תקשורת או תשקורת?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Gass12, ‏25/11/16.

  1. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    מאחר ואיני סומך על זה שקראת את הפוסט של ראש הממשלה, אניח אותו כאן.
    Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו

    ברכות לתוכנית הרכילות "ערב טוב עם גיא פינס" לרגל הצטרפותו של רביב דרוקר לצוות התוכנית.
    לאחר שלא מצא כלום במצולות הצוללות, דרוקר עבר להמצאה בדיונית חדשה וחובקת עולם. החיפוש הנואש של דרוקר אחר קונספירציות כבר מביך את כולם חוץ מאת שולחיו מ"הקרן החדשה לישראל".
    אנחנו מצרפים את תגובתנו אותה ערוץ 10, שמרבה להטיף על חופש הביטוי, צינזר הערב כהרגלו.
    ==
    "הניסיון הנואש והפתטי של הפוליטיקאי רביב דרוקר להכפיש את ראש הממשלה, באמצעות טפטוף בלתי פוסק של כזבים ושטיפת מוח, נועד לעשות רצח אופי לראש הממשלה ולבני משפחתו. דבר זה אינו חדש אצל רביב דרוקר. הוא שקוף וידוע לכל הציבור.
    עצוב לראות שיושרה והגינות בסיסית אינם מעניינים את דרוקר. מרדיפה יומיומית אחרי ראש הממשלה ורעייתו, הוא נודד כעת גם לבניו של ראש הממשלה, שהם אנשים פרטיים ולא בחרו בחיים הציבוריים.
    מעניין שילדי פוליטיקאים בכירים אחרים, כולל ילדי נשיאים וראשי ממשלה לשעבר (למשל ילדיו של ראש הממשלה לשעבר אולמרט יכולים לספק תחקיר מרתק) פחות מעניינים את דרוקר ואת מממניו בקרן החדשה.
    ככלל, התקשורת הישראלית מרשה לעצמה להכפיש באופן שיטתי שכזה רק את בניו של ראש הממשלה נתניהו, עוד מאז היותם ילדים רכים (לדוגמה חיקוי בחרצופים של יאיר שהיה ילד בן 3 זכה להתעלמות מביקורת בתקשורת וגם ״שוחרי זכויות הילד״ נעלמו והשתתקו).
    ובתוך כך - עצוב לראות איך דרוקר מצליח לקבוע בכל פעם שיא חדש של עיתונות ירודה, זדונית ומבישה אפילו בהשוואה לתקשורת הישראלית המוטה מלכתחילה.
    יאיר הוא אזרח פרטי וסטודנט שלא חייב דין וחשבון לאף עיתונאי. מר פאקר הוא חבר קרוב של המשפחה ושל יאיר וככזה הוא היה נוכח כמה וכמה פעמים בנאומיו של ראש הממשלה בחו״ל במשך השנים. זכותו המלאה של יאיר להתארח אצל חברים בדיוק כפי שדרוקר עושה זאת בחו״ל.
    צר לנו שדרוקר שוב משדר רכילות צהובה, המעוותת את המציאות ומבוססת על שקרים מוחלטים וחצאי אמיתות, והכול במסווה של ׳תחקיר רציני׳ כביכול".
     
  2. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    Paker. לא מה שאתה חושב

    אחי, תאמין לי שאני עוקב אחרי הנושא הזה מקרוב כי זה מעניין אותי. לא הצטרפתי בדקה 80.

    ואני אומר את זה בצורה הכי פשוטה - ראש הממשלה מתנהג כמו ילד בן 3.5. "אוי אוי אוי מנסים להכפיש אותי אוףף שרה למההה" רבאק אתה פאקינג ראש ממשלה במדינה שכל כך לא מתפקדת זה לא הגיוני שכל שבוע אתה נותן פוסט על התקשורת!

    כל עניין התגובות החל קצת לפני התגובה לעובדה והתפוצץ אחרי עובדה. ערוץ 10 עשו בשכל שלא לקחו חלק במשחק. הם לא מחוייבים לפרסם את כל התגובה, ופירסמו רק את החלק הענייני שבה.

    אשכרה יושבים אנשים במשרד הדוברות של ראש הממשלה ומבזבזים זמן על ללכת אחורה לחרצופים ולמה שאילנה דיין עשתה במקום להתעסק בדברים באמת חשובים במדינה.

    קודם כל פרשת הצוללות עוד לא הסתיימה. וגם אם תסתיים בלי כלום וכך שאר הפרשות של רביב, זה לא משנה. אם ראש הממשלה רואה בזה רדיפה אישית - הוא לא צריך לרדת לרמה הזאת. אפשר להגיב בצורה עניינית ולהכחיש את הדברים גם בלי לצאת למסע נגד התקשורת. ונעזוב בצד את העובדה שכראש ממשלה הוא לעולם לא מתראיין וכו', שאלה דברים בסיסיים במדינה דמוקרטית..

    ואם לקשר את זה לכל הנושא של האשכול - לא מדובר בתשקורת. דרוקר וכתבים אחרים מציגים את הדברים כפי שהם. אם היה מדובר בתשקורת, ראש הממשלה היה מגיש תביעת דיבה ומנצח בה. עובדה שמכל ההכפשות שראש הממשלה מייחס לעצמו, בנתיים הוא זכה רק בתביעת דיבה אחת (לאחר שהגיש 8-15 משהו כזה).
     
    אמיר ע אוהב/ת את זה.
  3. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    איני שופט את התנהגותו של ראש הממשלה אם כי אני יכול להבין מאיפה היא נובעת.
    על המשפט הפוסל במומו פוסל שמעת? רביב דרעקר אחד העיתונאים הכי מושחתים שיש במדינת ישראל. אתה לא יודע עליו מספיק אבל קבל דוגמית קטנה.רביב דרעקר הקים את העמותה הפרטית עם השם הפלצני בהוראת הבוסים שלו מהקרן לישראל החדשה שבוחשים חזק ועמוק
    בזירה הפוליטית בישראל,בצבא,בתקשורת וכמעט בכל פינה אפשרית מתוך אג'נדה ברורה
    "מחיקת הזהות היהודית של מדינת ישראל"

    "
    בשלב מסוים החליט שפירא להחליף את לוי בצוות החקירה, מהלך שדרוקר מתאר כצעד שנועד לפגוע בחקירה. בתיאור הפרשייה חושף דרוקר עובדה מדהימה. מסתבר ששפירא היה מודע לכעסו של דרוקר, ובחר לרכך אותו. כיצד? באמצעות מסירת סקופ. לא ייאמן כי יסופר: שפירא בכבודו ובעצמו מחפש ללא לאות את דרוקר הכועס כדי לספק לו סקופ. וכך מתאר זאת דרוקר:
    הידיעה על הדחת לוי פורסמה לראשונה ב'הארץ' ב־12 בספטמבר 2012. בבוקר שבו פורסמה הידיעה, בשעה שבע, התקשרו אלי ממשרד מבקר המדינה. לא עניתי. השאירו הודעה, "המבקר מחפש אותך"… לאורך הבוקר המשיכו לחפש אותי ממשרד המבקר. "אולי אתה יכול להגיע אליו לפגישה היום?" נשאלתי. לא הסתדר לי. בסוף דיברנו בטלפון בצהריים.
    "רציתי לתת לך ראשון את הסיפור על מי יחליף את לוי", אמר המבקר. "מי?" שאלתי. "עמיחי שי", אמר המבקר בגאווה. "הוא היה ניצב במשטרה. מכיוון שלא ענית", התנצל שפירא, "כבר הוצאנו את זה". החמצתי את הסקופ הענק.

    צריך לשפשף את העיניים בחוזקה כדי לוודא שאיננו חולמים: מבקר המדינה, שופט מחוזי לשעבר, מדליף 'סקופ' לעיתונאי בנוגע לחקירה פוליטית אסטרטגית שמתנהלת במשרדו. מה זה מעיד על מניעיו של שפירא? מה ניתן להסיק מכאן על טיב היחסים בין המבקר לדרוקר? האם החיזור המשונה הזה מלמד על השפעה מסוימת של דרוקר על שפירא, הנמשכת אולי עד היום?

    בשנת 2004 הקים דרוקר את 'התנועה לחופש המידע', הפועלת להשגת מידע מרשויות המדינה. שותפיו של דרוקר להקמת התנועה היו פרופ' יורם רבין וד"ר יובל קרניאל. עכשיו תחזיקו חזק. לפני חצי שנה פרש רבין מהנהלת התנועה, בעקבות תפקיד ממלכתי שקיבל בשירות המדינה. מנחשים איפה? זה לא קשה מדי: בינואר 2016 מונה פרופ' רבין ליועץ המשפטי של מבקר המדינה. באתר משרד המבקר פורסמה הודעה על המינוי, אך באופן מפתיע, ואף שפורסם מידע על הרזומה של רבין, תפקידו המרכזי בתנועה לחופש המידע של דרוקר נעלם מהודעת משרד המבקר.
    לא מדובר בתפקיד שולי. כדי להבין את מרכזיותו של רבין במשרד המבקר כיום, די להביט בתרשים ההיררכיה של משרד המבקר כפי שהוא מופיע באתר המשרד:

    אם אתה חפץ להעשיר את עולמך ולהיפתח באמת..אז בבקשה תקרא
    יחסים אסורים? רביב דרוקר ומבקר המדינה
     
    Nave אוהב/ת את זה.
  4. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,567
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    מבחינתי דרוקר שקרן עם תעודה. את התעודה הנפיק לו יואב יצחק. אז אם אכן יש משהו בפרשת הצוללות, חבל שהשקרן מתעסק עם זה, כי כך הפרשה מאבדת ערך.
     
    VAR, Gass12 ו-yonmu אוהבים את זה.
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,692
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    רוני דניאל על עמונה: "הולך להיות שם אלימות"
    הפאנליסט שלצידו: "בכל זאת מפנים אנשים מהבתים שלהם"
    דניאל:"בעיה שלהם,הם עברו לגור שם בלי אישור " (שקרן)

    ספרו לי עוד קצת כמה רוני דניאל ימני
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    אם רביב דרוקר אומר שחם בחוץ אני לא יוצא מהבית בלי מעיל.
     
  7. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    רוני דניאל הוא האהוב עליי. כל פעם אומר איזה משפט שמזוהה עם השמאל ואז כל השמאלנים מתנפלים עליו ויום אחרי זה הוא יוצא על אחמד טיבי ופתאום הוא יקיר הימין ויום אחרי זה שוב נותן אמירה שמאלנית וחוזר חלילה
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,692
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    רוני דניאל מעולם לא היה יקיר הימין, רק בשמאל ציירו אותו ככזה. ולטנף על אחמד טיבי לא אומר כלום,גם לפיד עושה את זה
     
  9. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    לא יודע, מיום ליום רוני דניאל עבורי הופך להיות מאוס יותר ויותר.
    אי אפשר לנהל איתו שום דיון אם הוא מנוגד לדעות שלו בלי שהוא יעשה פרצוף, ייתלונן, הכל. ובלי קשר, גם מבחינה מקצועית, פרשן צבאי לא אומר שצריך רק להגן על הצבא וכל מה שקשור לנושא שלו הוא תמיד חיובי. אם כתב/פרשן לענייני משטרה/פלילים יכול להביא דברים רעים שקורים במשטרה, גם הוא יכול. ואם הוא בעצמו לא מביא אותם, אז לפחות שיידע לבקר גם את המערכת הזאת.

    אני מודע לזה שחלק מהמדליפים שלו הם אנשי צבא, אבל בכל זאת, בתחום הזה אנשי הצבא של ערוץ 10 עושים עבודה הרבה יותר טובה.
     
    Dennis Bergkamp אוהב/ת את זה.
  10. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    למיטב ידיעתי נכון לעכשיו ,הספיח היחיד שנותר מפרשת השחיתות לכאורה ,אינו קשור כלל בראש הממשלה. מה שכן מסריח לי ולא בפעם הראשונה זה התנהלות של קציני צבא בכירים מאוד שגוזרים כסף או שווה כסף . מי שהיה מפקד החיל בין השנים 2007-2011 ( אליעזר מרום צ'ייני ) דאג להדיח את המתווך שייקה ברקת הותיק וכפה את גנור, המתווך החדש על הגרמנים . המתווך דרש ואף קיבל 5 אחוזי עמלה.
    איני בא להרשיע אף אחד אבל לפחות בפעמיים נוספות הוכחה התנהגות מסריחה של צ'ייני ( מועדון החשפנות, זיוף מסמכי המאבטחים )
    נזק נלווה נוסף ,הגרמנים בפאניקה ושוקלים שוב את העסקה.
     
  11. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
  12. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,567
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    וזה כבר לא דרוקר, זה אריה אבנרי ז"ל.
     
  13. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    לא . אתה טועה אריה אבנרי ז"ל חשף פרשה אחרת . אבריאל בן יוסף מי שהיה סגן ראש המל"ל נחשד כמי שקידם עסקת רכש אוניית דחף למאגר הגז תמר ,בעבור איש עסקים גרמני בשם מייקל הרצוג. העבירה היא ניגוד עניינים בשל העובדה שהוא גם חבר דירקטוריון נמל חיפה.
    אני דיברתי על משהו אחר לגמרי על אליעזר מרום( צ'ייני ) שהדיח את המתווך הותיק שייקה ברקת בכדי לדחוף את חברו גנור כמתווך. הוא דחף אותו עמוק לגרונם של הגרמנים שהתרעמו בגלל שנאלצו לשלם דמי תיווך של 5 אחוז.
     
  14. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    במציאות המדומה אותה מנסה התקשורת הצבועה,הבזויה והמוטה להאכיל אותנו בכפית.
    ראש הממשלה עוקף אותם ומעל ראשם באמצעות האינטרנט.
    האמת המהלך הזה כ"כ גאוני מבריק ומשעשע אבל גם מעציב..

     
  15. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    Michael Carrick יש לך הסבר מניח את הדעת להתעלמות של כלי התקשורת הגדולים מפרשת דרוקר ותא"ל וינטר ( לי יש הסבר נהדר )
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 3, אורחים: 31)

  1. YYY
  2. Bayern