אכזבה כתומה - הדחה משפילה עם 0 נקודות כבר בבתים

הנושא בפורום 'פורום יורו 2012' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏25/5/12.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אנדריי, אין מה לעשות, ואן מרווייק דבק בשיטה שלו ויהי מה.

    בשבילי זה היה צפוי. לפני שנתיים הגענו לגמר, אבל זה היה הרבה בזכות הגרלה די נוחה. נכון, הצלחנו לעבור את ברזיל, אבל בבית המוקדם שיחקנו מול דנמרק (ניצחנו הרבה בזכות שער עצמי אומלל של הדנים), יפן וקמרון. אלו נבחרות שלא מתקרבות לרמה של גרמניה ופורטוגל. מה גם ששיחקנו גם ברב הטורניר הזה כדורגל רע כשלמעשה רק סניידר לבד בכושר אדיר מספיק בכדי לעבור משחקים רבים.

    ואן פרסי לא היה כמו הפעם קיים אז, רובן היה פצוע ושיחק רק במשחקים האחרונים, וצמד החמד ואן בומל את דה יונג כן עזר להגנה. קאוט שיחק בהרכב בעיקר בגלל שהוא 'הפועל השחור הכי טוב שיש'. השאר היסטוריה. בגמר לא הופענו וחוסר האיכות נענשה ע"י ספרד שגם לא הבריקה בטורניר, אבל כן היתה יותר איכותית. לנבחרת שלי נותר רק לכסח ולבחון את העצבים של הווארד ווב המסכן...

    שנתיים אחרי זה מאמן ושחקני הנבחרת חיו באשלייה. עם רוצים או לא רק שני שחקנים הגיעו לטורניר הזה אחרי עונה טובה מאד בקבוצות שלהם. רובין ואן פרסי וקלאס יאן הנטלאר חיו כמו מלכים בארסנל ושאלקה. ואן מרווייק נכשל לחלוטין עם השניים. האחד חשב שכמו בארסנל כולם ירקדו לחליל שלו ודרש שלא בצדק את חולצת מספר התשע באוראנייה. השני שחקן הרבה יותר מוגבל, אבל חלוץ רחבה מהטובים שנראו העונה באירופה. הנטלאר פשוט לא קיבל צ'אנס אמיתי.

    ואן מרווייק הוכיח בסיפור הזה שהוא הרס במו ידיו את הסיכוי היחיד להצלחת הנבחרת. אחרי אתמול הוא כנראה יספר לנו שואן בומל ונייג'ל דה יונג היו חיוניים לנבחרת כמו אוויר לנשימה. עם הגנת ליגה א' אולי, אבל לא ואן בומל היה צריך להציל את המולדת אלא וורנון אניטה שבחצי העונה האחרונה הוביל ביחד עם וורטונגהן הבלגי את אייאקס לאליפות מדהימה. אם בגלל (כאילו) חוסר ברירה הוא שם את ווילמס בן ה-18וללא ניסיון בהרכב למה לא לוותר על שחקן בן 35 שפשוט הראה מהר מאד שהוא צריך לפרוש?

    והנה הגעתי להגנה שלנו. הגנה שמתקרבת להגנה של קבוצה ישראלית...אני לא עיוור, גם עמנואלסון לא היה משפר בהרבה את ההגנה שלנו, אבל הוא היה הרבה יותר מתאים מאשר ילד בן 18 שלפני חצי שנה עוד שיחק במילואים של פ.ס.וו איינדהובן. ואן מרווייק בחר לזרוק את עמנואלסון בגלל משחק אחד מול הונגריה. משחק אחד עלוב. זו הסיבה למה המאמן הלאומי העדיף ילד בן 18 שמעולם לא חלם איך זה לשחק בעשרה ימים שלושה משחקים ברצף מול כוכבים בינלאומיים.

    מרכז ההגנה והמגן בצד ימין פשוט היו זוועה. הזמנת באומה רק חיזקה את חוסר האונים של המאמן הלאומי. באומה שחקן שבעונה האחרונה פשוט היה נורא בפ.ס.וו, הזמנתו לנבחרת לא הובנה אפילו בקרב אוהדי הקבוצה שלו! לצערי הוכח הפעם גם שמתהסן והייטינחה פשוט נפלו לתהום עמוק מאד. את הזמנת רון פלאר אני מבין כי אוהדי פיינורד קיבלו העונה אורגזמה מהבלם, אבל אם ואן מרווייק הזמין את בולארוז למה הוא לא שיחק ולו שנייה אחת?

    סיום חלק א'...
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    המשך הסיכום שלי.

    מאמן הנבחרת טעה בהרבה מאד החלטות שלו וכדור השלג כבר התחיל להתגלגל אחרי שעלינו רשמית ליורו. המשחקים בתחילת השנה הזאת מול שבדיה (רשמי אחרון במוקדמות) וגרמניה (ידידות) הוכיחו שיש בעיות בנבחרת. הבעיות שהתגלו אז היו אלו שגמרו אותנו סופית בחרקוב.

    לאט לאט מתברר שהיו גם בתוך הנבחרת בעיות לא קטנות. ברגע של הדחה מגלים מהר מאד שהציפיות המוגזמות גם הובילו כנראה לתככים בין שחקנים. כרגע עדיין אין לי ממש מושג מי נגד מי כי הכדורגל המודרני הוא מעין זירה פוליטית קורקטית, אבל לפחות שני שחקנים כבר אמרו שקרו דברים בין השחקנים.

    אריאן רובן גילה בפני המצלמות שהיו תקריות, אבל כמו פוליטיקאי מנוסה לא נכנס לפרטים. ואן דר ויל כבר היה הרבה פחות דיפלומטי כשהסביר שהוא לא יכול לגלות מה קרה בגלל חוקי האתיקה בנבחרת. אם זה לא מספיק, רובן רמז בצורה מאד ברורה שההתנהגות של ואן פרסי לא מקובלת עליו. מבחינתי רובן צודק כי אם ארסנל הכריחה את ואן פרסי לאסור לדבר בתקשורת על דברים הקשורים לעתיד שלו ב'תותחנים' למה הבחור ברח אתמול מאחריות והשאיר את העבודה הקשה לשחקני הנבחרת האחרים? ואן פרסי שחקן מוכשר מאד, אבל ההתנהגות שלו מתחת לכל ביקורת. קודם לדרוש דברים שלא מגיעים לו בנבחרת, ועכשיו לברוח מאחריות כששחקני הנבחרת צריכים להלחם בתקשורת. מצטער, אבל אפילו אם ארסנל מתנהגת כמו ברודנות מודרנית גם ההתאחדות ולבטח גם ואן פרסי היו צריכים להתנהג אחרת. הכעס של רובן מובן ומוצדק לגמרי.

    אז עכשיו מה הלאה?
    מנהל ההתאחדות כבר פרסם אתמול הודעה שהטורניר הזה לא מתאים לסטטוס של הנבחרת בעולם. ברט ואן אוסטרפיין הודיע שעד ה-15 באוגוסט יוחלט איך הלאה. לואן מרווייק חוזה עד לסיום הטורניר היורו הבא, דבר שבעיניי פשוט מדהים ושגוי לגמרי. בעיניי אחרי כל מוקדמות וטורניר צריך לשבת אחד עם השני ולקיים דיון אמיתי על מה שקרה. באנגלית קוראים לזה evaluation, את המילה בעברית כרגע שכחתי...
    בכל מקרה אין עדיין שום חדשות אמיתיות לגבי זהות המאמן הבא. הדבר היחיד שכנראה קרה זה שפיינורד בשום אופן מוכנה לשחרר את רונלד קומאן לג'וב הנבחרת. בשביל המועדון מדרום רוטרדם גם תפקיד כדול לקומאן לא אופצייה.

    במקרה שואן מרווייק לא ימשיך מי עוד מועמדים?
    לואי ואן חאל, חוס הידינק שלפי הידיעות בהולנד עומד להפרד מאנז'י, ואולי גם פרנק דה בור. לגבי שני הראשונים אין לי מושג אם הם באמת מועמדים, אבל קשה לי לחשוב שפרנק דה בור יעזוב דווקא עכשיו את אייאקס. יוהאן קרויף לא תכנן מהפכה כדי שדה בור יעזוב עכשיו באמצע...נראה לי שרק ג'וב כפול יהיה אפשרי, אבל לדעתי זה בכלל לא רצוי. לא לקומאן ולא לדה בור.

    פשוט נותר לחכות עד ה-15 באוגוסט...בנתיים נראה כמה לכלוך ייצא החוצה ואוהדי הולנד יחזרו אט אט לקבוצות שלהם...אנחנו נראה בעוד שנתיים אם הולנד תהיה בברזיל...עד אז נותר כרגע רק ללקק את הפצעים.

    יום טוב לכולם מהולנד עצובה ומעוננת http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

     
  3. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    זה כבר לא משנה, אבל אני היחיד שלא רואה שום פוטנציאל בווילמס? ראיתי את PSV לא מעט העונה, וגם בשלושת המשחקים ביורו אבל לא לפי זה אני שופט, חוץ ממהירות אין לו כלום, יש לו ליקויים בסיסיים בשמירה, ההתמקמות שלו נוראית (נכנס לאמצע משום מה ומשאיר את הקו שלו פרוץ), הוא רץ ראש בקיר לצד שמאל ובסוף מאבד, ובנוסף לזה הוא לא יודע להגביה. אניטה אופציה יותר טובה, אורבי אופציה יותר טובה, ואחרי העונה האחרונה בטח ובטח שבוטנר אופציה יותר טובה, לפחות נכון לשנת 2012.

    מה הלאה? השנים הבאות יהיו קריטיות. זו תקופת מעבר. הדור הזה של ואן פרסי, סניידר, רובן, הצייד, VDV, דה יונג, הייטינחה, סטקי - מבחינת הגילאים הטורניר הזה היה צריך להיות טורניר השיא. השאלה מה יהיה הלאה? אלו יהיו השחקנים שיובילו את הנבחרת בברזיל? חובבי הליגה ההולנדית יודעים שיש שם מבטיח כמעט בכל עמדה ואלו שחקנים שמאוד מרשימים בקבוצות שלהם, האם הם יותר יתחילו להשתלב לקראת 2014? חייבים להתחיל לשלב את השחקנים האלו בהדרגתיות כי זה הדור הבא(אני מדבר על שחקנים כמו קרול, ואן ראיין, דה וריי, בוטנר, אניטה, סטרוטמן, לוק דה יונג, מאהר, ווינולדום, דוסט, נארסינג ואפשר להמשיך..) ואני חושב שחלק מהשחקנים האלו יהיה שחקני הרכב ב2014. המאמן הבא יהיה חייב לצאת מהקיבעון ולהבין שהשחקנים מהדור שהוזכר למעלה לא באנקרים, ולהתחיל להריץ את הדור הבא. אני כמובן לא מצפה שכל ההרכב יהיה מורכב משחקני ארדביזי, אני כן מצפה שאניטה יועדף על ואן בומל, שנארסינג יועדף על אפלאי ושסניידר, ואן פרסי ורובן לא יידעו שהמקום שלהם בהרכב מובטח לא משנה כמה גרוע הם ישחקו.
     
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    הנקודה שלי היא שמי שחושב שהחלפת מאמן תפתור את הבעיות טועה. אולי היא לא תפתור אפילו אחת. המאמן הוא תמיד הפתרון הקל. מביאים מאמן חדש ופתאום הכל נראה ורוד. זה יותר קל מלהחליף סגל שלם. אבל מה לעשות, לוואן מארווייק היה טורניר מצוין אחד וטורניר רע אחד. לוואן פרסי היו שני טורנירים רעים, אבל אף אחד לא חושב שהוא לא יהיה בקמפיין הבא.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אמיר, ואן מרווייק צריך ללכת הביתה, אבל זה לא אומר שבמחנה האהדה ההולנדי (גם פה) רק חושבים שהחלפת המאמן תביא את ה'משיח'.

    אתה מזכיר את ואן פרסי. מבחינתי הכל מאד פשוט. אם הוא ממשיך בגישה של 'אני רק משחק בעמדה מספר 9', הוא מיד יכול להצטרף לשחקנים אחרים שצריכים לעזוב את הנבחרת. יש בעבר מספיק שחקנים שהיו שחקני מועדון מצויינים, אבל בנבחרת היו על הפנים. אם ואן פרסי חושב שאחרי 10 משחקים בשני הטורנירים האחרונים עם שני שערים מסכנים הוא צריך להיות באנקר בחולצת הרכב עם מספר 9 אז אני מקווה שהמאמן הבא יסביר לו את המצב. אף אחד כבר מדבר על סיידורף כך שאם ואן פרסי לא מוכן להשתלב מקצועית בנבחרת הוא יכול להשאר בבית.

    אם הזכרנו את חולצה מספר 9. קלאס יאן הנטלאר צריך מהיום לקבל את המפתחות. ריקי ואן וולפסווינקל, באס דוסט ואולי גם לוק קאסטניוס יכולים בשנתיים הקרובות להלחם על חולצת ההרכב הראשון של חלוץ שאלקה.

    הגיע הזמן גם לשנות משהו בכנפיים. אם אין שחקן שרוצה להגביה כדור נורמלי אז הולכים לשחק 4-4-2. רובן ואפלאיי יכולים להתרכז בצד שמאל, תחרות טובה אולי יחזק את שניהם. בתקווה טובה אם דרק בוריחטר יישאר בריא אז יש לנו אולי מועמד עוד יותר טוב. קיצוני אייאקס שחקן כנף שמאל קלאסי עם הרמה יוצאת מהכלל. הוא מהיר, חזק ואיננו אגואיסטי כמו רובן ואפלאיי. האחרון גם ככה מתאים יותר לשחק במרכז השדה. בצד ימין אני רוצה לראות מה נארסינג יכול לתרום לנבחרת. אם ווילמס מקבל כל כך הרבה קרדיט שלא מגיע לו אז לקיצוני שכנראה עובר לאייאקס צריך לקבל צ'אנס אמיתי.

    בקישור ימשיך סניידר לקבל את המפתחות ומבחינתי יכול ואן פרסי לעזור בחלק הקדמי של הקו הזה. כעיקרון אני רוצה לשחק רק עם קשר הגנתי אחד וכרגע נראה שיש 3 מועמדים עיקרים. נייג'ל דה יונג, סטיין שחארס, קווין סטרוטמן ולדעתי גם וורנון אניטה ויורדי קלאסי. לירוי פר הוא עוד מועמד שיכול בתוך תקופה קצרה לעשות כמה צעדים קדימה. הוא משחק בטוונטה. בכל מקרה אני מקווה שהקישור יקבל חיזוק מאפלאיי, וצעיר מוכשר בשם אדם מאהר. וויינאלדום עדיין לא התעורר מהתרדמת שלו אחרי שעבר מפיינורד לפ.ס.וו, אבל לך תדע מה יקרה איתו בעונה הקרובה. על הנייר מדובר בשחקן כשרוני מאד.

    הבעיות בהגנה לא ייפתרו כל כך מהר למרות שיש מספר שחקנים חדשים שצריכים לקבל הזדמנות. ווילמס שחקן נחמד, אבל הוא צריך לקבל תחרות אמיתית מאלכסנדר בוטנר. הדיווחים מדברים היום על זה שוורדר ברמן רוצה לצרף את המגן השמאלי הצעיר של ויטסה. עומר צודק שלא צריך להתלהב יותר מדי מווילמס, אבל לא ממש פייר לרדת עליו יותר מדי. מה שואן מרווייק עשה עם הבחור פשוט יכול להרוס כל שחקן.

    באמצע כבר נראה לדעתי מהר מאד שינוי גדול. דאגלס פרנקו טשיירה קיבל לפני חצי שנה אזרחות והבלם הברזילאי יקבל לדעתי אחרי אוגוסט זימון. כעיקרון אני לחלוטין נגד הכנסת מתאזרחים לנבחרת (לא סורינאמים או טורקים/מרוקאיים שנולדו פה), אבל המצב בקו האחורי ממש על הפנים. מתהסן והייטינחה פשוט לא מביאים את הסחורה והם לא צריכים להיות באנקר בהרכב הנבחרת. בליגה ההולנדית ישנם עוד כמה צעירים מוכשרים שצריכים לקבל צ'אנס. רק חבל לי קצת שלא מדברים פה על ג'פרי ברומה שמשחק בגרמניה. בכל מקרה גם אתמול לא ראיתי דבר מרון פלאר. אוהדי פיינורד כל כך גאים בו, אבל בטורניר הזה לא הוכיח דבר. פלאר לא צריך לקבל עכשיו קרדיט שהוא היה חבר בהגנה המסכנה הזאת...

    מה שקורה בצד ימין בכלל מדאיג. גרגורי ואן דר ויל היה לפני שנתיים מגן עם פוטנציאל. עכשיו? שחקן נוער שקיבל בחודשים האחרונים הזדמנות באייאקס כבר מאיים להשכיח את המגן הקבוע של הנבחרת...ריקרדו ואן רייהן מקבל פה בהולנד ללא הפסקה המון שבחים. נראה מה יקרה איתו בעונה הקרובה באייאקס, אבל ברור שהוא כשרוני. רק צריך להזהר מעומס יתר!

    אז אמיר, אתה רואה שלפחות אני לא רק מדבר על החלפת המאמן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
    בשביל לסכם את העניין לחלוטין הנה הרשימה של שחקנים שצריכים לעזוב ולקבל צ'אנס:

    שחקנים עוזבים:
    ואן בומל, קאוט, באומה, וחאליד בולארוז

    שחקני יורו 2012 שעליהם יש סימן שאלה גדול:
    ג'ון הייטינחה, מתהסן וגרגורי ואן דר ויל.

    שחקנים שצריכים לקבל הזדמנות:
    אדם מאהר (קשר התקפי, AZ)
    ניק פירחייבר (מגן/בלם AZ)
    דרק בוריחטר (קיצוני שמאלי, אייאקס)
    וורנון אניטה (קשר/מגן שמאל, אייאקס)
    ריקרדו ואן רייהן (מגן ימין, אייאקס)
    ג'יורג'יניו ווינאלדום (קשר התקפי, פ.ס.וו)
    סטפן דה פריי (בלם, פיינורד)
    יורדי קלאסי (קשר הגנתי, פיינורד)
    לירוי פר (קשר הגנתי, טוונטה)
    דאגלס (בלם מתאזרח, טוונטה)
    באס דוסט (חלוץ, וולפסבורג)
    לוסיאנו נארסינג (קיצוני ימין, היירנביין)
    ריקי ואן וולפסווינקל (חלוץ, ספורטינג ליסבון)



     
  6. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הממ, הונטלאאר שיחק ביותר מ50% בשלושת המשחקים והתרומה שלו הייתה אפסית. בשני המשחקים האחרונים (מחצית שלמה מול גרמניה ו90 דק' מול פורטוגל) הוא לא הגיע למצב הבקעה ולדעתי לא הייתה לו בעיטה אחת לכיוון הכללי של השער, שלא לדבר על המסגרת. ואן פרסי לעומת זאת שיחק ב100% מהמשחקים, הבקיע 50% מהשערים של הולנד בטורניר, התמקם נהדר והגיע לעוד כמה מצבים והחמיץ אותם. את מי נשחט? את ואן פרסי. מי האליל? הונטלאאר. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dunno.Xxx
    נבחרת כפויית טובה שצריכה מאמן חדש ושחקנים עם יותר צניעות ויותר לכידות קבוצתית. באופן כללי, נבחרת הולנד תמיד תהיה מורכבת מליגיונרים בגלל חולשת הליגה והאיכות של מחלקות הנוער. בנוסף, קשה למאמן נבחרת לבנות את הנבחרת סביב שלד שמגיע מקבוצה כלשהי, כי הקבוצות ההולנדיות נוטות לפרק את השלדים שלהם ולהרכיב חדשים. בעיה דומה לנבחרת צרפת שגם שם המחנאות מידיי פעם ופעם מרימה ראש. אין לי מושג מה יכול להיות הפתרון לזה.
     
  7. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    מטוטאל פוטבול לטוטאל לוסט - ולחשוב שאני הימרתי כאן בפורום שהולנד יקחו את הגביע http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx
     
  8. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חכם מאוד. הוא הכניס את הונטלאאר במצבים נואשים בפיגור (גם הצבתו בהרכב מול פורטוגל היתה כזאת) וקיווה לטוב. המערך לא היה בנוי כמו שצריך והקישור לא תיפקד במצבים האלה. ואן פרסי אחראי על 50% מהשערים של הנבחרת בטורניר? זה צריך להיאמר לרעתו כי היו לו הרבה החמצות מזעזעות.
     
  9. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    אבל במקרה הזה לא הייתה לו ברירה. הוא היה חייב ללכת על כל הקופה, הרי הוא היה צריך פה ניצחון של שני שערים ומעלה אם אני לא טועה. מן הסתם שבמצב כזה הוא יעלה התקפי. זה גם נפתח טוב מבחינת ההולנדים, אבל אחרי זה הם פשוט לא ידעו מה לעשות, וחבל מבחינתם.


    בסופו של דבר, אני דיי מסכים איתך שהשחקנים אשמים לא פחות ממנו (לדעתי עוד יותר. אני אזכיר שוב את המשחק נגד דנמרק. ניצול מצבים שם והמצב היה שונה לגמרי), אך אתה פשוט לא יכול להחליף סגל שלם. בשורה התחתונה, המאמן נכשל, המאמן צריך לשלם את המחיר.
    אתה לא יכול לדעת אם החלפת המאמן תפתור את הבעיה. אולי היא דווקא כן, תלוי בפעולות שאותו מאמן עושה.
     
  10. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואן פרסי היה על הדשא בכל אותם דקות "נואשות" שבהן הונטלאאר היה על המגרש, והצליח לכבוש שער. ברור שכל הנתונים האלה הם גניבת דעת: 50% מהשערים של הולנד בטורניר כשכל הנבחרת מבקיעה שני שערים זה עלוב בכל קנה מידה ואני לא חושב שרובין נתן טורניר טוב. בכלל לא, הוא נתן טורניר רע כמו כל הנבחרת הזו. פשוט הטורניר הרע שהונטלאאר+ כל הקישור ההתקפי של הולנד זה באשמת המאמן, והטורניר הרע שרובין נתן זה באשמתו.
     
  11. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    פשוט מרובין יש בהרבה יותר ציפיות. אחרי עונה אדירה בארסנל, הוא הוזכר באותה נשימה עם רונלדו ומסי, אז מן הסתם שציפו ממנו לדברים יפים גם בנבחרת.
    ובכלל, הכעס על ואן פרסי הוא מצטבר, לא מדובר רק על היורו הנוכחי.
    והונטלאר הוא שחקן בהרבה יותר מוגבל מואן פרסי, הוא לא אחד שיוצר לעצמו מצבים. אם הוא לא יקבל כדורים ברחבה, הוא גם לא יבקיע.
     
  12. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא לזלזל! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx



     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://euro.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/304692.Xxx

    גם אם הולנד לא באמת שווה גמר מונדיאל והציפיות לכאורה היו מוגזמות והיא גם סבלה מהגרלה אכזרית - אפשר ורצוי להתאכזב מהולנד. ואני יכול להבין מה מרגישים האוהדים. כל נבחרת גדולה מועדת בטורניר פה או שם - אבל לא בצורה כזאת. שלושה הפסדים כשבכל אחד מהם הולנד מציגה אלמנט אחר מביך, ובעיקר - חוסר אכפתיות ומלחמות אגו. אני מאמין שיגיע מאמן אחר אבל השאלה מה יהיה. כישרון יש והבעיות המקצועיות לא כל-כך עצומות גם אם אין להולנד עוד שחקנים כמו יאפ סתאם ופראנק דה-בור במרכז ההגנה(ואתם, ההולנדים, טוענים שנותרו הרבה שחקנים טובים שלא קיבלו הזדמנויות).

    לדעתי, הנה מקבץ מהטעויות של ואן-מרוויק:

    * תגובה מאוחרת מאוד במהלך המשחק מול דנמרק - כאן בהחלט היה מקום לוותר על קשר אחורי(תוך-כדי, במחצית) ולא ממש בפתיחת המשחק מול פורטוגל לדוגמא.
    * קרדיט מוגזם לאפלאיי שבקושי שיחק העונה במדי ברצלונה ובכלל. אם הוא היה נעול על ואן-פרסי כחלוץ רחבה - למה לא לפתוח נניח עם ואן דר-וארט שיהיה חצי בכנף שמאל וחצי במרכז השדה? הוא היה מאזן את המערך.
    * סגל שחקנים לא מספיק חזק בקו האחורי. המגן בן ה-18 עוד היה סביר, בטח בהשוואה לשאר חבריו - אבל ואן-מרוויק לא לקח שום אופצייה של כישלון.
    * לא התערב מספיק במלחמות האגו, לא שמענו שום התבטאות לדוגמא או צעדים למיגור הבעייה הקשה שאכלה את הולנד.

    אגב, אני רוצה להגיד שוב - בתור אחד שאוהב את סניידר - היה לו טורניר מביך והוא היה חלש מאוד. אני בטוח, מצד שני, שהוא קיבל ביקורת פחות קשה מאשר אריאן רובן שהיה רחוק משיאו אבל יותר מסוכן לדוגמא, גם יותר נלחם. ההופעה החיצונית של סניידר שמציגה אותו כחביב ונינוח היא מוטעית. מדובר 'בפצצת אגו'.
     
  14. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    משחק ראשון הוא היה מצויין, אחרי זה העבירו אותו לצד שמאל ושם הוא אף פעם לא הצטיין.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אני אגיד עכשיו רק שלפי התקשורת ההולנדית היו ויכוחים על הטקטיקה, אבל כנראה שהיו גם בעיות בין הכוכבים. לא צריך להיות גאון כדי להבין את זה. האחדות הנהדרת שראינו בשנים האחרונות כנראה נעלמה לגמרי. השחקנים התפזרו עכשיו וסביר להניח שבקרוב נשמע קצת יותר על מה שקרה בפולין ואוקראיניה.

    אני די עייף מכדורגל...אני צריך פגרה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx