גם אני נגד מדינת הלכה. אבל אם כבר שופטי בג"ץ נחים ביום שבת, אז שימשיכיו לנוח. אלא אם כן מדובר בפיקוח נפש. השופט יצא כאן לא רק מגויס פוליטית אלא גם שקרן. זה המבוגר האחראי? זה פוליטיקאי ברמה של בן גביר.
כרגיל חושב מהתחת. אם זה פיקוח נפש בג"ץ צריכים לעבוד כל שבת קבוע. אני בטוח שהיו דברים קצת יותר חשובים שמחכים לבגץ אבל הם כרגיל מקדמים את המחאות בדרך ה"חוקית" שלהם. את הנזקים נראה בקרוב. מרגע זה אין יותר הנחיות כל אחד יעשה מה שבא לו.
כרגיל - בג"צ מקבל החלטות שהוא לא צריך לקבל בניגוד לגופים שאחראים לכך וכמובן במקרה האסון ייפנה את האשמה לגורמים אחרים. הכישלון הכי גדול של הממשלה הזאת. --- כמובן והתחילו החגיגות: רב הכותל פונה למפקד פיקוד העורף: תאפשר לציבור להגיע להתפלל בכותל - לפחות באותם מספרים שאושרו בהפגנות. אבוי אם לא הוא לא יאפשר זאת, אני מצפה לאייתוללה יצחק עמית להתערב בשביל למנוע את האכיפה הבררנית הזאת.
רוב הצמרת של צה"ל ומערכת הביטחון (שב"כ ומוסד) - נאמנים לחונטה של בג"צ. לא לממשלת ישראל ובטח שלא לעומד בראשה. בתרחיש קונפליקט/ אם הממשלה יוצאת נגד בג"צ - מערכת הביטחון תמרוד. אז נכון שמדובר בכישלון של הממשלה. אבל בעת הזו, יש ברירה?
האכיפה הבררנית במציאות: https://x.com/israelcohen911/status/2039789670872072691?s=46 אבל מרגשת הדאגה של הפלסטינים לשלום המפגינים, מיד אחרי שחזרו מקניון הזהב וביג גלילות…
לא היית צריך להגיע לעת הזו במצב הנוכחי. מי שהבטיחו לטפל בבג"צ ולא הצליחו שיניחו את המפתחות. עצוב שזה יהיה רק לוין בסוף, היחיד שעוד נשאר לו טיפת כבוד ביחד עם שמחה רוטמן. וכן ויש ברירה, יריב לוין\נתניהו\כץ צריכים לכנס מסיבת עיתונאים ולהכריז בפה אחד שבג"צ מסכן את המפגינים והדם שלהם על בג"צ. כמובן יכולים להוסיף שהם מבינים את הצורך להפגין בעת הנוכחית אך זה צריך להיות בהתאם להנחיות פיקוד העורף. בגדול? שימותו. מעניין לי את הביצים כמו כל מי שמפר את ההנחיות מרצון ולא מחוסר אמצעיים ויכולת. המאבק מול בג"צ ולא באמת מול רצון חופשי של אנשים לסכן את עצמם. אם בג"צ יוציא הודעה בריש גלי שהם לוקחים את האחריות על עצמם ומסירים אותה מהממשלה והגופים שאחראים לכך כמו פיקוד העורף....
אז מסתבר שבר קופרשטיין כן חטף מכות בגלל גיא פלג https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=801861392537717&id=26513012178338667&locale=he_IL
לכל המייללים על כך שחיזבאלה שוב התעצם ואירן שוב התעצמה וחמאס שוב מתעצם: לדמוקרטיה של זכויות אדם אובר אלס - יש לזה מחיר. מבצעי. מלחמה בנויה על הפתעה. על אכזריות. ועל יסודיות. מעצם טיבה. להיות צבא מוסרי - חותר תחת כל אלו... טוהר הנשק (אגב שאין אף אחד בעולם שמעריך או מכיר בו בכלל) יש לזה מחיר. רוצים פצצות חכמות ומדוייקות ללא נזק אגבי? יש לזה מחיר. רוצים הקש בגג והתראות פינויי - יש לזה מחיר. רוצים ביטול הפצצות כי פתאום הופיע ילד או שכן בקרבת היעד? -יש לזה מחיר. מחיר מבצעי. והמחיר הזה נקרא לופ של סבבים. אינסופיים. וארוכים... צר לי. אומרים שאין לו לאדם כרית נוחה יותר לישון עליה בלילה מאשר מצפון שקט. אז קחו את הכרית שלכם וכנסו איתה לממ''ד.
אחלה טראמפ והכל ואין ספק שהוא עדיף על האלטרנטיבות אבל הוא כזה מתיש. מהיום הראשון שלו בתפקיד הוא מפגיז באולטימטומים, כאילו מה אתה דבע? אתה לא מבין מול מי אתה עומד? מה שונה יום שלישי מהיום?
לא צריך להפוך את אירן לחול. כן צריך להחזיר אותם לתקופת האבן. וזה דבר שכעת טכנית קל מאוד לביצוע. תוך שבוע. מהאוויר. -בלי לשלוח חייל אחד על הקרקע. -מדינה בלי חשמל ובלי אנרגיה ובלי מים וכבישים וגשרים ותשתיות לאומיות - זו כבר לא "מדינה". כמה זמן הם ילחמו בחושך? כמה זמן בן אדם עם שמיכה על הראש, יכול לשבת בבונקר ולהצהיר שהוא בשלטון, כשהוא לא שולט על כלום? תוך 72 שעות הם יתחילו לפרק טילים ומשגרים - כדי להגיע למצבר רק כדי להטעין את הטלפון. הבעיה שלנו/של ארה"ב: זה לא אירן. -אלא תימן. אני בכנות מאמין בכך.