שמינית גמר: ברזיל שוב מדיחה את צ'ילה

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Franco, ‏28/6/10.

  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    ההגנה של ברזיל היא תאווה לעיניים והיא מאורגנת בצורה כל כך מסודרת ואפקטיבית כך שאני בספק אם לצ'ילה יש את החומר הדרוש כדי לפרוץ אותה. איך כן? כשההגנה מסודרת אני לא מצליח לחשוב על רעיון, אבל צ'ילה צריך להסתמך על כך שברזיל שולחת את כמעט כל שחקניה (כולל לוסיו וז'ואן לרוב) ולהכות במתפרצות. אם מארק גונזאלס היה מעט מדויק יותר בהרמות שלו (שעפו לקיבינימט כל המשחק) אולי גם היינו רואים משחק אגפים.
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    3-0 קליל שיכל להיות כבר 5, תלמד אדון דביל בוסקה, אתה לא צריך להעביר זמן כל המשחק בשביל לנצח בקושי 10 שחקנים.

    הולנד ברזיל, אי אפשר לחכות.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בראזיל בלי יותר מדי בעיות עוברת לשלב הבא, אין מה לעשות בראזיל זו בראזיל. כשמתחיל המאני טיים, החבר'ה האלה באים לשחק. לטעמי קאקא רוביניו ופביאנו המצטיינים (יופי של מסירה של קאקא בגול השני, יופי של שער לרוביניו) ובראזיל תגיע כפייבוריטית מול הולנד, ששוב לא נראתה במיטבה וכדאי לה להתכונן כראוי לשבת, כי ביכולות ששתי הקבוצות הציגו היום, הבראזילאים ידלגו בקלילות.

    לגבי צ'ילה, חבל לי מאוד עליהם מאחר וזו נבחרת שיכולה היתה להגיע לרבע אם היתה פוגשת נבחרת אחרת. לא רק שתמיד הם מפסידים לבראזיל, בד"כ זה נגמר בתבוסה. לזכותם יאמר שהם באו לשחק כדורגל מתחילת המונדיאל וגם היום היו להם מס. הזדמנויות טובות וללא רגל מסיימת. לא יודע אם צ'ילה היתה מגיעה רחוק יותר כשצ'ופטה כשיר לחלוטין, אבל איזה שחקן אדיר!! (הטעיה נהדרת עשה ברחבה על לוסיו נדמה לי).
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הכתובת הייתה על הקיר, לצ'ילה אין את הכלים או את הרצון להסתגר והיא באה לשחק שווה אל שווה מול ברזיל. הסיכויים היו נגד הרוחה ואיך שהמשחק התפתח לא הפתיע יותר מדי, אותה נאיביות שמנעה מהצ'ילה לסיים ראשונה בביתה (הפרש שערים) מנעה ממנה לשים היום גול או שניים ולהלחיץ טיפה את ברזיל.

    ההגנה של ברזיל חזקה, שמקבלים חצי מצב מולה צריך להוציא ממנו משהו, סואסו בכושר הנוכחי שלו פשוט לא יכול...חבל.

    זה אמנם לשחק במשחק "האם" שאני לא כל כך מחבב, אבל בכל זאת אומר שלדעתי לצ'ילה אין את הכלים להסתגר והסיכוי שלה להוציא משהו בהסתגרות נמוך מהסיכוי שלה כשהיא משחקת את המשחק שלה כמו היום. נכון שנגמר 3-0, אבל רק ככה היה לה סיכוי כלשהו להוציא משהו לדעתי...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/6/10
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,765
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    צ'ילה יצרה מצבים רבים נגד שוייץ, הונדורס וגם נגד ספרד, אבל היום... להתקפה החביבה שלה פשוט לא היה מה לתת מול ההגנה של הברזילאים.
    ההגנה של ברזיל מפחידה, אני לא איזו התקפה, חוץ מזו של ארגנטינה ואולי ספרד, יכולה לעשות נגדה משהו, צריך פשוט לקוות ליום רע שלהם. המפתח של הקבוצה הזו זה ההגנה, חואן ולוסיו הם 2 חומות, מייקון מושלם, באסטוס עושה את שלו, מפחיד.

    מבחינה התקפית לא היה צריך יותר מזה, והברזילאים בכיף היו יכולים לסיים עוד 2-3 שערים, משחק די קליל מבחינתם.
    מאוד אהבתי את צ'ילה של הטורניר, ללא ספק הייתה לדבר מרענן, שכיף היה לראות, אבל אין מה לעשות, ברזיל זו רמה אחרת, וצ'ילה מסיימת איפה שהיא צריכה לסיים, אבל עם הרבה כבוד על רצון לכדורגל חיובי בכל דקה בטורניר הזה, טוב שבאתם.
     
  6. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    לפני המשחק דיברו על משחק לטיני התקפי ומרתק, המשחק התחיל טוב ואף צילה נראתה טוב יותר מברזיל אבל אז גול של חואן מנגיחה העלה את ברזיל ל1:0 ושינה את המומנטום ואז למרות ניסיונוות לא רעים של צילה לחזור, לואיס פביאנו כבש בקלילות אחרי שעקף את השוער והעלה את ברזיל ל2:0, משם ברזיל הרגיעה את המשחק ועד סוף המחצית חוץ מכמה ניסיונות של צילה לא ראינו יותר מדי, המחצית השנייה נפתחה שוב בברזיל רגועה ובצילה עצבנית(בעיקר המאמן) שמחפשת שער, אבל אז הגיע רוביניו שסגר סיפור והעלה את ברזיל לרבע, משם עד סוף המשחק ראינו רק כמה ניסיונות של צילה לשער ניחומים אך גם זה לא עלה יפה וברזיל ברבע הגמר מול הולנד למשחק שישחזר את חצי גמר מונדיאל 1998 אז המשחק נגמר 1:1 אחרי 120 דקות לאחר שערים של רונאלדו וקלוייברט. אגב בפנדלים בהם ניצחו ברזיל את השער המנצח הבקיע דונגה כיום מאמן הנבחרת הברזילאית. מה המפגש הזה יביא הפעם? נחכה ונראה.
     
  7. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,000
    לייקים שהתקבלו:
    722
    זה מה שכתבתי לפני המונדיאל באחת התגובות בבלוג שנשאלתי על ברזיל:
    "ברזיל הולכת להציג קבוצת הגנה במונדיאל הזה. יש להם קו אחורי אדיר. בהתקפה זה יקום ויפול על קאקה ולואיס פביאנו אני מאמין (וחסר ללואיס פביאנו לא לסיים מלך שערים אחרי שהימרתי עליו בטורניר של פדיגרי). מרובניו אני לא מחזיק מספיק. יש לי הרגשה שהולך להיות להם טורניר טוב."

    בינתיים זה אחד לאחד, אולי חוץ מרובניו שתורם יותר ממה שחשבתי. לא שזה חכמה גדולה, זה היה די ברור ע"פ הסגל ודונגה כמובן.
     
  8. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין את זה. בינתיים ברזיל מזכירה לי אחד לאחד את אינטר של העונה המוצלחת האחרונה שעם מוריניו, מעבר לכך שהקו האחורי שלה מורכב ממאייקון לוסיו וסזאר בשער.

    פחות סמבה, פחות ריקודים אבל אותה ברזיל חזקה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חזרתי הביתה בדקה ה-80, ישר פתחתי טלוויזיה לראות כמה וכמה. לוח התוצאות מראה 3-0 לברזיל ושחקני צ'ילה נראים חסרי אונים. ואז החל שרף לבקר את הנבחרת הברזיל על סגנון המשחק, על הבטלנות בדקות האחרונות וחוסר התנועה, ובעצם על מה לא. נו באמת, הדברים האלה לא רציניים. אחרי שראיתי את השידור החוזר אפשר להגיד בוודאות שברזיל הייתה מצויינת. צ'ילה הקשתה על ספרד ומול ברזיל אכלה קש. ברזיל מנצחת משחקים בקלות בזכות הברקות של החלק הקידמי והגנה חזקה. הנבחרת של דונגה נראית לא רע בכלל. אפשר לחשוב שבמונדיאל 2002 ברזיל הציגה טוטאל פוטבול. המערך בכלל היה 5-3-2 על-מנת לאפשר לרוברטו קרלוס וקאפו להזניח את עבודת ההגנה. הגול השני של ברזיל הוא קלאסה. משחק המסירות המהיר בין רוביניו לקאקא והסיומת של לואיס פביאנו שבינתיים מספק את הסחורה. קאקא מתחיל להתעורר ללא ספק אך הציפייה ממנו הוא שיהיה דומיננטי לאורך דקות ארוכות יותר ולא יספק 'רק' הברקה אחת במשחק וחוץ מזה יהיה 'שקט'. אני שמח גם על השער של רוביניו. וגם - שילובו של דניאל אלבס בהרכב היה מעניין ללא ספק.
     
  10. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    סקולארי כמו דונגה. אין לי עוד מה להוסיף. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/6/10
  11. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    ברזיל אמנם לא מציגה את אותו הכדורגל שאנחנו מכירים ממנה בשנים עברו, אבל עדיין אני נהנה לראות אותם. הם עדיין משחקים אך ורק על הדשא ואין כדורים ארוכים. חוץ מזה, שלראות מהלכים כמו של באסטוס זה תמיד יפה לעין.
    לדעתי, נכון לעכשיו, ברזיל, יחד עם גרמניה, היא הנבחרת החזקה בטורניר הזה. נראה איך הם יסתדרו מול הולנד. למרות שההגנה ההולנדית ספגה רק שני שערים (וגם הם מפנדלים), אני עדיין לא ממש מתרשם מהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/6/10