שנה עברה שנה חלפה ושום דבר לא השתנה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏26/8/11.

  1. Blaugrana Blood Member

    הצטרף ב:
    ‏1/11/10
    הודעות:
    429
    לייקים שהתקבלו:
    13
    זה צעד ראשון וחשוב. לדעתי פשוט זה לא ישנה כמעט בכלל את הפערים, אבל זה בהחלט יעזור לקטנות להתקיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/11
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    סבבה למנצ'סטר יונייטד יש הגנה טובה, אין עוררין על זה. תוסיף את צ'לסי, אינטר ו... זהו. אולי סיטי שאפילו לא שיחקה בליגת האלופות.
     
  3. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני חושב שמסי סוחב פציעה כלשהיא. הוא הבקיע רק שני שערים היום. הכל בסדר איתו?
     
  4. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליגה עלובה, לא אתפלא אם השיא של רונאלדו ישבר השנה. ההגנות נהיו על הפנים בכל העולם, חזרנו לשנות ה50 גועל נפש, זה לא רק הליגה הספרדית זה כל העולם, גם בליגה האנגלית זה יהיה בקרוב ככה כאשר שם זה יהיה של 3 קבוצות - סיטי,יונייטד וצ'לסי. וליגה איטלקית לא משנה בכלל מי תיקח אליפות היא לא תהיה בלבל של בארסה,ריאל,יונייטד,סיטי וצ'לסי. פלאטיני צריך לשבור ת'ראש איך הוא מחזיר את התחרותיות.
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    באנגליה שנים יש ליגה של 2-3 קבוצות, ההבדל הוא שהפערים לא כאלה גדולים כמו בליגה הספרדית, למרות שהעונה יונייטד, צ'לסי של בואש וסיטי החזקה יברחו לליגה מוקדם מאוד לדעתי.

    אמרו כאן ששיווניות בכספיים מזכויות השידור לא יעזרו, אני ממש לא מסכים. ברצלונה וריאל מדריד מרוויחות למעלה מ140 מיליון יורו מזכויות שידור, בעוד ולנסיה ואתלטיקו מדריד מרוויחות בקושי 40 מיליון, בארסה וריאל מרוויחות יותר מפי 3 מולנסיה ואתלטיקו, שלא נדבר על קבוצת תחתית שמרוויחה בין 5-10 מיליון יורו, לא יתכן ואסור שיהיה דבר כזה.

    תאר לך מצב שבארסה וריאל מרוויחות 80-90 מיליון יורו, וולנסיה או אתלטיקו 60-70, זה עוד 20-30 מיליון יורו לקבוצות כמו אתלטיקו וולנסיה שיעזרו להם הרבה בחיזוק, ובחובות שהם נמצאות. לא יתכן שבארסה וריאל ירוויחו כמעט פי 2 מצ'לסי ומנצ'סטר בליגה האנגלית, וקבוצה בבתחתית הליגה האנגלית תרוויח יותר מסביליה או ויאריאל.

    חלוקה יותר שיוונית מזכויות השידור לא תפטור לגמרי את בעיית החוסר תחרותיות האיומה בספרד, אבל היא לבטח תעזור וזה יהיה משמעותי מאוד.

    פרננדו רואיג' נשיא ויאריאל אמר היום אחרי המשחק שאי אפשר להמשיך במצב הזה, נשיא סביליה דל-נידו היחיד שמדבר שמתלונן בתקשורת בכל ראיון איתו אומר שהליגה הספרדית הופכת ל''זבל'' הכי גדול באירופה, כהרגלו דל-נידו מגזים, אבל אי אפשר שלא להסכים עם החוסר אונים שלו.

    גם הנשיא המליארדר של מאלאגה שכסף אצלו זה לא הבעיה, אומר שחייב לעשות משהו.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פעם עוד הייתי מפתח ציפיות לפני משחק כזה - ברצלונה בלי שני הבלמים הקבועים, אולי עייפה ומנומנמת ו-ויאריאל אמורה להיות אחת הקבוצות הנורמליות בליגה. איפה. ברצלונה פנטסטית, הגיעה בטירוף אחרי השישייה שריאל מדריד דפקה אתמול ולא הייתה רחוקה מלהשתוות אליה. למנה הקבועה של מסי כבר התרגלנו אבל גם אלכסיס סאנצ'ז היה פנטסטי - איזה גול וכמובן ססק וטיאגו שמעניין איך ימצא את מקומו. גם השנה הכל יתנקז למשחק-שניים בשנה למרות שקשה לי לראות את ריאל מדריד משיגה את ברצלונה.

    הוויכוח על איכות הליגה הוא באמת כבר נדוש. אבל חולשת הליגה לא אמורה לבוא על חשבון הניתוח המקצועי הנכון של ברצלונה וריאל מדריד שהן כרגע הקבוצות הטובות באירופה בהתחשב גם בעונה שעברה למרות שיונייטד פתחה את העונה הזאת בסערה. מספיק להיזכר בגמר הצ'מפיונס בעונה שעברה - לא כוחות. יונייטד התעללה בארסנל ביום ראשון ובגמר פערי הרמות לא היו כאלה אבל בהחלט היו גדולים. יונייטד הייתה יכולה לצאת מושפלת מהמשחק עם תוצאה לא נעימה - עוד שער שניים לבארסה.