שלוש בראש; ולנסיה,סביליה וברצלונה מושלמות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/9/06.

  1. eman Member

    הצטרף ב:
    ‏27/6/05
    הודעות:
    672
    לייקים שהתקבלו:
    10
    ששם גול בדקה ה-90 אחרי 1 על 1 עם השוער של סוסיאדאד.
     
  2. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לשם שינוי, את המשחק לא ראיתי אז תגובות יש לי רק לגבי מה שבולט על פני השטח.
    א) לודוביק ג'יולי בינתיים מאוד מפתיע אותי לטובה. הוא מלא בטחון, לא מזכיר את אותו שחקן מפוחד של אמצע העונה שעברה. אמנם הוא עדיין mostly harmless מול הגנות מאורגנות, אבל לפחות בארסה מקבלת ממנו תפוקה מלאה. יתכן כי בעונה שעברה הוא פשוט סבל מה'שוק' של איבוד מקומו בהרכב, וכעת הוא כבר הסתגל למצב. תהיה הסיבה אשר תהיה, אני מקווה שג'יולי ישאר כך.
    ב) אני מקווה מאוד שספסולו המוחלט של אינייסטה היום יוביל למקום בהרכב מול ולנסיה.
    ג) אני מאוד, מאוד, מאוד מקווה שלא נראה את היוניצף שוב מול ולנסיה. אם זה הולך להיות קבוע, אין ספק שהייתי מעדיף לראות את דיוקנו של ביל גייטס על החולצה עבור סכום סמלי של 30 מיליון יורו.


    את המשחק של ריאל מדריד דווקא כן יצא לי לראות - לפחות 25 הדקות הנועלות שלו. די עצוב לראות את מדריד עכשיו. הם לא היו תחת שום סכנה ממשית אחרי השער של רייס, אבל הם עדיין נתנו לריאל סוסידאד לשלוט בקצב המשחק. כנראה ככה קאפלו אוהב את זה, אבל מה יהיה כשלקהל ימאס?

    שמח עבור אתלטיקו שידעו לנצח את המשחק החשוב הזה. עבור הבטחון האישי, הם חייבים לנצח 2-3 משחקים רצוף.

    עושה רושם שבטיס הקשתה מאוד על סביליה. חבל שלא יצא לראות את המשחק הזה. בכל מקרה, המחמאות לסביליה לא נגמרות. קבוצה מצויינת, אך חוששני שבעתיד הקרוב יגמר להם הקיטור.
     
  3. eman Member

    הצטרף ב:
    ‏27/6/05
    הודעות:
    672
    לייקים שהתקבלו:
    10
    דווקא אני מעודד במידה מסויימת אחרי המשחק אתמול.

    אחרי מחצית ראשונה משעממת וחסרת מצבים, ריאל עלו למחצית השניה עם יותר מוטיבציה ויזמו הרבה יותר התקפות על השער של סוסיאדאד.
    עדיין זה רחוק ממה שמצפים מקבוצה כמו ריאל,אבל כמה נקודות אור היו:

    רייס נתן משחק טוב והיה המצטיין לפי דעתי(גם אם הוא לא היה מבקיע)
    סיסיניו שיחק טוב, השתתף הרבה בהתקפה וגם עשה הגנה
    ההגנה לא עשתה טעות אחת כל המשחק(וסוסיאדאד לא הגיעו למצב רציני אחד)
    רוביניו עשה דברים יפים ברגע שנכנס

    ובכלל, אני מאמין שנשתפר עם הזמן, זה לא כמו הנצחונות המקריים בתקופת לושה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/06
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שלושת הקבוצות הכי טובות בספרד נכון לרגע זה מוליכות את הטבלה בצדק.

    סביליה הצליחה לנצח את בטיס 3-2 בביתה, היא אחת הקבוצות החזקות בעולם כרגע, אני לא יודע אם נראה אותה גומרת שנייה\שלישית או רביעית, אבל אליפות היא לא תיקח, אני כמעט בטוח בזאת, סביליה קבוצה מאוד מאוד חזקה, אבל אני חושב שיש קבוצות טובות ממנה, והיא לא תלך עד הסוף. בטיס של אירורטה כבשה צמד מרגליי סורביס המוכשר, אך לא הצליחה להשיג נקודות. אין לה מה לבוא בטענות או להצטער יותר מדיי, מבאס מאוד להפסיד דרבי, אבל אני לא רואה הרבה קבוצות לוקחת נקודות בפיחואן. קאנוטה של סביליה בכושר מצויין.

    ברצלונה מדברת בשלישיות עד עכשיו, היא בכושר נפלא. רונאלדיניו כבש גם הוא למרות משחק שלא היה בו יותר מדיי טוב. ג'ולי גם אותי הבקיע לטובה, יש לו בינתיים שני שערים אם אני לא טועה, נראה יותר טוב משנה שעברה. אטו ממשיך לכבוש בכל משחק. סנטאנדר קבוצה צעירה ולא רעה, אבל הליגה הספרדית קשה וצעירים לא מבטיחים לה הצלחה. את הנקודות היא תחפש במקום אחר.

    וולנסיה ניצחה את חטאפה 2-0 בביתה. חואקין ערך את הופעת הבכורה שלו. וולנסיה קבוצה נהדרת השנה.
    במחזור הבא היא בקאמפ נואו ויהיה משחק אדיר, חסר לספורט 5+ שהם לא יישדרו את המשחק הזה, באמת שחסר להם. וולנסיה בכושר מצויין, מוריינטס מזכיר את הימים שלו בריאל, לי אישית זה עצוב שהוא לא אצליינו, הוא וראול היו מעולים.

    אתלטיקו הביסה את בילבאו המתפרקת 4-1 בחוץ, אגווארו כבש ומתחיל לפרוע שטרות, שער באמת יפה הוא כבש. אתלטיקו מסתדרת טוב גם ללא טורס, בילבאו תרד ליגה בסוף אם היא תמשיך ככה ביכולת העלובה הזו, מסי רודריגז שהיה פושר נכנס לעניינים אחרי מונדיאל מצויין וגם הוא כבש.

    דפורטיבו לה קורוניה ניצחה 2-0 את ויאריאל השוקעת, שכרגע מתחת לקו האדום. הקישור שמורכב משלושה קשרים אחוריים למעשה לא יעבוד, ניהאט לא נכנס לעניינים עדיין וריקלמה לא מסוגל לעשות הכל לבד, ובצדק. עושה רושם שדפור תיהיה השנה קבוצה טובה, לא יודע אם זה מספיק לאלופות, אולי לאופ"א, גם זה לא בטוח, מה שכן הריאזור חוזר להיות מבצר.

    בקשר למשחק של ריאל מדריד: לא ראיתי אותו לכן אני לא יכול להתרשם יותר מדיי. במחצית השנייה היה שיפור ביכולת.
    המחצית הראשונה הייתה דומה למשחק העלוב שלנו נגד ליום ללא יצירתיות. לסוסיאדד הורחק שחקן קצת אחרי הדקה ה-70, ועצם זה שהתוצאה הסופית הייתה רק 2-0 מאכזבת, אותי לפחות. רייס שפתח בהרכב היה מצויין בעמדה של בקהאם לפי מה שקראתי, את השער בחופשית שלו ראיתי, מעולה, הוא תמיד צריך לבעוט במקום בקהאם שסופסל. סיפתח אדיר לרייס, שנישק את הסמל. רוביניו שנכנס כמחליף לא תרם יותר מדיי. השער השני של ריאל בא במתפרצת. כל סוסיאדד עלתה קדימה לקרן. ריאל הרחיקה, ראול התגבר על שחקן סוסיאדד ונגח לעבר בקהאם, שרץ 60 מטר ומול השוער עשה הטעייה ובעט לפינה הנגדית. חבל שרוביניו לא פותח גם אם קאסנו ובקהאם מסופסלים. ראול בראבו שהחליף את קרלוס היה לא רע בכלל, לא אותו שחקן עלוב של לפני שנתיים. ראול לא הפסיק לרוץ והיה לא רע בכלל, אבל את המצב שלו הוא החמיץ. אני מקווה מאוד שהוא ימשיך להשתפר, ציינו אותו בתקשורת לטובה.
     
  5. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    לפי התקציר שראיתי ההתקפה של סנטנדר עשתה משהו וולדס ראוי לפרמיה.
    המחזור הזה סיפק הרבה שערים יפים ובימים הקרובים האנגלופילים יתביישו להתווכח איזו ליגה הטובה בעולם.
    שער המחזור לדעתי שייך לקטלוני של דפור ז'ואן קפדבייה.