שמינית הגמר: ספרד גוברת על פורטוגל משער של ויאה

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Raulito, ‏29/6/10.

  1. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה פשוט מתסכל להתווכח איתך על כדורגל. כול העולם רואה ואומר שהשיטה הזה (עם שני קשרים אחורים ואינייסטה וצאבי באמצע,וייה בצד שמאל וטורס חלוץ בודד) פוגעת במשחק ההתקפי של ספרד ואתה בשלך. אתה פשוט עושה מעצמך צחוק,אתה מתעלם מהעובדות מציאותיות למדי שרואים על המגרש בברירור שאין סדר במשחק של ספרד ושיש צפיפות עצומה באמצע ושארבעה קשרים משחקים פחות או יותר על אותה משבצת. לטורס בלירפול יש עזרה של קשר בצד שמאל ושחקן בצד ימין (קאוט) וקשר התקפי שבהמון מקרים מצטרף להתקפה ועוזר לו (גרארד). לטורס בנבחרת ספרד אין שום עזרה. ועדיין אני מסכים שהוא בכושר בינוני,אבל הוא לא אשם בכך שהוא נראה כול כך רע. פשוט אין לו עזרה בהתקפה.

    כול מה שיש לספרד של דל בוסקה זה קישור אחורי חזק מאוד עם בוסקטס ואלונסו פלוס עזרה בקישור מצאבי ואייניסטה ואפילו וייה,ונוסיף לזה את שחקני ההגנה העילאים שיש לספרד. לגבי משחק ההתקפה,אנחנו רואים פעם באיזה 30 דקות הבלחה ואיוזשהי התקפה נורמלית שמזכירה קצת את בארסה. אבל בהתקפה זה תמיד ניראה כאילו ספרד משחקת ב-10 שחקנים כי אין מספיק שחקנים בהתקפה. גם כשספרד רצה למתפרצות אין מספיק אופציות מסירה כי למעט וייה וטורס אין לספרד שחקן התקפה אחד על המגרש. אפילו לברזיל הבונקריסטית דל דונגה יש שלושה שחקנים התקפיים.
     
  2. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ספרד לא היתה מעניינת אתמול, ממש לא, אבל היא הראתה עליונות על פורטוגל ולו רק בתחום המנטלי. התחושה האישית שלי היתה שספרד תנצח את המשחק, בדיוק כמו שחשבתי שפרגוואי תנצח את יפן גם אם זה יגיע לפנדלים. יש דברים שהם מעבר ליכולת, וספרד אתמול היתה בטוחה בעצמה יותר מאשר פורטוגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/6/10
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אין ירדן, זה לא אותו צ'אבי, זה לא אותו מסי שאפילו לא כבש, זה אפילו לא אותו טורס שנירא זוועה, ובוודאי שלא אותו רוני החלש.

    מונדיאל הוא טעוניר של גג 7 משחקים, הוא לא מדד להרבה.

    טורס יכול לשחק חלוץ בודד, בוודאי שכן, הוא שיחק ככה גם ביורו שוייה נפצע והיה נפלא, אבל צריך שיהיהב מערך נורמאלי ושחקנים שיספקו לו את הכדור.

    בטח שאין קשר למערך דור, הרי עם דל-בוסקה יציב את בוסקטס קשר שמאלי ואת צ'אבי חלוץ ספרד תירא בדיוק אותו דבר, מערך זה סתם דבר שולי בכדורגל השחקנים הם אלא שקובעים לא? אתה פתטי.

    המערך הלא סימטרי הזה של דל-בוסקה פוגע בוודאות בנבחרת, שאיינסטה כל הזמן יורד אחורה מעמדת הקשר ימני ומשאיר את אגף ימין מיותם רק לפעמיים שראמוס עולה, שוייה משחק רחוק מטורס ואין לחץ על הבלמים של היריבה, שנוצפר צפיפיות איומה באמצע עם איינסטה, צ'אבי, בוסקטס ואלונסו, שאין סדר במשחק הספרדי.

    חורה לי ואני פשוט מרחם על שחקן פנטסטי כמו ססק פברגאס שיושב על הספסל ואפילו לא נכנס כמחליף, משחק שני במונדיאל שדל-בוסקה לא משתף אותו, ולא רק אותו אלא גם את דוויד סילבה שהיה שחקן הרכב ביורו, את חסוס נאבאס הנפלא.

    אראגונס ביורו ידע לעלות שחקנים מהספסל שישפיעו, ססק תמיד היה החליוף הראשון, היה מכניסאת גוייזה שתמיד היה כובש.

    שחקן כמו פברגאס הוא שחקן למונדיאל, ובמקום זה הוא מתייבש על הספסל.
     
  4. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    לגבי טורס,
    אני חושב שזה כבר מעבר לכך שלא מספקים לא כדורים מהקישור. ראו אתמול, מהלכים שעבדו לו בקלות בליגה האנגלית לא עבדו לו אתמול, וזה למרות שהוא פתח דווקא דיי טוב וסחט הצלה פנטסטית מאדוארדו. אני יודע שהטורס שראיתי אתמול זה לא הטורס של ליברפול בלי קשר לעובדה שלא מספקים לו מספיק כדורים, הוא פשוט נראה לא מספיק חד.
    ועדיין, זה לא משנה את העובדה שהמערך שמציב דל-בוסקה פשוט מבלגן לגמרי את המשחק של הספרדים.

    לגבי הפורטוגלים, אני חושב שנאני היה חסר להם יותר ממה שציפיתי. היה חסר להם את השחקן הנוסף שיכול להביא אותה בהברקה. מלבד רונאלדו, שהיה עסוק יותר מדי במונדיאל הזה לבעוט מכל עבר, זה לא היה נראה כאילו יש להם את השחקן שיכול להכריע משחקים, וגם רונאלדו בעצמו לא הועיל בכלל.
    בקיצור, הפורטוגלים עפים ובצדק.
     
  5. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,552
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    עוד קטלוני אחד.
    גם וייה חתף מהמגן הזה, אבל לא עשה עניין. יש לו עניינים אחרים על המגרש.
     
  6. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וייה לא חטף מרפק לפנים, ואם הוא היה חוטף הוא היה נופל כמו גדול. זה היה עניין של זמן עד שהחמור הזה יקבל אדום.