תחילתה של אגדה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י נדב מיכאלי, ‏4/2/05.

  1. שגיא Guest

    אני אוהד בארסה, חלקכם ודאי יודעים. וכן, גם אותי הוא מן הסתם כבש, אבל לא בתקופה של לפני בארסה. כשהיה בפריז החשיפה התקשורתית שלו הייתה די נמוכה, בטח ביחס לעכשיו, והוא כביכול חשף את עצמו במונדיאל האחרון. אני חייב לציין שמתוך שנאה לברזיל, פשוט רציתי שהוא לא יצליח, לא אהבתי אותו פשוט, וכל מהלך מבריק שלו ניסיתי להוכיח שקרה בדרך אחרת. המקרה הכי זכור לי זה השער שלו מול אנגליה, ההקשתה מעל סימן. אני ראיתי את זה כפוקס רציני ולא ככוונה תחילה.

    אבל למי אכפת מה היה אז, היום הוא שחקן פשוט מבריק, מדהים, פנומן ענק! תענוג לעיניים פשוט.
     
  2. תמיד דל-פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/05
    הודעות:
    492
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שמגיע לו דיון!
    כרגע השחקן הטוב בעולם,יכולות מרהיבות ברגליים,שערים מדהימים הוא הבקיע,במיוחד במשחקים חשובים כמו מול צ'לסי ומילאן...
    והוא מוביל את בארסה לזכייה באליפות אחרי כמה שנים טובות...

    לא זידאן,וגם לא יהיה,סוג שחקן שונה וחוץ מזה כרגע לא הביא תארים לשום מקום בו שיחק,המונדיאל למרות שהיה מצויין לא היה תלוי בו אלא ברונאלדו...

    :aaa8: -פשוט מלך!!

     
  3. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    מה זה הקשקושים האלה?!השחקן הכי טוב בעולם?!מילא השחקן הכי טוב בעמדה שלו... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx הגזמתם לחלוטין...
     
  4. תמיד דל-פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/05
    הודעות:
    492
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך אני אוהב אנשים שישר נבהלים ממילים?
    למה אתה יכול למצוא לי שחקן אחד בעולם בכושר טוב ממנו וששיחק טוב יותר ממנו העונה?שבצ'נקו נו מי עוד?
    אם כן תתקשר 144 ותבקש רופא עיינים...

    אתה בכלל ראית אותו משחק?

    חוץ מזה זה שאני אומר שחקן הכי טוב בעולם,ברור שאני מתכוון לעמדה שלו-איך יכול להיות ששבצ'נקו יותר טוב ממנו אם הם שחקנים שונים לחלוטין..?
    ברור שהתכוונתי בעמדה,לא המדוייקת אבל כל החלק של קשר התקפי הוא ברור הטוב בעולם...
    בלי ספק..
     
  5. objective Member

    הצטרף ב:
    ‏30/4/05
    הודעות:
    25
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וירטואוז ענק , מביא המון קהל למגרשים וכיף לכדורגל , מבחינה קבוצתית אני לא בטוח עד כמה הוא באמת יעיל , לדעתי האישית לברצלונה יש שחקנים הרבה יותר חשובים ממנו כמו דקו , ואטו , אני חושב שלמרות ההברקות שלו הוא לוקח יותר מדי את הכדור לעצמו אני חושב שאם לבארסה היה שחקן יותר בסגנון של שבה הם פשוט היו בלתי ניתנים לעצירה , אבל שחקן כזה מביא המון קהל וכסף למועדון ובעולם של היום הכול סובב סביב הכסף אז אני מניח שזה גם שיקול .

    אם כבר מדברים על בריזלאי בברצלונה אז העונה שרונלאדו נתן שם שכבש 30 ומשהו שערים הייתה לדעתי אחת המדהימות ביותר שראיתי משחקן אין פעם הוא היה כובש גול מכלום עובר חצי מגרש מהחצי פשוט מדהים אמנם פחות וירטואוז אבל יעיל מאוד .
     
  6. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פחות וירטואוז? להבדיל מהגרסה השמנה, הלבנה והנוכחית שלו, כל שער שלו אז היה גולאסו אמיתי, והוא פשוט סרב להבקיע בלי לעבור קודם לכן את השוער.

    באשר לרונאלדיניו - השאלה היא איך מנצלים את המקסימום. בעונה שעברה, לצד כל הקסמים, הוא היה יעיל. העונה, הוא מתקשה לשמור על יציבות. לעיתים, הוא חש כשליח הכדורגל היפה עלי אדמות, והסיכויים שימסור אחרי שכבר עבר 2 שחקנים מאוד מאוד נמוכים. ובכל זאת, ראיתי כבר לא אחת תצוגות תכליתיות ממנו, והשאלה היא איך גורמים לו לשחק כך בכל יום. תנו לו עוד זמן להתפתח.