שמועות, העברות וחדשות - הכל כאן :: פריימר ליג עונת 2003/2004

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Julian Joachim, ‏25/5/03.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    כיכב? לא! כבש גול יפה בפוקס כן... אבל עזוב, ונניח לרגע שהוא כיכב. ונניח לרגע שהוא לא מגיע על חשבון בקהאם או גיגס, עם כל הכבוד לגארי נוויל, הוא לבד לא יעצור את ההתקפות. כמות העזרה שההגנה תקבל מקישור שמורכב מבקהאם, קין, סקולס, רונאלדיניו, וגיגס היא פחות מהעזרה הכלכלית שפיטר רידסדיל נידב ללידס. זה לא פרקטי וזה לא עבד אף פעם בכדורגל העולמי.
     
  2. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא רואה אותו מחליף שום שחקן במנצסטר, לא גיגס שהרבה יותר מנוסה ממנו, וגם פשו יותר טוב, או בקהאם (מה לעזאזל הקשר?).

    כל הזמן יש שמועות על שחקנים ברזילאים או סתם יצירתיים שעומדים להגיע לאנגליה, ותרו על לכתוב את זה, הם לא מתאימים, הם לא יסתדרו וזה אף פעם לא יקרה. אין להם את הבנת המשחק הקריטית באנגליה בזמן שיש להם את הטכניקה הכל כך לא שימושית.

    רונאלדיניו לא יגיע כי הוא לא יתאים אף פעם לטקטקיה של פרגי, הוא לא אפור, הוא לא חרוץ מי יודע מה, והוא בעיקר לא משחק אנגלית.

    האופציה היחדיה היא ארסנל, שכנראה מעדיפה צרפתים או שבדים :wink: עם טכניקה על ברזילאים.
     
  3. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נסטה, זו בדיוק הנקודה. הוא לא עשה כמעט כלום חוץ מהמונדיאל.
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח טעות שלי... שכחתי שפטי אכן צרפתי...

    טוב... תשכחו ממה שאמרתי. הצמד חמד הזה תמיד יהיה הולנדי בעיני.
     
  5. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הייתה לו שום במה.

    למרות הרמה של הליגה הצרפתית ולמרות שפריס סן זרמן הם קבוצה מהטופ של אירופה, לא היה לו איפה להוכיח את עצמו.
    אולי הוא כל משחק מקבל עשר בליגה הצרפתית, את מי זה מעניין? אני מאמין שברגע שהוא יקבל במה (כמו המונדיאל והאליפות עד גיל 20) הוא יוכיח את עצמו ויראה שהוא יותר מפרצוף יפה.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    חבר'ה יש לכם ספק שהוא שחקן גדול??? רונאלדיניו שחקן ענק והוא עוד ישתפר.
     
  7. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    בנצור, אם קבוצות בסדר הגודל של לה-קורוניה שומעות על ברוך דגו בגלל שהוא נותן עונה טובה בדיר החזירים שלנו תאמין לי ששחקנים שמצטיינים בטופ של הליגה הצרפתית מקבלים חשיפה פי שתיים. והבעיה עם רונאלדיניו היא שהוא לא ממש קיבל 10 כל משחק בפאריס סאן ג'רמאן. רחוק מזה. מאז העונה הראשונה שלו שם הוא נילחם על מקום בהרכב, וכשהוא משחק נגיד את זה ככה, זה לא זה.
     
  8. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בנוסף, העונה ראינו שגם מדובר בשחקן שקל לו מאוד להסתכסך עם המאמן... (פרננדז עדיין שם, או שהוא כבר הספיק לוותר?).
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תיקון : בסופו של דבר אירורטה לא יודע מי זה לעזאזל דגו. הוא דיבר על דקו של פורטו, כתב ישראלי שמע לא טוב ועשו בלאגן. שום דבר לא קרה.

    רונאלדיניו לא יגיע למנצ'סטר יונייטד, כמוהו גם לא בראחה ומקללה. אמרנו אינספור פעמים שפאגי מוכרח למכור שחקן כדי לקנות שחקן במקומו, ומה לעשות - אין לו את מי למכור! האופציה הסבירה ביותר למכירה היא ראיין גיגס, ואותו פאגי לא ישחרר בשום פנים.
     
  10. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הסברתי את עצמי נכון כנראה, כולם מדברים על זה שלא מגיע לו להגיע לקבוצות הגדולות, אבל הידע שלנו בקשר אליו הוא קטן מאוד, כמעט מינימלי, בעוד שלמנצסטר, או כל נציגה תורנית, יש מידע עצום עליו וההחלטות שלהן מבוססות על כל משחק ומשחק שלו.

    אני אומר שלא צריך לשפוט אותו לפי מה שאנחנו יודעים אלא במקרה הזה לסמוך על הסקאוטרים שהיו צריכים לסבול ולראות ליגה צרפתית בשבילו.

    אז בעיקרון אני די מסכים איתך.
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ראיתי יותר מידי משחקים של רונאלדיניו
    אבל ממה שהבנתי והספקתי לראות הוא ממש ממש מוכשר
    וממש ממש רוצה מניו

    אני לא חושבת שהוא מיותר במנצ'סטר פולדאש, ואני חושבת שפאגי לקח את השיקול שלך בחשבון ובאמת יש חרושת שמועות עצבנית על מעבר של בקהאם ואפילו מעבר אפשרי של גיגס מאולד טראפורד כך ש....כנראה הוא יודע מה עומד מאחורי העסקה עם רונאלדיניו הקטן.
     
  12. The North Stand Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/02
    הודעות:
    787
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואלה ברזילאי במנצ'סטר? מעניין... לא זוכרת מתי פעם אחרונה ראיתי שחום עור בקבוצה של סר האמפטי דאמפטי פרגוסון, ואני לא בטוחה שדווקא רונאלדיניו הוא מה שהם צריכים כרגע... אבל אני מניחה שהבאתו תחזק שמועות על עזיבתם של גיגס המזדקן או בקהאם המתבכיין (למי יש את הטלפון של הספר שלו?) כי שישיה כזו בקישור זה כבר מוגזם - קין, בקהאם, ורון, גיגס, רונאלדיניו וסקולס משחקים יחד על אותו מגרש? לא חושבת. וגם אם כן, אז הגנת החמאה של מנצ'סטר תהפוך להגנת אוויר. עוד הייתי מבינה אם היה להם שוער טוב, אבל רק מזכירים לידי את השם ברטז ואני נשפכת מצחוק...

    אז לסיכום:
    במנצ'סטר רוצים כנראה לחזק את הקישור ה"חלש" שלהם, כי הרי ברור שיש להם הגנת "ברזל" שאין שום צורך לחזק. אז בסדר, תבזבזו את המיליונים שמגיעות מהחולצות של בקהאם וואן ניסטלרוי על עוד כישרון צעיר, שגם ככה יעבור לריאל בעוד שנה שנתיים. ושלא לדבר על כמה שצבע אדום לא מתאים לרונאלדיניו, שכרגע מה שנראה הכי טוב בשבילו זה תור דחוף אצל רופא שיניים. בביל מה כל הכאב ראש הזה? עזבו את הילד בשקט, תנו לו להתפתח ככה עוד איזה שנה שנתיים במועדון בו הוא באמת יבלוט ויהפוך לסופרסטאר, מאשר להנחית עליו ישר לחץ כזה.
     
  13. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    לא זכורים לך שחקנים שחומי עור ביונייטד??? מה דעתך על סילבסטרה ווס בראון וקווינטון פורצ'ן ואם נלך קצת אחורה אז יש את דוייט יורק ואנדי קול האגדיים שהם וואחד שחומי עור.....
    ובקשר לרונאלדיניו: בואו נומר שאני לא מקווה שהוא יגיע ליונייטד כי הוא בכל זאת יוסיף הרבה טכניקה וברק לקישור הגם ככה מבריק שלהם, אבל לדעתי בשבילו זה יהיה מעבר לא חכם במיוחד. קשה לי לראות את רונאלדיניו, שחקן שכל-כך מאוהב בכדור ובלנסות את המהלך היפה והמסובך במקום את הפשוט והברור, מסתגל לסגנון המשחק הקצבי והבלתי-מתפשר של הפרמיירשיפ ושל יונייטד בפרט. אם כבר לעבור לאנגליה אז ארסנל היא הקבוצה שמתאימה לו מבחינת סגנון המשחק (לא שיש להם כסף להחתים אותו עם האיצטדיון החדש ואי מכירת הכוכבים.....), אבל לדעתי עדיף לו לעבור לפרימרה, שם ריאל/בארסה/דפורטיבו בהחלט יתאימו לסגנון שלו והא יתאים להן.
     
  14. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש הרבה שחומי עור במניו אבל רונאלדיניו יהיה הברזילאי הראשון בקבוצה ,הוא אפילו צוטט כאומר:"יהיה לי הכבוד לשחק בשורות מנצ'סטר יונייטד, זה יותר מחלום ואני אהיה גאה להיות הברזילאי הראשון שמשחק במדיה".

    ובלי שום קשר, יכול להיות שפאגי חושב שהוא צריך ריענון בקישור. מאיפה לכם? לפי דעתי זה לא ההחלטה הכי טיפשית שהוא עשה בקריירה שלו (גם לאור העובדה שרוב ההחלטות/קניות שלו מגוחכות),הוא גם רצה את קיואל בשלב מסויים של העונה אז...לכו תדעו. אולי הוא יודע משהו שאנחנו לא יודעים.
     
  15. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה שיורדים על ההגנה של היונייטד..העונה הייתה לה הגנה לא רעה יחסית..
    וסך הכל יש להם צמד בלמים מעולים[אושאה וריו..] מגן שמאלי מצויין-סילבסטרה ומגן ימני גארי נוויל שהם לא יחליפו..אז הם צריכים מחליף או שתיים בהגנה..
    אבל השאלה מה הם יעשו עם ורון ופורלאן..
    ורון צריך ללכת..הוא לא מתאים ליונייטד וסתם תופס עמדה וכסף..
    פורלאן..פרגי צריך להחליט אם הוא משקיע בו אז שייתן לו לשחק כי הוא כמעט לא משחק..ואם הוא לא משקיע בו..שיישלח אותו לפולהאם או משהו כזה..