אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
  2. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    ראש עיריית אשדוד מעדכן לגבי תוכניות מתקני הספורט בעיר, כולל מתקני קריית הספורט (בניית מגרשי הכדורגל תושלם בחודשים הקרובים, בתחילת 2022 יוציאו היתר בנייה לאצטדיון, באוגוסט 2023 תושלם הבריכה האולימפית בקריית הספורט וגם התוכנית האדריכלית להיכל הכדורסל בקריית הספורט לכ5000 צופים כבר נמצאת בהליך תכנון מתקדם ואני מקווה שתיחשף בקרוב)
    https://ashdodonline.co.il/124479/דר-לסרי-ב-2022-נוציא-היתר-לאצטדיון-הכדורגל/

     
  3. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
  4. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    משה חוגג מואס בבית"ר ואוהדיה ומפקיד את זכויות הניהול בידי נאמן כשצופים שבהמשך גם ינסה למכור את הבעלות עליה
    משה חוגג הפקיד את זכויות הניהול על בית"ר בידי נאמן

    וזה גם עוד קבורה לחלום העבר שלו להקים מתחם מפואר במקום מגרשי בית וגן שנועדה לקום בסיוע ספונסרים ולכלול גם מתקנים ציבוריים כגון בריכת שחייה.
    חשיפה: כך ייראה מתחם האימונים של בית"ר

    מן הסתם עיריית ירושלים לבדה (אפילו עם קרן המתקנים וכו') לא תממן הקמת מתחם אימונים שכזה, מה גם שהיא מפנטזת בכלל לפנות בעתיד הלא רחוק את מגרשי האימונים משם לטובת בנייה למגורים וכו', ומקסימום מוכנה שיוקם מתחם אימונים חלופי על פיסת קרקע פחות אטרקטיבית שנכון לעכשיו תהיה כנראה בשולי שכונת גילה (אחרי ההתנגדות למגרשי כדורגל בפארק עמק הזיתים ליד רמת רחל וצור באהר) וגם את הקמתו יצטרך לממן לפחות חלקית ספונסר פרטי שעשוי להיות הבעלים של בית"ר או סתם תורם נדיב (סטייל משפחת קראפט ומגרשי עמק הארזים).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/9/21
  5. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    פריסת דשא סינתטי במגרש הכדורגל המשודרג בעין מאהל (יישוב בין הר תבור ונוף הגליל) שדיווחתי בעבר על שיפוצו
    تركيب العشب الأخضر الاصطناعي في استاد عين ماهل | كل العرب

    https://images.alarab.com/data/news/2021/09/06/images/413fbe75-09b5-41b6-81e2-8ef7e98a2b77.Xxx?auto_optimize=high
     
  6. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
  7. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    2 הקבוצות בעלות קהלי האוהדים הרבים ביותר בכדורגל הישראלי הנוכחי במשחקים ובעלות פוטנציאל האליפות הגדול ביותר מכבי ת"א ומכבי חיפה, בהסכם הדדי לפיו כשכל אחת תארח את השנייה באצטדיון הביתי במהלך העונה (ת"א בבלומפילד וחיפה בסמי עופר), תעניק לאוהדי הקבוצה היריבה 4000 כרטיסים לשיווק (בעיקרון על פי הכללים הסדירים, כל קבוצה היתה צריכה לספק רק כ3000 כרטיסים לאוהדי היריבה המתארחת, כעשירית מקיבולת האצטדיונים כך שהסכם ההדדיות יגדיל במעט את כמות אוהדי החוץ באצטדיון היריבה).
    שת"פ: הסכם ההדדיות בין מכבי ת"א ומכבי חיפה
     
  8. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    סרטון קצרצר מהקמת מגרשי האימונים בקריית הספורט החדשה באילת. בקרוב יתווספו להם מבנים נוספים כגון טריבונות ב2 מהמגרשים ומבנה שיכיל מזנונים לקהל וכו'.
    קריית הספורט העירונית



    אגב כנראה לא מדובר בסרטון מאוד עדכני, מכיוון שלא רואה בו למשל את עמודי הזרקורים שמופיעים למשל כאן בפייסבוק
    ‫⚽️מתכוננים לליגה א׳⚽️מנכ״ל... - חכ"א - החברה הכלכלית לאילת | פייסבוק‬
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/9/21
  9. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
  10. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    יו"ר ההתאחדות לכדורגל בראיון מדבר על קידום תוכניות לאצטדיון לאומי חדש (רמה"ש? ר"ג? עיר אחרת כמו מודיעין? עם גולדהאר ומכבי ת"א?), למה טדי לא נכלל כרגע ברוטציית האצטדיונים שמארחים את משחקי הנבחרת (המתקן לא עומד בכל דרישות אופ"א ונזקק לשידרוגים נוספים), חזון למתקן אימונים לאומי מפואר (בנוסף לבית הנבחרות בשפיים) עם מגרשים בעלי דשא טבעי וסינתטי (מעניין אם גם יציעו שיכלול מגרש מקורה לחלוטין לאימונים גם בימי גשם או שרב כבד), מלון ואקדמיות לגברים ולנשים (האם יוקם בקומפלקס לצד האצטדיון הלאומי העתידי?).
    חסון פותח הכל: "רוטנשטיינר? גם אם יסיים במקום השני, הוא לא בהכרח ימשיך" | ראיון בלעדי

    "המשימה המרכזית שלי עד אז - בניית בית לאומי שיכלול אקדמיה לגברים ולנשים, מלון וחדרי אירוח, מגרשים עם כל סוגי הדשא. זה יהיה מעבר לבית הנבחרות בשפיים".

    "החלטנו יחד עם משרד התרבות והספורט לבנות אצטדיון לאומי חדש שישמש את כל הנבחרות. יש לנו מדינה קטנה, כך שעד אז ההגעה של הנבחרת למקומות רבים טובה מאוד".


    אגב, למה ירושלים היא לא חלק מהסבב?

    "אנחנו נמצאים בקשר עם העירייה כדי שהליקויים בטדי יתוקנו, כרגע הם לא עומדים בסטנדרטים של אופ"א. אבל ברור שיש רצון לשחק גם בבירה".

     
  11. katamoni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    833
    לייקים שהתקבלו:
    178
    מעניין איזה תקנים השתנו פתאום שטדי לא עומד בהם יותר
     
  12. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    האצטדיון הלאומי חייב להיות בירושלים!
    זו הבירה שלנו וחייבים להראות לעולם שאנחנו לא מוותרים עליה לעולם.
    אני יליד חיפה וחיפה היא העיר האהובה עלי ביותר אבל לא מתכחש לעובדה שהבירה של עם ישראל זו ירושלים ושם חייב להיות האצטדיון הלאומי
     
  13. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    להערכתי בעיקר טרקלין אירוח לאח"מים (כנראה הפתרון של אוהל אירועים ברחבה בכל משחק שכזה פחות מתאים להם) למרות הכ120 מקומות בתאי הVIP חסר טרקלין אירוח שישמש גם את אורחי יציע הכבוד, ושדרוג תנאי האירוח לעיתונאים ולתקשורת (למשל טדי בינתיים לא נערך לפריסת דור G5 בשונה מבלומפילד, פתח תקווה, סמי עופר אף ששודרגו מערכות תא השידור) וגם חדרי ההלבשה בו זקוקים לשדרוג נוסף וכן הסדרי החנייה.



    יאללה תוכנית לטדי מורחב לכ50,000 יש כבר איזה עשור (ואף הוצעה ליורו 2020 בטרם דחתה אופ"א את ירושלים מהמארחות שנבחרו, ובמסגרת הניסיון להכריז עליו כאצטדיון לאומי ב2016 בתקופת ניר ברקת כראש העיר וזאב אלקין כשר לענייני ירושלים). ויש גם תוכנית מצומצמת יותר להרחבה לכ40,000 במסגרת הקיים כמו ביטול ההפרדות בין היציע העליון והתחתון אבל ריאלית אצטדיון לאומי יהיה נגיש יותר לרוב אוכלוסיית הארץ אם יוקם ב"עוטף תל אביב" כמו רמת גן, רמת השרון וכו' גם עם כל השיפורים התחבורתיים לקריית הספורט בירושלים. מה גם שמכבי ת"א למשל יכולה להיות קבוצת בית לאצטדיון לאומי ואזור המרכז הוא גם הלוקיישן להופעות ענק שיכולות להתקיים באצטדיון הלאומי (כפי שפעם התקיימו באצטדיון רמת גן), אבל בית"ר ירושלים לא ממש תביא קהל לאצטדיון לאומי במצבה המדשדש וטדי כאצטדיון לאומי יישאר נטוש למדיי וגם במשחקים יהיה ריק ברובו
    [​IMG]

    כנראה אם היו מקדמים בימינו את התוכנית הזאת היו מעדכנים אותה במובנים מסויימים כמו אולי ויתור על העמודי הכבלים המכוערים אבל אפשר להבין את החזון. מה שבטוח זה היה קל וזול יותר ליישום מבניית אצטדיון לאומי חדש ברמת גן בעלות משוערת של כמיליארד שקל (או מעל 600 מיליון שקל בשילוב היציע המערבי מאצטדיון רמת גן הישן באצטדיון הלאומי החדש) כשהיא מתבססת על אצטדיון קיים-טדי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/9/21
  14. katamoni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    833
    לייקים שהתקבלו:
    178
    תשכח מזה התוכנית הזאת לא תצא לפועל וטוב שכך!
    לדעתי מדובר כנראה בשדרוג של התאורה ל-LED כמו שנאמר בסרטון שחברת אריאל הוציאו ששם צויין שזה יקרה בשביל לעמוד בתקנים של אופ''א.
    מעבר לכך צריך לפרוס את מערכת הסאונד בגג הדרומי, להעביר את המסך מהמזרחי לגג בדרומי וכמובן הכי חשוב להחליף את הכיסאות בצפוני.

    וזה הכל!
     
  15. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,429
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    עם כל הכבוד להזזת מסך או צבעי כיסאות ישנים ביציע יש פחות חשיבות מטרקלין אירוח למכובדים במקום אוהל אירועים, אפילו טרקלין פשוט יחסית כמו בטרנר או מרמת חדרי ההלבשה לשחקנים. תאורה וסאונד והחלפת הכיסאות הדהויים בצפוני היו אמורים דברים שקל יחסית לפתור אבל יצירת טרקלינים ומזנונים ידרשו השקעה רצינית יותר ושלא לדבר על פרויקט להוספת מקומות בהפרדה בין המפלס העליון והתחתון ביציעים ממזרח, מערב וצפון (אפילו אם זה לא כולל הריסת הטריבונות ובנייתן מחדש בעיצוב דומה לטריבונה הדרומית) או סגירת החניון המזרחי לכמה שנים לצורך יצירת חניון תת קרקעי. בשורה התחתונה טדי פחות נוח במצבו לאירוח ועיריית ירושלים בזבזה יותר מדי זמן על שטויות כמו לוחות סולאריים ותאורת לד אינטראקטיבית במקום להתמקד בשינויים הפנימיים כולל אפילו שינויים פשוטים יחסית כמו השלמת מערכת הסאונד (למה לא השלימו אותה מיד כשהשלימו את הגג בדרומי?) והחלפה לתאורת לד. טדי הפך למן בור שחור שדורש הזרמת עשרות מיליוני שקלים בשיפוצים ובשדרוגים ואף פעם זה לא נראה מספיק ותמיד חסר עוד משהו. עוד השקעה בחללים תחת היציעים, החלפת מסכים למסכים משודרגים וגדולים יותר וכן הלאה. הייתי שולח את ראש העירייה, מחזיק תיק הספורט, חברת אריאל וכו' לסיור באצטדיונים המובילים כמו סמי עופר, בלומפילד ואפילו נתניה והמושבה כדי להבין מה זה טרקלין אירוח, מה זה דור G5, מה זה חנות מועדון בתוך האצטדיון , מה זה מסעדות באצטדיון, מה זה פיתוח נופי מסביב האצטדיון כולל רחבת התכנסות, מה זה מסכים של 72 מ"ר וכן הלאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/9/21

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 4, אורחים: 112)

  1. zohar
  2. katamoni
  3. yuvalu
  4. o.b.