אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    ״אף לייעץ לו - וכמו כן קראדי חשף, כי "דני לוי מבין מה שהוא לא הבין בהתחלה - שהשר איתמר בן גביר משחק בו״ אפשר להבין מפה על מה היה ״היעוץ״
     
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    "אפשר להבין " - כרגיל, דרוריקו מבין מה שמתאים לו.

    אי אפשר להבין כלום.

    והאמת שעוד לא ברור לי מה לוי עשה שלא בסדר. מנסה לתפוס פושעים?
     
  3. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,300
    לייקים שהתקבלו:
    772
    ממליץ להקשיב לסדרת השיחות בין ד"ר אורי מילשטיין ופיני יחזקאלי (ואחיה יצחקי), שם אפשר להבין נהדר מה אופייני לצד מסוים.

    מה הייתי עושה, אם זו באמת התנהגות שאופיינית רק לצד אחד, כנראה שממשלה עם שרים פחות חלשים היתה עושה טוב יותר.

    קונספירציות אבל מבוססות על ניסיון העבר במקרים אחרים. אנחנו כבר מכירים את דפוס ההתנהגות של המערכת.
    אז קל לבטל טיעונים בעזרת המילה "קונספירציה", אבל זו בדיוק השיטה.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    אתה קראת ללכת להפסקת אש בלבנון כמה ימים לפני חיסול נסראללה, עכשיו אתה בא לשחק אותה רמבו? לך חפש מי ינענע אותך

    https://www.ynet.co.il/news/article/sjh3lnylge
     
  5. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    הבעיה היא לא שהוא אומר את מה שהוא אומר. -אלא הבעיה היא שבמעמד הראיון/הצהרה לתקשורת שנתן שם בגבול הצפון: אף אחד לא מזכיר לו את מה שאתה אומר.

    בוא נקווה שבינה מלאכותית תיכנס לעולם העיתונות כמה שיותר מהר.
     
  6. LFC-Gerrard1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/10
    הודעות:
    1,408
    לייקים שהתקבלו:
    1,976
    לא בקטע לפקפק אני פשוט באמת לא זוכר. איפה הוא קרא להפסקת אש כמה ימים לפני חיסול נסראללה?
     
  7. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    5,658
    https://x.com/i/status/2061332663781191903

    יש יותר woke מזה? 100 אחוז פוליטיקת זהויות, בלי קשר ליכולות או כישורים. מהללים אנשים לפי המוצא שלהם.
     
    טל. אוהב/ת את זה.
  8. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    5,030
    לייקים שהתקבלו:
    3,271
    למה לא לפקפק? כל עוד אין מקור וכל עוד הבנאדם מאפשר לעצמו פרשנות מעוותת בהתאם לפוזיציה צריך ועוד איך לפקפק.
    איזנקוט מהווה איום על המשך שלטון נתניהו, סמוטריץ ובן גביר. לכן כל האמצעים כשרים.
     
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    https://m.youtube.com/watch?v=OcdnFYxelQI&t=2158s&pp=2AHuEJACAYoIAkAB&ra=m
     
  10. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,522
    לייקים שהתקבלו:
    5,736
    מין:
    זכר
    משעשע אותי הבלאגן במפלגות האופוזיציה. כולם מאשימים את כולם. עדר ללא רועה.
    אפילו כאופוזיציה סבירה הם לא מצליחים לתפקד.

    אחר כך מופתעים למה נתניהו מנצח שוב ושוב, וגם אם מפסיד מפרק אותם תוך זמן קצר.
    ליצנים.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  11. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    הם לא צריכים לתפקד.
    הם לא צריכים להציע כלום (ובאמת גם לא מציעים כלום מהסיבה הפשוטה שאם לא פונים לכהאניזם אי אפשר להציע כלום, והכל כבר ניסו פה לפניהם) - מעבר לזה שביבי ייצא מלשכת ראש הממשלה.

    ''ביבי החוצה'' זה כל מה שמעניין אותם, וזה כל מה שמעניין את המצביעים שלהם... שבעצמם גם מבינים שמעבר לעניין ביבי אאוט: אין מה להציע כלום. בלתי אפשרי אפילו אם רוצים.

    רלב''יזם זה פשוט מקרה פרטי של ביביזם.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    המשפט הכי מדוייק שם. הביביסטים והרל"ביסטים נלחמים אחד בשני מלחמת עולם אבל לא שמים לב שהם תמונת מראה אחד לשני. לשני המחנות אין שום ערכים חוץ משנאה/הערצה לביבי. אידיאולוגיה אתה יכול אולי למצוא במכון ז'בוטינסקי, לא בפוליטיקה הישראלית. יש רק מפלגות שאני מזהה בהן אידיאולוגיה אמיתית-הציונות הדתית והמפלגה של פייגלין. הראשונה נמצאת כרגע מתחת לאחוז החסימה, השניה אפילו לא נספרת בסקרים. את הציבור הישראלי לא מעניין אידיאולוגיה או עומק כלשהוא, רק כן ביבי/לא ביבי. ב-2023 אנשים הלכו מכות ברחובות על עילת הסבירות למרות שעד אותה שנה הם לא ידעו מה זה בכלל.
     
  13. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,522
    לייקים שהתקבלו:
    5,736
    מין:
    זכר
    עוד עתירה שעמדת הממשלה מרסקת את עמדת היועמשית(שאמורה להגן על עמדת הממשלה - זה תפקידה).
    עוד עתירה שהשופטים בביקורת חמורה כלפי היועמשית וכלפי העותרים.

    אחר כך יתבכיינו שהאמון הציבורי כלפיהם שואף לאפס. הממשלה אשמה.
     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    16,182
    לייקים שהתקבלו:
    7,681
    איזה כיף זה שכל אפס שיש לו דופק ו1000 ש"ח לבזבז יכול, על בסיס כלום בריבוע, לשתק מדינה במשך שבועות/חודשים. סתם כי הוא לא אוהב את הממשלה.

    סך הכל מערכת משפט הגיונית ויעילה ששווה לשרוף מדינה ולריב אחד עם השני למענה.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  15. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,522
    לייקים שהתקבלו:
    5,736
    מין:
    זכר
    ככה זה כשיש פטור מתשלום הוצאות משפט למש"תפים.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 0)

  1. בארסה-מכבי