם אף שחקן בשיא הקריירה מלבד אגר . כולם או לפני השיא או אחריו.
    שחקנים כמו יורגנסן,גרונקיאר,פאולסן,סורנסן ורומדאל כבר עשו את שלהם, אבל עדיין משחקים בנבחרת כי פשוט אין מי שיחליף אותם. הכשרונות הצעירים הלא רבים, עדיין נורא צעירים ויגיעו כנראה לשיאים רק במונדיאל הבא או אפילו בעוד 2 מונדיאלים, הכוונה היא בעיקר לקייאר ואריקסן.
    ועם מה נשארנו? עם אגר אחרי עונה לא מדהימה ובנדטנר חצי פצוע... חששני שזה לא יספיק גם נגד קמרון ויוון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/6/10
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,728
    פירלו

    אמנם נבצר ממני מלראות את המשחק היום (גם כן אזרחות... עוד מקצוע מיותר) אבל אני חושב שאתה טועה, גם לגבי המשפט הראשון וגם לגבי המשפט האחרון בעיקר. כשיש לך נבחרות כמו יוון, סלובניה, סלובקיה ושוויץ שבלי שום ספק נופלות בהרבה מהדנים, להגיד שהיא בין הנבחרות האירופאיות החלשות בטורניר זאת הכללה מאוד לא נכונה לדעתי. שנית, אגר אחרי עונה מצוינת במדי ליברפול, אמנם הקבוצה הייתה חלשה אבל הוא היה נקודת אור רצינית וגדולה מאוד. אני חושב שלמרות ההפסד דנמרק תעלה לשלב הבא.
     
  4. Humberto Suazo Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהחלט נכון שמוגזם להגיד שדנמרק היא מהנבחרות האירופאיות החלשות שכן אפשר לספור על יותר מיד אחת נבחרות יותר חלשות ממנה , יוון למשל שתומר גם הזכיר.

    אבל אני לא יכול להסתיר את העובדה שבניתי על דנמרק כהפתעת המונדיאל והם פשוט שיחקו אפור למדי מול הולנד, אומנם זה המשחק הכי קשה שהיה צפוי להם ברור אבל ציפיתי ליותר. אני מאמין שאם קמרון תשחק כמו היום מול יפן , בלי יכולת מסירה בשיט ואם אטו ימשיך בשינה שלו דנמרק לא תתקשה מול האפריקאית.
     
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,728
    היום משחק של חיים או מוות לדנים מול קמרון. יהיה מעניין לראות איזה שינויים אולסן יעשה (אם בכלל) לקראת המשחק הזה שאותו דנמרק חייבת לנצח אם היא רוצה לעלות לשמינית גמר.
    אני בהחלט חושב שהם עדיפים על הקמרונים והם צריכים לנצח פה ובצורה משכנעת.
     
  6. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניצחון חשוב מאוד הערב על הקמרונים. נכון שהוא שווה ערך לתיקו למען האמת מכיוון שעדיין לא מספיק תיקו עם היפנים כדי לעלות ואנחנו חייבים לגבור עליהם בשביל הכרטיס לרבע הגמר. ובכל זאת, הניצחון הזה הוא בעיקר זריקה מוראלית חזקה מאוד בעקבות ההפסד להולנד. הוכחנו שאנחנו מסוגלים לחזור מפיגור, לסגור נהדר את החלק ההתקפי של נבחרת כמו קמרון ולהראות הרבה מאוד אופי. אני לא זוכר מתי באיזשהו טורניר גדול דנמרק הפכה את הקערה על פיה וחזרה מפיגור לניצחון.

    ובכל זאת, יש הרבה מאוד ליקויים במשחק. נתחיל מההגנה. אוי איזה טעות אומללה של כריסטיאן פאולסן. חמישה ימים אחרי שפאולסן אחד טעה בא השני והמשיך את השם הרע לשם הזה. גם העובדה שקיאר לא ישחק נגד היפנים לא מעודדת אותי. אגר לבדו שחקן ענק אבל יהיה לו קשה ללא העזרה של הבלונדיני הצעיר. בהתקפה, תומאסון ובנדטר עדיין מאוד מאוד כבדים. היו הרבה התקפות שהיו צריכות להתקדם הרבה יותר מהר אלמלא האיטיות שלהם, מזל שיש את רומדהאל שמבחינתי הוא המצטיין הערב. לא הפסיק לנסות, עזר בהגנה שצריך, ראיית משחק נפלאה.

    משחק של להיות או לחדול מול יפן, lets go roligans! :aaa021:
     
  7. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    אני לא כל כך מבין את ההתלהבות מדנמרק. הם שיחקו די חלש היום, הרבה פחות טוב מקמרון, ורק משחק ענק של רומדהאל הפריד בין הניצחון להפסד. ההתקפבה של דנמרק בראשות בנדטנר מאוד כבדה. יורגנסן ופאולסן לא עושים כמו שצריך את העבודה באמצע.וההגנה החלק החזק של הדנים, תחסר את קייאר במשחק החשוב מול יפן.
    ליפנים חלק התקפי טוב סך הכל עם הונדה ומאצוי שמאוד הרשימו אותי מול קמרון. אני בהחלט חושב שיפן תעלה מהבית הזה.
    ומה נסגר עם ערוץ אחד שעל שלל פרשניו,שגריו ומנחיו, התבלבל בין קייאר לפאולסן??
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא כ"כ מסכים איתך. נכון שהתוצאה משקרת ולקאמרונים הגיע לפחות תיקו, אבל גם מיפן לא ראינו היום שום דבר מול ההולנדים והאמת גם מול קאמרון לא ממש התרשמתי. אני דווקא חושב שהדנים יכולים רק להשתפר מכאן ולטעמי הם ישיגו את הניצחון שהם צריכים מול היפנים. רומדהאל הוכיח שגם בגילו המתגדם הוא שחקן נהדר ואסור לשכוח שגם לדנמרק היו לא מעט הזדמנויות להגדיל את התוצאה.
     
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,354
    לייקים שהתקבלו:
    4,710
    זו לא הנבחרת הדנית הגדולה בהיסטוריה, אבל כמו תמיד יש לה יסודות איכותיים טובים שתמיד נותנים לה סיכוי לפחות לעלות שלב מבית כזה, שהוא לא הכי קשה אבל בטח לא הכי קל. יש משהו פשוט חמוד בלראות את רומדאל שוב מפתיע על במה כזאת. דווקא ההגנה למרות השמות המבטיחים נראתה ממש לא טוב, וזאת בלי קשר לאיבודים הטפשיים של שחקני הקישור שרק הפכו את המלאכה שלה ליותר קשה. אני מאמין שדנמרק תנצח את יפן ותעלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/6/10
  10. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם בוחנים את יפן ודנמרק באובייקטיביות, שתיהן לא משהו עד עכשיו. יפן מסתגרת ולא מצליחה לצאת יותר מדי להתקפות ודנמרק קבוצה באמת כבדה, ומה לעשות שקמרון גם כן לא היתה מציאה במונדיאל אם היא לא הצליחה להוציא אפילו נקודה אחת מול השתיים. אתמול התלהבתי, חשבתי שיהיה משחק צמוד ומעניין של יפן מול דנמרק. היום, אחרי שהתפכחתי מעט, אני חושב שנראה עוד בונקר של יפן. נראה לי גם שיפן לא יאבדו את העשתונות כמו קמרון ויעלו.
     
  11. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאכזב, מאכזב מאוד. טורניר עגום מאוד של הנבחרת של מורטן אולסן שלראשונה בתולדות הנבחרת לא מצליחה להפעיל משלב הבתים. דווקא מבית לא הכי קשה שבעולם, אבל כנראה שהנבחרת הנוכחית לא מספיק טובה ועצם העובדה שאנחנו כאן על חשבונה של שבדיה זה הישג גדול בפני עצמו.

    ההגנה נטולת סיימון קייאר הייתה היום מתחת לכל ביקורת. גם סורנסן היה נוראי, אחד המשחקים הגרועים בקריירה שלו. הגול הראשון של הונדה היה נטו באשמתו וזה חיסל מוקדם מאוד את הסיכוי של הרוליגאנס להעפיל לשמינית הגמר. ההתקפה הייתה ונשארה אנמית לכל אורך הטורניר. בנטדר היה רחוק מהציפיות של האוהדים הדנים, תומאסון בגילו כבר לא חד כפי שהיה ומי שעקב אחריו עוד לפני הטורניר לא הופתע מהכושר הירוד שהציג, למרות שבכל זאת הוא מסיים עם שער אחד לפחות, אני לא זוכר טורניר בו תומאסון נטל חלק ולא הבקיע למעט יורו 2000. רומדהאל עוד ניסה אבל בטורניר כה חלש של יתר השחקנים סביבו כמו גרונקיאר, יורגנסן וכל השאר באמת שגם הבלחה שלו מול הקמרונים כבר לא שינתה דבר. מאמין שזו אינה הבלחה חד פעמית של הכדורגל הדני ואנחנו נזכה להשתתף בעוד טורנירים ועוד מונדיאלים. עובדים נכון בדנמרק ואת הפירות קוצרים בסופו של דבר.

    קשה לי להעריך אם אולסן ימשיך או לא, מצד אחד הוא נחל הצלחה אדירה במוקדמות אך בטורניר עצמו התוצאות רחוקות מלהשביע רצון. סומך על ראשי ההתאחדות הדנית שידעו לקחת את ההחלטה הנבונה והחכמה ביותר עבור הנבחרת.

    להתראות ב2012.
     
  12. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אולסן כבר איזה עשר שנים בנבחרת הדנית,לא? לא יתנו לו עוד איזה כמה קמפיינים?

    השאלה הגדולה אם יש מאמן אחר שיכול להוציא יותר מהנבחרת הזאת, יש לה אכן כשרון ברגליים.