אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    כיתת כוננות נועדה כדי להגן על כ-ל-ל התושבים, היא לא חברת אבטחה פרטית של השופטים.
     
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    בן אדם, לפני כמה שעות ראינו מאפיה מושחתת בפעולה בכנסת. הכריחו את הבוחרים לזהם הליך שאמור להיות חשאי כדי שהעורך דין של נתניהו יהיה מבקר המדינה. ולזה אתה נטפל?
     
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,218
    לייקים שהתקבלו:
    5,428
    חשוב לחזק את המפגנים ברגע הקשה ולא לשכוח שהם מפגינים גם בשבלינו. המשטרה צריכה לפעול על מנת שיהיה להם מתחם מסודר להפגין כנגד סולברג ושאר שופטי בג"צ לפי רצונם החופשי.

    אין מחאה אפקטיבית בלי הפרעה לסדר הציבורי ככתוב במורשת היהודית.
     
    DRORIKO ו-VAR אוהבים את זה.
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    לא הייתי מודע לגמרי לפרטי האירוע, אבל עכשיו כששמעתי: העובדה שמה שהטריד את דרוריקו שכיתת הכוננות הוקפצה, ולא עצם תקיפת הבית של סולברג, מחרידה בעיניי. הבן אדם אבוד לגמרי.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    לא זכור לי שכל כך הזדעזעת שקריים מיניסטר הגיעו מטרים מהבית של ביבי בשביל לשחוט אותו או על פצצות התאורה בקיסריה אבל נו טוב
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,713
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    שוב טוען. בשלה העת לאלטנה ב'.
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,218
    לייקים שהתקבלו:
    5,428
    לפני מספר ימים בג"צ אישר את מינוי גופמן, אתמול בג"צ ציווה על המדינה לאפשר ביקורים לנוחבות, מחר בג"צ ידון במינויים לרשות השנייה ובקרוב יידון במינוי של מבקר המדינה.

    החרדים הבינו מי הריבון ומולו צריך להפגין, אני אקח את זה קדימה למה פשוט לא לערוך בחירות ארציות לשופטי בג"צ? להעיף את לשכת עורכי הדין מהועדה זה טוב והכרחי אבל לא מספיק, שופטי בג"צ משפעים הרבה מעבר למקובל והגיע הזמן להעמיד אותם למבחן הציבור כמו כל נבחר ציבור.
     
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    הו, כן, התירוץ להכל זה "ראי".
     
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    אתה בעצמך אמרת שיכול להיות שיהיה צדק בעתירה בנוגע למינוי מבקר המדינה.

    בג"ץ לא אמור לעסוק בכל כך הרבה דברים, אבל ככה זה כאשר מבחינת הממשלה החוק אמור להיות המלצה ואמורה להיות לה היכולת לעשות מה שבא לה, מתי שבא לה. במקרה של ביקורי נוחבות, למשל, נמצא שפשוט אין בחוק גיבוי להחלטת ממשלה ולמרות שניתנו לה הזדמנויות שונות, היא לא הביאה טיעון בעניין. והיא גם לא שינתה את החוק.

    החשיבות של בג"ץ הודגשה אתמול, כי מה שראינו בבחינת המבקר המחיש מדוע הכנסת כבר לא קיימת כרשות רלוונטית. היא לא הגוף שממנה הממשלה שואבת את כוחה, אלא גוף שנמצא בשליטת הממשלה (או יותר נכון, בשליטת העומד בראשה). אם אין בג"ץ, או אם בג"ץ לא עומד במחויבות שלו, אז יש בישראל רק רשות אחת - המבצעת.

    כמו כן, מה שקרה בכנסת עם תהליך בחירת המבקר ועצם הבחירה בעורך הדין של נתניהו הדגיש את כל מה שמתנגדי ה"רפורמה" אמרו. הממשלה לא רוצה איזון או משהו כזה. היא רוצה את האפשרות לעשות מה שהיא רוצה, מתי שהיא רוצה. בלי שום מחסום, בקרה או ביקורת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/26 ב- 18:04
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
    איזה אלטלנה נשמה, כל האנשים שמרכיבים את המחנה שלך הם כל כך זקנים שהם עוד היו בחיים שהיה את אלטלנה המקורית
     
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,218
    לייקים שהתקבלו:
    5,428
    תקופת בחירות כמעט ללא ספורט זאת התקופה הכי גרועה כי הרשתות הופכות לזבל פוליטי, בגלל זה יצא לי להיתקל במונולוג הבכי המנותק של מאירה סולברג. *מבין את הכאב, שונא את הצביעות*

    במשך יותר מ-3 שנים ממרים את החיים של נבחרי ציבור ואנשים שמזוהים עם הימין וללא גבולות. הם לא זכו לסיקור כזה ומסגור אירוע גרנדיוזי כמו "ליל הבדולח".
    היא אזרחית בדיוק כמו הילדה שסובלת מאוטיזם של גוטליב או הילד של שיקלי שעוברים הטרדות באופן קבוע, נרמלתם? שילמתם. יש לי כמובן פתרון - לשבור עצמות, אני מתנדב, לכל האנרכיסטים מכל הצדדים.

    ואם את רוצה להתלונן? בעלך הוא הכתובת הראשית, הוא וחבריו. הם יכלו לעצור זאת אבל בחרו לשתוק. עכשיו שזה על פתח דלתם שלא יבכו, זה לא מעניין את הציבור.

    ברוכים הבאים למסיבה.
     
    italiano ו-VAR אוהבים את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    73,612
    לייקים שהתקבלו:
    15,311
    מין:
    זכר
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    כלומר, בעלה וחבריו אשמים כי הם לא קיבלו החלטות בהתאם למה שהמחנה שלך רצה, ולכן זה Open season עליהם.
     
  15. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    אני לא יודע אם זה חוקי או לא חוקי.

    אבל אם זה *לא חוקי*, זה נשאר כך גם אם האופוזיציה מסכימה לקיים את ההצבעה.