תם ונשלם: מחזור סיום הליגה יוצא לדרך בשני

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Butragueño, ‏18/5/18.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אחרי הביזיון שלכם לפני שנתיים, בעונת חזרה לליגת העל, עם כדורגל התקפי ופתוח, עם ניצחונות יפים על קבוצות צמרת, למה לא להביא מספרים כאלה ובקביעות? ושוב אני כותב, ואתם מוזמנים לבדוק אותי בהיסטוריה של הפורום, שכתבתי את אותם דברים במשחקים שאנחנו רצנו בצמרת בתקופת לופא ז״ל ולא הבאנו את ה10,000 שחשבתי שחייבים לבוא בעונה התקפית ומרעננת.
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,786
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    תאורטית- אני שואל את אותה שאלה.
    מעשית- אני מבין כמה זה רחוק.
    ואם מדברים על הקהל שלנו ספציפית- אני יודע כמה קשה לבנות וכמה קל להרוס.
    מכירה של דיא סבע, אפילו לחו״ל, שלא נדבר על הארץ- יכולה מאוד לפגוע בסלוגן של ״בונים משהו חדש, ביחד״. מבחינת הרבה אנשים זה יהיה לחזור לתקופת אשר אלון. למרות שזו מכירה בלתי נמנעת וברור לי שאם זה יהיה לקבוצה בארץ אייל סגל לא יחתום בלב שלם אלא מחוסר ברירה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    למי אתה בא בטענות? למי שכן מגיע לכל משחק? זה נחמד שהיית רוצה שכולם יהיה כמוך (וכמוני) ויסעו לכל משחק, זה לא באמת עובד ככה.
    אני אוהד קבוצה שמביאה בשנים האחרונות באיזור ה-200 אוהדים למשחק בית ולומר את האמת? אני מעדיף להישאר עם ה-200 ושיגיעו אנשים שהקבוצה באמת חשובה ויקרה להם מאשר כל מיני טרמפיסטים שלא יודעים באיזה צבע הקבוצה משחקת.
    לפני 13 שנה (וואו, כמה זמן עבר) מכבי הרצליה סיימה את העונה שלה במקום ה-7 בליגה הלאומית, והגיעה לגמר הגביע. ממוצע הקהל בליגה היה באיזור ה-300-400 אוהדים למשחק, אני הייתי שם בכל משחק, אבל לגמר הגביע בקושי הצלחתי להשיג כרטיס. שהקבוצה עלתה לגמר והשחקנים רצו ליציע שלנו לא זיהיתי אף אחד ממי שרקד והתחבק איתם, אני עמדתי למעלה והסתכלתי כי לא היה שום סיכוי להתקרב. והאמת? הרגשתי רע מאוד עם זה, זה היה מגעיל. ב-2012 לא עלינו לליגת העל בגלל שהפועל רמת גן הבקיעה 2 שערים אחרי הדקה ה-90, למשחק הזה נגד הפועל ירושלים הגיעו לפחות 2500 אוהדים, 3 דקות אחרי השריקה כשאני עוד מנסה לעכל מה קרה כאן התסכלתי מסביב והאצטדיון היה ריק. כולם הלכו, זה לא באמת עניין אותם.
    אז בהרגשה שלי תשאיר אותי עם ה-200 שיש היום שהקבוצה היא החיים שלהם ושהטרמפיסטים ישארו בבית. ואם הם מגיעים פעם בעשור אז שישבו בצד ויקפצו בגולים, שלא יפריעו.
     
    yakov_y ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    ואולי אם מכבי הרצליה הייתה מצליחה לאורך זמן הטרמפיסטים היו הופכים לאוהדים שרופים לא פחות ממך והגוש של השרופים היה לא 200 אלא 2,000 ואז אולי גם היה לכם יותר קל להיאבק בשיימן ולהביא בעל בית במקומו כי אז הייתם יותר אטרקטיביים.
    זה לא שאוהד שרוף הופך מהפעם הראשונה שלו במגרש לאוהד שרוף. בדרך כלל זה תהליך שלוקח זמן. אין לי ספק שהשנים האחרונות שלנו הגדילו את בסיס הקהל השרוף שלנו. אין לי ספק שבעונות הפחות טובות שלנו אנחנו עדין נביא יותר קהל מזה שהבאנו בתקופות פחות טובות בוסרמיל כי ההצלחה שלנו גם הפכה חלק מ״אוהדי טרנר״ כפי שהם נקראים לפעמים לאוהדי שרופים שהתאהבו במועדון בתקופה הזאת ועוד עשרים שנה אף אחד לא יזכור להם שהם התחילו לאהוד בעונה הראשונה בטרנר עם קבוצה מצליחה.
     
  5. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    אין לי ספק שהצלחות מביאות ובונות קהל, והלוואי שמכל הצלחה רגעית היו מצטרפים עוד 40-50 שהולכים אחרי הקבוצה בכל מצב, עם כאלה אין לי בעיה.
    הבעיה שלי ש-99% מהטרמפיסטים האלה יעלמו בהפסד הראשון, היינו בסרט הזה. הם לא באמת אוהדים ולא אנשים שאני רוצה לידי ביציע. סתם להתגאות במספרים ולהגיד שהבאתי 1000 במקום 200? לא מעניין אותי.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.