תיקו בין אוסאסונה למדריד, בארסה מבססת יתרון בפסגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Mourinho, ‏15/12/05.

  1. רובסון דה סוזה Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/05
    הודעות:
    245
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תחסוך מאיתנו להגיב על תגובות חסרות תוכן שכאלה.

    הבעיה של ריאל ברורה מאוד. ריאל צריכה שחקן שיחליף את זידאן התפקיד עושה המשחק. ריאל כבר לא יכולה לבנות על שחקן בגילו, שיהיה כמה גדול שיהיה. ריאל צריכה קשר קידמי, והשחקן המתאים ביותר למאלות את התפקיד הכל כך חשוב במערך של ריאל הוא באלאק. פשוט חובה להביא אותו. עוד בעיה היא חוסר המחץ של ריאל בהתקפה ( פציעתו של ראול משפיע מאוד על משחק ההתקפה של ריאל). קסאנו או כל חלוץ אחר יהיה חייב להגיע בינואר. חוץ מיזה גוטי וסלגאדו חייבים לעוף ממהרכב.
    בפטיסטה חייב לעבור לשחק קרוב יותר לשער. גם אם לא חלוץ שני לצידו של רונאלדו ( שהיה מעורר רחמים היום. טוב אי אפשר בעצם להאשים אותו כל כך, הקישור פשוט היה אנמי בצורה מפחידה) אז חלוץ שלישי מאחורה.

    בקהאם פשוט מצחיק אותי כל פעם מחדש. ה"שחקן" הזה חייב לעוף מההרכב של ריאל. הוא הורס את המערך של קארו שבנוי בעצם על ההאגפים. המרים הכפייתי לא יודע לשחק כקיצוני, וכל ניסיון להציב אותו באגף פשוט הורסת לריאל את המשחק ואת השטף שלו.

    אני לא רואה בעייה בשיטת המשחק של קארו. חוץ מהטעות שהוא לא פותח עם ראמוס ובלם ועם גרסיה קש"א, הוא עושה הכל מצויין. המערך שהוא מציב הוא המערך האולטימטיבי לריאל.

    פרז חייב לתת הזדמנות נוספת לקארו. לי ניראה שבסופו של דבר הוא יביא את השינוי.

    ועמי, אל תישכח שגם פנדל לברצלונה לא היה. כך שעדיף שבעיניינים האלה תחסוך את התגובה.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/12/05
  2. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "איש המשחק" דייוויד בקהאם נראה היום כאילו שמחוץ לאיצטדיון יש פסל של מאט באזבי, חולצתו אדומה והתקרית עם פרגוסון מעולם לא קרתה. כלומר, הוא עמד ליד דגל הקרן והרים כל כדור שהגיע עליו. הפעם היחידות בהן הוא אשכרה נע על המגרש היו כאשר הוא רץ לבצע כדור חופשי או בעיטת קרן. בלי מתחרים, השחקן הכי גרוע על המגרש היום. חסר תועלת לחלוטין. אפילו הגרסה העלובה של לואיס היחו דה פוטה פיגו עדיפה עליו עשרות מונים.
    שאר המושמצים של המשתמש רובסון דה סוזה, גוטי וסלגאדו דווקא לא במקום. שניהם היו מהטובים בריאל מדריד היום. הכי טוב היה כמובן זידאן, אבל במקום מאמני ריאל מדריד לא הייתי בונה כך שהצרפתי יהפוך את זה למנהג, בטח לא במשחקים בהם הוא צריך לשחק יותר ממחצית.
    פעם שנייה העונה שאני רואה את אוסאסונה במשחק מלא, ובהחלט אפשר להבין מאיפה המיקום הגבוה שלהם בטבלה נובע. משחק הגנה טוב, וקישור קשוח. בחצי הכוס הריקה, ההתקפה שלהם די עלובה, וגם ראינו בדקות הסיום שבמאני טיים עדיין רועדות להם הברכיים. עם כל הכבוד להישגיהם עד עכשיו, הוא לא יוכלו להתחרות עם בארסה (וריאל?) על האליפות.

    בשאר המחזור, פרימרה משוגעת ומשובחת. ולנסיה, דפורטיבו, סביליה וויאריאל ממשיכות להתבסס בצמרת, ולאחר כמעט חצי עונה הטבלה סוף סוף מקבלת צורה. אתלטיקו מדריד כל כך גרועה שבא לבכות. הם יכולים להביא את מי שבא להם בחורף, הם ישארו בדיחה מהלכת.
     
  3. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב נתחיל ?
    לבקשת הצופים, אני יושבת בבית וצופה בחבורת השחקנים שאמורים להיות ה-11 של הקבוצה המפוארת והטובה בעולם. הקבוצה שלנו מורכבת משחקנים מובחרים לכל הדעות השאלה מדוע ולמה אין את התיאום הנדרש כדי שריאל תשחק קבוצתי, התקפי ויפה.
    אני מתמוגגת מזיכרונות לימים שהיה לנו את הכדורגל היפה של הנעת כדור ונגיעה אחת, אחחחח תענוג.
    לריאל אין שיטה, אין דרך ואין לנו אל מה לבנות לעתיד.
    כרגע ריאל קנתה כרטיס אחד לשום מקום, רכישות מגוחכות שכל מה שעמד מאחוריהם זה כסף ופרסום שביסוד שגוי. טובת המועדון והאוהדים נידחק כשהסינוור אחרי גלקטיקוס למינהם סחף את המועדון שלנו לשנים נטולות תארים ואני לא יהסס לומר, כדורגל.
    לפני הכול אנחנו מועדון כדורגל, המטרות והשאיפות אמורות להיות אליפות אליפות אליפות לא כמה חולצות של בקס נמכור.
    אז מה עשינו ? התחלנו להוציא כספים, לרכוש שחקנים, מי השם החם ביותר ? אוקי נקנה. דחסנו את כולם למגרש וציפינו שהכשרון האישי של כל אחד ואחד מהם יעשה את שלו.
    שכחנו שצריך לשחק קבוצתי ,שכחנו שכשיש בעיה.... לקנות שחקן שיש לו שם עולמי זה לא פתרון.
    בוא נדבר על הנקודות החלשות שלנו.
    הגנה. אוקי עשינו רכישות, גארסיה טוב אבל באמת שלא מספיק טוב לריאל.
    ראמוס, אני חושבת שהוא אחד מנקודות האור המעטות שיש לנו.
    וודי, למרות הכול ועם כל האהבה הפצוע האנגלי ישאר בגדר תיקווה לעתיד.
    הלגרה, אוקי שחקן טוב, אני אהבתי אותו כקשר אחורי קלאסי. בתור בלם הוא טוב אבל לא היה ולא יהיה מצוין.
    פאבון, טוב אבל שוב אני אומרת לא לרמות שבהם ריאל משחקת. קבוצת צמרת ששואפות לקחת אליפות ולזכות בצ'מפיונס לא יכולה לעשות זאת כשיש לה בסגל שחקנים בינונים.
    סלגאדו ? עבר זמנו. יש לנו את דיגו המצוין וססיניו שכככל הנראה יגיע.
    קישור אין לנו, למרות האהבה לזידאן לא נוכל לבנות עליו אפילו עד סוף העונה הזאת, גוטי הוא בובת פלסטיק חמודה שהחוסר יציבות ביכולת שלו ישאיר אותו תמיד בגדר פוטנציאל לא ממומש. כואב לי שסולארי הלך וגוטי נשאר.
    התקפה, אוקי ראול לא פוגע, רונאלדו למרות המשחק היום מצוין מבחינתי ויש לנו את באטי וסולדאדו ולמרות זאת, לדעתי יש מקום לחיזוק.
    רוביניו, אמרתי ואני יחזור יקח עונה שתיים כדי שהוא יהיה אפקטיבי מבחינתנו. כדי שהוא יהיה טוב צריך ריאל חזקה ויציבה מאחור.
    מה קרה לריאל ? אין משחק אגפים, אין שום טקטיקה, שום דבר לא עובד.
    מה הפתרון ? חיזוק הקישור !!! בלם, חלוץ ומאמן.
    אני לא חושבת שעד שיהיה את זה יהיה איזה שהוא שינוי בריאל. צריך מאמן שישנה מקצה לקצה את המשחק שלנו כי כרגע אנחנו סתם 11 טמבלים שרצים אחרי כדור ומידי פעם ההברקות של כמה מהם עובדים ואנחנו מצליחים להשחיל גול.
    מדיניות הרכש של פרז צריכה לעבור מהפך של 180 מעלות.
    ואז אני מאמינה שיהיה טוב.
    לא לשכוח שהספסל שלנו לא פחות חשוב. צריך ספסל עמוק כדי שנוכל לעשות רוטציות וזה אחד מהדברים שהפילו אותנו בעבר, כשזידאן יוצא אין שחקן ברמה להכניס במקומו וככה לגבי יותר מידי עמדות שלנו.
    סליחה על החפירה אני עייפה מאוד מאוד מאוד.
    לילה טוב לכולם.



     
  4. Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏3/11/05
    הודעות:
    1,121
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוריס, מה ציפית שב-10 שחקנים בברנבאו אוסאסונה תיצא לתקוף? אותי דווקא מילוסיביץ' ואובו הקמרוני הרשימו אותי מאוד, חאבייר אגירה אחד המאמנים הטובים בעולם.
    אגב, רשמת ריאל? ולנסיה יכולה לקחת את האליפות לבארסה, גם ויאריאל. ועדין לא היתי מספיד את אתלטי, הם יחזרו.

    על תשכח, שאם ברצלונה לא הית מקבלת פנדל היא הית מנצחת, אם לריאל היה נפסל הגול הם היו מפסידים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/12/05
  5. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד לולנסיה וויאריאל, הן לא בליגה הזאת. ולנסיה בנוייה טוב, אבל אחרי עונת פוסט-בניטז הם איבדו את החשיבה של קבוצה גדולה וחזרו במודע להיות קבוצת מרכז-צמרת טבלה. לויאריאל פשוט אין מה להציע במאבק פוטנציאלי מול ברצלונה. באשר לאתלטיקו, זה יהיה נס אם הם יצליחו לחבר שני נצחונות רצופים עד לסוף העונה. נשארנו עם ריאל מדריד. חרא אולי, אבל היחידים עם הפוטנציאל להוות איום על התואר.
     
  6. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהחלט פוטניצאל. בוריס נראה לי לראשונה אני מסכימה עימך.
    חיזוק ומאמן נכון ותתפלאו מה יש לריאל להציע.
     
  7. רובסון דה סוזה Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/05
    הודעות:
    245
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עמי זה לא משנה כיצד זה ישפיע על המישחק. גול לא חוקי זה גול לא חוקי. זה לא משנה באיזה סיטואציה הוא מובקע.

    בידיוק. אני שמח שיש עוד מישהו שמסכים איתי. ריאל יכולה להשתנות מהקצה אל הקצה ולחזור ובגדול עם שניים שלושה שחקני חיזוק בעמדות המגן, הקשר והחלוץ ( החלפת המעיף כדורים תתקבל בברכה).

    אני לא הייתי ממהר להעיף את קארו. אולי כמו שאמרתי ססופו של דבר הוא יהיה זה שיוביל ייחד עם חיזוק נכון, את השינוי בריאל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/12/05
  8. Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏3/11/05
    הודעות:
    1,121
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי מה שאני יודע גם לפני בניטז ולנסיה הית אחת הקבוצות הטובות באירופה, כאשר שנתיים ברציפות הגיעה לגמר ליגת האלופות. שטויות, ולנסיה עדין אחת הקבוצות הגדולות באירופה, ויש לה הרבה מה להציע, לפי הדיבור שלך אתה בטוח שבארסה אלופה כבר מעכשיו, לבינתיים לא ריאל מדריד נראת המאיימת לאליפות.

    בטח שזה לא משנה, שמדובר בריאל זה לא משנה, אבל אם זה היה לברצלונה הית בוכה פה שעה למה ולמה, אוביקטיביות אמרנו?

    לדעתי הרבה טעויות מגוכחות של קארו. ממתי באפטיסטה עושה משחק? ראמוס הוא בלם טוב יותר מאשר קשר, גוטי הוא קשר התקפי ולא קשר אחורי פייבוט. זה חלק מהשטויות שעושה קארו.
    מאמן חדש, ומהר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/12/05
  9. רובסון דה סוזה Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/05
    הודעות:
    245
    לייקים שהתקבלו:
    0



    לא. זה לא משנה באיזה סיטואציה זה מובקע גם אצל ברצלונה וגם אצל ריאל. לא מהסיגנון שלי ליבכות. כמו שדיברנו על אובייקטיביות אז גם התכחשות לדברים שקורים ואי התעלמות מהם גם אמרנו. אני מקווה שהבנת למה אני רומז. גם אם זאת ברצלונה וגם אם זאת ריאל, תילמד להבין שהשינאה לא אמורה ליגרום לך או לכל אוהד אחר להיתעלם מעובדות.

    תיראה, ביגלל שזיזו לא היה כשיר במאה אחוז, ביגלל השילוב הדי מוצלח בין גוטי וראמוס כפיבוטים וביגלל שקארו רצה לשחק דרך האגפים לא היו לו הרבה ברירות רלה להציב את בפטיסטה כעושה משחק.

    ביגלל ש"הלך" לקארו עם הציוות של ראמוס לצידו של גוטי, הוא העדיף להמשיך ליפתוח עם השניים במרכז. למרות שגם אני מסכים איתך שראמוס טוב יותר כבלם.

    כמו שאמרתי, לא הייתי ממהר להחליף מאמן. בינתיים הוא עושה את העבודה בצורה די טובה. הייתי נותן לו הזדמנות נוספת. אני מרגיש עוד יש לו מה לעשות כמאמן ריאל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/12/05
  10. Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏3/11/05
    הודעות:
    1,121
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת, קארו נראה לי מאמן לא רע בכלל, ואולי כדאי לתת לו עוד 2 -3 הזדמנויות. אבל, אין שום סיבה להציב את באפטיסטה עושה משחק, זה ממש לא התפקיד שלו, עדיף שהוא ישחק קשר 50-50 ולא עושה משחק, זה כמו שאני יציב את ריקלמה כחלוץ. פשוט טעות. ראמוס בלם טוב יותר מאשר קשר, ראמוס הוא הבלם העתיד של נבחרת ספרד, הוא צריך להיות רק בלם. פאבון פשוט אומלל, ראמוס והלגירה\וודיגט זה השילוב הכי טוב שריאל יכולה להציב.

    עזבו אותכם מהבושידו בברנבאו- 10 אדומים במחזור ה-16 בליגה הספרדית, ולמעלה מ50 צהובים. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
    אבל ראינו את אחד המחזורים המשוגעים העונה בפריימרה, כמויות אדירות של שערים ומהפכים.
     
  11. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    שום מאמן לא יציל את ריאל..לא מוריניו לא קאפלו ולא אף אחד אחר.
    מה שבקבוצה הזאת צריכה היא בניה חדשה לגמרי.מהשוער(טוב חוץ משוער,שהוא מקצוען אמיתי כל השאר ליצנים שאם לא הוא הקבוצה הייתה סופגת כל משחק שישיה)ועד אחרון שחקני סגל.
    כמה שחקנים טובים היה אפשר לקנות בכסף שהם שילמו על ראמוס?על באטיסטה? שהוא שחקן מצוין אבל העדיף את הליצנים ממאדריד על פני ארסנל..
    מה לאזעזל הם מצאו ברוביניו?30 מיליון?על מה?איפה לאו ואיפה רוביניו?עלק,יורש של פלה..
    כל עוד הם לא יעשו בניה חדשה(עם נשיא חדש)הם ימשיכו ביכולת העלובה הזאת.
     
  12. RMCF Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/04
    הודעות:
    1,002
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המחצית הראשונה הייתה פשוט זוועתית. לא היה דבר מלבד מכות, כל אחד כיסח וכוסח.

    טעות מביכה של הלגרה הביאה לשער היתרון של אוסאסונה. כשיבינו שהוא לא בלם יהיה הרבה יותר טוב.
    בקהאם היה גרוע , כך גם בפטיסטה ושאר השחקנים. להאשים את גוטי זה פשוט טפשי, איזה כדורים נפלאים יש לו, מהשחקנים הטובים הבודדים שהיו בשורותינו אתמול. גם זידאן היה טוב, ההברקות שלו זה דבר לא חדש. שחקן כזה לא מאבד את הקסם, ואני מאמין שגם בגיל 40 הוא יוכל לעבור שחקנים ולמסור מסירות מדויקות, אמנם הוא לא מסוגל לשחק הרבה זמן ולאורך משחקים רבים.

    זה משקף בכלליות את המצב של ריאל מדריד, קבוצה שאין לה חומר שחקנים המתאים לרמות הגבוהות ביותר. מאמן גדול הוא לא זה שיפתור את כל הבעיות. צריך גם רכש נכון, וכשהמטרות הן רוי קין או אנטוניו קסאנו, העתיד לא נראה טוב במיוחד. אני יודע שאלו הם עדיין רק שמות המדוברים בתקשורת, אבל אני בספק שמשהו ישתנה.

    אה, ואני חושב שזה היה השידור הגרוע ביותר של נדב יעקובי זה הרבה זמן. אלכוהול ושידור לא הולכים ביחד.
     
  13. Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏3/11/05
    הודעות:
    1,121
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ,

    את המשפט הזה רשם כרגע אוהד ריאל גאה, שים לב רועי, קבוצה שאין לה חומר שחקנים לרמות הגבוהות ביותר, הינה רועי, אפילו אוהד ריאל חושב כמוני, שהסגל של ריאל לא מספיק חזק.
    עכשיו תגיד שאני לא אוביקטיבי נכון? הינה העובדה שגם אוהד ריאל מדריד רשם אתזה.

    למרות שאני לא ממש מסכים אם זה, לריאל מדריד יש את אחד הסגלים הכי טובים בעולם, שצריכה קודם כל מאמן טוב שידריך אותה, עוד 3-4 שחקנים לעמדות חסרות. קשר 50-50 הוא הבעיה של ריאל, אין לה שחקנים לתפקיד הזה. גוטי פשוט זוועה, ראמוס הוא בכלל בלם.

    אולי הבעיה היא מהשורש...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/12/05
  14. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה בעצם מה שכל קבוצה חלשה צריכה
     
  15. Arsenal fan Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    1,868
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כול, למה לעזעזאל על היד של גוטי יש את סרט הקפטן?או שאני עיוור, זה מגוחך.
    הבן אדם לא יודע מה זה מנהיגות.

    זידאן חייב להיות שחקן הרכב כול עוד הוא נמצא במועדון שנקרא ריאל מדריד, קוסם לכול דבר, נקודת האור היחידה מהמשחק של ריאל.

    סולדאדו חלוץ כשרוני, וכול עוד קארו המאמן אני מאמין שהוא ימשיך לקבל הזדמנויות, מגיע לו הצאנסים האלה, באפטיסטה לא פוגע בכלום, לרונאלדו יש את המשחקים האלה שהוא ישן, לא חדש.

    סלגאדו מגן איטי וחלש, אין לריאל מה להמשיך איתו, סיסיניו אמור להגיע היישר להרכב.

    כמו שעמי אמר, האדום לא היה מוצדק, רוברטו קרלוס ליצן, אגירה עשה מה שכול מאמן היה עושה בברנבאו, סגר טקטית טוב על המגרש, אוסאסונה שיחקו כמו שצריך, פיזית, טקטית, אילמלא מזל של ריאל בדקות הסיום זה היה נגמר ב-3 נקודות ענקיות של אגירה.

    רק תמשיכו ככה ריאל! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/multi.Xxx