אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    בני יהודה במקום לחזור לשכונת התקווה מתדרדרת לאצטדיון נס ציונה (שעוד מכיל פחות מקומות משכונת התקווה)
    מה הפלא שהאוהדים שלהם כועסים על אברמוב. במקום לנסות להכשיר את שכונת התקווה ללאומית אם לא לליגת העל הוא בוחר לעבור לאצטדיון שעוד פחות ביתי מבלומפילד (למרות שבלומפילד ענק מדי עבורם)

    ***עדכון***
    מסתבר שבלומפילד בשזרוע ולכן המשחק בנס ציונה (לא ברור למה השזרוע עכשיו ולא בנובמבר)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/10/21
  2. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    עוד פונקציה שימושית תוכנס לשטחים המסחריים בסמי עופר, מרכז לרפואת ספורט
    מועדון לרפואת ספורט יוקם בשטחי אצטדיון סמי עופר • רדיו חיפה 107.5
    פורסם מכרז להקמת מועדון רפואת ספורט במתחם המסחרי באצטדיון סמי עופר - כלבו – חיפה והקריות
    ספורט ובריאות בגוף אחד

    אבל עם כל הכבוד לשימושים החדשים מה קורה עם השימושים הקודמים שתוכננו כמו מוזיאון ומשרדים למכבי חיפה (ואולי גם להפועל)? אולם ספורט של 2500 מקומות לביה"ס נאות פרס הסמוך? גשר הולכי רגל בין האצטדיון לפארק מת"מ ועוד תוכניות עבר כמו מלון ומרכז ספורט? (ומי מדבר על התוכנית הגנוזה לקומפלקס קולנוע גדול או ההחלטה לוותר על מרכז שחייה אולימפי לצד האצטדיון שיוקם במקום זאת במתחם הספורטן או סתם ההבטחה להשכיר את כל השטחים המסחריים שעדיין לא שווקו במתחם האצטדיון)

    אחת מההצעות הגנוזות למרכז ספורט לצד סמי עופר

     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/21
  3. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    מי בעד מונדיאל באירוח משותף לאיזה ישראל-פלסטין-ירדן ושכנות מזרח תיכוניות נוספות (מצריים? סוריה? לבנון? סעודיה?).. פנטזיית שלום ספורטיבי של נשיא פיפ"א באוטופיה של "מזרח תיכון חדש" שמבחינתו ריאלית בדיוק כמו שהמונדיאל יתקיים בקטאר. אני אסתפק באירוח היורו והאולימפיאדה (הרי ת"א "מועמדת" לאירוח אולימפיאדת 2036 בהצעה משותפת יחד עם ברלין לא שמעתם?). ועכשיו יותר ברצינות ונראה אותו מצליח לארגן "משחק שלום" בין נבחרות ישראל ופלסטין (או "משחקי שלום" עם נבחרות אחרות מהמדינות הערביות השכנות) לפני שיארגן לנו מונדיאל משותף שלם שיתבסס על שלום שלא קיים ואצטדיונים ברמת גביע העולם שלא קיימים. רק שיהיה ברור הפלסטינים מצאו סיבה להיעלב (הביקור שלו במוזיאון הסובלנות בירושלים שהוקם על קרקעות בית הקברות המוסלמי בממילא) ולבטל את ההזמנה שלו לביקור ברמאללה במסגרת הביקור שלו בישראל.
    "למה לא לקיים מונדיאל בישראל עם פלסטין?"
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/10/21
  4. matanbl22 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    1,550
    לייקים שהתקבלו:
    423
    פנטזיה של אדם שהגיע מהירח. יש יותר סיכוי שיוסי אבוקסיס ייגדל בלורית בלונדינית מאשר החלום הזה
     
  5. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    לדעתי כן יהיה אצטדיון פרטי למכבי תל אביב (אך ייקח יותר זמן ממה שציפו בגלל הקורונה)
    אני חושב שגולדהאר גם שוקל בכל זאת למצוא שטח פנוי בתל אביב שהעירייה תסכים להקצות אותו לטובת האצטדיון וזה כנראה יהיה עדיף לגולדהאר להישאר בעיר ולא לנדוד לרמת השרון או רמת גן. כנראה שהשאלה של אצטדיון זה לא האם אלא מתי ואיפה. (לדעתי האצטדיון יהיה לא לפני 2030 ולא יודע איפה בדיוק זה יהיה)
    בכל מקרה, האוהדים של מכבי תל אביב לא יוכלו להמשיך לסבול מאצטדיון ללא גג ועם מעט מדי חניה כשתחבורה ציבורית לא פעילה בשבת כשלפעמים יש משחקים בשבת או קצת אחרי שבת ולא ידוע אם הדבר הזה ישתנה (מעניין איך מירב מיכאלי שהיא נגד כפייה דתית טרם הפעילה תחבורה ציבורית בשבת)
     
  6. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    הקרקעות הטובות בדרום ומזרח תל אביב כבר נתפסות ככל שעובר הזמן מאז שעיריית תל אביב גנזה את תוכנית האצטדיון באזור צומת חולון (הקרוב גם למגרשי קריית שלום) ואילו אחרות או שבמיקומים גרועים יותר תחבורתית או יוגבלו מסיבות שונות (אף אחד לא יסכים לאצטדיון ענק בפארק הירקון או בפארק אריאל שרון ואילו המיזם הגנוז לאצטדיון בפארק בגין הוא אצטדיון קטן בהרבה) וחלקם אולי עוד ידרשו אפילו סיפוח קרקעות (סיפוח ממקווה ישראל? מפארק אריאל שרון? מחולון בצומת חולון? מדרום רמת השרון או הרצליה בגלילות? את מתחם איילון מעיריית רמת גן?) שזה סיבוך נוסף, או לחלופין לבצע מיזם בבעלות משותפת כמו שבעבר דובר שכדי להקים מחדש את אצטדיון רמת גן המימון יהיה משותף מעיריות תל אביב ורמת גן לצד ההשקעה של בעלי מכבי. נכון שבתיאוריה יש בצפון תל אביב לא מעט שטח שטרם נבנה משדה דב ועד חוף הצוק אבל יש שם גם הרבה קרקעות פרטיות ויקרות וגם העירייה רוצה למקסם את הרווח מהקרקעות (עד שפונה שדה דב ובוטלו מגבלות הבנייה לגובה) וכמובן שאצטדיון ממש ליד החוף זה בזבוז שטח יקר. בסופו של דבר זה גם תלוי במוכנות של גולדהאר וגם בהיקף המיזם שהוא רוצה. הרי בטווח המורחב לא מדובר רק על אצטדיון אלא גם רצון להחליף את קריית שלום במתחם אימונים פרטי וגם רצון בשטחי מסחר ועוד. לשם השוואה השטח של מתחם אצטדיון סמי עופר עם כל החניונים רחבה חיצונית שטחי מסחר ועוד הוא 145 דונם (אפילו אם ביפו היו הורסים את גן כרונינגן והופכים אותו לחניון לבלומפילד זה עדיין לא קרוב להיקף השטחים סביב סמי עופר או אפילו טדי). ואולי בכלל היה צריך לבצע איזה "פינוי-בינוי" כמו למשל להרוס את היכל קבוצת שלמה שבזבזני בשטח (כי תכל'ס החניונים שלו משותפים עם אקספו תל אביב) לטובת אצטדיון ענק (ועדיין יישאר גם מקום להיכל ספורט לצידו אם רוצים דווקא שם ולא בהדר יוסף או משהו) שיהיה נגיש גם לרכבת ישראל או פינוי בינוי בפארק רידינג וכו'.

    או כמובן "לנדוד" מחוץ לעיר ואני לא מדבר על נדודים רחוק יחסית כמו הצעות העבר לבנות את האצטדיון בשפיים-רעננה או הברפלד-ראשל"צ או אופציות אחרות שהוצעו (מודיעין, אור יהודה, בת ים וכו' או אף רכישת והרחבת אצטדיונים כמו נתניה או פתח תקווה) אלא "לנדוד" למתחם שממש על גבול תל אביב כמו אצטדיון רמת גן או רמת השרון. לשימוש באצטדיון רמת גן יש גם קשר היסטורי למכבי ת"א ואילו אצטדיון ברמת השרון במתחם חיל המודיעין מאפשר גם פיתוח קריית כדורגל מודרנית שלמה לאימונים.

    אבל לגבי בלומפילד עצמו נזכור שהנגישות הנוכחית לא דומה לנגישות המובטחת אחרי השקת הרכבת הקלה ואם לפנטז גם המטרו. לא כל נקודה פוטנציאלית באזור תל אביב תהיה נגישה תחבורתית באותו היקף (או הנגשה שונה לאוהדי החוץ כמו תחנת רכבת סמוכה). וסיפור הקירוי החסר גם סתם תכנון וביצוע כושלים של האצטדיון שאני מקווה שיום אחד יתקנו. אם היו שואלים מלכתחילה אני הייתי כנראה בעד להשאיר את בלומפילד כאצטדיון קומפקטי (אפילו עם שיפוץ קירוי מה שצריך) ולבנות אצטדיון חדש במקום להשקיע את הכסף שעלה לחזק את השלד ולהרחיב את בלומפילד. אבל מכיוון שבלומפילד הורחב ומיזמים אחרים בוטלו (אצטדיון להפועל בבת ים, אצטדיון חדש למכבי, אצטדיון צומת חולון) לפחות שישודרג לרמת בינוי גבוהה יותר כמו תוספת קירוי ואולי גם פיתוח החזיתות החיצונית עם חיפוי ותוספת שטחי מסחר. בפנטזיה רחוקה שלי בכלל גם אם היו מוקמים אצטדיונים חדשים למכבי והפועל, שבלומפילד יקבל גג נפתח ומערכת מיזוג אוויר ויהפוך לארנה רב תכליתית ענקית שמארחת גם הופעות סטייל אצטדיונים כמו אסטנה ושטוקהולם שבעלי קיבולת דומה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/10/21
  7. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    מישהו צריך לעדכן את הפועל עירוני כרמיאל שאם יש לה פנטזיות לשחק בעתיד אפילו בלאומית, שאצטדיון של 500 מקומות ברמת ליגה א' זה לא מספיק והיא צריכה לפחות 3000-2500 מקומות (אולי שיבקרו בעראבה או טמרה הקרובות וילמדו מתוכניות האצטדיונים שלהן)
    למעלה מ-700 ילדים: איך הפך מועדון הפועל עירוני כרמיאל לאימפריה?

    ככה לא בונים אימפריה
    https://www.zhk.co.il/wp-content/uploads/2020/11/%D7%90%D7%99%D7%A6%D7%98%D7%93%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%A2%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%A8%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%9C-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%91%D7%95%D7%A7-%D7%A9%D7%9C-%D7%A2%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%A8%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%9C-660x330.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/10/21
  8. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    756
    מין:
    זכר
  9. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    בנט ואינפנטינו דיברו על רעיון אירוח המונדיאל
    "שוחחתי עם נשיא פיפ"א על אירוח המונדיאל בישראל" - וואלה! ספורט

    בדוק תוך 8.5 שנים יש בישראל לפחות 8 אצטדיונים (אם להיות כמו קטאר) עד 16 אצטדיונים (כי מתכננים להגדיל את המונדיאל ל48 נבחרות) של 40 עד 80 אלף מקומות (אפילו נפרגן לפלסטינים אצטדיון בעזה אצטדיון ברמאללה אצטדיון בשכם וכו'), 3-4 שדות תעופה בינלאומיים (מלבד נתב"ג ואילת גם באזור הנגב והצפון) ומאה אלף חדרי מלון לפחות (לפי ההתאחדות למלונות כיום יש כ55,750 חדרים, פיפ"א אגב דרשה מקטאר מינימום 65 אלף חדרי מלון למונדיאל הקומפקטי ל32 נבחרות אבל קטאר החליטה לבנות הרבה יותר וגם להציע בעת הצורך תוספת של אוניות תיירות גדולות שיעגנו בנמל דוחא). וכמובן שלום עולמי שלום אזורי, רכבות מאילת ועד עפולה, ממש בקטנה.

    ועכשיו קצת יותר ברצינות אפילו מדינות כדורגל מובהקות פחות רואות את עצמן מרימות הצעה לבד אלא בשותפות (אנגליה+בריטניה, ספרד+פורטוגל, ארגנטינה+השכנות וכו') ונערכות שנים לגבש הצעת אירוח (ואחרי האירוח תקועות עם אצטדיונים שחלקם גדולים ומיותרים), מי חושב שישראל תעקוף הצעות כאלה בסיבוב לאירוח כבר ב2030. אגב בויקיפדיה על ההצעות למונדיאל 2030 הגדירו את ההצעה האופציונלית כישראל-איחוד האמירויות-בחריין (אז "רק" 8-6 אצטדיונים בארץ והשאר באמירויות?). ואפילו בשביל מיזם אירוח מפוצל כזה אין לישראל אפילו אצטדיון אחד בגודל מונדיאל (לא הרחיבו את טדי ל53,000 ולא בנו אצטדיון לאומי במרכז במקום אצטדיון רמת גן הישן) ואגב גם בבחריין ובאמירויות אין אצטדיוני ענק (למעט האצטדיון הלאומי באבו דאבי שגם הוא מכיל 43,200 מקומות ולא 80,000 כמו אצטדיון הראוי לגמר מונדיאל, אם כי בשנים האחרונות הציגו באמירויות עיצובים מפוארים לכמה אצטדיונים וגדולים, בעיקר באבו דאבי, דובאי ואל עין וגם בחריין הכינה תוכנית לאצטדיון לאומי חדש), בקיצור כמו בקטאר לפני שהתחילה לבנות אצטדיונים למונדיאל בעלות מופרזת. ואגב אפילו באזור הזה יש מתחרות לאמירויות על הצעה שכזאת כמו סעודיה ומצריים שבוחנות הצעות כל אחת לחוד (אולי עם שותפות נוספות, סעודיה למשל בוחנת הצעה משותפת עם איטליה) או הצעה משותפת, וגם מרוקו מנסה להריץ מועמדות נוספת אחרי שהפסידה את מונדיאל 2026 וכן הצעות נוספות על הפרק
    2030 FIFA World Cup - Wikipedia

    אם משעמם כל כך לסילבן אדמס "שיירד" למיזם "קל" יותר, גיבוש הצעה לאירוח יורו. מול אירוח מונדיאל זה ממש בקטנה. ולגבש הצעה עם שותפות כמו יוון וקפריסין ליורו (ואפילו מונדיאל בהצעה ישראלית-בלקנית) תהיה קלה יותר מעם ירדן והפלסטינים או עם האמירויות ובחריין (שאם כל כך רוצות הצעה יהיה להן קל יותר לתפור הצעה עם כוויית ועומאן למשל). בכל מקרה אחרי הבעיות הרבות סביב אירוח המונדיאל בקטאר כולל האילוץ של קיומו בנובמבר, פיפ"א לא תעז לקבל הצעה נוספת מהמפרץ בעשורים הקרובים. ועם האיומים הביטחוניים על ישראל ספק אם תתקבל הצעה ישראלית אפילו ליורו גם אם היו כל התשתיות הנדרשות מאצטדיונים ומלונות ועד שדות תעופה בצפון והנגב. ואפרופו סילבן אדמס גם יכול לקדם את הצעת אירוח אולימפיאדת 2036 בתל אביב-ברלין שנשמעת עדיין קלה יותר לקידום ממונדיאל שלום ומול הולודרום בברלין להציע את הולודרום שלו בהדר יוסף (שידרוש רק שדרוג "בקטנה" למעל 5000 מקומות ומיזוג).

    ומה זה כל ההצעות הלא ברורות האלה. טורניר כדורגל "מזרח תיכון" בחסות פיפ"א בהשתתפות ישראל ומדינות ערב (כביכול האמירויות ובחריין ובפנטזיה שלו שגם נבחרת פלסטין תצטרף), או טורניר מרובע ישראל-אמירויות-רוסיה-גרמניה כבר ב2022?
    נשיא פיפ"א יוזם טורניר אזורי עם ישראל והרשות
    "אינפנטינו בוחן את הבאת מונדיאל 2030 לישראל"

    תוכנית לאצטדיון לאומי חדש בבחריין לכ50,000 צופים.
    https://tilke.de/en/portfolio/bahrain-fifa-stadium/

    https://tilke.de/wp-content/uploads/2020/02/Bahrain-18-10-05_Stadium-1.Xxx

    וסתם בואו נזרוק כמה מספרים רק על סעיף אצטדיונים (לא כולל עלות שדות תעופה, מלונות, רכבות ותשתיות נוספות כמו מרכזי שידורים לתקשורת הספורט העולמית) ואני מדבר על אצטדיונים בעיצובים סבירים ולא עיצובים יוצאי דופן ויקרים לביצוע ברמת העיצובים שיציעו באמירויות).
    1.2-1 מיליארד שקלים לפחות עלות אצטדיון לאומי ענק חדש לאיזה 80-70 אלף צופים (עיצוב יוקרתי יותר גם היה מקפיץ עלות ל2 מיליארד שקלים בקלות ולעיצובים גרנדיוזים עם אירוח VIP ברמה גבוהה על פי הסטנדרטיים העולמיים היוקרתיים היה דרוש אפילו 4 מיליארד שקלים).
    800 מיליון-1 מיליארד שקלים (לפחות), אצטדיון חדש לאומי או סתם אצטדיון מרכזי לכ60,000 צופים
    900-700 מיליון שקלים אצטדיון חדש לאומי או סתם אצטדיון מרכזי לכ50,000 צופים.
    800-600 מיליון שקלים אצטדיון חדש לכ40,000 צופים.
    600-400 מיליון שקלים אצטדיון חדש לכ30,000 צופים (אולי עם פתרונות של יציעים זמניים כתוספת קיבולת רק לימי מונדיאל-יורו).
    500-300 מיליון שקלים השקעה בהרחבת אצטדיונים קיימים לסדר גודל ראוי למונדיאל, כלומר 50-40 אלף צופים (כמו הרחבת אצטדיוני נתניה או טרנר לאיזה 40,000 או הרחבת טדי למעל 50,000).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/10/21
  10. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    מה שאינפנטינו אמר זה שאם התוכנית של מונדיאל פעם בשנה שנתיים תצא לפועל, אז יהיה אירוח למזרח התיכון. וזה ריאלי בהינתן שהתרחיש הלא ריאלי של מונדיאל כל שנה שנתיים יצא לפועל.
     
  11. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    רוצים להביא את המונדיאל 2030 לישראל.
    אני אומר בתור התחלה שיתחילו לבנות אצטדיון ראשון לטורניר. אצטדיון רובי שפירא בקרית חיים שבחיפה ;)

    https://m.one.co.il/mobile/article/394759.html
     
  12. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,157
    גם אני בוחן.

    אחרי בחינה, זה לא יקרה.
     
  13. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    לדעתי גולדהאר רוצה אצטדיון אבל הוא כרגע רוצה לנצל את בלומפילד בנוסף לכך שגם הוא קצת נפגע מהקורונה ורוצה זמן להתאושש סופית (לציין שעדיין אנחנו בעידן של הגבלות ומסיכות וחשש לזן קטלני שיכניס אותנו לסגר ואני מקווה שלא יהיו יותר סגרים ולא מסיכות ולא הגבלות כלשהן) ולכן אני חושב שכן יהיה להם אצטדיון אבל לא לפני 2030 ולא ברור איפה.
    נכון שהשטח בתל אביב מוגבל והולך ומצטמצם ככל שעובר הזמן (בכלל צריך לבנות איים מלאכותיים בחופי תל אביב שיקלו על העומס) אבל הכל בסופו של דבר עניין של ביזנס. אם עיריית תל אביב תחליט שהיא מוכרת שטח לטובת מכבי תל אביב או כל קבוצה אחרת בתל אביב בשביל אצטדיון סימן שלקבוצה יש כסף לרכוש את הקרקע (הכלכך יקרה צריך לומר) והעירייה הסכימה למכור. לצערנו אנחנו במדינה שרוב הקרקעות בבעלות רשות מקרקעי ישראל שיוצרת בירוקרטיות מיותרות ויקרות על הקרקעות (מה שבסופו של דבר גם מגדיל את הפער בין הביקוש לבין ההיצע בתחום הדירות בישראל) ולכן גולדהאר גם רוצה לראות יוזמה של אחד הפוליטיקאים (אולי איילת שקד) לסגור את רשות מקרקעי ישראל.

    לגבי בלומפילד וההמתנה לתחנות המטרו, שוב, גם אז יהיו משחקים מסוימים שישוחקו בשבת או קצת אחרי יציאת השבת והרכבת לא צפויה לנסוע בשבת מה שיגרום לעומסים כבדים למרות שיש "תחבורה ציבורית נוחה" ולכן על מירב מיכאלי לדאוג לכך שיהיה תחבורה ציבורית בשבת במקומות בהם הציבור רוצה בכך (נגיד שהרכבת הקלה תפעל בשבת אך לא תעבור בתחנות בבני ברק)
     
  14. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    עם כל הכבוד לרווח על מכירת קרקע עירונית לאצטדיון למכבי וגביית דמי השבחה וארנונה (ואולי גם דמי שכירות ותחזוקה אם האצטדיון עדיין בבעלות חלקית של העירייה), העירייה צריכה קודם כל שוכרים לבלומפילד שיעזרו לכסות את עלות הבנייה מחדש שלו ומכבי כרגע היא השוכרת המצטיינת עם הקהל והמנויים הגדולים (ואפילו חנות מועדון בשטחי המסחר באצטדיון) ביותר שלא לדבר שחלק מהשיפוץ ממש הוכתב לדרישות מכבי (יותר מקומות ביציעים מה שייקר את הפרוייקט והרחיק את בינוי הגג ואזור VIP מורחב מהתוכניות המקוריות). כרגע בני יהודה והפועל לבדן לא ממש רווחיות לעירייה וממש יצטבר גירעון אם מכבי ת"א תסיים את השימוש בבלומפילד (ועל הדרך אולי גם בקריית שלום). בתכל'ס לא יודע מה רווחי יותר לעירייה אצטדיון פרטי למכבי (וכמה שטחים מסחריים או שטחי בילוי ואפילו מגדלי משרדים ומלונות יקיפו אותו) ואולי בכלל קרקע לארנת ענק פרטית של 20,000 מקומות למכבי ת"א כדורסל המתאימה גם לאירועים נוספים.

    שורה תחתונה בלומפילד הורחב כדי למנוע פרויקטים אחרים בעתיד הקרוב ואכן בוטל אצטדיון צומת חולון וגם כל מיזם מחוץ לעיר שהוצע למכבי והפועל. ובהיעדר אלטרנטיבה העיר גם מרשה לעצמה לזלזל בדברים כמו קירוי האצטדיון.
     
  15. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,337
    לייקים שהתקבלו:
    643
    מין:
    זכר
    ג'אני אינפנטינו מסביר: מדוע לקיים מונדיאל פעם בשנתיים - וואלה! ספורט

    נכון לעכשיו אופ"א ודרום אמריקה הן המתנגדות העיקריות לרעיון מונדיאל כל שנתיים גם בשל חשש לפגיעה בטורנירים כמו היורו והקופה אמריקה. ובכלל עוד על הנושא
    מונדיאל כל שנתיים? עם פיפ"א הכל אפשרי | כלכליסט

    וגם אירגונים נוספים נגד מהלכים שכאלו שמעמיסים על שחקנים ומצמצמים את זמן פגרות הקיץ שלהם וזמני המנוחה הנדרשים למנוחה והחלמה לאחר פציעות
    מונדיאל כל שנתיים, מנוחה רק שבועיים: "לאופ"א אכפת רק מהכסף" | כלכליסט
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/10/21
    Clock End Stand אוהב/ת את זה.