תמיר כהן סיכם ל-3 עונות בבולטון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י KENAR, ‏23/12/07.

  1. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    סטרפורד, אני לא אוהב את תמיר כהן, לא חושב שהוא עשה משהו בכדורגל הישראלי ואולי גם הוא לא יצליח אני לא יכול להגיד שהוא יצליח. אבל הזילזול שלכם פשוט מדהים...
    בן חיים בזמנו לא היה הבלם הכי טוב ולא קרוב לזה, אף אחד לא העז להשוות אותו לגרשון ובנאדו...עידן טל לא בתפקיד שלא ולא קרוב בכלל, טל זה 50\50 אבל די התקפי ואפשר להגיד גם אולי פליימייקר, גם היכולות שונות מאוד, כמו שכתבתי כאן טל שחקן קלאסי עם הרבה טכניקה וכהן הוא לוחם ומחלץ כדורים.
     
  2. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    למרות שצורב לי כאנגלופיל לראות שחקנים דוגמאת תמיר כהן מועדפים על תוצרת מקומית (מילא הוא היה שחקן ברמה של ברקוביץ' שאכן לא גדלים כל יום, אבל אילו מיומנויות ואיכויות מיוחדות יש לתמיר כהן? הוא אולי לא אפס מוחלט כמו יניב קטן, אך גם אין לו תכונה אחת שבולטת מהשאר או איזו יכולה שמבדילה אותו משאר השחקנים בעמדה שלו, אפילו לא בארץ לטעמי), אני גם לא מודאג.

    באותה קלות בה הפרמיירליג אוכלת את הבלופים של הסוכנים וסתם שחקנים לא מספיק טובים, היא בד"כ גם יודעת לירוק אותם חזרה החוצה בשניה שהם "מוכיחים" את רמתם האמיתית. (קטן, גאלי, קפה בלאנקו, רק גארדנר איכשהוא שורד)
    השחקן עצמו ירוויח, כי את המשכורת שלו הוא יקבל כך או כך וגם את המוניטין שלו בארץ הוא ישפר גם אם יכשל, אך מבחינת הקבוצה במקרה הכי גרוע בולטון יחזירו אותו חזרה לארץ בלי הפסדים כלכליים רציניים תוך כמה חודשים ובמקרה הכי טוב (והלא ריאלי כשמסתכלים על העובדות המקצועיות, אבל מי יודע) הם קיבלו מציאה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/12/07
  3. Tony Adams Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    5,889
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי אם הוא יחזור לארץ הוא יחזור בסכומים גדולים. כמו כל שחקן שנכשל בחו"ל וחזר לפה.
    ככה שגם בעניין הזה הוא מרוויח.
     
  4. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    JR-Riquelme

    איפה ראית שזילזתי בו?
    זה שאני לא חושב שהוא מספיק טוב בכדי לשחק באנגליה לא מעיד על זילזול אלא על מה אני חושב עליו מבחינת שחקן,רמה של ליגה בישראל.

    אני לא חושב שהוא יצליח בגלל הרמה שלו,
    ומספיק לראות דוגמאות של שחקנים כישרונים ממנו,טובים ממנו,כאלה שעשו משהו בישראל ועדיין חזרו עם הזנב בין הרגליים,
    נג'ואן גרייב,וואליד באדיר,עידן טל,יניב קטן,דוד אמסלם,איציק זוהר,אלף ואחת שחקנים שהלכו להיבחן בקבוצות מליגות נמוכות,כמו אמיר שלח,כמו אילן בכר,
    אפילו שחקן זר כמו בלסינג קאקו חזר מהר מאוד לאשדוד מ...בולטון.

    פיני זהבי = סנטה קלאוס!
     
  5. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    כהן,ליגת המילואים מחכה לך.
    הוא ישחק שמה שנה,שנתיים מקסימום והוא יחזור.
    אמן אמן אמן אמן שהוא יצליח,אבל כולנו יודעים שזה בלתי אפשרי,הוא לא שחקן ברמה הכי גבוה בליגה הישראלית,אז באנגליה? באמת.

    הלוואי ותצליח תמיר,אבל מה לעשות אני ריאליסטי.
    וכמו קטן וטל,יצא גדול לאנגליה,יחזור ככה קטן ולא יהיה איך שהוא היה לפני שיצא לבולטון.
     
  6. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    אם זה היה מנג'ר,העוזר מאמן היה אומר למאמן:תחתים אותו רק אם הוא המפלט האחרון.!!
     
  7. KENAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/07
    הודעות:
    69
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תשכח גם את איציק זוהר שהגיע לאנגליה שבניגוד לתמיר כהן שלא עשה יותר מדי דברים בכדורגל הישראלי הוא(זוהר) היה אז בשיא הקריירה שלו בישראל אחרי עונות שיא במכבי תל אביב ובבית''ר ירושלים הוא חתם בקריסטל פאלאס קבוצה קטנה שהשאיפה העיקרית שלה(אולי היחידה) הייתה לשרוד בפרמיירליג הציפיות מזוהר היו בשמיים ועל החתימה בפאלאס נאמר שהיא גאונית מאחר והיא תהווה עבורו קרש קפיצה לקבוצות גדולות יתר באנגליה או באירופה התוצאות לעומת זאת היו עגומות למדי ואחרי חצי שנה איומה בה התברר שהפרמיירליג ורמת הכדורגל האנגלי גדולים מדי על זוהר הוא הלך לראות פרמיירליג בטלוויזיה כמה שנים מאוחר יותר הוא אף קיבל את "תואר" הכדורגלן הגרוע ביותר בתולדות קריסטל פאלאס....

    עוד כישלון זכור היה נג'ואן גרייב שהסיטואציה שלו יותר דומה לסיטואציה של תמיר כהן מאחר וגם הוא היה אז כדורגלן צעיר בתחילת דרכו, גרייב לאחר עונה ענקית בהפועל חיפה בה היה אחד מהגיבורים המרכזיים של האליפות ההיסטורית הוחתם באסטון וילה שבניגוד לקריסטל פאלאס אז ובולטון כיום נחשבה בזמנו לקבוצת צמרת בפרמיירליג גם במקרה הזה הציפיות מגרייב היו גבוהות וגם במקרה הזה ההתרסקות הייתה מהירה וגרייב ראה את רוב משחקיהם של הוילה מהציע(אפילו לא כשחקן ספסל)מאז אגב הקריירה שלו שלפני המעבר לוילה הייתה מבטיחה נסוגה בצורה קיצונית.....

    והיו עוד כאלה שהלכו לאנגליה כגדולים וחזרו במהרה לארץ כקטנים(ואין לי כוח לפרט עליהם) כמו דוד אמסלם(גם כן רומן כושל עם קריסטל פאלאס),וואליד באידיר,אלון חזן ואבי נמני. הדעה שלי היא שמה שמספיק פה בארץ בהחלט לא מספיק לרמות הגבוהות של הפרמיירליג.....
     
  8. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ועוד לאיציק זוהר,עוד לפני שהגיע לאנגליה היה נסיון אירופאי כששיחק באנטוורפן וגם זה לא עזר לו במיוחד.
     
  9. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בן חיים עד שעבר לבולטון, לא ראה כמעט חולצת הרכב, לפניו היו בנאדו, גרשון וחרזי שבצדק שיחקו לפניו.
    יש הבדל די גדול בין תמיר כהן, שהוא קשר אחורי הורס, לתפקיד של עידן טל שהוא יצירתי יותר, מוציא התקפות קדימה, 50/50. אז עידן טל היה השחקן הכי טוב בארץ, אבל הוא לא ילד, הוא ראה שלא מתאים לו, חזר. לתמיר כהן יש שאיפות שונות יותר, יש לו עוד קריירה ארוכה והוא רואה את טל בן חיים כמודל, כדוגמא. אתה גם לא יכול להשוות בין קטן לתמיר כהן, אלה שני תפקידים שונים בתכלית זה מזה, קטן בא לאנגליה כשהוא היה כוכב בארץ, תמיר כהן הוא פועל שחור, הוא לא מהכוכבים, אלא יותר מהמוערכים.
    אתם מדברים על זה שתמיר כהן לא עשה כלום בכדורגל הישראלי, אבל אליפות, גביע וליגת האלופות, זה בהחלט הישג בארץ, הוא לא אשם שהחליטו לקטוע לו את המשך הקריירה לשם בניית הגלאקטיקוס הישראלי. לא אומר לכם לשמוח, פשוט אל תפסלו ואל תזלזלו ואתם בהחלט מזלזלים, גם בן חיים הגיע לבולטון מקטן ויצא גדול.
     
  10. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,185
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    אני רק ארחיב לכך שהמודל שלו זה טל בן חיים. הייתה כתבה על כהן, שבה מראים כי כהן לקח את אותו מאמן הכושר שבנה את בן חיים לפני הגעתו לאנגליה, וכעת הוא עובד גם עם האחרון. יהיה מעניין לראות האם גם איתו יהיה שינוי של 180 מעלות, ואולי גם סיפור הצלחה בעתיד.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/12/07
  11. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    180 מעלות? כי בארץ בן חיים היה מה?
     
  12. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
  13. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,185
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    לפני שבן חיים התאמן עם מאמן הכושר הזה (לפני מעברו לאנגליה) הוא לא היה בנוי בצורה מספקת כדי להתמודד עם הפיזיות של הליגה האנגלית. אם תראה את בן חיים במכבי ותראה את בן חיים שהגיע לבולטון אתה תבין את ההבדל עליו אני מדבר. שוב, בעיקר במבנה הגוף שלו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/12/07
  14. Maccabi_Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/06
    הודעות:
    954
    לייקים שהתקבלו:
    210
    אני לא מבין בכלל איך אתם משווים את קטן לעידן טל?
    שקטן שיחק בקושי רבע שנה עם בקושי 45 דקות משחק..
    נכון לטל שיחק במילואים אבל ממש קצת.. רוב המשחקים הוא היה בסגל וקיבל לא מעט דקות יחסית ככה שעם תמיר יגיע לזה זה יהיה הישג.. כשלון גדול זה כמו קטן..
    לפי מה שהבנתי טל יכל להמשיך לשחק שם והוא התלבט אבל בסוף החליט לחזור לביתר עם משכורת דומה כמעט פה בארץ..
     
  15. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שכולם אמרו, אין פה בכלל ספק שהמעבר של תמיר כהן זה אך ורק סוכן עם קשרים. המעבר הזה של תמיר כהן - שחקן נהדר לליגה החלשה בישראל, לאנגליה בינוני ואפילו פחות מזה, לבולטון, רק בגלל שני משחקים טובים בנבחרת ישראל, רק מראה כמה הכדורגל האנגלי דפוק. מה אין שחקן אנגלי ברמה של כהן? זה לא שתמיר כהן ברמה של עידן טל, כשהאחרון הגיע לאותה בולטון, כאשר הוא היה by far השחקן הטוב בארץ.

    אם תמיר כהן יצליח להשתלב בבולטון, זה בין היתר בגלל הבעיה של הוונדרס במרכז המגרש. קאמפו זקן וספיד נמצא בירידה חדה ביכולת. רק קווין נולאן ודני גאטרי נהדרים, מספקים את היכולת השנה. לתמיר כהן יכול להצליח באנגליה. במועדון ספורט דיברו על כך שהוא מתאמן 6 פעמים בשבוע, מתאמץ ומשתדל. לדעתי הוא יתבגר, במכבי הוא היה פרימדונה. ועדיין, אני מתחרפן איך הוא הגיע לאן שהוא הגיע בגלל חודשיים טובים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/12/07