אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,686
    לייקים שהתקבלו:
    15,323
    מין:
    זכר
    לא סתם הפלולה בחר לבוא ביום שעמית סגל לא נמצא
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,686
    לייקים שהתקבלו:
    15,323
    מין:
    זכר
  3. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,557
    לייקים שהתקבלו:
    5,754
    מין:
    זכר
    איזה טרללת סביב מינוי גופמן(כמובן שהוא לא האישיו, האישיו זה הדה לגיטימציה למינויים של הממשלה).

    נתלים כל כך הרבה על דעת מיעוט של גרוניס בועדה.
    הם כנראה שכחו את מי עוד גרוניס פסל. איזה גלי אחת.
     
  4. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,969
    לייקים שהתקבלו:
    2,738
    מין:
    זכר
    יש לשופטי בגצ שיגעון גדלות. צריך להבין.

    חבורה של שופטים דיקטטורים לובשי גלימות, עם אגו מנופח, מגלומנים, שאשכרה מאמינים שהם צריכים להתערב בכל... ולבחון הכל ולשפוט הכל!

    איך הם בכלל קיבלו את העתירה? חבורת הזויים. אייתולות.
    גרוניס הצביע נגד עאלק. נו אז מה? איזה מן טיעון זה?
    -ממתי קיימת בוועדה דרישת הסכמה של פה אחד?
    ראבאק.
    איפה זה כתוב? איזה זה נהוג?
    ממתי דרוש פה אחד? למה אתם דנים בזה בכלל..?

    מה אצלהם בפסקי דין למשל - אם יש דעות מיעוט אז העתירה נופלת?
    אצלהם בפסקי דין, גם דרושה הכרעה פה אחד? בלבד?
    אני לא קולט.
    זה מגוחך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/5/26
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,686
    לייקים שהתקבלו:
    15,323
    מין:
    זכר
    אני מתחיל לחשוש שביבי באמת כבר לא כשיר יותר, כנראה הגיל והמצב הבריאותי והמשפטים והכל מתחיל להשפיע, האיש לא איתנו

    https://rotter.net/forum/scoops1/948648.shtml
     
  6. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,969
    לייקים שהתקבלו:
    2,738
    מין:
    זכר
    מי שלא איתנו זה הקפיטליזם.
    לא ביבי ולא תואמי ביבי שהם חיקוי שלו. ויעשו בדיוק כמוהו.

    העולם המערבי הציג לישראל משוואה (לא רק לממשלת ישראל ולמדינת ישראל - אלא גם לעם ישראל):
    כל יום אתם תשתו רעל. כמות כזו קטנה. ממש פצפונת...
    כל יום תשתו.
    ואנחנו בתמורה ניתן לכם כסף. ושופינג.

    ואנחנו בחרנו בלשתות את הרעל, ולקחת את הכסף.
    הכנסת המשאיות היא רק וריאציה אחת... מיני רבות.
    ——————————————————————-

    אם אתה מוכן לסכן את הכסף שלך, מחר עוצרים את המשאיות.
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,245
    לייקים שהתקבלו:
    5,432
    השופטים לא יפסלו את מינוי גופמן כמו את מינוי זיני, הם פשוט עומדים על הזכות שלהם לדון בכל נושא בגישת "הכל שפיט" של האייתוללה הראשי אהרון ברק.

    ניצחון טקטי לקואליציה וניצחון אסטרטגי לבג"צ. גרוע מאוד. מבחינתי הקואליציה לא צריכה להשתתף בדיון ולתת לו לגיטימציה.
     
    italiano אוהב/ת את זה.
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,598
    לייקים שהתקבלו:
    5,510
    אני לא יודע אם גופמן ראוי או לא ראוי, ובטח לא יודע מה קרה בפרשת הקטין.

    אבל הטרללת גדולה הרבה יותר. זה שבוועדת המינויים, למשל, יושבת אמא של איינהורן ותומכת קולנית אישית של נתניהו, זה כן סביר?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/5/26
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,686
    לייקים שהתקבלו:
    15,323
    מין:
    זכר
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,598
    לייקים שהתקבלו:
    5,510
    בן אדם, הממשלה שבה אתה תומך נאבקת כדי לא לגייס חרדים ומנסה להכשיר את זה חוקית כדי שתוכל להמשיך לממן את אורח החיים שלהם. לפחות שתהיה לך קצת מודעות עצמית.
     
  11. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,969
    לייקים שהתקבלו:
    2,738
    מין:
    זכר
    מדובר ב 2 אוכלוסיות שביחד מתקרבות לחצי מהאוכלוסיה הכללית.
    חרדים שלא רוצים צבא, והצבא לא רוצה/יכול לרצות אותם.
    או ערבים שלא רוצים צבא, והצבא לא רוצה/יכול לרצות אותם.

    -אז כל עוד השיח הוא סביב “אנטי ביבי” כן או לא: -יוצא שבאחד משני המגזרים המשתמטים האלו ממילא תצטרך לבחור... ולתמוך. ולסבסד. ולהענות לדרישותיו הפרזיטיות.
    תהיה חייב לבחור באחד מהמשתמטים הפרזיטים הללו ו לסבסד את מוסדות הדת שלו ואורח החיים הפרזיטי והאנטי ציוני שלו. כדי להחזיק רוב בפרלמנט.

    אז אם לא מתכוונים לשלול להם זכות בחירה לפרלמנט: מה כל הקשקוש אני לא מבין?

    די. כבר נמאס.
     
  12. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,598
    לייקים שהתקבלו:
    5,510
    אז הספין היומי הוא שה"שמאל" (קרי, כל מי שלא עם נתניהו, שזה הרבה גוונים של ימין ומעט שמאל) ייתן לחרדים את כל מה שהם רוצים.

    פיהוק.
     
  13. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,987
    לייקים שהתקבלו:
    5,667
    להשוות בין כמות הסבסוד והתמיכה מהמדינה שערבים מקבלים לזה שחרדים מקבלים הוא מגוחך. החרדים זה המגזר הכי נתמך והערבים הכי פחות.
     
    אמיר ע ו-Mario Balotelli1989 אוהבים את זה.
  14. Mario Balotelli1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/4/20
    הודעות:
    628
    לייקים שהתקבלו:
    399
    מין:
    זכר
  15. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,557
    לייקים שהתקבלו:
    5,754
    מין:
    זכר
    אחלה.

    למה המגזר הערבי תקוע עם 3 מפלגות כל כך בעייתיות?למה אף אחד לא מרים את הדגל הערבי-ישראלי במקום המפלגות הקיימות שעסוקות בהעמקת הבעיות הקיימות והתעסקות בעיקר בדבר המדומיין שנקרא פלסטין/ים?

    הנתונים האלה צריכים להתבטא בכנסת ואז אולי נראה שינוי.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 0)

  1. YYY