שמינית גמר ליגת האלופות:: היסטוריה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏14/2/17.

  1. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    מונאקו ממש טובה, כל משחק שלהם בונבוניירה.

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
  2. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    לא ראיתי אותם, הם טובים ברמה של לקחת צ׳מפיונס? אני יותר מתכוון לקבוצות הגדולות שכמעט כולן עוברות עונות חלשות/סבירות מינוס. יש פה ירידה שהתחילה מהעונה שעברה, שהסתיימה בזכיה של ריאל מדריד מאוד בינונית.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  3. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,324
    לייקים שהתקבלו:
    5,815
    הכדורגל האירופי פח כבר חצי עשור לפחות. שיעמומון אחד גדול.*

    *מזל שיש כדורגל אנגלי.
     
  4. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    כי שם לכסף אין שום משמעות...
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,255
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    בוא נגיד היו קבוצות חלשות הרבה יותר ממונאקו(מבחינת יכולת) שזכו במפעל.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,794
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    בגדול אני מסכים איתך ואני אישית איבדתי עניין בליגת האלופות בשנים האחרונות כמעט באותה רמה שאיבדתי עניין במכבי ת״א כדורסל, אבל לידס היא דוגמה נוראית!
    די דומה לקבוצה שמוכרת לך מקרוב יותר ואני מאחל לך שזה לא יגיע לאותו מצב...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אז תיזכר בדינמו קייב, אוקזר, פנאתינייקוס, ולנסיה...
    היו ימים שזה היה יחסית מפעל תחרותי.
     
  8. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,278
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    כותב קצת באיחור. כנראה שהרמה שברצלונה וריאל מציגות בליגה הספרדית די יפגע בהן בסופו של דבר בליגת האלופות. ברצלונה בחצי כח מצליחה לגבור על אלבאס (עם 6 חתיכות, שבתכל'ס היכולת הייתה די נוראית, לפחות בהתחלה) ועל אתלטיקו מדריד. וראטי אתמול הראה כמה משחק פשוט יכול להיות כל כך מושלם. אמנם הוא לא הזכיר את אינייסטה (כמו ששגיא כהן התעקש להדגיש), והוא לא יכול להכניס גדול מתוחכם בין 3 שחקנים, אבל הוא כן יכול לדאוג שהכדור יגיע אל אותו השחקן ע"י ניווט נהדר של השחקנים. ראביו ומאטווידי משלימים אחד את השני, כשהאחרון נמצא בכל מקום במגרש. ההכנה של אמרי הייתה נהדרת. מונייה בכל מתפרצת חודר לאמצע המגרש כשהוא נותן לקבאני ולדי מריה להתפנות באגפים, וההצטרפות של מאטווידי ו-וראטי פשוט לא משאירות לבוקסטס הרבה ברירות. ועם חוליית הגנה לא מנוסה ושוער שקל מאוד להלחיץ אותו פ.ס.ז' הצליחה להגיע להרבה הזדמנויות.
     
  9. יאן קולר Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/16
    הודעות:
    232
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
  10. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,324
    לייקים שהתקבלו:
    5,815
    אני לא מדבר על כסף, אני מדבר על תחרות.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,255
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    לחלוטין יש. הכסף הרב יחסית שמגיע להרבה קבוצות הוא זה שגורם להתגברות התחרות.
    בניגוד לספרד למשל.
     
  12. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    הוא כתב על ליגת האלופות, שהיא ״שעמומון אחד גדול״ דווקא אחרי שקבוצה ש״הגיעה״ אליה כסף נתנה תחרות (וכמובן למעלה מכך) לקבוצה שלרוב שולטת במפעל.
     
  13. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,324
    לייקים שהתקבלו:
    5,815
    כתבתי על הכדורגל האירופי - ולא *רק* על ליגת האלופות - שהוא שיעמומון אחד גדול ולא התייחסתי בכלל לעניין הכלכלי.

    ספרד - 6 מ-8 לברצלונה
    איטליה - 5 רצוף ליובנטוס
    גרמניה - 4 רצוף לבאיירן
    צרפת - 4 רצוף לפ.ס.ז'

    Booooooooring

    אנגליה - 8 אלופות שונות ב-8 השנים האחרונות. אש.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא הייתי כל-כך מתגאה בתור אוהד פריימרליג באליפות כמו זו של לסטר למשל, זה הראה שהליגה בדיחה. כבר היה עדיף עוד אליפות 'משעממת' של קבוצה דומיננטית. מסכים שיש בעייתיות. בבארסה זה בעיקר מסי יחד עם דור שחקנים נפלא שגדל במועדון. באיירן מינכן מקבלת החלטות בצורה נבונה ויובה עשירה יותר מכל קבוצה אחרת באיטליה מעבר לבסיס הטוב שנבנה. וברצינות, בליגת האלופות עצמה אין קבוצה שזכתה פעמיים ברציפות, לפחות זה. אני חושב שהמפעל עצמו עדיין משובח והיו עונות גדולות.
     
    Ever Banega אוהב/ת את זה.
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - נאפולי

    לפני שנה פחות או יותר פגשנו את רומא. עוד יריבה איטלקית, בשמינית הגמר. זידאן היה עוד טירון בתפקיד. כמובן שהציפייה הייתה לעבור, בעיקר בשל ההגרלה הנוחה. אבל בהחלט אפשר לומר 'איפה היינו אז'(סוג של ייאוש כללי מהקבוצה, עצבים) ואיפה אנחנו היום. אלופת אירופה, אלופת אירופה הגאה, להזכירכם. מי כמו אוהד ריאל מדריד יודע עד כמה אין קשר בין הליגה לבין ליגת האלופות. גם בעונות מחורבנות בליגה, והמצב כיום רחוק מזה - בימי שלישי ורביעי, כמו שהרבה לתאר ראול - זו הייתה אווירה אחרת. ההמנון המצמרר, הילדים מנפנפים בליגה, קארלסברג, אולפן האלופות והמהלך המדויק של בוני(לא באמת). רק השבוע סיפר ראמוס כשענה לשאלות האוהדים שהוא לא פוסל(בצחוק) להחליף את סיפרה מס' 4 בסיפרה מס' 93. ריאל מדריד צריכה לשנות פאזה לליגת האלופות. ואנחנו מאמינים שזה יקרה. Vamos

    סטטוס אלופת אירופה::

    "זכייה בליגת האלופות כוללת דרך קשה. ואנחנו על המסלול". זינדין זידאן שכבר בעונתו הראשונה בתפקיד הוביל את הקבוצה לזכייה בגביע החשוב מכל, ממש לא רוצה לאבד את התואר. והוא יודע, תאמינו לו עד כמה הוא יודע - שהצפיות במדריד בשמיים. המסע האמיתי לעבר השמירה על הגביע עם האזניים הגדולות מתחיל מחר. כמובן שמצפים מריאל מדריד לעשות את הסוויץ' ולתת משחק גדול בליגת האלופות כשהיא תשים בצד את הכדורגל העלוב מיום שבת האחרון נגד אוססונה. ולמזלינו, שיטת שלושת הבלמים של זידאן שוב לא עבדה וריאל מדריד שניצחה 3:1 - נראתה קטסטרופה. קבוצה גדולה צריכה לדעת לעשות את המעבר, וריאל מדריד אלופה בזה. "אני שמח לראות שכולם מוכנים לקראת האתגר. אנחנו הולכים צעד אחר צעד", אמר זידאן.

    ליגת האלופות תמיד מרגשת, ואנחנו מתרגשים לא רק לקראת המשחק אלא גם מהסגל המלא. "Con todo a por el Nápoles", כתבו במארקה בהתלהבות. אלא שגארת' בייל שכל-כך רצה לשחק ושיתף במחשבותיו את האוהדים ברשתות החברתיות("לא יכול לחכות כבר", כתב) - עדיין לא בריא במאת האחוזים, אז ריאל מדריד לא תשחזר את 11 הגיבורים מהלילה ההוא בסאן-סירו. אבל ההרכב צפוי להיות כמעט זהה. דני קרבחאל יחזור לעמדת המגן הימני במקום דנילו, נאצ'ו יירד לספסל. טוני קרוס חוזר אחרי השעייה ויפתח בהרכב ע"ח איסקו ככל-הנראה. שלישיית החוד תישאר על כנה. "קשה לי להרכיב סגל וזה מצב טוב", אמר זידאן שהיה צריך לקחת החלטות קשות בבחירת ה-19 שלו להתמודדות. מרקו אסנסיו שמעמדו דועך, נותר בחוץ כמו גם מריאנו, קונטראו ודנילו.

    אבל עם כל הכבוד לכולם, ריאל מדריד תמיד תלויה בכריסטיאנו רונאלדו. המלך של שלב שמינית הגמר. כריסטיאנו נמצא בריצה הטובה ביותר שלו העונה. הוא כבש בשלושה משחקים רצופים - נגד סלטה בגביע, נגד ריאל סוסיאדד(משחקו הטוב ביותר העונה פרט לדרבי) וכן נגד אוססונה. ואנחנו מצפים ממנו להמשיך את הקצב. העונה הוא כבש רק שני שערים בליגת האלופות. אבל הוא אוהב את שלב שמינית הגמר. כריסטיאנו הרשית לא פחות מ-15 פעמים בשלב שמינית הגמר מאז הצטרף לריאל. שני שערים אשתקד, לפניכן שלושה ואת שאלקה הוא טחן פעמיים עם שני צמדים בעונת הדסימה. כריסטיאנו תקע את הכדור ברשת של אוססונה במצב הראשון אליו הגיעה ריאל מדריד במהלך המשחק, וזו הדרך. רונאלדו אגב מחפש זמן רב את השער המאה שלו באירופה. הגיע הזמן, לא?

    זידאן כמובן לא גילה את ה-11 שלו. הוא החמיא לחאמס, כמיטב המסורת, ולמרות שהקולומביאני הביא לשיפור במשחק של ריאל והוסיף משחק עומק - סביר שלא ישחק מחר. מי שכן ישחק הוא בנזמה שלפחות בליגת האלופות מבקיע - מלך השערים שלנו העונה במפעל עם 4 כיבושים כולל צמד יפה נגד דורטמונד. והשנה קארים נכנס לטופ 10 של המפעל. "בנזמה גורם לשחקנים אחרים לשחק טוב יותר", ניסה זידאן להסביר את הקרדיט המוגזם. "אפשר לבקש ממנו יותר אבל אני מרוצה ממנו". מעניין מה מוראטה, שיודע לכבוש נגד איטלקיות, ואמר השבוע שהוא רוצה לשחק יותר - חושב על כך. מעבר לכך זידאן דיבר על החשיבות של שמירה על שער נקי. ריאל מדריד העונה כבשה בכל אחד מ-35 משחקיה ובסה"כ הריצה שלה עומדת על 40 משחקים רצופים. קיילור נאבאס היה מצוין במשחק נגד אוססונה אבל שוב ספג, וגם בלי מערך מסורבל של שלושה בלמים - ההגנה שלנו לא טובה. ריאל לא שמרה על שער נקי בליגת האלופות העונה ובסה"כ עשתה זאת רק 8 פעמים העונה, וזה לא מספיק.

    מי שהתלווה לזידאן במסיבת העיתונאים היה לוקה מודריץ' שלא אמר דברים מרתקים במיוחד. כמו המאמן זידאן, שהתבדח - "עם כל הכבוד למראדונה(הדיבורים שלו) - אני יותר חושש מההתקפה הנוכחית של נאפולי", הקשר הקרואטי שכמובן מניע את המשחק שלנו מצוין, סיפר - "נפגשתי עם מראדונה בערב הגאלה של פיפה. תודה לאל שהוא לא משחק מחר". מודריץ' יחד עם קרוס צריכים לדחוף קדימה ובסגל מלא הציפייה של ריאל מדריד היא כמובן לנצח. באמת שהפעם אין תירוצים. "ריאל מדריד תמיד תהיה פייבוריטית בתחרות הזאת אבל הסמל לא מנצח משחקים", סיכם זידאן, וריאל ניצחה ב-28 מ-33 משחקי הבית האחרונים שלה במפעל. מנחוס איטליה נשבר כבר בשנה שעברה כשריאל הדיחה קבוצה איטלקית בנוק-אאוט לראשונה מאז עשתה זאת..נגד נאפולי. כעת אלופת אירופה רוצה להיות הראשונה שזוכה בגביע החשוב מכל בפעם השנייה ברציפות במתכונת הנוכחית של הצ'מפיונס. יאללה, שיגיע כבר מחר.

    http://img.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/Comp_Matches/02/44/12/70/2441270_w1.Xxx

    זמן אלופות. זמן לכדורגל

    ריאל מדריד - הרכב משוער: קיילור נאבאס| קרבחאל, ראמוס(C), ואראן, מרסלו| קאסמירו, קרוס, מודריץ'| לוקאס ואסקס, כריסטיאנו רונאלדו ובנזמה

    מה המצב נאפולי?

    נאפולי מגיעה למשחק מתלהבת במיוחד. "אנחנו רוצים לעלות מדרגה", אומר האקס חוסה קאייחון. כל קבוצה חולמת להגיע לסנטיאגו ברנבאו אולם האיטלקים שסיימו במקום הראשון בשלב הבתים חוזרים לשלבי הנוק-אאוט לראשונה מזה חמש שנים, אז נאפולי ניצחה 3:1 את צ'לסי במשחק הראשון והיה נראה שהיא בדרך לרבע גמר היסטורי, אלא שאז היא הובסה 4:1 בגומלין בהארכה והחלום נגוז. נאפולי חברת קבע בצמרת האיטלקית בעונות האחרות אך זה לא מספיק לה. העונה החלה טוב ואז הגיע משברון, שלב הבתים לא היה מרשים במיוחד כשהשיגה רק נקודה בצמד משחקים נגד בשיקטאש ורק במחזור האחרון הבטיחה את המקום הראשון, אך כל זה לא מעניין. כולם זוכרים איך נאפולי החמיצה את שמינית הגמר לפני שלוש עונות כשהייתה הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שהודחה למרות שהשיגה 12 נק', אז בבית שכלל את דורטמונד וארסנל. מעבר לכך, נאפולי ודאריו מארטנס בכושר מצויין:

    מאז המחזור ה-11 בסרייה A אז נאפולי נכנעה ליובנטוס בהפסד אכזרי כשהאקס היגואין כובש נגדה את השער החשוב - נאפולי לא מפסידה. 18 משחקים רצופים בכל המסגרות למי שתהה. בליגה היא ניצחה ב-10 מ-14 משחקיה מאז והיא צמודה במיוחד לרומא בקרב על מקום השני. נאפולי בעלת גיוון התקפי יוצא דופן. יש לה את ההתקפה הטובה ביותר באיטליה, כזו שכבשה 57 שערים(כמעט 2.5 למשחק) ויכולה להביך כל הגנה באירופה. לא מזמן נאפולי חזרה מסאן-סירו עם ניצחון 2:1 על מילאן ויש לה 4 נצחונות ב-5 המחזורים האחרונים. בעוד ביום שישי הגיע ניצחון סולידי בקרב האחרון לפני הברנבאו, 2:0 ביתי על גנואה במשחק בו שותפו בעיקר שחקני הספסל - לפניכן היא התפוצצה בענק עם 7:1 בולוניה. דאריו מארטנס והאמשיק כבשו צמדים וגם אינסינייה כבש.

    לדאריו מארטנס יש כבר 20 כיבושים העונה. 'היגואין החדש', מכנים אותו הן בתקשורת המקומית והן בתקשורת בספרד. בגיל 29 הוא נמצא בכושר הטוב בקריירה שלו ומקווה לשחזר את עונת השיא מאיינדהובן ב-2011. ההתקפה כובשת בקצב מסחרר עד כדי כך שמיליק שנרכש מאייקס ופתח בסערה עד שעבר פציעה קשה - די נשכח. החלוץ ישב על הספסל בשני משחקי הליגה האחרונים והקאמבק שלו למגרשים קרוב-קרוב. הוא נכלל ברשימת המוזמנים של המאמן מאוריציו סארי לקראת המשחק מחר. שימו לב לגאון הכדורגל הקטנטן אינסיינה, דריבליסט בחסד. ההתקפה מאוד מגוונת וחזקה מההגנה. בעוד קאייחון מדבר על כך שנאפולי רוצה להעביר את ההכרעה הביתה("ריאל מדריד קבוצה גדולה והיא פייבוריטית אבל המשחק יוכרע ב-180 דקות ולא מחר, ואנחנו מאמינים בעצמינו"), המאמן סארי חושב אחרת - "אנחנו ניקח סיכון גם אם נשחק הגנתי וגם אם נהיה בסטייל הרגיל שלנו. אנחנו נישאר נאפולי". המאמן הדגיש - "אני מוכן לקבל כל תוצאה אבל מה שאני לא אסכים לראות זה פחד. אנחנו לא מפחדים". נאפולי תשחק בצורה מעט מבוקרת אבל היא יודעת לעשות צרות.

    המאמן דיבר על כך שנאפולי הגיעה עם הגב אל הקיר למשחק בליסבון נגד בנפיקה במחזור הסיום וידעה לחזור עם הנקודות שהבטיחו את המקום הראשון, ומזכיר שהקבוצה גם ניצחה את בשיקטאש בחוץ. "אנחנו יודעים לשחק טוב גם בבית וגם בחוץ". המאמן הוסיף להיות שופע ביטחון - "אנחנו מהירים בהתקפות הנגד אבל מסוגלים להניע כדור". ראול אלביול שיחזור אף הוא לברנבאו ומדבר בערגה על אותם ימים - יודע שמצפה לקבוצה שלו עבודה קשה - "אסור לנו לנוח ולו לרגע", אומר. שותפו למרכז ההגנה, קוליבאלי, חייב להישמר מספיגת כרטיס צהוב שיימנע ממנו לשחק בגומלין באיטליה. פיוטר זילינסקי אחראי על העבודה השחורה בקישור והוא רשם כבר 30 הופעות העונה. נאפולי הפסידה בכל ארבעת משחקיה האחרונים על אדמת ספרד, האחרון שבהם נגד ויאריאל בעונה שעברה בליגה האירופית.

    נאפולי קיבלה השבוע גב גדול מלא אחר מאשר דייגו ארמנדה מראדונה. האגדה הארגנטינאית שיחק במדי נאפולי נגד ריאל מדריד איי-שם בשנות ה-80. הוא יהיה אורח הכבוד של הקבוצה במשחק מחר ויעודד מהברנבאו. בתקשורת הספרדית אמנם תפסו אותו בראיון לקראת המשחק אבל באיטליה היה עיקר הזרקור. "בואו ננצח את ריאל", אומר דייגו מראדונה בתקווה להטריף גם את אוהדי נאפולי שיגיע בהמוניהם מחר. המשחק מוגדר כאחד החשובים בהיסטוריה של המועדון והעיר אחוזת טירוף. מי שחולם לעקוף את דייגו ולהפוך לשיאן השערים של נאפולי בכל הזמנים, וברור שזה יקרה, הוא הקשר מארק האמשיק. "אני לא מבין למה לא כותבים עליו יותר בעיתונים, הוא שחקן גדול" אמר אלן, קשר נאפולי. "הוא סמל של הקבוצה", הוסיף קאבני. באתר אופ"א עשו כתבה גדולה על הקשר שחולם להוביל את נאפולי להצלחה באירופה. הוא הפך לקפטן הצעיר בהיסטוריה של המועדון - בגיל 22 ו-229 ימים. "אני אוהב את נאפולי ולעולם לא אעזוב אותה. מעדיף לזכות כאן בגביע אחד מאשר עשרה במקום אחר", "מראדונה תמיד יהיה מס' 1 גם כשאחלוף על פניו. האמשיק זקוק לעוד שישה שערים כדי להשתוות לדייגו. הוא ישמח גם להפוך לשיאן ההופעות של הקבוצה. מראדונה, מלך השערים, לא הצליח לנצח בברנבאו. האמשיק חולם. מי שכבר ניצח בברנבאו הוא פפה ריינה כשהיה השוער של ליברפול, וריינה הזכיר השבוע את הדומיננטיות של ראמוס בדקות האחרונות..

    http://images.indianexpress.com/2017/02/napoli-ap-759.Xxx

    נאפולי שוחטת את בולוניה לפני עשרה ימים. האיטלקים בכושר שיא

    נאפולי - הרכב משוער: פפה ריינה| היסאק, אלביול, קוליבאלי, גלוהאם| האמשיק(C), זילינסקי, דיאוורה, קאייחון, אינסיינה| דאריו מארטנס

    מספרים, היסטוריה ומפגשי עבר::

    בתקשורת הספרדית דיברו בימים האחרונים על המפגש של מראדונה נגד ריאל מדריד בזמנו. הן המארקה והן ה-AS. ולמרות המפגש המסקרן אז, היסטוריית המשחקים של ריאל מדריד נגד נאפולי מה-זה קצרה: הקבוצות נפגשו בעבר פעם אחת בלבד למפגש כפול: בעונת 1987/88 ריאל מדריד שיחקה נגד נאפולי בסיבוב הראשון בגביע אירופה. זכר להתפרעות האוהדים במשחק נגד באיירן מינכן עונה קודם לכן - המשחק, שהיה הראשון בהתמודדות - נערך ללא קהל. הקינטה דל-בויטרה הצליחה להתמודד יפה וניצחה 2:0 משער של מיצ'ל בפנדל ונעזרה גם בגול עצמי של דה-נאפולי במחצית השנייה. דייגו מראדונה היה מאוד מאוכזב - "רציתי לשחק בברנבאו לעיני 1000 אלף איש, זו הייתה יכולה להיות חוויה גדולה. אני לא מפחד מכלום, היינו עוברים אותם". בגומלין באיטליה פראנסיני העלה את נאפולי ליתרון מוקדם בדקה התשיעית אבל אמיליו בוטראגיניו איזן רגע לפני המחצית וגמר את סיכוייה של נאפולי לרמונטדה. ריאל התגברה בהמשך על פורטו האלופה היוצאת עם ניצחון כפול וגם על באיירן מינכן המנחוסית, נקמה על העונה הקודמת - אך נתקעה מול פ.סו.וו איינדהובן.

    נאפולי היא היריבה האיטלקית השנייה נגדה ריאל שיחקה הכי מעט פעמים, יחד עם טורינו(פעמיים), כאשר את פיורנטינה פגשנו רק פעם אחת - בגמר גביע אירופה ב-1957. הכי הרבה משחקים היו נגד יובנטוס - 18, אחר-כך אינטר ומילאן עם 15 פעמים כל-אחת ואת רומא פגשנו לא פחות מעשר פעמים ב-15 העונות האחרונות. גם את הקבוצה השנייה של העיר, לאציו, פגשנו בליגת האלופות - ארבע פעמים.

    http://e2.365dm.com/15/12/16-9/20/real-madrid-cristiano-ronaldo-champions-league-goal-celeb-malmo_3386287.Xxx?20151208204214

    כריסטיאנו כובש נגד רומא בברנבאו אשתקד. מאזן לא רע נגד האיטלקיות בברנבאו

    מה שכן, נספר לכם שריאל מדריד ניצחה ב-22 מתוך 31 משחקי הבית שלה נגד קבוצות איטלקיות, רשמה 3 תוצאות תיקו והפסידה 6 פעמים. אשתקד ריאל אירחה את רומא בברנבאו עם יתרון 2:0 מהאולמפיקו במשחק הראשון - וניצחה שוב באותה התוצאה. כריסטיאנו כבש את הראשון שוב, אחרי בישול של לוקאס ואסקס, וחאמס רודריגס הכפיל. לפניכן בעונתו האחרונה של אנצ'לוטי ריאל כשלה מול יובה כשלא הצליחה למחוק את ההפסד בטורינו וסיימה רק בתיקו 1:1(כריסטיאנו כבש לריאל). בפעם האחרונה שריאל אירחה קבוצה איטלקית במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות זה קרה בעונת 2004/05, וריאל מדריד ניצחה 1:0 משער של איבן הלגרה אחרי הרמה של דיוויד בקהאם. בגומלין לצערינו היא הפסידה 2:0 והודחה. נגד רומא ב-2007/08 ריאל הפסידה 2:1 באולימפיקו לרומא ולא הצליחה לבצע מהפך, כשנכנעה 2:1 שוב כאשר ראול שוב כבש לזכות ריאל.

    לא רע להתחיל בברנבאו. בחמש הפעמים האחרונות בהן ריאל מדריד אירחה את המשחק הראשון - היא הצליחה להעפיל שלב. הפעם האחרונה הייתה בחצי גמר ליגת האלופות נגד באיירן בעונת הדסימה. ריאל ניצחה 1:0 במשחק הראשון בברנבאו משער של בנזמה, ואת ההמשך אתם וודאי זוכרים - ראמוס וכריסטיאנו, כל אחד עם צמד - ו'שורפים את מינכן'| עוד באותה עונה שיחקנו גם נגד דורטמונד ברבע הגמר ואירחנו את המשחק הראשון בברנבאו - ואז זה נגמר 3:0. בגומלין ריאל הפסידה 'רק' 2:0 והעפילה| חוזרים עוד אחורה, לרבע הגמר נגד גלטסראיי ב-2013 - ריאל ניצחה 3:0 במשחק הראשון והפסידה 3:2 בגומלין| שוב 2013, הפעם שמינית הגמר נגד מנצ'סטר יונייטד ריאל אירחה את המשחק הראשון בברנבאו והצליחה רק להשוות עם שער נגיחה אדיר של כריסטיאנו(!!), אבל עשתה את העבודה בגומלין עם ניצחון 2:1 משער של..כריסטיאנו. מודריץ' היה זה שאיזן ומחק פיגור משער עצמי של ראמוס - אחרי בעיטה מסובבת| כמוכן בעונת הבכורה של מוריניו, ריאל אירחה את טוטנהאם ברבע הגמר וניצחה 4:0 במשחק הראשון. בגומלין היא השלימה את העבודה וניצחה שוב.

    הזיכרון של קאייחון

    http://www.ronaldo7.net/gallery/game/13_05_2012/ronaldo20.Xxx

    אחת התמונות שאני לפחות מקווה לראות בברנבאו מחר היא של חוסה קאייחון מתחבק עם לא אחר מאשר לוקאס ואסקס. אני לפחות מוצא לא מעט דימיון בין השניים. שניהם שיחקו בריאל מדריד קסטיליה ואחרי עונה אחת באספניול, עונה מוצלחת יש לומר - חזרו הביתה ולאט-לאט, בשקט-בשקט, תפסו את מקומם. לוקאס ואסקס הפך לשחקן ה-12 של ריאל מדריד אשתקד והעונה מעמדו שודרג והוא השחקן שרשם הכי הרבה משחקים. קאייחון לא הגיע מעולם למעמד כזה ולכן עזב כעבור שנתיים בשאיפה לקבל דקות משחק, אבל הוא היה שחקן חשוב מאוד באליפות האחרונה שלנו.

    מעליכם בחרנו בתמונה המרגשת של קאייחון על כתפיו של מוריניו בחגיגות האליפות, אבל כל מדרידיסטה אמיתי זוכר עוד קודם לכן את המשחק במאסטייה בסיבוב הראשון כאשר ריאל השיגה ניצחון קשה ומוריניו פשוט קפץ על קאייחון שעשה לו שק-קמח, זו התמונה הזכורה ביותר של הילד ממדריד לצד הנשיקה המרגשת לסמל. קאייחון רשם 36 הופעות בעונתו הראשונה בקבוצה וכבש לא פחות מ-13 שערים. בליגת האלופות היו לו 5 מ-5 והוא חגג בעיקר על חשבון אייקס. דווקא מול האקסית במגרשה הביתי כבש קאייחון את שער הבכורה שלו במדריד אחרי בישול של כריסטיאנו ובחר שלא לחגוג.

    קאייחון ולוקאס שונים. הראשון שחקן שנע לעומק וכובש הרבה שערים גם בנאפולי, בעוד לוקאס אוהב לכדרר, משחרר בקלילות באחד על אחד ואמון על מלאכת הבישולים. קאייחון נכנס לזון מטורף בחודשים נובמבר-דצמבר וכבש שבעה שערים בחמישה משחקים רצופים. בפיחואן נגד סביליה, משחק אחרי מפלת הקלאסיקו, מוריניו העביר את די-מאריה לאמצע בעקבות חסרונו של אוזיל וקאייחון שפתח בכנף ימין נהנה מבישול גדול שלו ועשה את ה-2:0. במשחק לאחר-מכן הוא שבת מהבקעה ואז במשחק החוץ במאיורקה עלה מהספסל ובדקה ה-84 ניצל הגנה גרועה כדי לבעוט את הריבאונד חזק לרשת של אוואט ולהיות חתום על אחד משערי האליפות. "קאייחון הוא המלאך של מדריד", כתבו במארקה לאחר המשחק. מוריניו אמר - "בדקות האחרונות תמיד השחקנים קצת פחות שלווים אבל קאייחון חילק הוראות לקבוצה ועשה את המוטל עליו". 13 שערים ב-1366 דקות, אתם מבינים לבד את המתמטיקה.

    בעונה השנייה במדריד קאייחון אפילו הגדיל את מס' המשחקים שלו ורשם 41 הופעות בהן תרם שבעה שערים. אנחנו זוכרים אותו בעיקר נלחם כמו אריה בקלאסיקו נגד ברצלונה ומכסה את כנף ימין יחד עם מיקאל אסיין. בסיום העונה קאייחון החליט שההצעה מנאפולי קוסמת לו ויחד עם עזיבתו של מוריניו, דרכו ודרכה של ריאל מדריד נפרדו. ליבנו נחמץ אמנם כי למרות ואולי דווקא משום שלא מדובר בשחקן הכי נוצץ - חשוב שיהיה אחד כזה בסגל. אבל איחלנו בהצלחה והמשכנו לעקוב.

    בראיון ל-לה-סקסטה סיפר השבוע קאייחון - "אחרי ניצחון של ריאל מדריד במגרש באספניול, מוריניו דיבר איתי ושאל האם אני מוכן לשחק בריאל מדריד. חשבתי שזו בדיחה. בסיום העונה המועדון יצר איתי קשה וזה היה מדהים לחזור". קאייחון מספר בערגה על תקופתו במדריד - "זו הייתה הגשמת חלום בשבילי לשחק בקבוצה הבוגרת והכל בזכות מוריניו שהאמין בי וגרם לי להרגיש חשוב". קאייחון אומר שקשה מאוד לשחק בריאל מדריד כי התחרות קשה עד בלתי-אפשרית והמועדון תובעני, ובתקופתו הוא נאלץ להתמודד על דקות משחק עם שחקן ברמה של קאקא למשל. על החזרה לברנבאו - "ריאל מדריד תמיד תהיה הבית שלי, זה יהיה ערב מרגש ואני אחווה רגשות מעורבים. ננסה להעביר את ההכרעה הביתה. שמינית הגמר זה קצת מוקדם כדי להתמודד עם הקבוצה הטובה בעולם".

    וכמובן שצריך להיזהר ממנו. 20 שערים בעונת הבכורה בנאפולי, 12 ו-13 אחר-כך. גם היו הופעות בודדות בנבחרת ספרד. הוא החמיץ רק שלושה משחקי ליגה בתקופתו בקבוצה, נתון בלתי-נתפס וכבר חצה את רף 50 השערים בקבוצה. אמנם קצב הכיבושים דעך במקצת, שכן קאייחון פתח את העונה בסערה עם 7 שערים ב-11 המשחקים הראשונים וכרגע יש לו רק עשרה, אבל ברור לכם מי יודע לשבור כל קו הגנה ולסיים כמו גדול מול השער. "יהיה מרגש לראות את קאייחון ואלביול חזרה במדריד", סיפר אמיליו בוטראגיניו וסביר שהברנבאו גם ייערך בצורה מיוחדת.
     
    Dayatso, Don Joan Roman ו-SerieA אוהבים את זה.