http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx יש כמה אלבומים ענקים, לטעמי לפחות. שירי חג ומועד ונופל האלבום הכי טוב של מאיר אריאל וללא ספק נכנס לטופ 5 שלי באלבומים הישראלים הגדולים ביותר (גם השם הכי שנון ביי פאר), אלבום הבכורה של אביתר בנאי מופתי, פינק פלויד זה.. פינק פלויד ו-the queen is dead של הסמיתס ענק (מוריסי גאון, ג'וני מאר גדול). דייויד בואי, בוב דילן.. אני אסכם ב- http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx
מצטער, גם אני אף פעם לא נפלתי לא מהביטלס ולא מפינק פלויד, גיא ואריאל אתם תצטרכו לנזוף גם בי... Rage Against the Machine - Rage Against the Machine Metallica - Master of Puppets Metallica - And Justice For all (שלא ברור לי איך הוא עוד לא הוזכר פה בעוד שאחרים של מטאליקה כן, ה-קונצנזוס כמאסטר פיס הכי גדול של מטאליקה שגם מטאליסטים הארדקור שבזים למטאליקה אוהבים) Arctic Monkeys - Whatever people say I am that's what i'm not Led Zeppelin - II G'n'R - Appetite for destruction Oasis - Definitely Maybe Pearl Jam - Ten איפה הילד - זמן סוכר Kanye West - Late Registration היה לי הרבה יותר קל לכתוב 20, יש כמה מועמדים ראויים למדי שהושמטו מהרשימה בלי שום סיבה מיוחדת...
נבו, אתה מפליא אותי. איך אפשר לומר דבר כזה על הביטלס, להקה שכל כך ניסתה, חיפשה, שינתה, להקה שכל כך השפיעה, אתה פאקינג מזכיר את הרולינג סטונס שהם להקה ש-40 שנה עשתה בדיוק אותו דבר ומקטין את הביטלס ששירים בודדים שלהם שינו ז'אנרים שלמים, ראה דוגמת הלטר סקלטר לרוק כבד, אובלה-די-אובלה-דה לסקא ובהמשך פאנק, כל אבי רואד על הרוק המתקדם.... אין להקה שהשפיעה על המוזיקה כמו הביטלס.
הרוק הכבד היה קיים הרבה לפני הלטר סקלטר, אבל צארלס מנסון בהחלט מודה על ההשפעה אני פשוט לא תופס מהם ככל כך משפיעים או ככל חדש חדשניים...אם כבר להקה משנות ה60 שבאמת ניסתה כל הזמן רק דברים חדשים אז the who
כל מה שציינתם לא סותר את ההשפעה האדירה של הביטלס על המון סגנונות מוזיקליים והמון סאב-ז'אנרים ברוק. כל מי שלא מבין את ההשפעה של הביטלס על המוזיקה המודרנית מוזמן לעיין באיטיות בהיסטוריה. The Who, נו באמת.
TVU גם להקה אדירה אמרת שהביטלס השפיעו רבות על סאב-זאנרים ברוק והם להקה אדירה? אני אומר שהם להקה חביבה בהחלט אך ממש לא הגדולה בהיסטוריה את רוק הכבד להקות כמו הקינקס, קרים והיארדבירדס פיתחו יותר משיר אחד של הביטלס את המטאל המציאו איירון באטרפליי וקרים הסקא והרוקסטידי היה קיים הרבה לפני הביטלס ובאמת שלא שמעתי שום נגיעת פאנק באף שיר של הביטלס...נרא לי אתה מתכוון לMC5 והרוק המתקדם בכלל צמח מהרוק הפסיכדלי לתת קרדיט לביטלס על התפתחות הרוק זה יומרני ללהקה שברובה לא עשתה רוק... ובנושא the who ש my generation יצא הוא היה פחות או יותר השיר הכי כבד אז מבחינת הרוק הכבד וTOMMY זה בכלל יצירת מופת
כל התשובה שעמדתי לנסח לה כבר סתרת את עצמך ממילא. הרוק המתקדם צמח מהרוק הפסיכדלי... שיצרו הביטלס בסרג'נט פפר. שלא לדבר שהיא הייתה היצירה ה"עגולה" הראשונה בהיסטוריה של הרוק, ואחריה גם הצד השני של אבי רואוד, כולם משפיעים ישירים על... טומי למשל, של הלהקה שאתה טורח בטעותך להביא לפני הביטלס. נראה לי שכדאי לך ללמוד קצת על ההיסטוריה של המוזיקה. וקרים לא עשו שום דבר שמתקרב לרוק כבד. בלוז נטו. אוב-לה-די אוב-לה-דה הוא השיר שפתח את האוזן הבריטית לסקא שאפיין את ימי הניו-ווייב של סוף הסבנטיז/תחילת האייטיז.
הביטלס בסרג'נט פפר יצרו את הרוק הפסיכדלי? הרוק הפסיכדלי היה קיים הרבה לפני זה מה גם שזה גם יותר פופ פסיכדלי. הרוק הפסיכדלי בכלל הגיע באזור שנת 64\65 שהביטלס עוד היו כותבים שירים בנוסח ליידי גאגא של שנות ה60 קרים בהחלט היו להקת בלוז (כמו גם לד זפלין בהתחלתה ובסיס מהותה) אבל הרבה מן הרוק הכבד וכל המטאל הגיע מהבלוז. הצליל של קרים ולד עזר להביא את הבלוז רוק לרמות חדשות של כבדות ולגלות את המטאל. הדיסטורשיין הריפים הכל. מה גם שהם לא בלוז טהור של 12 chord progression הם לא בדיוק B.B. KING ולפתוח את האוזן הבריטית זה לא אומר להמציא משהו. בכל ז'אנר שציינת הביטלס לא באמת היו אלא שעיצבו אותה ויצרו אותו. להקה חביבה דמגוגית פונה להמונים לא יותר מזה משהו באזור הקולדפליי של פעם
ההבנה שלך במוסיקה היא לא בדיוק דבר שאתה יכול להתגאות בו. אל תהיה דמגוג, אם אתה לא מבין משהו אל תזרוק הצהרות לאוויר. סתם דוגמה רנדומלית, שמעת בטח על DREAM THEATER, מבחינה מוסיקלית נטו השירים שלהם הרבה יותר מורכבים מאלו של הביטלס. מה יותר קליט זו שאלה אחרת, לרוב העולם השירים של בריטני ספירס יותר קליטים משל מגהדת לדוגמה, זה אומר שהם יותר" גאונים"? פחחח לא.