שמינית גמר האלופות: יובה פורחת, צ'לסי מודחת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏17/2/15.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @stenly בוא נתחיל מהתחלה:

    1. דור לא השווה בין מאלאגה לליברפול, הוא רק אמר ששתיהן מקום 7 כרגע ועם כבר הוא אמר שמאלאגה זו לא ליברפול - כלומר שליברפול קבוצה לכאורה עדיפה (ופה אני מכניס את הלכאורה כי כיום גם זה לא בטוח), רק שהיא לא כזה משחק קשה בברידג' ואני מסכים איתו.

    2. אני לא נהנה לראות וגם לא אראה טוטנהאם נגד סוואנסי, אבל אני מאוד אוהב את הליגה הקולומביאנית ובשבילי משחק של דפורטס טולימה נגד אינדפנדיינטה מדיין הוא חווייה גדולה הרבה יותר. מה ניסית לומר כאן? כל אחד וההעדפות שלו.

    3. על סמך מה הליגה הספרדית פח ומתי בפעם האחרונה ראית ליגה מצרית שאתה קובע שהיא פח? באנגליה יש לך את צ'לסי, סיטי ויונייטד (וגם זה בלחץ). ליברפול מזמן לא במשחק (למעט עונה אחת אשתקד) וארסנל תמיד עושה קולות של כאילו ונופלת איפשהו באיזור חג המולד. ליגה של 2-3 קבוצות חביבי. מה שכן, אני מסכים שמבחינת מתח, יש יותר בכאילו באנגליה כי הסיכויים שלא ריאל או בארסה יקחו אליפות באמת קלוש. מצד שני, גם האגלים לא ממש הציגו גיוון בנושא.

    4. ריאל ובארסה לא מעניינים אותי בחוזקן ולא לפי החוזק שלהם אני קובע אם ליגה חזקה או לו. אתה מדבר על אוהדי ליברפול שלא זכו באליפות 200 שנה, אבל למה שלא תשאל אוהדי יונייטד, סיטי או ארסנל מה הם מעדיפים? צ'מפיונס או אליפות אנגלית? תאמין לי שאתה תופתע מהתשובות.

    5. ההשוואה לא נכונה בעליל כי שוב - מצד אחד אתה מדבר על תחרותיות (שלא ראינו ממנה יותר מדי גם באנגליה) אבל בהשוואה שעשית דיברת על הכל חוץ מהצד המקצועי (האווירה, הקהל, צילומי הטלוויזיה ובאיזה נייר טואלט משתמשים שם בשירותים...נו באמת)

    6. קודם כל אתה טועה. תבדוק איזה שחקנים יש בין הקבוצות האלו והאלו, אתה די מפריז פה באופן הזוי לטובת האנגליות. למה מי אלו בדיוק אברטון וטוטנהאם? את מי הן מחזיקות? איזה כוכב בסדר גודל מטורף הן מחזיקות שואלנסיה, מאלאגה או בילבאו לא יכולות להחזיק? אתה מדבר פה באופן היפותטי ואני היפותטית לא מבין, סליחה. אתה אומר לי 3 קבוצות טובות ו-17 פח. בילבאו פח? מאלאגה פח? ואלנסיה פח? אם כן, אז צר לי אבל אין לך מושג. כי אם מבחינתך ואלנסיה פח אבל טוטנהאם לא, אז הדיון איתך לא שווה כלום. רק לשם הבהרה, אני לא חושב שאף אחת מהן פח, אבל מנסה להציב לך מראה.

    7. שוב, אתה מכליל. יש משחקים מצויינים באנגליה ויש בספרד. אין דבר כזה שפה כל נקודה יקרה ושם לא ועם זה יסכימו גם כל הפנאטיים כאן של הליגה האנגלית. כל ליגה והייחודיות שלה. גם מבחינת רמה אתה לא באמת יכול לקבוע מה יותר טוב. אתה יכול לומר מה אתה יותר מעדיף. למה, באנגליה אין משחקים משמימים? אין משחקים שנראים שם כמו ליגה ז'? בכל מקום בעולם יש את זה. מבחינת תחרותיות ועניין, הליגה הקולומביאנית לא רואה ממטר את הספרדית והאנגלית. אז זה אומר שהיא עולה עליהן מבחינת הרמה?

    חביבי, אני כמו שאמרתי, לא רואה את שתי הליגות כי שתיהן לא מעניינות אותי. אבל תשתדל בדיונים להביע קצת אובייקטיביות ולא לקחת באופן עיוור ומנותק מעובדות רק את מה שנוח לך כי זה סתם מוריד מהדיון ומהעובדה שמשתמשים פשוט לא ייקחו אותך ברצינות וחבל. אני לא חושב שהספרדית טובה יותר או שהאנגלית. כמו שאמרתי, שתיהן ליגות טובות ומיוחדות בדרכן שלהן וכל ניסיון לגמד ליגה כזו או אחרת (בטח כשאתה לא נצמד לעובדות) הוא פשוט לא לעניין.
     
  2. stenly Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/15
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    נוח לי ? אוביקטיביות ? אתה יודע כמה כסף משלמים על זכויות השידור בליגה האנגלית ולעומת זאת כמה משלמים על הזכויות של הליגה הספרדית ?
    אתה מדבר באוויר ומי ששם את הכסף שלו בפועל שם על הליגה האנגלית יותר מכל ליגה אחרת .

    עכשיו תגיד שזה לא מדד לכלום ובלה בלה בלה ,ואני כמו שציינתי מתחילת הדיון ,ההבדל בין שני הליגות ,כליגות -אם כל הנגזרות שבכך שאתה בוחר לעצום את העניים ולא לראות כמו אווירה מסביב ,תרבות אהדה ,אווירה במגרש ומחוצה לו ,עידוד במשחק שבאנגליה מעודדים ובספרד לרוב מפצחים גרעינים וכמעט בכל אספקט הליגה האנגלית היא יותר מהספרדית,גם במסביב ,גם בתחרותיות עצמה .

    תראה כמה קבוצות יש לך באנגליה שמתמודדות בצמרת לאורך השנים .

    נוח לך לדבר איתי כרגע על רמת הקבוצות ,איפה היית לפני כמה שנים כש4 קבוצות אנגליות שלטו באירופה ? אם לא הקבוצה אולי הטובה בהיסטוריה היו לוקחות באופן קבוע את גביע האלופות באותו הזמן .
    אתה מדבר על הרמה של הקבוצות גם עכשיו ,אז יונייטד ,סיטי צ'לסי וארסנל לא רחוקות מברצלונה וריאל מדריד ,בסיטואציה מסוימת מפגש בין הקבוצות יכול להגמר לכאן ולכאן ככה שאני לא רואה כרגע עליונות של הצמרת הספרדית גם מבחינת הרמה אם כל הכבוד .

    לא תצליח לשכנע אותי שאני לא צודק ,לדעתי כמו שאמרתי ,ההבדל בין שני הליגות הוא בערך כמו ההבדל בין ה NBA לבין הליגה האדריאטית.

    אתה יכול לקרוא לי לא אוביקטיבי אבל בינתיים מי ששם את הכסף שלו שם אותו על הפרמרליג ולא על השכונה בספרד .

    ערב טוב .
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    האמת, אין לי מושג איך לגשת לתגובת נגד של מישהו שאוטם את עצמו טוטאלית ואפילו לא מגיב למשהו אחד ממה שכתבתי. השאלה האם זה שווה לי להמשיך ולהתדיין איתך כמו מישהו הגיוני, או שאתה מאלה שאוטמים אוזניים וצועקים "לה לה לה לה לה לה" כדי לא לשמוע את העובדות שהצד השני מנסה להסביר לך. לצערי כרגע הראת שאתה שייך לקטגוריה השניה.

    אני מדבר איתך מקצועית, אתה מדבר איתי על מי שילם וכמה עבור זכויות שידור...באנגלית יש שלוש אותיות שמבטאות בצורה מדוייקת את מה שאני יכול להגיב על מה שכתבת - WTF??? מה לעזאזל הקשר?
    אתה מדבר איתי על תרבות אהדה? תרבות האהדה בדרום אמריקה לטעמי היא הטובה בעולם ויש שם את האוהדים הטובים בעולם. מה זה אומר על הליגה הקולומביאנית ביחס לאנגלית או הספרדית??

    אם היית קורא בעיון ומקשיב, היית מבין שכתבתי שתוצאות הקבוצות באירופה לא בהכרח משקפות את טיב הליגה, אז לרשום לי "איפה היית לפני 4 שנים כשהאנגליות הצליחו באירופה" זה לא ממש מדוייק, פשוט כי אני מעולם לא ביססתי טיבה של ליגה לפי תוצאות במסגרת כזו או אחרת, אתה עושה את זה.

    אגב, אני לא מנסה לשכנע אותך לכלום, זה פורום וכל אחד רשאי להביע דעות. אבל כשאתה מתגונן ב-"לא תצליח לשכנע אותי שאני לא צודק" זה פשוט מראה שאתה לא באמת מעוניין לקיים דיון נורמלי שמכבד את הפורום הזה, אז כנראה שטעית במקום.

    שבת שלום.
     
  4. stenly Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/15
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    לי זה נראה שאתה מתעלם לחלוטין ממה שאני כותב ולא ההפך .
    כשאנחנו באים להשוות שני ליגות ,להגיד מה יותר איכותי ממה ,חייבים להיות קריטריונים מסוימים שבהם אנחנו נמדוד .

    קודם אתה אומר "אני מדבר איתך מקצועית" אחר כך אתה כותב "שתוצאות הקבוצות באירופה לא בהכרח משקפות" .

    אני דיברתי מאוד ענייני ,לקחתי את כל הפרמטרים שבהם נקבעת רמה של ליגה שכמו שאמרת ואמרת נכון ,לא רק לפי התוצאות באירופה, אלה זה משהו שסך חלקיו עושה את ההבדל .

    ובאופן מאוד עניני ,אחרי שמיניתי קריטריונים (ואתה מוזמן לעשות אותו דבר ולסתור אותי אבל כנראה שאין לך) ,קבעתי גם שהליגה האנגלית איכותית וטובה יותר מהליגה הספרדית ונתתי כדוגמא את ההבדל בין ה NBA לבין הליגה האדריאטית .

    מה שאתה מנסה לצייר עם הליגה הקולומביאנית ,הוא לקחת מרכיב אחד מהקריטריונים שאני מניתי ולנסות למנף אותו ובכך לסתור את כל מה שכתבתי אמנם לא הסכלת לראות ולהבין שאני דיברתי על הרבה מאוד קריטריונים שבסך הכל מצביעים על נקודה אחת מאוד ברורה ,הליגה האנגלית היא רמה מעל הליגה הספרדית ,בין אם אתה אוהב את זה ובין אם לא ,וכל עוד אתה חושב אחרת ,אתה מוזמן לכתוב בצורה עניינית ולנמק ,כמו שאני עשיתי ולא לזרוק ססמאות באוויר ובטח שלא לנסות להכפיש אותי באופן אישי ,אתה נכנסת לדיון הזה ראשון וצטטת הודעה שלי ועכשיו אתה טוען שאתה לא מנסה להפריח את מה שאני אומר ,אז אני שואל מה רצית להגיד בתגובה שלך ? שאני לא צודק ? אם אני לא צודק אז אולי הליגה הספרדית טובה יותר ? תוכיח לי כי לפי הקריטריונים שאני מניתי לדעתי ולדעת רבים וטובים ,כולל אלו המשלמים על זכויות שידור וספונסרים ,הליגה האנגלית היא הליגה עדיפה על הספרדית .

    אתה מצד אחד מצטט אותי ומצד שני לא מנסה לסתור (מעניין למה ,אולי כי אתה לא יכול להתווכח עם עובדות) ומצד שלישי עובר להכפשות אישיות .
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    האמת שכל הפוסט שלך לא מדוייק מהרגע שאתה מנסה להסביר לי אילו קריטריונים קובעים איזו ליגה טובה יותר בעוד שמתחילת הדיון שלנו אמרתי לך שמבחינתי השוואה בין ליגות מי הטובה יותר היא בכלל לא על הפרק.

    אני גם לא מכפיש אותך אישית ולא מכיר אותך אבל אין לי כוונה להמשיך ולהתדיין עם מי שלא באמת מעוניין בכך.

    יום טוב
     
  6. stenly Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/15
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    שמת לב ? התחלת להתדיין איתי כשהפוסט שלי מנמק מדוע הליגה האנגלית טובה מהספרדית ועכשיו אתה טוען שהשוואה כזו היא בכלל לא על הפרק .

    אז אני ,ברוב חוצפה אגיד ,שהשוואה כזו מבחינתי היא כן על הפרק ומי שטוען שאי אפשר להשוות הוא שקרן שלא רוצה לראות את האמת .

    אם אנחנו רוצים להשוות שני ליגות ,צריכים להיות פרמטרים להשוואה הזו ,אני מבטיח שאם מישהו יבקש אני ימנה מא' ועד ת' את כל הפרמטרים ויוכיח מעל כל ספק שהליגה האנגלית טובה ועדיפה על הספרדית ,זה כל מה שכתבתי בגדול עד לכאן .

    לא היה לך נוח לשמוע את זה אז ניסית לסתור אותי אך כשהעמדתי דברים על דיוקם והפשטתי הדיון לכדי שאלה אחת מאוד מרכזית ,לא היה לך כבר סיכוי לסתור אותי ,והשאלה היא פשוטה ,איזה ליגה טובה יותר ? האנגלית או הספרדית ?
    מי שאומר שאי אפשר להשוות ,משקר .

    כשם שאפשר להשוות בין ה NBA ליורוליג ,כן אפשר להשוות בין כל ליגה לליגה .

    זה שאתה פתאום לא מעוניין לקיים את הדיון הזה ,זה עניין אחר וזו כמובן זכותך ,אבל תזכור שאתה בחרת להכנס לדיון הזה והמהות שלו הייתה מלכתחילה בנושא הזה ובטענה שהעליתי שלפניה ,הליגה האנגלית עדיפה על הספרדית .

    ערב טוב .
     
  7. stenly Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/15
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    בקשר למשחקים :

    צ'לסי - פ.ס.ז :

    לדעתי ,הדרך היחידה של הצרפתים לעבור את צ'לסי היא לשחק הגנתי ,לשמור על שער נקי במחצית הראשונה ,ממש לעלות בטקטיקה כזו ,לנסות לגנוב גול אבל הדגש על ההגנה ,לתת לצ'לסי להניע את הכדור ולצאת למתפרצות ,במידה והם מצליחים ועולים למחצית השניה ב 0-0 אפשר להתחיל לאט לאט לחשוב התקפה וגם הלחץ יעשה את שלו על הביתיים .

    טעות יעשה בלאן אם הוא יבוא מהתחלה לתקוף ולשחק התקפי ,במיוחד נגד קבוצה שמאמן אותה ז'וזה אנטוניו סופוסטו מוריניו .

    לגבי באזל ופורטו ,פורטו שני רמות מעל ,קשה לראות את באזל עוברת .
     
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    עם סגנון הכתיבה העילג והטיעונים המפגרים יש לי תחושה שמדובר בטרול שנרשם לפה כדי להוציא שם רע לחובבי הליגה האנגלית.
     
    idans10 ו-Alta Tensione אוהבים את זה.
  9. stenly Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/15
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    נתחיל מזה שבניגוד אליך אני לא ירדתי לפסים אישיים .
    שנית ,טיעונים מפגרים או טיעונים לא מפגרים ,ההסכמים שנחתמים עם הפרמרליג יכולים לכסות חצי מהליגות באירופה בייחד ,אולי גם מי שהוציא את הכסף מהכיס ושילם כל כך הרבה על זכויות שידור בפרמרליג ולאומת זאת בשכונה הספרדית לא עשה כן ,אולי גם הוא מפגר או טרול ,מי יודע .

    בכל מקרה ,שוב כמו שכתבתי ואינך מתיימר לדבר בצורה עניינית (כנראה יש סיבה לכך) ,הליגה האנגלית היא ליגה טובה יותר ואיכותית יותר בהרבה מהליגה הספרדית בה לעיתים קרובות שני הראשונות מסיימות בפער של 20 נקודות מהשאר .

    שוב ,אם נרצה להשוות בין שני ליגות צריך לקבוע קריטריונים ,פרמטרים שעליהם תתבצע ההשוואה ,אז כן ,התחרותיות ,האוהדים ,האווירה במגרשים וגם מחוצה למגרשים ,הסיקור העיתונאי ,העניין ,הצבע ,רמת המשחק ,רמת האצטדיונים ,רמת הצילום ,מחירי הכרטיסים ,תרבות האהדה ויש עוד הרבה .

    זה שבספרד משחקות שני קבוצות חזקות לא אומר כלום על הליגה ,הקבוצה הטובה בעולם מבחינת הסגל בכלל משחקת בליגה הגרמנית ,אבל זה לא אומר כלום ושום דבר בטח כשהפער באיכות הוא לא גדול בצמרת אך אם נרד למעטה לעבר הטבלה נראה כבר פער לטובת האנגליות גם ברמת המשחק .

    ועוד לא דיברנו על השיפוט והשוחד ותרבות הכסף מאחורי השולחן ותמריצים לקבוצות קטנות כדי שיתנו מאמץ לנצח ...איפה ראית דבר כזה באנגליה ,זה דומה יותר לליגה המצרית ,שכונה ,שכונה ,שכונה .

    בקיצור ,תאהב את זה או לא תאהב את זה ,אני כמו גם אלו שקנו את זכויות השידור של הפרמרליג וכמו אלפי אוהדים ,אוביקטיבים יותר או אוביקטיבים פחות יודעים ,הליגה האנגלית היא הליגה הטובה באירופה ,נקודה .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/2/15
    Roma אוהב/ת את זה.
  10. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    אפרופו מאלגה:p
     
  11. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני מניח שאני לא היחיד שמבואס שאופ״א שוב שמה שני משחקים גדולים בערב אחד, כשבשניים משלושה ערבים אחרים יש משחקים לא מי יודע מה אטרקטיביים (מחר וביום של פורטו-באזל וריאל-שאלקה)... וכל שנה הם עושים את זה מחדש, לא מבין את הראש.

    עכשיו אם אני רוצה בכל זאת לראות היום את יובה-דורטמונד וגם את סיטי-ברצלונה אני יכול להקליט אחד מהם ולראות אח״כ, אבל אז מגיעים ספורט 5 והורסים לי, כי בזמן המשחקים הם דופקים באנרים כל פעם שיש גול במשחק השני. חארות למה זה טוב.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    נכון, אבל אם אני חייב לבחור במה לצפות ולמרות שסיטי-בארסה על פניו זה משחק יותר אטרקטיבי לצופה הנייטרלי - המפגש של דורטמונד עם יובה יותר מעניין אותי, גם אם הסיכויים לשערים יותר גדולים במשחק באנגליה, שם שתי הקבוצות מאומנות ע"י מאמנים שלא קשורים לרמות האלה. מנגד, קלופ מול אלגרי זה פוטנציאל למשחק שח יותר מעניין, יותר מתוחכם.
     
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אני חושב שזה הוחלט על ידי הגרלה. אני בטוח שגם באופ"א רצו שלא תהיה התנגשות בין שני משחקים טובים; הרי בגלל זה הם בכלל החליטו על הפיצול המעצבן הזה בשלב שמינית הגמר, לא?
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    די נמאס לי מברסה מול סיטי. אני אבחר ביובנטוס נגד דורטמונד זכר ליריבות שהתפתחה ביניהן בשנות התשעים והייתה מאוד מעניינת.
    ובכלל דורטמונד הקבוצה החביבה עליי במפעל
     
  15. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    stenly הליגה הספרדית היא כבר מזמן לא ליגה של 2 קבוצות, ומי שעדיין דבק בטיעון המגוחך הזה מנותק מהמציאות.
    קבוצות הדרג השני-שלישי בספרד כמו ולנסיה, סביליה, ויאריאל ובילבאו לא נופלות מהאליטה של הפרמייר ליג.
    ועוד נקודה למחשבה, כמה שחקנים ספרדים (שלא הגיעו לריאל או ברצלונה) התפתחו להיות סטארים באנגליה?
     
    doundoun אוהב/ת את זה.