אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
  2. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,300
    לייקים שהתקבלו:
    772
    ביחס למקום שהיו בו, ובמינוח ימין-שמאל שהיה פה לפי שהוא נהרס ע"י ביביזם\רלביזם.
    בסוף עשו פה סלט עם המושגים כדי שיהיה בלבול ערכים וזהויות. העם מתרחק מהמערכת מסיבות ברורות, והמערכת מרתחקת מהעם.

    ברגע שהמערכת מקבלת יותר כח מהעם זה מאבד את המשמעות של דמוקרטיה, שלטון העם.

    נכון, פוליטיקאים מנסים ליישם מדיניות שהמצביעים שלהם מסכימים עליה, אבל המערכת מושכת אחורה כדי לשמר את הכח שלה.

    מעניין שכשמדובר במהפכות או בהחלטות קריטיות כמו לתת שטחים לאויבים שלנו, המערכת מתיישרת ופועלת אחרת.

    אולי האיזונים והבלמים הם לא באמת לטובת הדמוקרטיה, אלא לטובת יישום המדיניות שכל המערכות במדינה, חוץ מהפוליטיקה האלקטורלית, דוגלות בה כדי לשמר את הכח שלהן?

    בסוף הפוליטיקה זה רק כלי אחד שהאליטה איבדה כבר לפני שנים. יש לה עוד הרבה כלים ביד כדי להישאר בשלטון.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    דאגו ליישר אותו שהחוק והמחויבות למדינה קודמים לשר?
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    כן כי משה קראדי הוא בדיוק היועץ לקיום החוק
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    דני לוי, בהנחה שהוא יודע לקרוא, לא זקוק למשה קראדי או לכל אדם אחר כדי שיגידו לו מה זה החוק.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    אמרת אבל שקראדי מיישר אותו לפי החוק
     
  8. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,300
    לייקים שהתקבלו:
    772
    כבר ידוע שיש עבירות בניה על דני לוי. "ליישר" אומר לעשות מה שרבים לפניו עשו, ונתניהו לא עשה: להתיישר למערכת, אחרת יוגש כתב אישום.

    ככה הצליחו להעביר את שרון, את ליברמן, מנדלבליט, אלשך, ובטח שכחתי עוד כמה וכמה ששינו את דעתם.

    וזו, סיבה עיקרית לחוסר האמון במערכת המשפט, רק הבעיה היא שהציבור לא מכיר אותה כל כך טוב.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    אני יודע מה קראדי אומר לו?

    לומר לבן אדם שעליו לפעול לפי החוק זה לא כמו לומר לבן אדם "תעשה א' ב' וג').
     
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    נו באמת, אפשר לחשוב מה כבר גוררות עבירות בנייה שזה ישפיע על החלטות של מפכ"ל. עוד קונספירציה פרועה.

    אגב, אם עבירות כאלה יכולות להשפיע, מי השר האידיוט שמינה מפכ"ל שעלול להיות נתון תחת השפעה?
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    מה זה אני יודע מה הוא אומר לו? הוא בעצמו סיפר מה הוא אמר לו
     
  12. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,300
    לייקים שהתקבלו:
    772
    אז זו השיטה להדוף טיעונים? לטעון "קונספירציה"? כבר ראינו איך מנפחים על הרבה פחות כדי לייצא כלפי חוץ עבירות חמורות.

    אם השר האידיוט היה ממנה מפכל אחר, היו מוצאים עליו משהו אחר כמו שתמיד מוצאים.

    ועל השיח הזה הם בונים, שתמיד יבטלו טיעונים בטענות של "קונספירציה", "ערוץ 14", "ביביסטים" וכו'.

    לא התייחסת לזה שהיו חקירות על אנשים כמו ליברמן ואריאל שרון, והן נסגרו ברגע שהם התיישרו עם המערכת.

    הפרקליטות הינדסה פסילה מגוחכת למיכאל בן ארי, מהבודדים שחזו את הטבח, בטענות מגוחכות של גזענות. אם זה אפשרי, הכל אפשרי.
     
    Roma ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  13. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    אם להיות פרקליטו של השטן,
    השאלה היא כרגיל: "נו טוב. אז מה אתה מציע?"

    אני מבין אותך שאתה בז למנוולים האלו. שכל היום מקשקשים על ניקיון כפיים וטוהר מידות, אבל בעצמם נוהגים ברדיפה פוליטית.
    אני מבין.
    אבל אתה צריך להבין שאלו מגרעות אנושיות. רגילות. ואם המצב היה הפוך, סביר להניח שהאנשים שאתה אוהב ותומך בהם היו מאיישים את הפרקליטות ובתי המשפט והדרג הפקידותי: גם הם היו נוהגים בדיוק באותה רדיפה פוליטית באותו מקל וגזר - כלפי הצד השני.
    בסופו של יום הכל אנשים. כל מה שמשתנה זה רק הפוזיציה.

    יכול להיות שאתה אדם הגון וביקום מקביל שכזה - להבדיל מהיצור שאתה מתכתב איתו פה למעלה - אתה דווקא היית כן מגנה את זה. יכול להיות.
    אולי... לפחות בהתחלה...

    אבל השאלה הנשאלת היא: מה האלטרנטיבה?

    (אני יש לי תשובה. וכבר כתבתי אותה אגב מספיק פעמים פה. -מה התשובה שלך אבל?)
     
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    במהלך כנס שנערך היום (שבת) ברשת "משען", אמר מפכ"ל המשטרה לשעבר משה קראדי כי בחודשיים האחרונים חזר להיות בקשר עם המפכ"ל הנוכחי דני לוי, ואף לייעץ לו - וכמו כן קראדי חשף, כי "דני לוי מבין מה שהוא לא הבין בהתחלה - שהשר איתמר בן גביר משחק בו".

    עוד חידד קראדי בנוגע לכך כשטען כי הוא מזהה שינוי בעמדתו של לוי מול בן גביר - כאשר ציין כי המפכ"ל אף התקשר אליו באופן אישי כדי להביע מחאה, על דברים שאמר עליו השר לביטחון פנים בתקשורת.

    כמו כן, המפכ"ל לשעבר שיתף את הקהל במערכת היחסים המורכבת עם דני לוי, שכללה תקופה ארוכה של נתק בעקבות ביקורת ציבורית שמתח עליו: "הייתי בהתחלה בקשר איתו, אך לאחר מכן היינו שנה בנתק כי הוא כעס עליי שהייתי מבקר אותו".

    --

    מה בדיוק בדברים האלה אומרים לך מה הוא אמר לו?

    ספר לי בבקשה - על בסיס הדברים שאמר קראדי, מה הוא אמר ללוי?
     
  15. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    ליברמן גם הועמד לדין ויצא זכאי. בד בבד, אולמרט נגיד הועמד לדין למרות שעל פי התיאוריה הוא אמור היה להיות חביב המערכת.

    לצד זאת, היו לשני הצדדים תיקים שנפתחו והגיעו לבית משפט והיו תיקים שנסגרו. לזרוק מקרים ספציפיים לא מוכיח דבר מלבד את מה שכבר אמרתי קודם - אתה מתעסק בקונספירציות.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 0)

  1. בארסה-מכבי