אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
  2. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    5,658
    אמון ציבורי כלפי... בג"ץ שדחה את העתירה? אז אולי הוא לא כזה גרוע?
     
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,218
    לייקים שהתקבלו:
    5,428
    אין ביזוי למקצוע כמו גלי בהרב מאירה וגיל לימון.
    באמת שנתניהו, גלנט, הרצי, רונן בר, תומר בר וחליווה נכשלו נקודתית ולא בצורה כל כך בוטה וארוכה כמו הליצנים גלי וגיל.

    כצפוי זיני וגופמן מונו כי לא היה שום דבר פסול במינוי שלהם. שוב ניצחון טקטי לימין ואסטרטגי לבג"צ שמעז ברוב חוצפתו לדון בעתירות המגוחכות של ארגוני שמאל נבזיים בראשות הג'ינג'י הנאלח ויועצת משפטית לאופוזיציה שרק מנסה לתקע את מהלכים הממשלה הנבחרת.

    לפחות הפוליטיקאים מהמרכז "מאשרים" את המינוי. חבל שלפני הם לא תמכו למרות שידעו את האמת.

    חבל 2 - זיני וגופמן עשויים מחומר אחר מהסחלה שיש בתקשורת הישראלית, אפשר לעשות קופה רצינית מתביעות דיבה.
     
  4. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,218
    לייקים שהתקבלו:
    5,428
    אתה לא באירוע ידידי. ברור שבג"צ לא יפסול את המנוי, עצם הדיון בעתירה היא הבעיה (הג'ינג'י חוגג בעתירות ולא משלם מחיר על בזבוז זמן שיפוטי ועיכוב תהליכים חשובים במדינה, כמו כן ארגונים פלסטיניים ועוד גופיים עוינים). בג"צ החליט שהכל שפיט וכך הוא פועל גם שברור שלא צריך להתקיים דיון.
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,218
    לייקים שהתקבלו:
    5,428
    רוצים לדעת כמה בג"צ זה גוף מגוחך לחלוטין? גרוסקופף וברק ארז החליטו שלא יהיו הוצאות משפט בזמן שגופמן שילם על הייצוג שלו באופן מפרטי. הם תמיד אוהבים לעשות את זה בדעת רוב שעוד נחשוב שיש שופט אחד עם שכל ישר.

    בדיוק ככה ממשיכים לייצר עתירות סרק ובג"צ ממשיך בגישת הכל שפיט.
     
    italiano אוהב/ת את זה.
  6. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    12,522
    לייקים שהתקבלו:
    5,736
    מין:
    זכר
    גם אם אתן לך אלף סיבות מעולות עכשיו אתה לא תשנה את דעתך. אז למה.

    בסוף אנשים כמו גלי בהרב ועמית הורסים את מערכת המשפט הרבה יותר מכל יריב לוין שלא מצליח להעביר רפורמה מסכנה.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    https://www.instagram.com/p/DZDUVKXCC0N/?igsh=c21jMXJwOThmYjdo

    15 אלף מילואימניקים גויסו בשנה האחרונה, זה מעבר לכל עשרות אלפי הסדיר ערים שגויסו לקרבי בשנתיים וחצי שמאז ה-7 באוקטובר. אבל משום המחסור בלוחמים באכ״א כל הזמן הולך וגדל
     
  8. LFC-Gerrard1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/10
    הודעות:
    1,408
    לייקים שהתקבלו:
    1,976
    תודה.
    “להעמיק את ההישגים הצבאיים בלבנון בלי להכנס למלחמה כוללת״ זו לא בדיוק קריאה להפסקת אש.
     
    אמיר ע אוהב/ת את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    זה גם לא תמיכה במלחמה
     
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    טענתך הייתה, וזה ציטוט: "אתה קראת ללכת להפסקת אש בלבנון כמה ימים לפני חיסול נסראללה, עכשיו אתה בא לשחק אותה רמבו? לך חפש מי ינענע אותך".

    הוא לא קרא להפסקת אש, נקודה. הוא קרא לעשות דברים בשיקול דעת וחוכמה. אתה יכול לומר מה שאתה רוצה על הדברים שלו, גם שזו אמירה שאין בה כלום. אבל ברור מה הוא לא אמר: מה שטענת שהוא אמר.
     
    LFC-Gerrard1 ו-Lebron אוהבים את זה.
  11. LFC-Gerrard1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/10
    הודעות:
    1,408
    לייקים שהתקבלו:
    1,976
    אף אחד לא אמר שזו תמיכה במלחמה.
    כתבת כאן כבר כמה פעמים שאייזנקוט קרא להפסקת אש בצפון לפני חיסול נסראללה, זה מעולם לא קרה.
    רק רציתי לבדוק.
     
  12. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    10,920
    לייקים שהתקבלו:
    2,731
    מין:
    זכר
    תודה על הלינק לראיון של אייזנקוט.
    ראיון חשוב מבחינתי כדי לאמוד את הבן אדם הזה שמדבר ומדבר ומדבר אבל לא אומר כלום.
    אני גם לא מבין את הנטייה הטבעית של אנשים כמותו כל הזמן לנדוד לכיוון הצירי.
    מאבק ''של צירים''.
    מאבק עולמי בקנה מידה רחב יותר.
    ''הסדר''.

    איפה האסמכתא? על בסיס מה הם נעים למישור הפנטזיונרי הזה כל הזמן?
    מי בציר שלנו? מי יאבק איתנו או יותר מכך יאבק בשבילנו? מי?
    בעזה. בלבנון. מי בעולם ייאבק בשבילנו?
    את הציר השיעי אני מכיר. להם באמת יש ציר. להם באמת יש בנות ברית. את העובדה שיש מיליציות חמושות בעיראק ובאירן שמחר יכולים לעלות על מטוס ולנוע ללבנון עם ''כוחות משלוח'' כמו שהוא קורא לזה בראיון - שמחר יכולים להצטרף ללחימה בלבנון:
    אני מכיר.

    אבל מי בעולם כולו ישלח כוחות אלינו? לצידנו? להילחם בשבילנו?
    ''הסדר''. ''פירוז''. -עוד פיקציה.
    מה זה פירוז?
    מי יפרז את חמאס ואת חיזבאללה מנשקו? המצאנו מגנט ענקי שמשייט בחלל ואוסף נשקים ולא שמעתי על כך אולי?
    -מי ייכנס למוצבים ולמנהרות ול מחסני הנשק בגני ילדים ובבתי חולים ויאסוף את הנשק?
    מי?
    בעולם כולו. 8 מיליארד איש. מי יכנס לעזה ולבנון?

    צירים. מהלכים עולמיים. פירוז. חדי קרן מעופפים על קשת בענן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/6/26 ב- 00:20
  13. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    5,658
    אז ועדת חקירה ממלכתית זה לא טוב כי לחצי עם אין אמון, וצריך לתת למבקר במקום.
    איזה מבקר? אה, העו"ד של ראש הממשלה. הגיוני.
     
    Bitcoin, LFC-Gerrard1 ו-אמיר ע אוהבים את זה.
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    אני לא מבין למה ביבי לא ממנה כבר את עצמו למבקר המדינה וזהו.

    אשכרה שולחים חברי כנסת לתעד את ההצבעה הסודית שלהם כדי להוכיח שהם הצביעו למועמד שהוא רוצה, בניגוד לחוק.

    איבדו את זה לגמרי. ואז אנשים תוהים למה מפקפקים בבחירות של נתניהו לראשות שב"כ והמוסד.
     
    YYY אוהב/ת את זה.
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,218
    לייקים שהתקבלו:
    5,428
    מהלך מטומטם ביותר של נתניהו ואני מקווה שלא יעבור למרות הנזק שזה יגרום עם מינוי אלרון השפל.

    אנגלמן היה מינוי מצוין שסיים את השליטה של שופטים בתפקיד שעסקו בעיקר בזוטות, היה צריך לכוון לאדם שאינו בניגוד עניינים בעייתי וגם היה מוסכם על הקואליציה. חבל אחרי הצלחה יחסית בשורות מינויים ששוברים הגמוניה.

    מצד שני כבר הבנו שמבקר המדינה זה שומר סף שאפשר לנפנף בקלות. הצביעות של האופוזיציה מצחיקה לגמרי, שכחו שהם שנתיים וחצי כבר עושים הכל בשביל ששומר הסף הנוכחי בתפקיד לא יבצע את תפקידו לפי החוק.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 0)

  1. בארסה-מכבי