אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,245
    לייקים שהתקבלו:
    5,432
    אני חושב שזה הימור גדול מידי לסמוך על ממשלת לבנון ולעשות הסכם עוקף חיזבאללה. הסכם שלא שווה את הנייר שהוא יחתם עליו. הממשלה הזאת כבר הוכיחה לנו מספר פעמים שהם לא מסוגלים לטפל בארגון הטרור.
    המצב בצפון בהחלט לא מספק כרגע והסכם הזה שוב יריקה לתושבי הצפון גם אם הוא רק על הנייר ולא בפועל.

    בפן הפולטי, אני לא רואה שהמרכז מייצר אלטרנטיבה לבוחרי הקואליציה הנוכחית אבל אני כן מעריך שיהיה נפילה באחוזי ההצבעה לקואליציה וזה עלול להכריע את הבחירות. כלומר אולי לא יברחו מנדטים מהליכוד לבנט אבל כן תהיה ירידה בהצבעה. מבחינתי בכל מקרה נתניהו צריך לפנות את הבמה, כמובן שאף אחד לא יבכה אם 5-6 חכים מהליכוד גם יפרשו לביתם.

    קשה לסכם את שלל הזירות, ניצחונות טקטיים ברורים אבל צריך לראות איך מסיימים את זה בפן האסטרטגי.
     
  2. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    9,578
    לייקים שהתקבלו:
    8,548
    מין:
    זכר
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,597
    לייקים שהתקבלו:
    5,510
    Facebook

    זאת תוהה מי דיבר בכלל על ניצחון מוחלט. מילביצקי אומר שהצפון לא מופצץ. קיש מסתיר ציונים כושלים. אמסלם משווה בין המשמעות של לוחמים ולומדי תורה. חגיגה של עלובים. ואנשים ממשיכים לתמוך בהם.
     
  4. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,969
    לייקים שהתקבלו:
    2,738
    מין:
    זכר
  5. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,969
    לייקים שהתקבלו:
    2,738
    מין:
    זכר
    חחח הבעיה שלך היא לא האנאלפביתים בקלפי אצלך.
    אלא האנאלפביתים (שתודה לאל אין להם קלפי) בצד השני.

    -אלו שישחטו אותך כשהם צורחים אללההואאכבר וישתו את הדם שלך מתוך מגף.
    אמהות שאומרות אני שמחה שהבן לי מת שהיד.
    מחבלים מתאבדים שחולמים על 70 בתולות בנות 12.

    -מיליארד מאלו..
    (ועוד מעט עם רחפנים שהדביקו להם חומר נפץ עם איזורלירבנד וששולטים עליהם מהאייפון).
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,683
    לייקים שהתקבלו:
    15,322
    מין:
    זכר
  7. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    12,773
    לייקים שהתקבלו:
    1,597
    בן גביר מצא לו זמן לבוא להטריל את משתתפי המשט. אז כן, הם תומכי טרור וכן, כל האירופאים המגנים צבועים, זה לא העניין. שר בכיר בממשלה נמצא, לא יורד לרמה, אלא נמצא ברמה של מרדכי דוד. והוא מאמין שזה יביא לו מנדטים.
     
    Bitcoin, italiano, SerieA ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,683
    לייקים שהתקבלו:
    15,322
    מין:
    זכר
    הגיע הזמן שצהל יתחיל לפרסם כמה חיילים מתגייסים ללוחמה כל מחזור. סיווג בטחוני בתחת שלי. אם צהל בחר לטלטל את כל החברה הישראלית על גיוס חרדים אז שיפתח את כל הקלפים, אם עושים דיון ציבורי אז עד הסוף.
     
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,597
    לייקים שהתקבלו:
    5,510
    למה אתה נגד הצבא ונגד החיילים?
     
  10. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,672
    לייקים שהתקבלו:
    1,379
    זה כמה עשרות אלפים בין 15 ל 30K בהערכה רחבה בשנה
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,683
    לייקים שהתקבלו:
    15,322
    מין:
    זכר
    אז איך כל הזמן המחסור עולה? הוא אמור לרדת
     
  12. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,245
    לייקים שהתקבלו:
    5,432
    שקיפות מלאה מצה"ל לא תקבל אף פעם, בטיעונים מוצדקים ומוצדקים פחות.
     
  13. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    8,606
    לייקים שהתקבלו:
    3,007
    מין:
    זכר
    הוא בעד הקואליציה לא משנה מה המחיר.
     
    אמיר ע אוהב/ת את זה.
  14. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,672
    לייקים שהתקבלו:
    1,379
    בגלל שמשנים תפקיד מכל מיני סיבות בדרך לפני שזה ממש מבצעי
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,245
    לייקים שהתקבלו:
    5,432
    וזה נתונים שלא צריכים להתפרסם? בממוצע הם לא משתנים יותר מדי.

    כל מחזור גיוס יש X ו-Y שמסיימים את ההכשרה ובהמשך עוד Z שיורדים מלוחמה בשלב מסוים.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 2, אורחים: 0)

  1. LFC-Gerrard1