ומסתבר שעוד לפני ההופעות של עומר אדם באצטדיון רמת גן וההופעה של בן צור ב11.6 באצטדיון שלמה ביטוח בפ"ת, עומר אדם יקדים להופיע באצטדיון כבר ב8.6 הופעה שסגורה ללקוחות בנק לאומי בלבד, כנראה לכ15,000 צופים https://www.ice.co.il/culture/news/article/1115088 אצטדיון ׳שלמה׳ פתח תקווה נכנס למפת מופעי הענק בישראל | כלכליסט
נראה שהפועל רמת גן מתכננת בטווח הארוך יותר שיפוץ של אצטדיון רמת גן לליגת העל ואף הכשרת מגרש אימונים עבורה לצידו, אבל בשלב א' שוקלת את אצטדיון רחובות החדש, אולי כבר במשחקי גביע הטוטו טרום העונה התוכנית נחשפת: האצטדיון המפתיע שבו עשויה לארח הפועל ר"ג את משחקיה | ספורט 1
עוד תמונות מאצטדיון רחובות צפו בתמונות: האצטדיון החדש שיארח משחקים בליגת העל - ערוץ הספורט Instagram בזמן שאולי רלוונטי רק למרמורק (וגם עליה גדול תכלס) נהיה סוג של אצטדיון רדיוס שקורץ גם לקריית גת מדרום וגם לרמת גן מצפון ולא אתפלא אם גם ישמש את מודיעין זמנית או אפילו ראשל"צ במקרה של העפלה לליגת העל ו/או סגירת הברפלד לשיפוץ ובתרחיש קלוש יותר גם את סקציה נס ציונה. מזכיר לי שבזמנו דיברו על צורך על 2 אצטדיונים אזוריים לשפלה ולשרון אבל בזמן שחשבתי שבשפלה הכוונה יהיה לאצטדיון מרכזי יותר כמו נגיד הברפלד המשודרג לכ10,000 לפחות ובשרון לאיזה אצטדיון לויטה החדש שגם תוכנן לכ10,000 צופים, בסוף נראה שהאצטדיון האזורי של השפלה זה אצטדיון רחובות (קל יותר לממן אירוח בו מאצטדיון אשדוד החדש והרחוק טיפה יותר או המתנה בעתיד לאצטדיונים כמו קריית גת) ושהאצטדיון האזורי של השרון יהיה אצטדיון הרצליה המשופץ קלות לליגת העל (גם אם בהמשך כן יוקמו אצטדיונים חלופיים לרעננה, לכפ"ס, אפילו לחדרה או הזמינות העתידית של אצטדיון כפר קאסם).
בכפר קרע מדווחים על הבטחת מענק ממשרד השיכון של 4.17 מיליון שקלים לפרויקט חידוש האצטדיון שלהם. פרויקט שבשלב א' אמור לעלות כ32 מיליון ובסה"כ כ57 מיליון. https://sonara.net/كفرقرع-الاستاد-الرياضي-يحصل-على-تمويل/
תוכנית המתאר לבינוי באזור קריית חיים מציגה את שטח אצטדיון קריית חיים כפארק שכונתי בלבד חשיפה ראשונה: כך תיראה השכונה הראשונה במפרץ - כלבו – חיפה והקריות חשיפה ראשונה: כך תראה השכונה הראשונה במפרץ חיפה - מרכז הנדל"ן
חלק מתוכניות הבינוי למגורים ליד בלומפילד.. אני רק סקרן ככל שיגורו שם יותר אנשים ככה תהיה יותר ביקורת על התנועה באזור בימי משחקים ועל הרעש מהאצטדיון נטול הגג? האם דרום תל אביב זה הבום הנדל"ני הבא? - YouTube
שם חדש לשכונה שמתוכננת ליד אצטדיון שלמה ביטוח, לא עוד "שכונת האצטדיון" כשמה הזמני אלא "לב ירקון" שכונת "יוספטל" הותיקה תיקרא "פסגת אלון" ו"שכונת האצטדיון" החדשה תיקרא "לב ירקון"
עוד תלונות על הפקת גמר גביע המדינה בטדי האוהדים זועמים אחרי גמר הגביע: "קיבלנו אירוע מנותק" - ערוץ 14 | C14
לא יקרה בחיים. הם לא יהרסו את המגרשים בקרית חיים. אף אחד לא יתן לזה לקרות. אם כבר צריך להוסיף עוד מגרשים בעיר. ובכללי התכנית נוראית. חוץ מבניינים אין כלום. הכל בטון משעמם. איך חשבו על חדרי מלון? מי ירצה לראות את ה"יופי" של המפלצות בטון שאין בהן כלום. התכנית עוד תשתנה ואין שום סיכוי שלא יוסיפו מגרשים באזור. יהיו לתכנית לא מעט התנגדויות לגבי צורת הבנייה שלה
מעניין הדיווח על הסדרה על בני יהודה "מלכת השכונה". שם כותבים על החלום של הקבוצה לדרוש מעיריית ת"א להגביל את תוכניות הפינוי בינוי בשכונת התקווה כדי לאפשר את הרחבת האצטדיון/הקמתו מחדש ל10,000 צופים גם כשלא בטוח שיספיק לה אם תשחק בליגת העל בעוד כיום תידרש לשחק בבלומפילד המנוכר והגדול (סתם נזכיר שמדווחים שהעירייה מקסימום בעד לסייע לשיפוץ אצטדיון וינטר כדי מקסימום להרחיק אותה לשם). זאת לא עוד סדרה על כדורגל – זו הצצה לצד האחר (והמרגש) של ת"א | היום "בעלי הקבוצה, אלירן עובד, משקיע הרבה כסף בשכונה. אבל הוא בעצמו אוהד, בא מהיציעים. הוא עושה את זה כאיש עסקים מצליח. המלחמה שלו ושל האוהדים היא לדרוש מהעירייה לוותר על זכויות בנייה באזור שבו הבתים ממילא מיועדים להריסה, רק כדי שיהיה להם אצטדיון של 10,000 מקומות בביתם ההיסטורי".. "המאבק האובססיבי הוא לא על הכיסאות ביציעים, הוא מאבק על זה שתהיה לבני יהודה זהות שנלקחה מהם כשלקחו להם את המגרש".. "הדיסוננס הוא שברגע שהם יעלו לליגת העל, הם לא יוכלו לשחק בשכונה כי האצטדיון יהיה קטן מדי למה שנדרש".. "מאז שהם עברו לבלומפילד הם ירדו ליגה פעמיים".. "הם אמנם לקחו שני גביעים - אבל זה עדיין לא אותו דבר".. ובלי קשר ישיר דודו טסה שכתב את הפסקול לסדרה "מלכת השכונה" בהופעה שקיים באצטדיון שכונת התקווה https://www.haaretz.co.il/gallery/m....premium/0000019e-8c0d-df2e-a5de-cebdc3940000 https://e.walla.co.il/item/3842851
עוד מכה להפועל חיפה, בית המשפט פסק סכום גבוה שעליה לשלם להסתדרות על השימוש במגרשי אצטדיון קריים חיים יואב כץ ישלם להסתדרות כ-1.8 מיליון שקל - כלבו – חיפה והקריות מכה להפועל חיפה: קנס העתק שתיאלץ לשלם - ערוץ הספורט ואגב כך מסמכים רבים שהותירה הפועל חיפה במשרדיה לשעבר באצטדיון קריית חיים המסמכים שהפועל חיפה הותירה מאחור בקריית חיים - ONE לוונטל: הפועל חיפה? שערורייה מארץ השערוריות - ONE
בית"ר לא סגורה לגמרי אם תפתח את העונה בבלומפילד כשהדשא בטדי יהיה בשיזרוע מאוחר בשל המכביה בשל אי ידיעת הלו"ז של התל אביביות בשלבים הראשונים באירופה ויכולה למצוא את עצמה אפילו בסמי עופר (2 החיפאיות לא ישחקו באירופה) או טרנר הקטן יותר (משמש רק את הפועל ב"ש ולא 2 קבוצות כמו שיש באצטדיונים אחרים כולל פתח תקווה ונתניה). בקיצור התעללות באוהדי בית"ר בזמן שהפועל ירושלים תארח במרחק סולידי יותר באצטדיון רחובות החוזה שיוצע לשון וייסמן והאלטרנטיבות לדור פרץ - ערוץ הספורט מסתמנת תפנית בנוגע לאצטדיון שבו בית"ר ירושלים תפתח את העונה הבאה | ספורט 1
עוד מתשתיות החשמל/תקשורת באצטדיון טבריה החדש אצטדיון חדש בטבריה - בר-אל תעשיות מספקת פילרים ותשתיות - YouTube
שיקום מערכת ההשקיה ותוכנית לשיזרוע קיץ באצטדיון נווה שאנן בחיפה המשמש גם לאימוני כדורגל ואולי אף למשחקי נשים (אני לא כזה בקי מה קורה שם מבחינת אירוחים משמש אימונים? משחקי נשים? נוער? למה מכבי נווה שאנן לא משחקת בו? האם להבא כן תשחק בו?). אבל האם לא היה אמור לסיים את השדרוג לקראת המכביה הקרובה מבחינת השלמת כל מבנה הטריבונה הכיסאות וכו'? אכפת לי מתושבי חיפה - בראשות צביקה ברבי | ️ בשורה חשובה לאצטדיון האתלטיקה בכביש דורי, נווה שאנן