שחקנים תחת חוזה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י The_Arsenal, ‏19/7/09.

  1. john Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    1,123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה להתנשא אבל?
     
  2. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא לא מתנשא הוא מגיב באותה צורה.

    אי אפשר לפקח את החוק, ולדעתי כמו שמקס אמר-זה יכניס אותו מתחת לשטיח, לא יותר מזה. השחקנים עדיין ידברו בטלפון, רק לא ידברו עם התקשורת על זה. אז תשמע יותר קלישאות מהם, יופי. אתה רוצה לפתור את זה, לא?
     
  3. Red Left Winger Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    2,702
    לייקים שהתקבלו:
    0
    THE ARSENAL , מה שאתה עושה זה מה שעושים זקנים בפיצוחיות השכונתיות, משחקים שש בש וזורקים הצהרות לאוויר.

    "צריך שלום במזרח התיכון", סבבה, צריך, עכשיו לך תפטור תבעיה הזאת.

    אותו דבר אתה "צריך לאכוף את החוק הזה", סבבה, צריך, עכשיו לך תציע דרך לפתור את הבעיה הזאת.



    הרי אין פיתרון ממשי לא לי ולא לך, ל"בעיה" הזאת(שהיא בעיה רק בגלל שעוד לא שכחנו את ערך הנאמנות שהיה פעם ונותר באחוז מזערי בכדורגל). לזרוק הצהרות לאוויר שצריכים לפתור את הבעיה זה דבילי כל עוד אין משהו שאפילו קרוב לפיתרון ממשי.
    מסכים שצריך להעניש שחקנים שמדברים על כך בתקשורת, זה לא פותר את הבעיה אבל זה נותן לך סיפוק מזה שלפחות לא תיתקל בה. מבחינתי זאת גישה ילדותית וממורמרת.

    אמרתי כבר, כדורגל היום הוא ביזנס. שחקני כדורגל משחקים לא רק בשביל ההנאה אלא גם ואולי בעיקר בשביל הכסף. כמו שלא תאשים עיתונאי/רופא/עו''ד שמקבל הצעה אטרקטיבית יותר מעיתון/רשת קופ''ח/משרד עו''ד כדי להשתדרג בשכר או באיכות מקום העבודה ככה גם אי אפשר להאשים שחקן ולהעניש אותו...הוא סה''כ מחליף מקום עבודה, הוא לא הפר את החוזה שהיה לו במקום העבודה הקודם, מקום העבודה הקודם קיבל פיצויים על כך שהשחקן עזב אותו, אלא אם תם לו החוזה.

     
  4. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה חוק בלי שיניים ואין טעם לאכוף אותו, ולטעמי זה לא ישנה אם יבטלו אותו לחלוטין. הרי ערכי הנאמנות והאתיקה בספורט נעלמו מהכדורגל כלא היו בעשר שנים האחרונות.

    לפעמים זה מרתיח אבל קשה להתפלא - כדורגלנים ברובם אהבלים והסוכנים שלהם כרישים עם דיפלומה - השילוב הזה די מצפצף על חוקים מהסוג הזה.
     
  5. The_Arsenal Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/07
    הודעות:
    4,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם סתם מכניסים לי מילים לפה. איפה אני אמרתי שאפשר לעצור שיחות טלפון פרטיות או את התופעה הזאת בשלמותה אני רק ציינתי עובדה - יש המון המון מקרים שבהם יש הפרה בולטת של החוק הזה, כזאת שהיא נראית לעין, או שמעוררת חשד כבד, ובמקרים האלה לא ננקפת אצבע מצד מי שצריך לאכוף את החוק. אתם יכולים להתפלסף כמה שאתם רוצים אבל אלה הם העובדות בשטח. שאופ"א לא יעבדו עלינו או על עצמם.

    לאדון שון, מה שאתה עושה זה כמו שליברמן יבוא לביבי ויתווכח איתו אם צריך לפנות התנחלויות בהדרגה או בבת אחת (להבדיל), ולכן זה נראה לי מוזר. מה נפתחת? :aaaprot:

     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/09
  6. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חלקכם רושמים פה ש"כדורגל זה ביזנס" וגם מדברים על זכויות הכדורגלן.
    אני חושב שהכדורגל צריך לעבור מהפכה ושהכוח יחזור לידיים של הקבוצות.
    עם כל הכבוד לזכויותיו הסוציאליות של השחקן, הסיבה שהענף הזה מייצר את הכסף זה לא היכולת של שחקן X אלא המועדונים. שחקן כמו אדבאיור, ברגע שהוא עזב את ארסנל כבר לא מעניין אותי כפי שעניין אותי קודם. השייכות שלו למועדון שלי היא זו שעשתה אותו חשוב בעיניי. במציאות של היום נראה שזה לא ברור לשחקנים (וגם לא לחלק מהאוהדים, כמו שאני רואה כאן) שהשחקנים הם רק פועלים במכונה הזו שנקראת הקבוצה. נכון, יש להם תפקיד חשוב ומגיע להם להיות מתוגמלים והרבה עבור התפקיד הזה, אבל זו לא מערכת שיוויונית.

    אני חושב שהגיע הזמן להבין שהג'נטלמניות יצאה מהספורט (לצערנו) ואם זה ביזנס אז להתייחס לזה כמו לביזנס: מבנה NBA עם תקרות שכר ושאר מגבלות שמונעות ממועדונים מסויימים לשבור את השוק וגם משאירים את השחקן מחוייב קודם כל למועדון שבו הוא משחק.
     
  7. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    "עם כל הכבוד לזכויותיו הסוציאליות של השחקן, הסיבה שהענף הזה מייצר את הכסף זה לא היכולת של שחקן X אלא המועדונים. במציאות של היום נראה שזה לא ברור לשחקנים (וגם לא לחלק מהאוהדים, כמו שאני רואה כאן) שהשחקנים הם רק פועלים במכונה הזו שנקראת הקבוצה. נכון, יש להם תפקיד חשוב ומגיע להם להיות מתוגמלים והרבה עבור התפקיד הזה, אבל זו לא מערכת שיוויונית"

    זה לא מדוייק. שחקנים כמו רונאלדו ומסי מוכרים מרצ'נדייז ועוזרים למשוך קהל וצ'קים שמנים יותר ממפרסמים. דארן פלטשר ורפא מארקז, לא. המערכת לא שיוויונית כי היא לא אמורה להיות שיוויונית - אין עוררין שיש הבדל בתפוקה המקצועית ובתוצרת הכלכלית בין רונאלדו לבין קולו טורה, לכן הראשון צריך לקבל תגמול רב יותר מהשני.

    ולשחקנים יש חלק גדול בהכנסות של הקבוצה, במיוחד מבחינת מרצ'נדייז. תהיה בטוח שלשמות השחקנים יש השפעה עצומה על מכירת החולצות בעולם, ובעיני היא אף גדולה יותר מזו של הקבוצות. החולצה של בקהאם במדי ריאל לא נמכרה בקצב לא אנושי בגלל שסינים התאהבו בסמל של הקבוצה, אלא בגלל ששמו של בקהאם התנוסס מאחורה. כנ"ל לגבי דייגו ביובה, וכעת קאקה ורונאלדו בריאל.

    עניתי לו באותו טון שהוא פנה אלי. איך אתה קשור לזה בכל אופן? אתם בני דודים?

    The Arsenal
    את המרמור שלך על כך שעוד כוכב עזב את הקבוצה שלך לטובת יותר כסף אל תוציא עלי בבקשה, תודה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/7/09
  8. The_Arsenal Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/07
    הודעות:
    4,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה טון? איזה מרמור? מה אתה רוצה מהחיים שלי?
     
  9. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואיך זה סותר את מה שרשמתי?
    כן יש להם תפקיד חשוב בהצלחה הכלכלית, אבל בוא אני אשאל אותך ככה: האם מיליוני סינים היו קונים בטירוף חולצה של בקהאם אם הוא היה עובר לק.פ.ר או מאלגה?
    המועדונים נמצאים בעמדה שבה הם לא יכולים להגן בצורה טובה על הנכסים שלהם. השחקנים מקבלים את המטריית הגנה של זכויות של מועסק- ימי מחלה, חופשים וכו'. הגיע הזמן שהמעסיקים ייצרו מסגרת נוקשה שתשים קודם כל ומעל לכל את האינטרסים של המועדונים. העסק הזה קם ומתנהל בזכות המועדונים ומי שזה לא ימצא חן בעיניו שלא יהיה כדורגלן.