שובה של ליגת האלופות - ניצחון גדול לליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י תומר22, ‏19/2/08.

  1. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צריך להפתיע ולבוא ולזיין אותם, להראות מי בעל הבית באירופה. גם אם "נזיין" אותם בהפסד 3:2 זה יהיה טוב. להבקיע, להבקיע, להבקיע, לא משנה איך.
     
  2. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רומא אחת הקבוצות החלשות ביותר במפעל הזה. 2 הגולים שלהם היו תוצאה של מקריות וחוסר חשיבה שלנו בהגנה. ריאל הייתה הרבה יותר טובה, החזיקה בכדור הרבה יותר, בעטה לשער פי 2 מרומא. אבל איכשהו הקבוצה המגעילה הזו הצליחה לנצח..

    פשוט לא יאומן..
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פשוט פראיירים!
    לכולם ברור מי הקבוצה הטובה ביותר. במשחק חוץ באיטליה היינו הרבה יותר טובים מרומא, שבהחלט גנבה שני שערים משתיים וחצי התקפות בודדות שלה, כאשר כל המשחק היא בבונקר מוחלט. בברנבאו אם לא נעבור אותם לא מגיע לנו להיות ברבע הגמר, הם קבוצה חלשה מאוד, פשוט ככה. חבל שבכל משחק ההגנה עושה את הטעות היומית. היינצה מסתבך עם הרחקת כדור פשוטה והסוף ידוע.
    כל שחקני הקבוצה תפסו אמש יום חלש מאוד, פרט לראול ורובן ולמרות זאת הצלחנו להביך את ההגנה של רומא ולהגיע למצבים. רובן היה תענוג במחצית הראשונה - הוא עשה צחוק משחקני רומא ועשה עבודה של שניים, פעם בימין ופעם בשמאל, אם הוא לא נפצע אז שוסטר פשוט טיפש, הוא היה חייב להשאיר אותו על המגרש. אני מאוד לא מרוצה מניהול המשחק של שוסטר. הזילזול בהיגואין מעצבן. דרנתה שנכנס הכין מצב מצויין לרוד(חלש, נמאס כבר מהכבדות הזאת, איפה רוד של שנה שעברה?), אבל במצב אחד שעבר כבר את השומר שלו הוא ניסה לסחוט פנדל בצורה מעוררת רחמים וחבל. היה צריך לעשות שינוי הרבה לפניכן כי במהלך המחצית השנייה הקבוצה שיחקה בטיפשות.
    גאגו עשה מספר מהלכים יפים בהגנה, אבל בהתקפה לא הפסיק למסור ליריב. אצל דיארה אין חדש תחת השמש וגוטי היה קטסטרופה. נמאס גם ממיגל טורס שלא יודע לתת פס קדימה.
    נקודת האור היחידה מהמשחק הזה- ראול עם שערו ה-60 בליגת האלופות, אין עוד מלבדו. משחק טוב שלו יחסית אמש.
    אני מאוד מאוכזב שהפסדנו לקבוצה חלשה כמו רומא, אני אחד שאוהב לראות סטט' והמאזן שלנו בגרמניה, איטליה או אנגליה מאכזב, כמעט ולא ניצחנו בחוץ אף פעם. ישנה ירידת מתח בקבוצה, זה הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. הקבוצה לא מגלה אופי בחוץ, ההגנה עושה שטויות והתחושה היא שלילית.
    נקווה ששוסטר בברנבאו יעלה עם רובן ורוביניו באגפים, באמת שחייבים לתת לרומא(השחקנים שלה פשוט ליצנים, נפלו מהרוח, השיפוט גם היה קטסטרופה אם כי לא היה הגורם להפסד) בראש.
    http://www.realmadrid.co.il/spaw/season0708/roma3.Xxx
    60... הספירה נמשכת...

    Giallorossi, חבל מאוד שאתה ראית לצערינו משחק אחר. רומא בעטה לשער פעמיים. מלבד הגול של ריאל, היו מצבים לראול(נגיחה ליד העמוד עוד במצב של 1-0), בעיטה של רוד לקורה, בעיטה של ראמוס ליד הקורה ועוד...


    * הכרטיס האדום שספגה אינטר בשלב מוקדם יחסית, בוודאי שלא הפריע לליברפול, אך צריך לתת לה את הקרדיט. אינטר הייתה פשוט קטסטרופה לפי מה שהבנתי(תקציר). ליברפול יצרה המון מצבי הבקעה ודווקא את השערים שלה כבשה עם קצת מזל(הגול של קאוט), או טעות שוער(נכון שג'רראד בעט מדוייק, אבל ממרחק כזה אסור לשוער ברמתו לספוג). המבחן הגדול של אינטר יהיה בגומלין, אני אישית לא מאמין שהיא מסוגלת לעבור. מדהים איך בצ'מפיונס הקבוצות שוכחות מהמצב הרע במפעלים האחרים.
    ומילה על מטארצי. אני שונא את השחקן הזה עוד בעקבות התקרית עם זידאן. הוא פשוט טמבל. הוא יודע שיש לו צהוב, למה הוא מושך בחולצה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/2/08
  4. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    זה בדיוק איך שריאל מדריד מנצחת במשחקי חוץ בליגה הספרדית, יוצאת למתפרצות קטלניות ומסתגרת. אז מה פתאום אתם באים בטענות לרומא? אפשר לחשוב גם איזה כדורגל ריאל הציגה, לא יותר מהחזקת כדור לא יעילה בגרוש ובעיטות יאוש מ40 מטר.
    רומא בסה"כ קבוצה שכיף לראות, נפלה על יום רע ומה שטוב זה שגם ביום כזה הצליחה לנצח את ריאל.
     
  5. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תיקנתי. ככה זה כשמפסיקים לראות משחק בדקה ה-90 ובטוחים שהנה נתפס עוד משחק בווינר.

    המהלכים הכספיים שלהם גובלים בגאוניות, לא כאן נעוצה הבעיה. במשך השנים האחרונות הם ידעו להביא שחקנים יחסית בזול ובד"כ מהשוק הצרפתי (אסיין מבאסטיה, אבידאל מליל וכך הלאה) ולמכור אותם בסכומי עתק. אסיין הלך, בא דיארה ואחריו טולאלן. יש מחזוריות ללא פגיעה בפן המקצועי. הבעיה השנה הייתה שלא נמצאו הפתרונות המתאימים לעזיבות של מאלודה, אבידאל וקסאפה - בעיקר מבחינה חברתית. תוסיף לזה מאמן שבא ורצה ליצור מחדש בלי להתחשב במה שעומד לרשותו, ותקבל צרות.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פער האיכויות בין סלטיק לברצלונה הוא פשוט עצום. מעבר לזה שהסקוטים כמובן הולכים הביתה בתום שני המפגשים, ברצלונה מסוגלת לנצח היום ולהבקיע יותר משער אחד בחוץ. ברצלונה במשחקי החוץ הקשים בליגה הספרדית לאחרונה השתפרה מאוד. היא לא הפסידה לאספניול וסביליה וניצחה את סראגוסה. רונאלדיניו לא כל-כך הגיע לעונה הנוכחית, אבל שחקן גדול מתעורר במשחקים גדולים והוא יכול 'לחזור לחיים' היום. הייתי רוצה לראות את 'ארבעת המופלאים' של ברצלונה, משחקים בייחד ב-20 דקות האחרונות, זו יכולה להיות חווית כדורגל. אני באמת חושב שברצלונה יכולה לגמור את הסיפור שם.

    ארסנל בליגה האנגלית מרשימה. היא מובילה על יונייטד שלטעמי הכי חזקה באירופה כרגע, ב5 נק' והיא מצליחה להתמודד עם פציעה ארוכה של ואן פרסי, שאם היה משחק אולי הקבוצה הייתה נראית עוד יותר טוב. אני מאמין שהתבוסה בגביע לא תשפיע. ארסנל כרגע בכושר הרבה יותר טוב, אבל מילאן זו מילאן ובשלבים המכריעים בליגת האלופות היא מתעלה - כמו אשתקד. אנצ'לוטי הולך על מערך הגנתי מאוד שרוצה 'לצאת בשלום', אבל אני חושב שההגנה של ארסנל לא מספיק טובה ומילאן בהחלט יכולה לגנוב גול חוץ. לטעמי לארסנל לא יספיק ניצחון בהפרש של שער אחד, לקראת ההמשך. חכם יעשה וונגר אם יישחק עם וולקוט באגף ולא עם אבואה. פברגאס קצת בירידה לאחרונה וארסנל צריכה אותו בשיאו. אני חושב שיהיה משחק מעניין מאוד בין שתי קבוצות אטרקטיביות.

    היום יערוך ראיין גיגס את הופעתו ה-100 בליגת האלופות. שחקן מדהים ללא ספק שעשה המון בכדורגל ובוודאי אחד השחקנים הטובים בליגת האלופות מאז הקמתה במתכונת המקורית. את דעתי על יונייטד אמרתי. ליון לעומת זאת לא הרשימה אותי בכלל העונה. בניגוד להרבה קבוצות, אני חושב שליונייטד יש את האקסטרה שצריך כדי לזכות בגביע הזה. הם יודעים גם במשחקים חלשים מאוד שלהם לחלץ נקודות(טוטהנאם). הסגל שלהם פשוט אדיר והם פשוט קבוצה מפחידה. אני מהמר על תיקו לפחות בקטע של מנצ'סטר, בסיכום שני המשחקים ברור מי תעבור.

    פנרבחצ'ה - סביליה, חבל שהמשחק הזה לא מתקבל חשיבות גדולה. אז נכון שפנרבחצ'ה זו לא מילאן וסביליה היא לא ברצלונה, אבל אני חותם שיהיה משחק כדורגל התקפי. לא קל לנצח בתורכיה, המגרשים מאוד ביתיים. פנר קבוצה שכבר ניצחה קבוצה חזקה כמו אינטר, אצלה בבית, והעלימה אותה בכלל מהמגרש. שחקנים כמו אלכס, רוברטו קרלוס ודויד, בקיצור לא משוכה פשוטה. סביליה העונה מגלה בעיקר חוסר יציבות, אך היא בתקופה טובה. אין לדעת על איזה צד היא תקום. מה שכן כולם יודעים - אסור להשאיר את פביאנו וקאנוטה לשנייה אחת לבד. דו קרב קשה, אני מאמין שסביליה עוברת בסיכום שני המפגשים.
     
  7. אלי אוחנה ג'וניור Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/07
    הודעות:
    1,068
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בליגת האלופות הניסיון והמסורת משחק בורג חשוב - מילאן מנצחת את התותחנים של ארסן.
     
  8. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי השידור המשולב היום בערוץ 2 כל מי שלא התקשר עדיין, חייב - פשוט חייב - להתקשר: 03-5687500. שלוחה 0. פשוט תגידו שאתם לא מבינים מה פשר השינוי הזה של הדקה התשעים. שלא יעלה על הדעת שאת המשחק הכי מסקרן במחזור ישדרו לא באורח מלא, כאשר ערוץ הספורט ישדר רק משחק אחד במלואו. תאיימו להתנתק מחבילות התוכן של הערוץ.
     
  9. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זאת אומרת ישדרו אותו לא במלואו?
     
  10. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שידור משולב בין ארסנל-מילאן וסלטיק-בארסה, עד כמה שהבנתי.
     
  11. Tony Adams Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    5,889
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק המרכזי יהיה המשחק באמרויות, אבל בגולים, ואולי גם בהזדמנויות, ערוץ 2 יעבור למשחק בין ברצלונה לסלטיק.
     
  12. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    uritotti


    "זה תמיד נראה טוב לומר דברים בדיעבד. כי אני לא רואה כאן שורה של טענות לגראנט על כך שהוא בא לשחק על תיקו אפס ביוון ויצא עם תוצאה נהדרת. אולם, דברים היו נראים לגמרי אחרת עם קארבליו היה מקבל אדום בדקה ה-30 ואלכס היה נפצע מאוחר יותר."

    מה הקשר לבדיעבד?
    כיום לחזור בלי שער ממשחק חוץ זה עושה את הדברים לקשים הרבה יותר,
    יותר מדי קבוצות נענשו בעבר כשחשבו כי לחזור עם תיקו 0 ממשחק חוץ זו תוצאה טובה כי אפשר יהיה לסיים את הסיפור בבית ולכן גם
    צ'לסי יצאה עם תוצאה רעה ביוון,גול חוץ של היוונים,כל תיקו עם שערים וכל היתרון של צ'לסי מבחינת ההרכב או הסגל הולך לאיבוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/2/08
  13. john Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    1,123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לצערי אני חייב להסכים איתך. צ'לסי הוציאה תוצאה פתוחה, תוצאה שממש מסכנת את הסיכויים שלנו להעפיל לשלב הבא. בבית ביוון אולימפיאקוס הציגו כדורגל נהדר, תקפו הרבה. למרות זה פלוראן מאלודה השתפר בהרבה יותר ממה שהיה אחרי שקיבל את ההזדמנות שלו. ובעייני זה היה משחק דיי שווה. וגם התוצאה כזאת. הייתי מעדיף לסיים את המשחק בניצחון 1-0, אבל להציג כדורגל גרוע. החורים בהגנה של אולימפיאקוס היו אטומים היטב, לא נתנו לנו מרווח ולא נתנו לנו את ההזדמנות לבעיטה המכריע הזאת לשער שמסתיימת ברשת. ככה שלונדון אין מקום לטעיות, כל תיקו שהוא עם מספר שערים פשוט מסוכן לנו ולא הולך . סרט של הפסד אני לא רואהף למרות שהכל יכול לקרות בנפלאות הכדורגל. בגלל זה אני חושש מתיקו. אנחנו צריכים מההתחלה להשחיל לפחות 1-2 גולים, ולגמור שמה את הסיפור. אסור להכין לעצמו את ההדחה. אני מקווה שהשחקנים חושבים כמוני, ומפנימים את זה באותה צורה כמו שאני.
     
  14. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הקבוצה המגעילה הזאת נמצאת בכושר הירוד ביותר ב3 שנים האחרונות, ובכל זאת מצליחה לנצח את הקבוצה המדהימה ממדריד. כמו שאמר קאפלו, אם רומא הייתה מגיעה למשחק עם הכושר של לפני חודש היא הייתה גומרת את המשחק.אני לא מצפה ליותר מדיי כדורגל בשבועיים שרומא פוגשת את יובה, ריאל, פיורנטינה, אינטר ועוד פעם את ריאל בספרד מהסיבה הפשוטה שאין לקבוצה אפשרות לתת מנוחה לשחקנים הבכירים בסדרה של משחקים כל כך קשים. למרות זאת אני אופטימי לקראת הגומלין והייתי קונה הפסד מינימלי מרובה שערים. כידוע ראמוס לא ישחק ויהיה נחמד לראות מאצ' אפ בין מנסיני לסלגאדו.