אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    12,768
    לייקים שהתקבלו:
    1,596
    גם אני נגד מדינת הלכה. אבל אם כבר שופטי בג"ץ נחים ביום שבת, אז שימשיכיו לנוח. אלא אם כן מדובר בפיקוח נפש. השופט יצא כאן לא רק מגויס פוליטית אלא גם שקרן. זה המבוגר האחראי? זה פוליטיקאי ברמה של בן גביר.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  2. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,544
    לייקים שהתקבלו:
    5,748
    מין:
    זכר
    כרגיל חושב מהתחת.

    אם זה פיקוח נפש בג"ץ צריכים לעבוד כל שבת קבוע.
    אני בטוח שהיו דברים קצת יותר חשובים שמחכים לבגץ אבל הם כרגיל מקדמים את המחאות בדרך ה"חוקית" שלהם.

    את הנזקים נראה בקרוב. מרגע זה אין יותר הנחיות כל אחד יעשה מה שבא לו.
     
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,222
    לייקים שהתקבלו:
    5,430
    כרגיל - בג"צ מקבל החלטות שהוא לא צריך לקבל בניגוד לגופים שאחראים לכך וכמובן במקרה האסון ייפנה את האשמה לגורמים אחרים.

    הכישלון הכי גדול של הממשלה הזאת.

    ---

    כמובן והתחילו החגיגות:
    רב הכותל פונה למפקד פיקוד העורף: תאפשר לציבור להגיע להתפלל בכותל - לפחות באותם מספרים שאושרו בהפגנות.
    אבוי אם לא הוא לא יאפשר זאת, אני מצפה לאייתוללה יצחק עמית להתערב בשביל למנוע את האכיפה הבררנית הזאת.
     
  4. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,936
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    רוב הצמרת של צה"ל ומערכת הביטחון (שב"כ ומוסד) - נאמנים לחונטה של בג"צ.
    לא לממשלת ישראל ובטח שלא לעומד בראשה.

    בתרחיש קונפליקט/ אם הממשלה יוצאת נגד בג"צ - מערכת הביטחון תמרוד.

    אז נכון שמדובר בכישלון של הממשלה. אבל בעת הזו, יש ברירה?
     
  5. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    9,571
    לייקים שהתקבלו:
    8,545
    מין:
    זכר
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,222
    לייקים שהתקבלו:
    5,430
    לא היית צריך להגיע לעת הזו במצב הנוכחי.
    מי שהבטיחו לטפל בבג"צ ולא הצליחו שיניחו את המפתחות. עצוב שזה יהיה רק לוין בסוף, היחיד שעוד נשאר לו טיפת כבוד ביחד עם שמחה רוטמן.

    וכן ויש ברירה, יריב לוין\נתניהו\כץ צריכים לכנס מסיבת עיתונאים ולהכריז בפה אחד שבג"צ מסכן את המפגינים והדם שלהם על בג"צ. כמובן יכולים להוסיף שהם מבינים את הצורך להפגין בעת הנוכחית אך זה צריך להיות בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

    בגדול? שימותו. מעניין לי את הביצים כמו כל מי שמפר את ההנחיות מרצון ולא מחוסר אמצעיים ויכולת.
    המאבק מול בג"צ ולא באמת מול רצון חופשי של אנשים לסכן את עצמם. אם בג"צ יוציא הודעה בריש גלי שהם לוקחים את האחריות על עצמם ומסירים אותה מהממשלה והגופים שאחראים לכך כמו פיקוד העורף....
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,222
    לייקים שהתקבלו:
    5,430
    מהרשתות:
    טוב, אני מבין שפיקוד העורף כבר לא רלוונטי. מאיפה מורידים את האפליקציה של בג"צ?
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,637
    לייקים שהתקבלו:
    15,316
    מין:
    זכר
  9. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,936
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    לכל המייללים על כך שחיזבאלה שוב התעצם
    ואירן שוב התעצמה
    וחמאס שוב מתעצם:

    לדמוקרטיה של זכויות אדם אובר אלס - יש לזה מחיר. מבצעי.
    מלחמה בנויה על הפתעה. על אכזריות. ועל יסודיות. מעצם טיבה.
    להיות צבא מוסרי - חותר תחת כל אלו...
    טוהר הנשק (אגב שאין אף אחד בעולם שמעריך או מכיר בו בכלל) יש לזה מחיר.

    רוצים פצצות חכמות ומדוייקות ללא נזק אגבי? יש לזה מחיר.
    רוצים הקש בגג והתראות פינויי - יש לזה מחיר.
    רוצים ביטול הפצצות כי פתאום הופיע ילד או שכן בקרבת היעד? -יש לזה מחיר. מחיר מבצעי.
    והמחיר הזה נקרא לופ של סבבים. אינסופיים. וארוכים...
    צר לי.

    אומרים שאין לו לאדם כרית נוחה יותר לישון עליה בלילה מאשר מצפון שקט.
    אז קחו את הכרית שלכם וכנסו איתה לממ''ד.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,637
    לייקים שהתקבלו:
    15,316
    מין:
    זכר
    אחלה טראמפ והכל ואין ספק שהוא עדיף על האלטרנטיבות אבל הוא כזה מתיש. מהיום הראשון שלו בתפקיד הוא מפגיז באולטימטומים, כאילו מה אתה דבע? אתה לא מבין מול מי אתה עומד? מה שונה יום שלישי מהיום?
     
  11. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    12,768
    לייקים שהתקבלו:
    1,596
    לפחות יש לו don't מדי פעם.
     
  12. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,648
    לייקים שהתקבלו:
    1,374
    קצת פורפליי והוא רוצה לתת סיכוי להסכמים
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,637
    לייקים שהתקבלו:
    15,316
    מין:
    זכר
    איזה סיכוי אלוהים שישמור איזה סיכוי, מה הוא חושב זה קדאפי, הוא לא מבין בכלל מול מי הוא עומד
     
  14. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,648
    לייקים שהתקבלו:
    1,374
    בקרוב יהיו הסכמים הוא לא יהפוך את איראן לחול, אם לא באוליטימטום הזה אז בהבא
     
  15. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,936
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    לא צריך להפוך את אירן לחול.
    כן צריך להחזיר אותם לתקופת האבן. וזה דבר שכעת טכנית קל מאוד לביצוע. תוך שבוע. מהאוויר. -בלי לשלוח חייל אחד על הקרקע.
    -מדינה בלי חשמל ובלי אנרגיה ובלי מים וכבישים וגשרים ותשתיות לאומיות - זו כבר לא "מדינה".

    כמה זמן הם ילחמו בחושך? כמה זמן בן אדם עם שמיכה על הראש, יכול לשבת בבונקר ולהצהיר שהוא בשלטון, כשהוא לא שולט על כלום?
    תוך 72 שעות הם יתחילו לפרק טילים ומשגרים - כדי להגיע למצבר רק כדי להטעין את הטלפון.

    הבעיה שלנו/של ארה"ב: זה לא אירן. -אלא תימן.
    אני בכנות מאמין בכך.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.