2005 European Footballer Of The Year

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Joel Gion, ‏24/10/05.

  1. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    עוד אחד מאלה שחושבים ששבצ'נקו השחקן הכי טוב בעולם?
     
  2. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    עוד פעם אתה? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx

    תבינו,רונאלדיניו שחקן נהדר ונמצא בפורמה לא נורמלית,זה לגיטימי וטבעי לחלוטין שכולם מתלהבים "וואו הוא עבר 4 שחקנים במכה בקרוסלה","השחקן הכי טוב בעולם" ותבינו עוד דבר,אני לא שונא אותו!אני רק מנסה להוריד אותכם טיפה מהעננים ולשים את הרגליים על הקרקע!
     
  3. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רונאלדיניו מתעצל במשחקים שוליים. בארסה מנצחת אותם גם ככה. אבל במאני-טיים, הוא תמיד שם. הוא מנהיג, הוא רץ בלי כדור, והוא כובש את השערים המכריעים. תחשוב צ'לסי, תחשוב מילאן, תחשוב ריאל מדריד, תחשוב ולנסיה. הוא אפילו עושה הגנה (ליתר דיוק, לוחץ על השחקנים עם הכדור בחצי של היריבה).
     
  4. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יואב דווקא צודק, התאוריות האלה חסרות טעם. כמו שלא תשוו בין שתי זמרים או מדענים, אין מה להשוות שחקני כדורגל. אפילו שזה ספורט תחרותי, יש כל כך הרבה דברים לשקול שהשוואה אמיתית פשוט בלתי אפשרית, אז בוחרים את מי שהכי כיף לראות, וזה כבר עניין של טעם.
     
  5. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    הקטע שהעניין הזה של טעם הוא פופולרי לחלוטין.נעשה הגדרה 'אנשים פשוטים' שאוהבים לראות כדורגל מלא שערים,שחקנים יצירתיים ולא 'בונקריסטי'.אבל יהיו כאלה אנשים שיעריכו גם עבודה שחורה של קשרים אחוריים ובלמים,הקטע שאין הרבה כאלה.ואני רק מקצין....
     
  6. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לשחקנים שעושים את העבודה השחורה כמו שצריך מגיע את כל הכבוד שיש, ועדיין בשביל להיות קשר אחורי\בלם לא צריך כישרון או יצירתיות, צריך לעבוד קשה ולקרוע את התחת. אבל שחקנים כמו רונאלדיניו עם כ"כ הרבה כישרון ויצירתיות הם משהו מיוחד, יש להם משהו שהוא מעבר לעבודה קשה ובגלל זה הם יותר מוערכים ונחשבים לשחקנים יותר טובים.
    ואי אפשר להגיד שאלה שעושים עבודה שחורה תורמים יותר לקבוצה כי הם תורמים בחלק ההגנתי והקשרים היצירתיים תורמים בחלק ההתקפי. אני אישית לא מצליח להבין איך אפשר להעדיף שחקן כמו רוי קין על פני שחקן כמו רונאלדיניו.